Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut !

 

Am nevoie de un sfat: am pus ochii pe un SV 1000S, iar eu am 1.87 si 80kg. Pare ingusta, da senzatia de "bicicleta" la dimensiunile astea odata ce esti urcat pe ea ?

 

Inca nu am gasit una in zona mea pe care sa ma urc, asa ca de asta cer sfaturi aici...

Daca ma poate lamuri cineva cu dimensiuni asemanatoare, i-as ramane recunoscator.

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca e recomandat sa remapezi si cand schimbi doar toba. La carburatie refaci amestecul ca ai alt flux de aer si evacuare, deci pare logic si la injectie sa modifici dozajul de combustibil. Iar filtru sport iarasi e indicat sa-i pui cand treci pe o toba sport. Chestiile astea la mine au fost facute de fostul proprietar. Ca idee, cica a scos vreo 10HP in plus in combinatia asta (filtru sport, toba sport, remapare). Si consumul e ok. Am scos 4% cu pasager la 100hmph, dar si 7%, dupa 150kmph. Consider ca e rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de filtru sport ai nevoie doar daca faci modificari in carburi sau la harta de injectie.

eu personal cred ca daca pui toba sport si vrei s-o faci sa mearga la fel sau mai bine ca inainte fara s-o pui pe stand n-ai sanse, indiferent ce zic mecanicii de bodega.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carburatie daca schimbi toba stock cu una sport tb sa reglezi carb.

pai si prin ce e diferita injectia? tot un anumit raport aer/benzina trebuie sa furnizeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iinjectia regleaza doar debitul de benzina in functie de cativa parametri de care are nevoie pentru a calcula cat este necesar unui amestec corect. Din ce stiu eu mereu este masurata temperatura aerului pe admisie. in functie de asta se stie densitatea aerului deci masa lui la un volum de cat o fi acolo. de asemenea trebuie sa se stie cat de permisiv e filtrul de aer. daca asta e schimbat cu unul mai permisiv, sau daca vreti nu se mai pune deloc filtru, trebuie resoftat chipul de injectie pentru noii parametri. cu mai mult aer si mai mult carburant se mai castiga ceva putere. toata chestia asta e valabila pentru motoarele aspirate.

 

Schimbarea tobei, parerea mea, nu influenteaza indeajuns incat sa fie nevoie de o resoftare. Mai degraba as crede ca cei care schimba galeria finala filtrul, ar mai trebui sa umble si la axele cu came pentru alte unghiuri de deschidere/inchidere a supapelor daca vor sa obtina ceva mai mult.

 

La carburatoare amestecul e facut mai cum da domnu... daca mai sunt si pline de mizerie mai ales...

 

4.8% mi se pare cam mult. de fiecare data cand am mers pe la intruniri (si mers pe autostrada cu 120 plus ceva mai sus in depasiri) @dihania calcula mereu 4% :))). Asta atat cu toba stock cat si cu cea de la Vick. Nu tin minte sa fi zis ceva de remapare.

 

@Tija: nu iti iau mai painea ta, incerc sa o castig pe a mea :P

 

@Calin: mersi de site, ma uit cu atentie pe acolo.

 

Am gasit si postul de pe elforum: http://www.elforum.ro/viewtopic.php?f=14&t=73364

 

 

Artist omu! Arata incredibil cutia aia! Stii cumva pe unde gasesc material din ala? Adica pe la magazine gen practiker sau ceva asemanator? Am vazut ca omu lasa un site geplast.ro, am sa ma uit si pe acolo.

 

Daca se poate taia asa usor materialul ala, cred ca este idel pentru ce imi trebuie mie. Mersi ca ai stat sa cauti topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am nevoie de un sfat: am pus ochii pe un SV 1000S, iar eu am 1.87 si 80kg. Pare ingusta, da senzatia de "bicicleta" la dimensiunile astea odata ce esti urcat pe ea ?

 

Inca nu am gasit una in zona mea pe care sa ma urc, asa ca de asta cer sfaturi aici...

Daca ma poate lamuri cineva cu dimensiuni asemanatoare, i-as ramane recunoscator.

Am 1.88 si 100 kg si stau excelent pe 1000. E cam cea mai mare "semi"sportiva pe care o stiu. Imi plac diverse modele cum ar fi de ex Gsxr, dar alea chiar imi ar biciclete cand ma sui pe ele :) Pe Sv in schimb chiar ma simt ok. Daca ai avut 4L inainte o sa-ti para o idee mai ingusta si mai usoara din cauza profilului motorului.

 

Parerea mea e ca nu se va schimba consumul de la schimbarea unei tobe. Pana la urma benzina injectata tine de cat aer poate intra in cilindri pentru a fi un amestec corect. Daca nimic nu se schimba aici, nu stiu de ce ar consuma diferit.

 

In schimb variaza sigur daca te lasi dus de sunet si iti schimbi stilul de mers :P.

Daca vrei sa o faci ca la carte, e necesara remapare si daca se schimba doar toba. Se modifica foarte mult curbele de putere in momentul in care "eliberezi" evacuarea. Am facut diverse teste inclusiv pus pe dyno si am simtit atat comportament diferit cat si diferenta de consum intre cu si fara silencer. Ca ex, cu silencer are mai mult cuplu jos si consum mai cazut.

La mine oricum functioneaza foarte bine aia cu loud pipes saves lives - cu tobele stoc ma trezesc mult mai usor la viteze supersonice pt ca nu o aud. Pe cand cu tobe sport, imediat o aud ca urla si o las mai moale :)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a consumat mai mult fara db killer? cam cu cat? Daca ai facut remapare e normal sa se schimbe si consumul.

Totusi nu vad de ce ar consuma mai mult doar daca schimbi toba. Daca se schimba comportamentul motorului si se scihmba si stilul pilotului atunci da. altfel, ecu-ul acela nu stie ca ai scos toba... sau stie? masoara vreo presiune pe evacuare? chiar nu am idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a consumat mai mult fara db killer? cam cu cat?

Totusi nu vad de ce ar consuma mai mult doar daca schimbi toba.

Cam cu 0.5 L mai mult (testat plin-plin, pret de 800 km, acelasi stil de mers). De modificat se modifica presupun pt ca se modifica si randamentul motorului si difera turatiile la care se da un anumit cuplu/putere.

 

Gresit.

Poti sa-i dai 6500 rpm si intr-a 2-a prin oras, sa urle,fara sa ai cine stie ce viteza.....

Gresit din punctul tau de vedere. Eu unul ma uit destul de rar la vitezometru, iar sunetul pt mine contribuie foarte mult la senzatia de viteza. Am observat ca merg mult mai agresiv cu tobe stock, atat ca viteza cat si la accelerari.

Si ca exemplu, in a 2a la 4500rpm am cam 60 kmph. La 7000rpm (la care ajung usor cu tobele stock) am cam 100 kmph. Eu zic ca e oleaca de diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cu 0.5 L mai mult (testat plin-plin, pret de 800 km, acelasi stil de mers). De modificat se modifica presupun pt ca se modifica si randamentul motorului si difera turatiile la care se da un anumit cuplu/putere.

 

Tin minte aiurea sau tu ai si PC pe ea? asta nu se comporta similar cu o resoftare a ecu-ului?

 

Oh, well, banuiesc ca cel mai corect raspuns ar putea fi aflat daca se pune motoreta pe un stand inainte si dupa toba, si apoi si cu resoftare.

 

So, pasul urmator.. .cine isi pune turbina pe sv? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrian,ti-am citit posturile cred ca de la pagina 785 ceva de genu ,citind 2,3,5 mi-am zis ..."nu apuc sa termin paginile mai mult ca sigur aflu ca a picat adrian cu motocicleta daca nu aici pe undeva aflu sigur",unei motociclete cand te gandesti ca trebuie sa-i schimbi n si n si n lucruri ca te deranjeaza nu stiu din ce cauza/motiv sau macar vizual si nu te multumeste macar 90% din ce crezi tu ca e pt tine si ce asteptari aveai/ai de @ea ,in secunda 2 O VINZI , te f..i in ea de motocicleta,lasi din pret,o vinzi,scapi de belea,mai strangi bani si-ti cumperi dupa aceea altceva,poate nu e pt tine,daca te intelegi atat de bine cu sportivele gen gsx-r`ul alege unul de 600 daca ai impresia ca 750`ul e mare(am tot vazut ca zici de gsx-r)sau o honda 600 2000-2003,nu vreau sa-ti spun cuvantul pe care ti-l definesc "perversiune "sexuala" constand în a cauta placerea in suferinte fizice si morale produse de partener(SV`ul tau) sau ai o atitudine prin care gasesti satisfactie in propria suferinta, decadere sau umilire?"

te rog sa ma ierti dar si eu tind sa cred ca nu este pt tine

ai grija de tine si de sanatatea ta,lasa schimbarile pe care le ai de facut motocicletei pt altcineva.

numai bine

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

cit rahat poti sa maninci :)

vrei sa-ti arat forumuri de americani, englezi, nemti sau francezi, care modifica 50% din motociclete? fiecare intelege din motocislism/motociclete ce are chef. eu nu ma apuc sa-ti trimit mesaje private cu ce motocicleta cred ca ti s-ar potrivi dupa poza de la avatar. nici eu nu pot sa inteleg cum de le plac unora chopperele, da' totusi exista o gramada de oameni care-s terminati dupa ele. ma vezi la sectiunea de chopperisti sfatuindu-i sa-si ia GSXR-uri?

si chiar daca e stupid ce vrea sa faca, ce treaba ai, e motorul tau, viata ta?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cate posturi a zis ca-i place cum merge gsx-r`ul prietenului ? cum este furca si nu stiu ce?(eu am citit doar paginile dupa 785)am pus in paranteza de ce am zis despre gsx-r,pt ca el a mers si-i place!!!!,fiecare poate sa-si cumpere ce vrea si pe ce se simte bine dar nu sa-si faca rau singur,drept dovada ca a pus motocicleta la vanzare(bravo tie Adrian,ai un 10 din partea mea,sa-ti ajute Dumnezeu sa o dai si sa-ti cumperi ceva care sa te multumeasca 100%)

ca fapt divers... sunt indragostit de V`uri ,de cuplul lor,de cum stau pe curbe,cat de rpd poti deschide gazul in comparatie cu liniarele,de sunet,dar nu-mi plac cele de la suzuki.

nu-mi permit momentan sa am si un V,asta e,mai asteptam .

scuze pt deranj ,ma retrag

chiar imi cer scuze daca am deranjat ,nu-mi sta in caracter sa ma cert

mea culpa

numai bine

Doamne ajuta

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg o chestie de la voi ... Daca omu vrea sa isi puna usd e problema lui, un lucru e sigur furca aia e superioara celei standard de pe SV. Adrian e multumit de SV in general, de motorizare, fiabilitate etc singurele chestii care il sacaie ar fi pozitia si suspensia fata, restul tin de estetica, cauciucuri, etc(nu-s modificari majore). Treaba cu furca proasta e si in cazul VFR-ului, din fabrica vin cu furci care au doar reglaj pentr tensionarea arcului, eu am schimbat bratele cu unele de cbr, tocmai pentru faptul ca alea au si reglaj de rebound in ele ... Dupa montarea noilor brate, setarea suspensiei fata-spate eu sunt super multumit de suspensii, cum se aseaza pe asfalt si manevrabilitatea data prin schimbarea suspensiei ... Anumite modificari au un impact major asupra motocicletei, cum poti judeca cineva pentru o alegere de genul cand nu ai mers cu un SV cu o asemenea modificare, de unde stiti ca nu e benefica modificarea, a mers vreunu din voi? Cati dintr voi si-au reglat suspensia aia "basic" dupa greutate ? Multi habar nu au cum se face ca ca la carte, multi o fac dupa ureche, la modul o las mai tare ca e mai "racing" ... WTF ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost sa-mi fac SAG`ul pe vechea motocicleta pt aveam cateva neplaceri, am simtit o schimbare imediat in bine cum statea pe curbe,cum se apleca,cat de stabila era pe viraje,centru de greutate usor usor schimbat ,furca fata lucra altfel,iar amortizorul spate pe tot parcursul virajului isi facea treaba foarte bine ,motocicleta statea lipita de asfalt ,nu tzopaia sau mai stiu eu ce ...

sunt niste bani de care a zis ca el nu dispune in momentul de fata pt a face schimbarile acestea majore,cred ca este un baiat cerebral si daca avea posibilitatea investea prima data intr-un set de cauciucuri si lasa celelalte lucruri pe locurile 2,3.. eu cand sfatuiesc pe cineva am in vedere prima data "PRIORITATILE" ,prioritatile cand vine vorba de motocicleta sunt legate 1.cauciucuri,2.frane dupa aceea ordinea operatiilor fireasca si intr.un final upgradeuri

eu doar mi-am dat cu parerea ,nu cred ca am facut un rau

numai bine

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin minte aiurea sau tu ai si PC pe ea? asta nu se comporta similar cu o resoftare a ecu-ului?

Oh, well, banuiesc ca cel mai corect raspuns ar putea fi aflat daca se pune motoreta pe un stand inainte si dupa toba, si apoi si cu resoftare.

 

Da, i-am pus si PC3. intr'adevar, ala e un fel de resoftare @home :) Pui laptopul pe el si ti-l modifici cum vrei, doar sa ai idee ce trebuie sa faci :)

Din ce am testat pe dyno (nu stiu pe unde am hartile salvate) doar cu toba schimbata fara resoftare apar niste "gauri" de putere in ture joase si se obtine un mic plus in ture mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles acum ,vrei sa o faci pe asta dupa bunul plac ,mult succes

daca-mi adresai o injuratura erai si primul in 29 de ani,totul are un inceput

numai bine

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte mai vedeai pe topic ''iesim pe undeva, ne vedem azi'' sau macar o gluma, faceai haz de necaz in schimb de la un timp numai certuri, contre si tot felul de comentarii inutile. Este prea cald afara sau este ceva in aer ce naiba avetii?

 

P.S. Facem si noi o intalnire anul acesta sau ne vedem pe undeva(sper ca de mai multe ori sa ne vedem)?

 

P.P.S. Daca a gasit cineva anvelope sh sau noi la cel mai bun pret de pe piata va rog frumos sa postati. Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca voi agreati mai mult discutiile de tip facebook,cu glumite intre voi, mana asta de oameni care va stiti intre voi,din Bucuresti,si cand discutia devine tehnica sau mai serioasa,va piere chefu' si acuzati ca ne 'certam'......

Eu cred ca te-a batut soarele in cap si nu mai gandesc normal ... cum sa gandesti asa ceva de colegii tai sv-isti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...