JAGI Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Costa 150 euro maxim pe ebay, cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 @jagi când am făcut prețul , m-am “consultat” cu olx. Dacă spui ca asta ar fi prețul , atunci atât doresc și eu 150€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Are cineva din Bucuresti ceva suruburi de carenaj pentru k7 de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Salut am si eu nevoie de o pompa de frana fata pentru un gsx-r 1000 k5 k6 daca stiti pe cineva care dezmebreaza ar fi un mare ajutor Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 (editat) Daca tot trebuie sa schimbi pompa ,mai bine cauti una de R1 sau R6 si esti mult mai castigat. Pompele originale de Suzuki au fost destul de problematice ca s-a facut si recall la un moment dat. La k6 am pus una de R1 2004-2006 si la k7 am pus un Brembo (nu mai stiu ce model) si sunt foarte fericit cu schimbarea. » Post actualizat in 19 Apr 2018 17:32 Defapt eu am schimbat si etrierele la ambele in acelasi timp tot cu piese de R1/R6 ...dar cred ca rezultatul este pozitiv si numai cu schimb de pompa. Editat Aprilie 19, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Stiam de problema asta de la suzuki cu pomele de frana, ideea este ca am incercat sa aerisesc frana, am aerisit jos si cand sa aerisesc sus, mare surpriza era rupt aerisitorul, am luat trusa de scos suruburi si am incercat sa l scot, alta surpriza sa rupt si ala in aerisitor, sa le scoti pe ambele de acolo acum e foarte complicat. Urmatoarea intrebare era cum ai procedat cu pompa de R1 sa pupat la conducte la snzor la maneta sau au fost nevoie de ceva modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Nu-mi mai aduc aminte detaliile pt ca a trecut ceva vreme .Stiu sigur doar ca am schimbat pompa cu tot cu levier si am folosit in continuare vasul de lichid vechi. Poate te ajuta colegii cu memorie mai buna cu restul de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Da m ar ajuta, deja am inceput sa caut pompe de frana de R1 dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept, la gax-r se prinde doar o conducta de pompa la R1 poate se prind ambele si atunci trebuie si conductele, multumesc mult oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Daca trece vremea si nu apare nimeni cu raspunsuri pentru nelamuririle tale ,cred ca poti sa-i dai un pm colegului cmd si te lamureste el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Inca ceva, cum schimb nickname-ul il am de vreo 10 ani si nu prea ma mai reprezinta:)) trebuie ceva aprobare de la admin? M am tot chinuit prin setari dar nu am gasit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 La orice pompa se pot cupla 2 linii directe sau una,diferenta o face banjo-boltul,este dublu sau simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Guys, vreau si eu cateva informatii.Cam ce probleme comune sunt la GSX-R 600 K6, din cate stiu ar putea pica statorul iar ceva probleme destul de rare au mai fost la cadrul (se fisureaza din sudura de imbinare).Merita modelul asta fata de un CBR 600RR 2005-2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 pentru detinatori de gsxr 1000 k5 k6 , producem protectiile ram-air.urilor si lateralele rezervorului din carbon ( diferite stiluri) , carbon/kevlar sau kevlar . Preturile incep de la 200 euro pentru ram-air si 70 euro pentru lateralele rezervorului. pentru mai multe detalii , la 0743818290. Pe comanda putem produce orice piesa din carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobom Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Salut, As avea nevoie de o recomandare pt inlocuirea suportiilor de picior de la scarite. S-au uzat si au devenit cam aluneacoase. M-ar interesat un set de suporti care sa asigure un grip foarte bun. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Mai 1, 2018 Share Postat Mai 1, 2018 Are cineva de vanzare pe aici vrun gsx r 1000 k1-k3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Mai 4, 2018 Share Postat Mai 4, 2018 (editat) Pentru posesorii de K8 600 - 750. Am fost la revizie saptamana trecuta si odata cu asta mi-a fost comunicat faptul ca am doua campanii de rechemare la motocicleta: -verificat/inlocuit releu de incarcare -inlocuit pompa frana fata Nu stiu exact ce serii de sasiu sunt afectate, dar pentru posesorii modelului mentionat, poate nu ar strica o intrebare la o reprezentanta Suzuki. Respecte! Editat Mai 4, 2018 de gsxaddict Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Mai 4, 2018 Share Postat Mai 4, 2018 Nu vinde niciun coleg vreun GSX-R 600 K6/K7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 5, 2018 Share Postat Mai 5, 2018 Azi, tura de 340 km cu gixxerul. Merge treaba! durerea de incheietruri, e istorie deja. » Post actualizat in 07 May 2018 06:55Si, ca si consum, am alimentat dupa 146 km cu 6,6 litri de benzina, asta la un mers in genul Valea Oltului, Cheia, sau cam asa ceva. » Post actualizat in 07 May 2018 06:56Dupa ce am vazut consumul, nu am mai alimentat pana acasa, adica restul de 200km. Mi se pare un consum destul de decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Am scos azi de la iernat un gsxr1000 k6 ,in haine de circuit (deci fara consumatori de gen lumini ...) .Bateria era destul de moarta ca a trebuit sa o pun la incarcat pentru o vreme . Ma grabeam si nu am lasat-o sa se incarce decat putin , am montat-o inapoi si am folosit cabluri sa-i dau curent de la masina ca sa porneasca.Totul parea normal inclusiv pe durata unei scurte ture prin zona.Surpriza a venit in momentul in care am scos cheia din contact si motorul a continuat sa functioneze. Am incercat sa-l opresc de la butonul rosu fara succes si fara nici macar un semn ca ar vrea sa se opreasca. Mergea asa de normal ca as fi putut paria ca o sa mearga pana se termina benzina.Ca sa-l opresc a trebuit sa-l bag in viteza si sa-l fortez din ambreiaj. Bordul a ramas aprins pana am dat un on-off din butonul rosu.Imediat dupa ce s-a stins bordul a inceput sa se auda ventilatorul si presupun ca a continuat sa functioneze pana a omorat bateria de tot pentru ca nu am mai avut timp sa stau langa el.Am montat si un qs (cred ca este HM ultralight). Ce s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 O fi stat langa vreo italiancă in garaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Asa pare dar a fost singura la caldurica din Oct pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Posibil un contact lipit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Sa nu fi daunat pornitul de la bateria masinii. Daca ai trecut un curent prea mare prin relee sa fi ramas cu ceva suduri pe la contactele respective. Adica sa-ti ramana releul cuplat desi tai curentul de cuplare din butonul rosu. Nu stiu ce si cum cu qs,dar daca iti duce curent in releul de aprindere, il tine pe inchis. Cred ca merita sa arunci un ochi si la cablarea lui. Partea cu ventilatoru pare ok. Temperatura era probabil in zona de pornire si, odata oprita pompa de apa, ai avut crestere suficuenta a temperaturii cat sa o ia din loc ventilatorul. Sper ca nu bat campii ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 (editat) QS nu are legatura cu alimentarea prin contact atata timp cat este corect legat si fara alte improvizatii in instalatia electrica Editat Mai 19, 2018 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Salutare, doresc sa mi cumpar un GSXR 1000 K3-4, am gasit unul in Bucuresti, vopsea originala, ce parere aveti de model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.