Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te referi cumva la piulița aia îmbrăcată în cauciuc care se umflă la strângere?

 

Nu, cred ca mai are piulita aia inauntru, doar surubul. Am cautat pe la toate magazinele gen brico si nu au asa ceva. La dezmembrari le vand la punguta de cate 6 sau 8 si cer undeva pe la 50-60 de lei :blink: ceea ce mi se pare absurd pt un rahatel de surub. Keep searching...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cred ca mai are piulita aia inauntru, doar surubul. Am cautat pe la toate magazinele gen brico si nu au asa ceva. La dezmembrari le vand la punguta de cate 6 sau 8 si cer undeva pe la 50-60 de lei :blink: ceea ce mi se pare absurd pt un rahatel de surub. Keep searching...

 

La 60 de lei ai putea obtine ceva de genul, daca te-ar interesa:

08_WSB-IR08.JPG

Sau asa ceva, un pic mai ieftine:

03_WSB-R03.JPG

 

Culoare rosu, argintiu, negru, albastru sau auriu. Noi-noute, calitate foarte buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am vandut SV -ul si mi-a ramas una bucata de levier ambreiaj ( sigilata) -am avut-o de rezerva, e pt modelul de la 2003 in sus, se vinde sigilata la 25 lei

si 4 buc bujii NGK CR8E -tot sigilate, la 15 lei bucata

 

tel. 0745697773

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu sv-ul: nu mai porneste ventilatorul de la radiator. Am verificat ventilatorul si e bun.

In afara de senzorul de temperatura (e cel de sub carburatoare, intre furtunele alea mai groase, nu?) ar trebui sa ma uit si in alta parte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termostatul?

Am downloadat acuma manualul de service. Eu faceam o confuzie cred.

Sunt 3 chestii in manual:

1. Exista un termo-intrerupator (switch) (nush cum s-o traduce in romana) care e in radiator (uitasem de asta);

2. Un alt termo-intrerupator in motor (de asta nici nu stiam);

3. termostatul - dar care nu pare sa aiba treaba cu pornitul/opritul ventilatorului...

 

O sa le verific pe toate si sper sa ma dumiresc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, termostatul doar deschide circuitul de apa prin radiator. Probabil se deschide undeva pe la 80 si ceva de grade (nu stiu temperatura exacta). Asa ca asta nu are treaba cu ventilatorul ci doar cu apa.

 

Cel din motor ar trebui sa fie responsabil cu aprinderea becului din bord atunci cand e prea fierbinte apa din blocul motor si e bine sa te opresti.

 

Cel din radiator ar trebui sa se ocupe de ventilator.

 

Evident cel din motor inchide circuitul electric la alta temperatura fata de cel din radiator, deoarece cand se aprinde beculetul din bord probabil ai undeva aproape de 120 de grade in circuitul de racire, dar ventilatorul trebuie sa porneasca pe la 105?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa termocupla din radiator, mai verifica si mufele care duc la ventilator. Stiu ca este una undeva sub rezervor in partea dreapta-fata a mobrei de ex. Sa nu fie oxidate, sa faca contact cum trebuie etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa suruburile alea mai ieftine? Vin cu tot cu chestiile alea de cauciuc?

Da, setul e complet cu piulite cauciucate + saibe plastic si ar trebui sa le primesc pe saptamana viitoare. 50RON. Daca te intereseaza, zi-mi si vedem cum facem sa ti le trimit.

In curand o sa pot sa aduc gama intreaga de scarite, manete, pedale, oglinzi, protectii cadru si bascula si multe alte martisoare dinastea.

Astept sa imi soseasca primele comenzi, sa vad cat este efectiv timpul de livrare si cum merge la trecerea prin vama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva un tutorial bun despre cum sa setez ambreajul? Avem eu probleme cand schimbam dintr-a 2a intr-a 3a. dar deja incepe si in sus sa nu vrea sa intre in viteza. Ce mi se intampla cel mai des este ca de ex la downshift, merg din a 6a in 5 - 4a in a 3a e ok tot timpu, las ambreajul sa cupleze in timp ce inca franez, iar cand viteza e buna i dau mai jos etc dar a 2a nu e pe plac nici cum. problema e ca nu vrea sa intre intra 2a doar decat inainte sa dau in jos din pedala, trebuie sa o ridic putin in sus asa cu "varful degetului". ceva idei? eu ma gandeam sa fie ambreajul dar din partea aia de la motor unde are el parghiile alea. dar fara niste poze sau un torial bun nu prea as umbla baga in el. Si din ce vad se misca destul de greu si nu revine la pozitia de neutru pedala de la schimbator.

 

 

 

 

Mersi

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata!

 

Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze):

Clutch Adjustment

 

Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta :). Spor!

 

Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata!

 

Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze):

Clutch Adjustment

 

Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta :). Spor!

 

Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult.

 

 

 

Daca ai putea face vreo 2-3 poze ar fi super. Exact aia am gasit si eu doar ca nu prea am habar despre ce vorbeste acolo. Is nou cu tot ce tine motocicleta si piese si inca nu am format vocabularul necesar. de inceput incep pe "mana mecanicilor englezi" si anume, wd-40 si curat tot ce e de curatat si ma asigur ca toate parghile is unse. is curios sa vad cat e de munca cu reglatul ala ca nu mai am chef sa platesc mecanic ca ma costa 50 lire deja sa schimbe lantul si pinioanele ca din ce am citit si vazut nu am sculele necesare. Si cu service-ul care e scris in manual la X kilometri in ce consta? ca nu stiu unde e cartea., eu am cumparato la 17k mile acum am 19k si in carte parca aveam service la 18500 parca sau 2000. oricum 20 e aproape (500 mile = 1 saptamana poate 2) in ce consta? eu am schimbat uleiul si filtrul cand am cumparat motocicleta + iam pus gume noi. ma gandesc ca ar mai fi bujiile si filtru de aer, lant + pinioane sunt comandate deja, placutele si discul de frana au fost verificate cand am pus cauciucurile erau ok. Am omis ceva? :scratch:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata!

 

Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze):

Clutch Adjustment

 

Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta :). Spor!

 

Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult.

 

aici a fost brici azi, am ars un pic gazu pe valea bogatii, si in afara de o pata de motorina care era sa imi anuleze toate investitiile de asta iarna, totu a fost ok - btw, conteaza mult cat de noua e guma fata - altfel acum scriam din sant :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa te descurajez cu ambreiajul, dar daca nu ai timp si/sau rabdare sail bibilesti pana nimeresti mai bine il duci la cineva. Intr-adevar e mai usor de zis decat de facut dar nu este imposibil :).

 

Incerc maine sa fac niste poze la ce e de facut si voi face un mic post pe blog cu poze si indicatii. Mai gasesti si in manual la capitolul 2 (Periodic Maintenance) o sectiune despre reglarea ambreiajului. Gasesti manualul la mine in semnatura pentru download.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese.

-nivelul electrolitului! ...la o baterie fara intretinere !? La SV bateria avand pozitie inclinata poti folosi doar baterie fara intretinere.

-lichid de parbriz......

-in rest, fata de ce s-a scris,placute frana-le vezi la ochi, filtrul de aer ...si de cauti pe net, gasesti cartea de intretinere...incearca :

http://service.tanga-moteurs.ro/

...sunt o gramada de carti service-si intretinere.

- cu ambreiajul sa fi atent la bilele de la mecanismul de pe motor...pot sa cada . De asemenea poate aparea un joc la parghia de care e prins cablul si acel mecanism- il mai nituiesti putin, pana elimini jocul - daca il are. Pt. reglaj, la acel mecanism ( il gasesti dupa ce scoti capacul de plastic ce mascheaza mecanismul si pinionul de lant ) vezi ca e un surub si contrapiulita, procedezi cam asa : slabesti contrapiulita, apoi din surub- il insurubezi pana opune rezistenta, apoi desurubat 1/8 pana la 1/4 ture si strangi contrapiulita ( pt. un joc minim sa nu ai tensionat tot timpul ambreiajul ). Apoi la maneta trebuie sa existe o "cursa moarta" care o reglezi din ininzatorul de la ghidon. De asemenea uleiul cand se apropie de schimb poate sa faca ceva figuri. Sau ai un cablu de ambreiaj cu 'mustati"...... asta e cel mai folosit, deci se uzeaza primul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire vremea este absolut oribila asa ca nu am cum sa ma apuc de demontat pe la motoreta si sa fac poze.

 

Si aici da sa ploua. E normal, pentru ca tot timpu cand vreau sa spal motoru sau curat lantu se intampla asta. Oricum nu am lasat norii sa ma sperie si am dat sa vad ce e peacolo. Am gasit ieri videoul asta, si in inceput arata mecanismul care trebuie ajustat la ambreaj.. Asa ca am dat jos capacu si sa zic ce am facut. La Nr 1, am destrans piulita, am strans de surub pana opunea rezistenta, apoi am destrans 1/4 de rotatie dupa care am tinut surubu fix si am strans piulita la loc. Efect cred ca a avut, inainte, surubul de reglat cablul la ambreaj la maneta de sus era destrans aproape de capat, acum e undeva la mijloc si se simte si mai bine la mana. am lasat si jocu la mana desigur. cam 5 mm la inceput.

 

 

La punctu 2. Am curatat si uns ambele capete de la parghie, parca merge mai usor acum schimbatorul.

 

 

 

 

Si 3. ceea ce ma ingrijoreaza, colieru ala e fix de la schimbator, si este cam destrans. E normal asta? are asa un joc, si daca nar fi pentru parghiile ce stau deasupra, as putea sa`l scot cu mana usor:-| surubul care e acolo ar trebuii strans, dar e posibil sa fie rup? Nu are capat de insurubat nici cu imbus, nici cu surubelnita sau cap normal. Ce parere aveti despre chestia aia? Am mai pus o poza de jos. cred ca e rupt surubul. si din cauza jocului ce il am acolo poate ca nu merge schimbatorul cum trebuie.

 

 

 

post-25349-0-43268600-1337425098_thumb.jpg

post-25349-0-94713100-1337425106_thumb.jpg

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la 3 ar trebui sa ii pui un surub cu care sa poti strange bratul schimbatorului. Nu cred ca are cum sa oto sara de acolo in mers, dar cu siguranta vei scapa de micul joc pe care il are.

 

PS - iti recomand un spray in genul asta pt a curata toata zona aia de ulei si mizerie (sau mai ieftin motorina data cu pensula).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate te ajuta si asta la schimbatul vitezelot...:Cand vrei sa schimbi viteza lasa acceleratia dar nu de tot dar nici prea mult sa fie trasa , in acelasi timp tragi un pic ambreajul si schimbi viteza(Toti pasi sa nu dureze mai mult de o fractiune de secunda :bounce: ).Dupa un timp nici nu o sa se mai auda ca schimbi viteza :)....sper sa ajute :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la 3 ar trebui sa ii pui un surub cu care sa poti strange bratul schimbatorului. Nu cred ca are cum sa oto sara de acolo in mers, dar cu siguranta vei scapa de micul joc pe care il are.

 

PS - iti recomand un spray in genul asta pt a curata toata zona aia de ulei si mizerie (sau mai ieftin motorina data cu pensula).

 

 

 

 

Zona am curatato cu Wurth chain & Brake Cleaner. Daca nu lai incercat iti recomand, eu am ramas uimit, ca in comparatie cu cele ieftine din Lidl (1 lira/400ml) sau am incercat Silkoline(sau cum i zice). Asta e ceva de genu ca dai cu sprai sa imbibi lantul, dar pe cand vrei sa dai cu periuta deja e tot jegul sa dus. Si tot timpu dau si pe placute cu el si deatunci nu mai am probleme cu "rotile intepenite dimineata".

 

 

 

 

 

Da legat cu bratul ala cred ca de acolo se trage toata problema pentru ca am observat ca atunci cand apas pe pedala din cauza jocului mai mult de jumate din cursa parghiilor se risipieste pe jocul ala. Deci automat e ca si cum nu as apasa pana la capat pedala. saptamana viitoare sper sa vina lantul si cand merg la mecanic i zic sa puna acolo un surub ca dak face tot jobul odata poate lasa in acelasi pret. Revin eu cu noutati.

 

Mersi

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...