Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Colegule, daca la tine la mobra is incurcate firele.. asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam :lol:

Sunt sigur ca si alte mobre au fitzele lor, la fel cum si ale noastre au la partea de releu.

Daca am putut eu rezolva problema electrica (inlocuit, modificat..) eu zic ca nu e chiar asa de negru dracu precum pare.

succese ...

btw schimba doctoru :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Colegule, daca la tine la mobra is incurcate firele.. asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam :lol:

Sunt sigur ca si alte mobre au fitzele lor, la fel cum si ale noastre au la partea de releu.

Daca am putut eu rezolva problema electrica (inlocuit, modificat..) eu zic ca nu e chiar asa de negru dracu precum pare.

succese ...

btw schimba doctoru :|

 

Da, vreau sa ma duc la cineva care sa stie ce are de facut, doar ca la mine nu mai e releul. Wish me luck :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca discutie generala, pt ca tot aud de belicosul ala de releu care face probleme - de ce nu faceti cumva incat sa aiba si el saracu aerisire ? Ca se coace sub carenele alea.

La mine codita este modificata putin dedesubt si burtica ei nu mai "uneste" partea de jos a carenelor, permitand aerului sa circule in voie pe acolo.

Ma gandesc ca merg decupate niste fante in plasticul burticii astfel incat releul sa ia si el o gura de briza :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vreau sa ma duc la cineva care sa stie ce are de facut, doar ca la mine nu mai e releul. Wish me luck :lol:

 

 

Daca e sv-u ala de care stiam si eu ca a avut probleme si releul si apoi presupuse probleme cu statorul, si a fost dus la cel mai "meserias" doctor care nu stia cand/daca este bun un astfel de stator, nu vreau sa ma gandesc cum l-a montat. s-ar putea el s anu aiba nimic, iar firele care pornesc de la stator sa fie, citez, de toata jena.

 

Deci daca nu te pricepi, sau nu ai unde sau nu ai cu ce, sau toate la un loc, fa frumos un drum la unii care au mai vazut motorete le zici tot ce stii si mai departe oricum verifica si ei si fac. Din ce am auzit, nu vreau sa fac reclama, si nici nu am fost vreodata pe la ei, cei de la elf workshop ar fi buni. Doar din auzite.

 

@daciano. m-am uitat azi cu atentie la bascula. sunt 2 piese pe care le poti shimba si daca le pui mai lungi bascula coboara. uita-te si tu cu atentie, iti dai seama despre care vorbesc. singura chestie e sa le gasesti sau sa ti le faca cineva dintrul metal mai serios sa nu se indoaie, fisureze sau mai stiu eu ce.

pentru inaltat ghidonul, asa zic si eu ca e bine, sa schimbi partea superioara a jugului, eu stiam ca jugul este de fapt pe cadru, si ca piesa aia are alt nume pe care nu il stiu, deoarece sa il gauresti nu e o solutie. la N zona suruburilor este mai groasa decat restul piesei, la S nu easte asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt si eu de curand posesor de SV.

Am avut o mica problema cu claxonul, si am gasit un post al unui nene care spunea ca in mare se pot rezolva.

La mine a mers, postez link-ul aici, poate mai ajuta pe cineva (imi cer scuze daca a mai fost postat).

 

http://forum.svrider.com/showthread.php?t=39287 postul #3

 

Numai bine si asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , bai mi-am dat motoreta pe jos din cauza unui taximetrist care a luat roshu .. eu venind pe verde m`am trezit cu el in fata si noroc ca am picat cat de cat bine , acuma am fost la politie imi da asigurarea .. dar aveti idee unde sa o bag: la elfwork shop sau la motorteam?? .. nu as vrea la celelalte service`uri mai bine la unu care este oficial Suzuki , si daca imi puteti oferii niste sfaturi ! multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt si eu de curand posesor de SV.

Am avut o mica problema cu claxonul, si am gasit un post al unui nene care spunea ca in mare se pot rezolva.

La mine a mers, postez link-ul aici, poate mai ajuta pe cineva (imi cer scuze daca a mai fost postat).

 

http://forum.svrider.com/showthread.php?t=39287 postul #3

 

Numai bine si asfalt uscat :lol:

 

Da, din cauza pozitiei nu prea merge cand se incalzeste. Patisem si eu exact acelasi lucru. Mi l-am repozitionat si pentru ca am reusit sa il si stric in acest proces l-am inlocuit pe cel original cu... unul de scuter ca atata era disponibil. :lol:) Asa ca acum Matilda mea are un claxon cam "subtirel"

Mesaj completat

salutare , bai mi-am dat motoreta pe jos din cauza unui taximetrist care a luat roshu .. eu venind pe verde m`am trezit cu el in fata si noroc ca am picat cat de cat bine , acuma am fost la politie imi da asigurarea .. dar aveti idee unde sa o bag: la elfwork shop sau la motorteam?? .. nu as vrea la celelalte service`uri mai bine la unu care este oficial Suzuki , si daca imi puteti oferii niste sfaturi ! multumesc mult

 

Hei, imi pare rau pentru cazatura. E bine ca tu esti intreg ( inteleg ca n-ai patit absolut nimic ). Motoreta se face. Legat de intrebarea ta :

 

Din motive de pastrare de garantie a trebuit sa aleg si eu intre cele 2 service-uri mentionate de tine. Nu stiu cum se comporta motorteam-ul insa la elf ( unde am fost pana acum pentru reviziile necesare ) oamenii mi-au parut ca stiu ce fac si ca nu sunt deloc grabiti. Asta in sensul bun... adica nu ca stateau cu mainile in san sa treaca timpul ci chiar verificau motoreta aia atent... Asta mi-a placut.

Eu am ales initial Elf din motive stricte de costuri ( revizia mai ieftina decat la motorteam) iar dupa aceea, la reviziile urmatoare nu am mai schimbat, fiind multumit de servicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o MARE rugaminte, am nevoie de o toba de SV650 pentru o zi ca sa pot face un ITP, a mea e taiata si se aude cam tare.Cine are prin casa, sau cine se incumeta sa o dea jos pe a lui, bineinteles cu rasplata pentru fapta buna pe care o face, rog dati un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o MARE rugaminte, am nevoie de o toba de SV650 pentru o zi ca sa pot face un ITP, a mea e taiata si se aude cam tare.Cine are prin casa, sau cine se incumeta sa o dea jos pe a lui, bineinteles cu rasplata pentru fapta buna pe care o face, rog dati un semn.

 

 

Daca e prima generatie pot sa te ajut eu. Nu-i mare bai. :lol: Facem schimb de tobe 2 zile si gata. Te-ai scos! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am pomenit de releu ca nu imi aduceam aminte bine.

Acum daca stau sa ma gandesc , am cumparat un releu de GSXR1000 nou, la care i-am aplicat mufele de la cel vechi (2 parca erau) total vreo 7 fire.

Oricum tot de aici am preluat si ideea cu acest tip de releu.

Nu i-am montat nici un fel de cooler pentru ca nu se incalzeste excesiv.

 

merci frumos :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e prima generatie pot sa te ajut eu. Nu-i mare bai. :lol: Facem schimb de tobe 2 zile si gata. Te-ai scos! :lol:

multumesc frumos pentru ajutor, meriti o bere cu prima ocazie :lol:. Am reusit sa trec ITP si cu asta a mea, poate ca fiind ultima zi, au fost mai indulgenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Solutii pentru a nu mai intra apa la bujia din spatele radiatorului pe timp de ploaie s-au mai gasit? Am vazut pe undeva de vaselina siliconica - e buna si cati o folosesc?

In cazul meu garnitura care cred ca ar trebui sa impiedice patrunderea apei la bujia din fata nu stiu daca e cea originala (pipa/fisa bujiei e NGK), e prevazuta cu vreo 4-5 gaurele mici (in semicerc) si nu am vazut rostul lor, ba chiar cred ca asta ar fi problema.

2.Cadrul e normal sa se incalzeasca ceva mai tare, cam la limita in care il poti atinge cu mana? Sau e vreo problema tehnica?

 

PS: Abia la 3 luni dupa ce mi-am luat SV-ul mi-am dat seama ca e cea mai superba motocicleta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Eu am o tablita pusa in fata si acopera partea de la radiator la capacul axelor cu came. Nu trece nimic de ea.

2. Vara mai ales, frige rau cadrul ala. n-ai ce-i face, doar e motorul acolo si daca ala are 100 de grade, intelegi ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o MARE rugaminte, am nevoie de o toba de SV650 pentru o zi ca sa pot face un ITP, a mea e taiata si se aude cam tare.Cine are prin casa, sau cine se incumeta sa o dea jos pe a lui, bineinteles cu rasplata pentru fapta buna pe care o face, rog dati un semn.

 

Salut,

 

Am eu toba originala taiata si pusa deoparte, dar sunt in Timisoara. Daca ai cum sa rezolvi partea de logistica, suna-ma. 0764 311 799

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos pentru ajutor, meriti o bere cu prima ocazie :cheers:. Am reusit sa trec ITP si cu asta a mea, poate ca fiind ultima zi, au fost mai indulgenti.
Salut,

 

Am eu toba originala taiata si pusa deoparte, dar sunt in Timisoara. Daca ai cum sa rezolvi partea de logistica, suna-ma. 0764 311 799

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beleaua dracu', azi mi-a cazut unu din suruburile care sustin farul, nu ma intrebati cum, ca nu stiu sa raspund, stiu ca SVu vibreaza, dar tind sa cred ca au contribuit mult drumurile ca-n palma de la noi (imi verific suruburile aproape de fiecare data cand mesteresc la mobra). Noroc ca am obiceiu sa mai merg ridicat in sa (stiu, ma visez deja pe-un enduro-tourer BMW) ca altfel nu observam vibratia anarhica a farului care se mai tinea doar in surubu din stanga :cheers:.

Acum sunt amarat, ma duc maine printr-un magazin de surube sa vad daca imi gasesc un inlocuitor decent... pana mea... e al treilea surub pe care il pierd de la SV, cred ca sunt blestemate :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beleaua dracu', azi mi-a cazut unu din suruburile care sustin farul, nu ma intrebati cum, ca nu stiu sa raspund, stiu ca SVu vibreaza, dar tind sa cred ca au contribuit mult drumurile ca-n palma de la noi (imi verific suruburile aproape de fiecare data cand mesteresc la mobra). Noroc ca am obiceiu sa mai merg ridicat in sa (stiu, ma visez deja pe-un enduro-tourer BMW) ca altfel nu observam vibratia anarhica a farului care se mai tinea doar in surubu din stanga :cheers:.

Acum sunt amarat, ma duc maine printr-un magazin de surube sa vad daca imi gasesc un inlocuitor decent... pana mea... e al treilea surub pe care il pierd de la SV, cred ca sunt blestemate :(

E posibil sa-l am. Ai o poza, sau cumva cum sa-l indentific?

Mesaj completat

Are cineva / stie cineva o furca de SV sau care sa se potriveasca la SV de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa-l am. Ai o poza, sau cumva cum sa-l indentific?

Mesaj completat

Are cineva / stie cineva o furca de SV sau care sa se potriveasca la SV de vanzare?

 

daca stie cineva sa imi spuna si mie ca si eu sunt in cautari. :cheers:

sa stii ca peste tot pe unde am intrebat nu am gasit sh..bine mie imi trebuie decat telescopul , iar baietii imi dadeau tot angrenajul cu vreo 400 e. iar telescopul nou , doar teava, costa 150 e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stie cineva sa imi spuna si mie ca si eu sunt in cautari. :cheers:

sa stii ca peste tot pe unde am intrebat nu am gasit sh..bine mie imi trebuie decat telescopul , iar baietii imi dadeau tot angrenajul cu vreo 400 e. iar telescopul nou , doar teava, costa 150 e.

Mie practic imi trebuie inner tube si outer tube pentru furca, eventual cilindrul... Si nu ma intereseaza jugul, etriere, etc. ca n-am ce face cu ele, si nici sa dau o caruta de bani nu merita :(

 

Daca s-ar potrivi furca de la alta moto, m-ar interesa sa fie mai moale suspensia, sa nu mai simt toate gropile ;)

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fie e o diferenta intre prima si a doua generatie la suspensia fata, fie si eu si el avem arcurile schimbate (deh, motoare second, habar n-ai ce-i in ele). Si a mea e tare suspensia fata, simt orice denivelare, imi rupea mainile la drum lung inainte sa-i dau jos semighidoanele. A, am si comparat cu un prieten care are CBR600F si suspensia lui parea mai moale, deci e foarte probabil sa fie arcuri aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, merge fara probleme un cauciuc de 180. Dar sa nu te astepti sa ai o roata "mai groasa" , daca asta e motivul pt care vrei 180, pt ca se va undui dupa janta si tot cam aceeasi latime o vei avea, plus ca va fi cam greu de dat pana la capat fara sa dai scaritele pe jos, deci nu vei profita de intreaga lui suprafata la maxim.

Eu am 180 pe spate si e ok. Unii zic ca ar afecta manevrabilitatea, dar nu am observat nici un neajuns. In orice caz, urmatorul cauciuc va fi un 160 la loc, din motivele enumerate mai sus.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

si eu sunt in aceiasi situatie, o baterie nou nouta in toamna a luat-o pe cai nebanuite.

 

nu se incarca, de fapt nu tine curent si cica solutia cea mai la indemana ar fi sa schimbi acidul.

daca nici asa nu rezolvi mare lucru mai mult ca sigur s-au sulfatat elementii, exista un tester de baterii la care eu o sa apelez cum am putin timp.

 

varta e decedata.

am dus-o la un producator de baterii sa incerce sa o salveze, nu s-a mai putut face nimic erau lipiti elementii intre ei.

avea doar 6.5 V dupa ce a stat 2 zile la incarcat.

 

mare grija sa o formatati, trebuie sa stea 12 ore pe redresor dupa ce ii bagi acidul, eu nu am facut lucrul asta.

 

solutie salvatoare la Cora 149 RON baterie de la Victor.

 

Mesaj completat

Ai vrea o suspensie pe fata si mai moale decat este deja la SV??? Interensant... :cheers: Mie mi se pare ca este MULT prea moale din fabrica.

 

se rezolva foarte usor doar din ulei.

eu am dus-o la `masinuta` nu stiu ce ulei si ce cantitate a pus dar facut-o coada de matura... se apropie de furcile pe care la aveam la motocross.

 

o sa iti dau ceva feedback dupa ce o sa fie gata si o scot la o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a incercat o baterie Victor si l-a lasat dupa cateva luni. Eu mai degraba as recomanda Exide (parca @fortec importa). Eu am una de un an si ceva si e chiar decenta, iar pretul e foarte mic. Confirm chestiunea cu incarcarea, bateriile trebuiesc puse la incarcat pe un redresor sau o sursa controlata dupa ce se linisteste reactia iitiala care are loc la adaugarea acidului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...