Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Am eu iridium pe locomotiva si fata de cele normale se simt (foarte)mici imbunatatiri, dar nu care sa justifice pretul. Pornirea parca e o idee mai vioaie si mobra se simte nitel mai sprintena in ture mai ridicate. Bine, astea sunt doar pareri personale, pe "simtite" de dinainte/dupa schimbare, nimic testat stiintific. Deci ar putea foarte bine sa fie doar Placebo :blink: Am observat insa si o scadere a rateurilor in deccelerare cu iridium, care teoretic s-ar traduce printr-o ardere mai buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, eu am sv650 k7 naked. Din cand in cand, in trafic, printre masini, tinuta din ambreiaj sau la plecarea de pe loc se aude un zgomot dubios (cum era ala de bendix la auto cand dadeai la cheie si nu se invartea nimic) si-mi moare motoru; nu ma prea pricep la mecanica, voua vi s-a intamplat vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce zici tu eu inteleg ca nu o accelerezi destul. Mai ales la partea cu se opreste motorul ma duce cu gandul spre asta. Motorul de 650 nu are chair destul cuplu incat sa miste motoreta de pe loc fara acceleratie, iar printre masini e de ajuns sa scapi ambreiajul putin si ori se opreste ori, daca esti in mers, sa te zdruncine nitel :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai asta ma mira...se intampla numai cand bag gaz

Pai baga frate benzina, ca nu-i bricheta :blink:

 

Lasand gluma la o parte, am patit ceva asemanator. Se intampla ca uneori, stand la semafor la ralanti, pur si simplu sa se opreasca motorul (facand si acel chitait caracteristic demarorului pe care il descriai tu ;) ). In mers, in timp ce acceleram sau chiar cand tineam constant, simteam cate un "hop", ca si cum ar da sa se opreasca pt o secunda dupa care isi relua linistita turele. Nu se intampla des, cam o data la 100 km, dar era stresant.

Am scapat de chestia asta schimband bujiile :) (aveam panarame d'alea cu 2 electrozi...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca pot fi trei chestii:

- in primul rand filtrul de aer - nu conteaza ca a fost schimbat de curand si ca arata bine; poate fi imbacsit cu condens cu grasimi ceva...

- jeg in benzina sau apa/condens in benzina - nu stiu dar cred ca ar trebui sa aibe filtru de benzina...si poate trebuie schimbat - incercati sa mergeti cu jumatatea de sus a rezervorului, plina - conteaza pentru mai multe chestii; se evita crearea de condens si scade riscul de dezamorsare a pompei de benzina care e in rezervor ( aia care face "zzzz" cand bagi cheia in contact ).

 

sunt la a treia masina cu injectie si sv are si el injectie.

la masini rezolv rapid glume din astea ; ori punandu-i benzina cu cifra octanica mare - de ex. 100 la omv - ori punandu-i in benzina un zmac/aditiv care e facut sa curete injectoarele.

cu niste ani in urma am fost cu masina in croatia si am tot bagat benzina din tot felul de locuri...care mai de care; la intoarcere in bucuresti masina se comporta cam cum zice omu` mai sus....dupa ce i-am bagat zmacu` ala era alta masina; incredibil ce repede si fara efort a curatat injectoarele - atentie insa; trebuie sa aplicati regula de 3 simpla sa vedeti CAT din zmacu` ala sa puneti la un plin; ele sunt facute pentru auto...alea care se vand la noi in benzinarii.

 

- bujiile - chiar daca ele arata bine si sunt uscate; pot exista fisuri interne care se deschid numai la temperaturi inalte sau poate trebuie verificata cu lera deschiderea electrodului...cred ca depinde de cat de tare ai dat in motor.

 

sper ca nu v-am plictisit. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai baga frate benzina, ca nu-i bricheta :blink:

 

Lasand gluma la o parte, am patit ceva asemanator. Se intampla ca uneori, stand la semafor la ralanti, pur si simplu sa se opreasca motorul (facand si acel chitait caracteristic demarorului pe care il descriai tu :) ). In mers, in timp ce acceleram sau chiar cand tineam constant, simteam cate un "hop", ca si cum ar da sa se opreasca pt o secunda dupa care isi relua linistita turele. Nu se intampla des, cam o data la 100 km, dar era stresant.

Am scapat de chestia asta schimband bujiile :) (aveam panarame d'alea cu 2 electrozi...).

 

In medie cred ca tot cam la fel patesc si eu, cam o data la 100km.

 

cred ca pot fi trei chestii:

- in primul rand filtrul de aer - nu conteaza ca a fost schimbat de curand si ca arata bine; poate fi imbacsit cu condens cu grasimi ceva...

- jeg in benzina sau apa/condens in benzina - nu stiu dar cred ca ar trebui sa aibe filtru de benzina...si poate trebuie schimbat - incercati sa mergeti cu jumatatea de sus a rezervorului, plina - conteaza pentru mai multe chestii; se evita crearea de condens si scade riscul de dezamorsare a pompei de benzina care e in rezervor ( aia care face "zzzz" cand bagi cheia in contact ).

 

- bujiile - chiar daca ele arata bine si sunt uscate; pot exista fisuri interne care se deschid numai la temperaturi inalte sau poate trebuie verificata cu lera deschiderea electrodului...cred ca depinde de cat de tare ai dat in motor.

 

sper ca nu v-am plictisit. :D

 

Mobra avea revizia proaspat facuta asa ca exclud imbacsirea filtrelor.

Benzina pun numai OMV Carrera 100, care stiu ca e aditivata. (nu stiu de ce pun d-asta, am eu impresia ca e mai buna...n-am mers pe 95 deci nu pot sa compar)

Am doar 8000km cu SV-ul, si ma gandeam ca n-o fi de la bujii....dar acum ca mi-ati spus amandoi o sa iau in considerare un schimb. Problema e ca, atunci cand mi se opreste, daca nu sunt rapid pe ambreiaj mi se blocheaza roata spate...in mers...printre masini... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

excelent. tine-ne la curent :blink:

Mesaj completat

Am scapat de chestia asta schimband bujiile ;) (aveam panarame d'alea cu 2 electrozi...).

 

Ce bujii imi trebuie si...cat costa? (se cam adauga la o revizie de 350 lei...o sa ma coste al dracu' de mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, a venit vremea schimbarii kitului de lant la sv 650 n an 2003. exceptand faptul ca lantul e 525, altceva nu mai stiu si sincer nu am incredere doar intr-un catalog, poate sunt trecute gresit datele. ma rog. asa...informativ, stie cinva numarul de zale si numarul tintilor de pe foile originale? mers :laugh:

ce firma imi recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, a venit vremea schimbarii kitului de lant la sv 650 n an 2003. exceptand faptul ca lantul e 525, altceva nu mai stiu si sincer nu am incredere doar intr-un catalog, poate sunt trecute gresit datele. ma rog. asa...informativ, stie cinva numarul de zale si numarul tintilor de pe foile originale? mers :laugh:

ce firma imi recomandati?

 

Pt *nakerd - 110/15/45

*sport - 108/15/44

 

 

http://www.louis.de/_4081070547c5593f2c9b9...artnr_gr=100411

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii, voi mai aveti "pinii" aia din poza pe manerul de la codita ? Daca ii aveti si va prisosesc, sunt foarte dispus sa ii cumpar :)

Sau s'or gasi separat de cumparat la suzuki sau i-oi putea improviza cumva ?... :laugh:

post-40715-1299434139_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am scos inca mobra de la hibernare, dar o sa ma uit acolo sa vad exact despre ce este vorba. Ca daca este un simplu lacas cu surub, ar trebi sa fie destul de usor de improvizat. M-ar ajuta mult pinii aia pt a prinde plasa atunci cand mai car cate o chestie pe saua din spate :laugh:

 

capOne; ce faci nene; ti s-a luat de chopper ; acuma vrei avion ?

Pai cu altceva sa dea draq daca as mai schimba sv-ul :) Cel putin pt moment...

Ma gandeam la un moment dat si la o Busa. Imi place ca e mare, dolofana etc, asa pe dimensiunile mele. Da' sa dea draq daca imi place in vre-un fel 4 in linie ala, fara vibratii, fara duduit si toate chestiile caracteristice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Putin ajutor, va rog. Ce mai stiti de ITP? Unde-l pot face in Bucale? Tre sa am grija la ceva anume?

Am inteles ca au facut ceva modificari la rutina.

Am un SV650 2009 cu toba si semnalele [leduri] schimbate. Intra sub incidenta celor de la ITP?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Putin ajutor, va rog. Ce mai stiti de ITP? Unde-l pot face in Bucale? Tre sa am grija la ceva anume?

Am inteles ca au facut ceva modificari la rutina.

Am un SV650 2009 cu toba si semnalele [leduri] schimbate. Intra sub incidenta celor de la ITP?

 

Merci

Bun topic....si eu am o toba carbon artizanala (de la Alex - Branesti) si nu stiu daca imi dau astia itp-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.

Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie :laugh:

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ?

Mesaj completat

Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? :D

post-40715-1299788335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.

Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie :laugh:

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ?

Mesaj completat

Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? :D

bine, da care-i treaba cu tobele neomologate si sudate?(cum e a mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.

Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie :D

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ?

Mesaj completat

Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? :P

:laugh: Sigur e pentru reducerea decibelilor? Poate ai greÂşit poza :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii, voi mai aveti "pinii" aia din poza pe manerul de la codita ? Daca ii aveti si va prisosesc, sunt foarte dispus sa ii cumpar :D

Sau s'or gasi separat de cumparat la suzuki sau i-oi putea improviza cumva ?... :laugh:

 

Pinii aia sunt doua suruburi M6 x 25 cu doua tevuste (distaniere ) pe ele

Am cumparat de la kronaumoto un set de geti (3 piese) la 80 euro si am facut suporti metalici care sunt fixati de cei doi pini. Discutam noi mai de mult .

Suportii daca va intereseaza ii pot fotografia . I-am facut personal si poate sa-i faca oricine foarte usor .

 

nicon.

Editat de nicon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...