theos_ Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 15w50 ! + 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Multumesc Cesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satan Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Intrebare:Are careva idee ce bascula e compatibila cu un gsxr-1100 din 90?Sa fie plug & play.....Am niste idei.Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 salut ! cum pot scoate pistoanele de la etrieri daca i-am dat jos ? unul am putut sa l scot tragandu-l de "buza" insa l-am piscat putin . restul sunt blocati si sunt 3-4mm iesiti . Ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Cu aer. Dar atentie!!!!!! Nu tine degetele in fata pistonului! Pune o placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) problema mai delicata cu al meu srad 600 productie 1997 Zilele astea am decis sa schimb distributia adica:patine ,lant ,intinzator .Dupa desfacerea capacului de chiuloasa am observat una din axele cu came deplasata un mm.Motivul deplasarii:fostul proprietar un mecanic "desavarsit" a strans capacul de la axele cu came dar nu a vazut ca ia sarit de pe ghidaj adica de pe cuzinet in momentul strangerii Pagube produse nu sunt mari ,chiuloasa este intacta nu a lovit in supape ,axa cu came masurata si este in cote ,rulmentul ok ,doar a ars pantina de sus si a polizat din capacul axei cu came dar nu foarte mult iNTREBAREA este:Pot sa iau un capac second pentru axa cu came ?sau uzura capacului acela se face in functie de motor in timp ? 2.Am verificat dupa manual asa :axa cu came ,eventuale pagube la chiuloasa ,rulmentu de pe axa ,patine ,lant care oricum vin schimbate .Ar m-ai fi ceva de verificat? in imagine este capacul despre care vorbesc Editat Martie 2, 2016 de teby05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Cu aer. Dar atentie!!!!!! Nu tine degetele in fata pistonului! Pune o placuta. Am dat gaura intr-o tija de 10 si am folosit o pompa de picior . a mers repede ! Garniturile nu le-am schimbat , erau in stare ok (nu pierdeau lichid etrierele dar erau 3 pistonase blocate) le-am dat jos cu grija si le-am spalat. prima garnitura de sus ( cea de praf/namol/apa etc cred) era plina de nisip fin . Am legat maneta de frana cu un "soricel" dupa ce-am schimbat lichidul de frana ca sa vad daca pierde lichid , timp de doua ore n-a curs o picatura - etrierii / discurile erau curate . Este normal sa se auda ca freaca usor placutele pe disc ? nici placutele nu le-am schimbat caci aveau grosimea de ~6.5mm , nu se simte ca blocheaza roata / franeaza . multumesc pentru ideea cu aerul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Este ok sa atinga placutele usor discul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Salut, Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 (editat) Salut, Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi. Merci Nu este normal. Oscilatia rapida a temperaturi afisate/sau reale are o cauza..care trebuie descoperita. Asa cum ti=am spus si pe PM Acum ar fi ideal daca ai spune ce intelegi tu prin "timp scurt" Fiecare are o forma individuala de exprimare/intelegere a fenomenelor din motor.,cheia este sa stabilesti unitatea de masura! Editat Martie 6, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Ce am citit eu pe forumuri afara este o problema destul de raspandita la modelul asta si nu au gasit nici o rezolvare de asta mai cautam pe cineva care sa aiba acelasi model sa vad daca are aceiasi problema .Cat ar ajunge o diagnosticare si cat ar dura » Post actualizat in 06 Mar 2016 16:48Timp scurt ma refer la diferente de secunde in unele cazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Nu stiu ce ai citit pe forumuri si de ce nu au gasit rezolvare...eu iti spun doar ce stiu cert despre aceste motoare,si oricare problema are o solutie. Important trebuie sa gasim cauza,,ca este ECT,ca este aer in instalatie,sau interpretare gresita de afisare..trebuie stabilita unde este problema.Iar asta se face cu ajutorul datelor live date de senzori si de capacitatea de a citi" aceste date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Atunci in cel mai scurt timp o sa fac o programare la tine pentru o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut, Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi. Merci E posibil ca acea variatie rapida sa fie fix in momentul deschiderii termostatului » Post actualizat in 11 Mar 2016 07:07 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? Showa SS-8, cu vascozitate 36.47 cSt. Mai greu il gasesti insa. Cele mai apropiate vascozitati sunt pentru urmatoarele: Bel Ray Fork 10W: 33.0 cSt Bel Ray HVI 10W: 33.5 cSt Motul medium 5-10: 35.3 cSt Silkolene Pro RSF 7.5W: 37.0 cSt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Salutare..stie careva daca protectia lant de la un gsx-r 600 k7 se potriveste la un miar din acelasi an? Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Salutare..stie careva daca protectia lant de la un gsx-r 600 k7 se potriveste la un miar din acelasi an? Multumesc!! NU. This Suzuki 61311-01H10 CASE,CHAIN is used on these models and components: 2006 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2006 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2007 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2007 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750K8 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750K9 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R750K8 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R750K9 REAR SWINGING ARM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Multumesc de raspuns..eu ma refeream la protectia de plastic din poza si stiam ca-i spune chain guard. Editat Martie 22, 2016 de szmac0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Pai asta ti-am pus,toate detaliile,la ce se potriveste,si codul de original suzuki....dar si asa este greu.. Mai incerc o data poate asa esti lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Am vrut doar sa ma asigur ca suntem pe aceeasi lungime de unda..si m-am invatat sa intreb pana pricep,decat sa stau sa ma intreb Multumesc frumos TNG-ule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Salutare din nou ! Vreau sa cumpar un amortizor antivoblaj de la chinezi ( asta mai exact : http://www.aliexpress.com/item/CNC-Motorcycle-Street-Bike-Steering-Damper-Stabilizer-Adjustable-For-Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-Ducatti/2019077194.html?spm=2114.10010108.100009.3.GelsZX ) si nu stiu daca pot sa-l montez in locul celui vechi fara a cumpara / modifica alte prinderi . MS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Detin si eu un gsxr 600 K2. De curand am ajutat un prieten intr-o problema de incarcare si am aflat ca are statorul complet prajit. Din curiozitate, am verificat si statorul meu si m-am debusolat. Pe 2 din cele 3 infasurari am 75-80V la 5000ture . Perfect normal. Ce-a de-a treia are 4v la relanti si creste spre 10v la 5000 ture. Clar are o problema. Pe baterie am incarcare intre 13,5V si 14V. Intrebarea era cat de periculos ar fi pentru releul de incarcare, sa merg asa cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Pregateste-te sa schimbi statorul. In cazul tau, releul nu e in pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.