yoyo_man Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Goodkat avea, nu mai știu dacă le-a dat sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samsy33 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 din pacate le-a vandut, avea kitu perfect pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) wow, raspuns foarte super melcul vechi l-a aruncat mecanicul in ideea ca-i pusese altul, de la un SV model mai nou cred, sau poate il mai are.. oricum, conform codului ar trebui sa fie la fix, right? dap; ca si masura de siguranta am verificat axul rotii fata al suzukiului sv400... si este identic cu cel al sv650 99-02, deci suta la suta si melcul este identic. nRock! p.s. cel mai posibil singurele diferente intre cele doua modele sunt la nivelul pistonului! Editat Aprilie 9, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 din pacate le-a vandut, avea kitu perfect pentru mine Fa un topic separat la secțiunea dezmembrări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Uleiuri: pt cine a avut experienta "proasta" cu Castrol: nu stii ce e aia experienta proasta. Ce iti mananca tie e normal. Motoarele in general, V-urile in special, mananca ulei. Cu cat e mai aproape de mineral(adica Slab), cu atat mananca mai putin. Cu cat e mai sintetic(in cazul tau 100% sintetic, dinala am si eu in motor) cu atat mananca mai mult/usor uleiul ala. Eu in 3000km am completat 250 de ml de ulei si merg turat. Asta nu inseamna ca e un ulei prost, iti garantez ca n'o sa se uzeze prematur si ca n'o sa ai nici probleme ca ale mele din era Motul5100, sa sara din viteze sau sa simti schimbatorul "greu". Cine recomanda motul 5100 merge batraneste si menajeaza motorul. daca nu faci asta, NU lua motul 5100. Eu care merg mai agresiv am avut performante foarte nasoale cu el, in primul rand fiind faptul ca dupa 2500km era pipi si ma durea piciorul cand schimbam vitezele. In ture rosii pe autostrada imi sarea din viteza, in trepte 4+ din cauza uleiului(dupa cei 2500km). Dupa ce am trecut la Castrol, n'a mai comentat nimic pana la 5-6000km, dar in km astia completez cam 4-500 ml la stilul meu de mers. Daca vreti ulei care sa se comporte bine pe temperaturile noastre, bagati 15W50(am acum) sau 20W50. Se subtiaza mai greu/putin si asta are efect ff benefic de la 30 de grade in sus(rezista lejer pana la -10, eu zic ca e optim). Editat Aprilie 9, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samsy33 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Fa un topic separat la secțiunea dezmembrări. bun sfat ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Cine recomanda motul 5100 merge batraneste si menajeaza motorul. daca nu faci asta, NU lua motul 5100. Eu care merg mai agresiv am avut performante foarte nasoale cu el, in primul rand fiind faptul ca dupa 2500km era pipi si ma durea piciorul cand schimbam vitezele. In ture rosii pe autostrada imi sarea din viteza, in trepte 4+ din cauza uleiului(dupa cei 2500km). Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V. Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun. p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 @dihania - sunt de acord cu tine, si in dezacod cu hardknot. atentie, exista o problema la rulmentul de ambreiaj care poate da" senzatii" false ca ar fi de la ulei la 1000 e ambreiajul hidraulic, nu stiu cum e la 650. personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V. Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun. p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =)) Batranico, cand mai merem la un suc? PS: Ia-l si pe mos cu tine ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can E o diferenta de 2000 intre ele La mine, SV-ul 1st gen s-a simtit cel mai bine cu 5100. Cel 2nd gen cu 7100. Am incercat si diverse altele, fara sa fiu prea multumit. La un moment dat am pus 300V (in 2nd gen). A fost superb, vreo 500-1000 km. Dupa care au inceput sa se auda dubios motorul Ulei de alergat pe pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V. Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun. p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =))) ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Stilul asta de mers si cele 60 de grade la nivelul asfaltului vara au copt 5100 in 2000km de am crezut ca am stricat motorul. Poate sunt eu mai la extrema, dar nici macar motul pe site'ul lor nu recomanda 5100 pt SV. @dihania - sunt de acord cu tine, si in dezacod cu hardknot. atentie, exista o problema la rulmentul de ambreiaj care poate da" senzatii" false ca ar fi de la ulei la 1000 e ambreiajul hidraulic, nu stiu cum e la 650. personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can Ambreiajul e bine, nu are nicio pb, la mine nu e hidraulic. Si nu cred ca mi se pare ca a sarit din viteza la 11000 de ture intr'a 5'a pe autostrada de vreo 3 ori, apoi pe dealul negru intr'a 3a cam pe la aceleasi ture..cu 5100 copt in ea. Dupa ce i'am dat un refresh am pastrat stilul de mers si a fost ok. Iar partea cu vorbitul de pista sau racing nu e relevanta deloc, pt ca turatii poti sa'i dai si pe ulita neasfaltata intr'a 1a. Depinde de stilul tau de mers.. mie imi place sa fiu in banda de putere si sa fac galagie fara sa'mi iau din placere gandindu'ma la consumuri sau uzura Acum asta a fost experienta mea si ma simt dator s'o impartasesc.. batraneste eu numesc schimbat viteza <5000 si autostrada <140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Ia-ti bro 1000 650 nu il prea vad potrivit pt mers racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi ) restul e can can dude, no offense,dar tu stii ce vorbesti? aud la toti sintagma asta "lasa m3n, daca nu te dai pe pista.... "". Ca si cum pista e bau bau ul motocicletelor,iar strada e Holly Grail-ul.... Pai sa o luam logic, ce diferente exista intre mersul pe pista si mersul stradal? Sa analizam ce componente din motocicleta sunt supuse uzurii si stressului excesiv pe pista,si care sunt supuse pe strada, nu? Adica tu crezi ca pe pista toata motocicleta e supusa la socuri,data de pamant, iar motorul rage, iar pe strada e un fel de cruising along @ 50 km/h @ 4000 rpm... ? Apoi depinde ce regim de pista comparam cu ce regim de uz stradal... iti garantez ca sunt newbies care forjeaza mai PUTIN motorul pe pista (gen amkart etc) decat alti baieti care rup stilu la forja stradala.. La cum a spus hardknot ca merge, necesita un ulei bun,pentru ca el merge in FORJA, merge turat, fix in plaja aia de RPM unde apare uzura la motor. Daca mergi pana putin peste curba de cuplu si schimb destul de jos (nu in redline), motorul are total alta uzura fata de atunci cand ii dai in gura constant. Si uzura nu se reflecta in km/h,ci in plaja de turatii la care il tii... Pot sa mergi constant cu 150 km/h si sa nu uzezi motorul sau poti sa mergi cu 70 si sa-i dai in cap (intr-a 1-a,2-a etc) tinandu-l turat.. Uleiul si consumabilele se aleg in functie de STILUL de mers, nu neaparat dupa cliseele : "eh,nu ma dau pe pista, merge si pisatul asta de 5100". Suspensia lucreaza mai mult pe pista,insa este supusa uzurii altfel pe strada, de la gropi/denivelari,socuri.... @hard_knot: daca-ti place sa mergi turat: ia-ti un VTR SP, sau un RSV sau better yet: un 4L, un GSX-R600, ZX6R 2006+. SV ul de 650 nu e de ucis in ture inalte prea mult..... mai ales ca devine lesinat (desi se tureaza, e lesinat acolo). Nu mananc k.k.t, am avut si SV si VTR si RSV si vad 3 comportamente diferite ,desi is V2 uri toate 3... Editat Aprilie 10, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Stilul asta de mers si cele 60 de grade la nivelul asfaltului vara au copt 5100 in 2000km de am crezut ca am stricat motorul. Poate sunt eu mai la extrema, dar nici macar motul pe site'ul lor nu recomanda 5100 pt SV. Ambreiajul e bine, nu are nicio pb, la mine nu e hidraulic. Si nu cred ca mi se pare ca a sarit din viteza la 11000 de ture intr'a 5'a pe autostrada de vreo 3 ori, apoi pe dealul negru intr'a 3a cam pe la aceleasi ture..cu 5100 copt in ea. Dupa ce i'am dat un refresh am pastrat stilul de mers si a fost ok. Iar partea cu vorbitul de pista sau racing nu e relevanta deloc, pt ca turatii poti sa'i dai si pe ulita neasfaltata intr'a 1a. Depinde de stilul tau de mers.. mie imi place sa fiu in banda de putere si sa fac galagie fara sa'mi iau din placere gandindu'ma la consumuri sau uzura Acum asta a fost experienta mea si ma simt dator s'o impartasesc.. batraneste eu numesc schimbat viteza <5000 si autostrada <140. scuze, sv650 sau 1000 ? 11000 ? eu n am trecut de 8000...in forja max si aia pentru cateva secunde.. la 110000 e la capat.. eu merg touring..deci ...mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 . eu merg touring gresit...batraneste se spune! ) Si eu la fel...si imi palce asa! @Paul...curand, cat de curand! Te vom anunta in ultimul moment, ca de obicei! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Eu cand zic batraneste nu incerc sa ofensez pe nimeni. Si eu merg batraneste cand e aglomerat si e risc mare, sau cand n'am chef.. sau..sau. Pur si simplu asa m'am exprimat, no offense la nimeni cat despre "ia'ti aia sau ailalta"... da' SV650 ce'are? imi place prea tare, altfel nu'l tineam 5-6 ani cat are de cand il am. Si consider ca mai bine iti iei un 125 si sa scoti untu' din el decat sa bagi miar ca sa poti merge la relantiu. Pentru mine, SV650u asta e motoru' perfect in momentul de fata si sunt indragostit de el ca'n prima zi @foxbat, tu ai SV1000, vorbim de mult mai mult cuplu si CP la 8000 fata de cat are 650u meu la 11000. Nu ma deranjeaza sa mai trag de gaz din cand in cand. nu imi lipseste putere, nu vreau mai mult. E mai usor ca un miar, nu'l tin din ambreiaj in trafic, are cadru de miar deci e bun pentru inaltimea mea(1.90+), si pe langa asta nu consuma si nu se incinge ca un miar.. parerea mea si profit de tot ce'mi poate oferi motorul meu. Editat Aprilie 10, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Stai bre, nu da cu explicatii, ca nu m-am suparat! Fiecare merge cum vrea , foloseste ce produse vrea si calareste ce vrea. E o tara libera (cica)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Eu cand zic batraneste nu incerc sa ofensez pe nimeni. Si eu merg batraneste cand e aglomerat si e risc mare, sau cand n'am chef.. sau..sau. Pur si simplu asa m'am exprimat, no offense la nimeni cat despre "ia'ti aia sau ailalta"... da' SV650 ce'are? imi place prea tare, altfel nu'l tineam 5-6 ani cat are de cand il am. Si consider ca mai bine iti iei un 125 si sa scoti untu' din el decat sa bagi miar ca sa poti merge la relantiu. Pentru mine, SV650u asta e motoru' perfect in momentul de fata si sunt indragostit de el ca'n prima zi @foxbat, tu ai SV1000, vorbim de mult mai mult cuplu si CP la 8000 fata de cat are 650u meu la 11000. Nu ma deranjeaza sa mai trag de gaz din cand in cand. nu imi lipseste putere, nu vreau mai mult. E mai usor ca un miar, nu'l tin din ambreiaj in trafic, are cadru de miar deci e bun pentru inaltimea mea(1.90+), si pe langa asta nu consuma si nu se incinge ca un miar.. parerea mea si profit de tot ce'mi poate oferi motorul meu. stai dragilor, nu va ambalati, eu doar intrebam cum pana mea e miarul la 11000 . scuze, apoti am vazut ca era vorba de 650. toti avem dreptate, hai ca n are rost sa ne contram. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 asa e! nu poti sa compari 2 bikeri din care unul face 5000 pe an in forta(eu), si unul care face 25000 pe an touring pe ploi si tot tacamul. Mie automat imi trebuie un ulei performant si nu ma intereseaza daca imi mananca sinteticul, pt ca drumuri luuungi nu fac ff des(din pacate), gume sportive care sa ma franeze bine si placute care omoara discurile pt ca si alea fac la fel. Un upgrade de etrieri din nou m'ar coafa.. La profilul de tourer i se potriveste mult mai bine un ulei semisintetic care nu e mancat de V2 asa repede(sau chiar deloc, de ex din 5100 nu mi'a mancat un gram), o guma touring pe care poti pune multi km si care sa se comporte mai bine pe ploaie decat un cauciuc extrasoft care de obicei are santuri doar "de forma" si automat performante scazute pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 exact , foarte bine, asta ziceam, ca la tine de exemplu cred ca ai fi mai fericit cu 300V (de la motul ) sau cu ce este echivalent la ceilalti. plimbari faine sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 hardknot: ai incercat o vitezana 4L, de 600,mai noua? te intreb serios,pt ca vad ca afirmi ca esti megamultumit de SV, pt mersul tau sportiv.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 dap. Cere viteza, m'am trezit la 104 in oras si mi se parea ca am 60. Nu e asta pb, ca m'as obisnui sa merg altfel, dar mi'e mica like a motherfucker. M'am urcat pe R6 si 600RR. Si da, SV e parfum sunt megamultumit e atat de versatila incat nu mai am nevoie de nimic. Look sport, sare borduri, merge pe hartoape, e echilibrata bine de tot pe curbe, inmoi preloadu' pe spate si merg si pana in Grecia pe ea... ce sa'mi mai trebuiasca? deja fac declaratii de dragoste aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 +1 goodpis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Ia-ti bro 1000 650 nu il prea vad potrivit pt mers racing Bre...vezi ca te vor fanii!!! /index.php?/topic/711052-how-to-die-on-a-motorcycle/ si vezi ca vreau autograf inaintea lor! =)) Editat Aprilie 11, 2014 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Not again... Accepti si semnatura electronica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.