cmd Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 crezi ca mai se punea vorba de aspect ? vorbeam de firele de la lupa fara papuci si de scotch`ul peste lupa,lupa nu degaja caldura ? sau daca era gaura aia in carena se ventila foarte bine si nu sunt probleme ?hai sa mutam discutia pe privat, scz de offtopic >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Merge ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szk_mcv Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Salutare, Are cineva scarita pasagerului, cea cu suportul de toba, pe care nu o mai foloseste sau a schimbat-o? A mea a fost taiata cu flexul pentru ca s-a montat o toba shortie si eu vreau sa revin la cea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 (editat) Salutare. Specifica pentru ce fel de gsx-r k8, de 600 sau 1000 ? Difera. Eu nu am, doar ca nu era clar de care. Editat Iunie 26, 2015 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 (editat) k81000 are 2 tobe theo,el presupun ca vrea de 600 sau 750. am presupus de aici "si eu vreau sa revin la cea originala." » Post actualizat in 26 Jun 2015 10:05ne spune el si poate ii gasim... eu ii spun sa incerce la cata & ovi din Tm ,ei stiu ca aveau si o roata de k8 si poate mai au cv piese ... Editat Iunie 26, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szk_mcv Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Multumesc baieti, intradevar prinderea scaritelor difera. Eu am nevoie pentru 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 (editat) Trebuie sa pun rim stripe. Editat Iunie 28, 2015 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Trebuie sa pun rim stripe. Și stikere Ps: nu îți atinge toba în carena? Ma gândesc ca se încinge și poate o topeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Carena atinge pe cauciucul de pe colierul tobei. Este ok. Am comandat niste stickere pe louis, mi-a fost lene sa caut pe undeva unde sa le fac sa fie ca cele originale. Doar scrisul de pe 'burta' cu SUZUKI trebuie sa-l fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cand ne gasim la circuit Theo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Off... As veni pe circuit la fiecare eveniment. De luna viitoare va incepe sotia mea sa lucreze si o sa fie cam nasol cu timpul ca va trebui sa fac mai mult pe baby sitter. Si dupaia intervine si partea financiara. Sau mai intai ea. » Post actualizat in 29 Jun 2015 07:20Dar cu siguranta anul asta o sa ne alergam pe acolo. Si abia astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin Hirlea Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Salutare tuturor, detin un gsx-r k2 . Intampin niste probleme cu el. Primul ar fii zgomotul de la distributia motorului, am o intrebare daca se mai poate intinde lantul, are rola intinzatoare? Ce fel de kit ar trebuii sa cumpar, unde pot sa gasesc asa ceva. A doua problema ar fii faptul ca nu trage, pana in 7000RPM este cal mort, abia atunci are un pic de zvac. Am schimbat zilele trecute bujii, filtre, ulei Motul, dar la fel face. Are evacuare stock filtru de aer oem. Care ar fii pasii pentru rezolvarea problemelor. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Salutare tuturor, detin un gsx-r k2 . Intampin niste probleme cu el. Primul ar fii zgomotul de la distributia motorului, am o intrebare daca se mai poate intinde lantul, are rola intinzatoare? Ce fel de kit ar trebuii sa cumpar, unde pot sa gasesc asa ceva. A doua problema ar fii faptul ca nu trage, pana in 7000RPM este cal mort, abia atunci are un pic de zvac. Am schimbat zilele trecute bujii, filtre, ulei Motul, dar la fel face. Are evacuare stock filtru de aer oem. Care ar fii pasii pentru rezolvarea problemelor. Va multumesc anticipat1.Schimbat intinzatorul,eventual si lantul.2.Verificat injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Donez un undertail aftermarket pt k1-k3 600-750,posibil sa meargă și pe 1000 le din aceasi generație. E în stare ok, dar nu e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salut il vreau eu cum facem ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salut il vreau eu cum facem ms După ordinea primului venit, undertail ul va merge la colegul Zapp. Sănătate tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Ok e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Trebuie sa pun rim stripe. Și stikere Yep yep , halla halla ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Yep yep , halla halla ! A ieșit bine. Felicitări și sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Senkiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Donez un undertail aftermarket pt k1-k3 600-750,posibil sa meargă și pe 1000 le din aceasi generație. E în stare ok, dar nu e nou. Abia astazi am reusit sa vad undertail`ul live - fiind dus la garaj de tatal meu inainte de a ajunge eu in localitate. Vreau sa ii multumesc lui Saian tare mult prin aceasta cale pentru acel undertail. Am reusit azi si sa ii fac cateva modificari - mai mult estetice cat si una structurala, O sa ma apuc serios de treaba zilele urmatoare, cand voi avea timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Problema pe care o am sta in felu urmator : Azi am desfacut capacul de l-a pinionu de atac ca sa curat murdarie facuta de un spray de lant pe numele lui repsol( dehh ..a fost prima si ultima data cand m-ai folosesc de la ei spray de lant) Dupa desfacerea capacului constat ca piulita de dedesuptu sigurantei este slabita la maxim adica merge practic cu mana ...l-a revizia de primavara cand am schimbat rulmentul de l-a pinionu de atac tin minte ca am strans-o ...sau mi-o fi scapat. putin probabil dar posibil.. Intrebare :De la revizie am facut 2000 de km cu moto , in caz ca nu am stranso ce sa putut strica ? Intrebarea doi ar fi cat de tare se strange piulita cu pricina? Despre piulita din poza este vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Partea buna la suzuki este ca chiar daca se slabeste piulita pinionului ai surubul care tine piesa senzorului de viteza,care nu o lasa sa iasa. M-ai strange-o data si pune putina solutie de blocaj pe filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut , am si eu o problema cu semnalul dreapta fata , merge doar cand vrea muschiu' lui .. Am verificat , nu este de la bec , am verificat instalatia partial si este curent pe fir pana la bec , care ar putea fi problema ? Semnalul pe spate dreapta functioneaza , dar licare mult mai repede ca cel dupa partea stanga ... Din cate stiu eu face asa doar cand este in scurt ..parca .... Aaaa .. Era sa uit , in bord nu imi indica cand pun semnal dreapta ..... Poate ati patit si voi si ma puteti ajuta cu un sfat , inainte sa demontez toata instalatia .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Daca pe oricare parte a mobrei ai un bec din semnalizare ars, celalalt bec de pe aceeasi parte licare mai repede. Tie daca iti ajunge curentul pana la bec, nu face contact perfect becul si de acolo problema. Eu cand am schimbat semalizarile cu unele pe led, tot asa, licareau mai repede din cauza releului, iar becul din bord statea aprins tot timpul cat semnalizam. Dupa ce am inlocuit releul totul e normal... Editat Iulie 15, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.