Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cumpar crash pauri pt sv-ul meu. Hai sariti cu ofertele :)

 

Nu-ti recomand sa cumperi crashpaduri care se prind pe vreo ureche / placuta in cadru... risti sa se indoaie prea usor urechea respectiva sau chiar cadrul.

 

Din cate stiu, la SV cel mai rigid punct pentru prinderea a crashpadurilor e zona unde se prinde motorul pe cadru (vezi zona incercuita), deci as recomanda sa cauti asa ceva.

 

post-6144-0-82730100-1364205393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au pe stoc, nu stie cand mai da comanda... cam asa au raspuns toti care aveau pe site crash-uri pentru sv. Am dat comanda la crash paduri dyna la 150 ron, decat deloc sau din-alea la 100 de euro mai bine asa. Am sa le vopsesc negre complet si gata.

post-68410-0-59737600-1364205752_thumb.jpeg

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am identificat arcurile din furca. Sunt asa ceva:

http://www.fgspecialparts.it/it/product_details.asp?maker=FG&code=FGMFSV93&model=SUZUKI%20SV%20650%20S&year=1999&product=

Na acuma intrebarea ramane...capatul cu diametrul mic in jos sau in sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: De fiecare data cand am deschis cutia filtrului de aer si am ridicat filtru am observat ca este ulei (are vascozitatea uleiului)sau ceva de genu acesta, dar nu inteleg de unde ulei in cutia filtrului de aer pentru ca nu l-am uns niciodata si nici curatat anul trecut. La voi este la fel,este ceva normal sau.....

Revin...ca mi-a picat fisa.

In cazul in care moto a avut sau are filtru K&N, BMC etc.. de-astea care se curata si se "uleiaza" apoi, cam de-acolo cred ca este uleiul (poate a fost uns in exces...sau nu), dar cred ca de acolo este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au pe stoc, nu stie cand mai da comanda... cam asa au raspuns toti care aveau pe site crash-uri pentru sv. Am dat comanda la crash paduri dyna la 150 ron, decat deloc sau din-alea la 100 de euro mai bine asa. Am sa le vopsesc negre complet si gata.

exact asa am si eu. nu vor trebui vopsite...arata f bine si asa. si sv-ul meu e tot negru.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul provine din motor, e normal sa fie o oarecare cantitate acolo, indiferent de tipul de filtru de aer folosit. cu cat motorul e mai uzat, cu atat mai mult ulei. la mine la sv nu era deloc, la cb 500 era un pic

nu sunt sigur dar cred ca provine direct din camera de ardere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.recent am achizitionat un sv 650 n si am avut o mica problema , nu s-a aprins martoru de benzina. Care ar fi cauza?

Este posibil sa fie dezlipit un fir sau ambele, eu asa am patit cand l-am desfacut(imi palpaia fara intrerupere). L-am desfacut, lipit,montat inapoi si acum merge fara probleme.

 

P.S. Cat contine rezerva(Litri) la sv prima generatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici din manual:

When the fuel in the fuel tank drops
below approximately 3.5 L (0 .9/0.8
US/Imp. gal), this indicator light
flickers . When the fuel drops below
approximately 1 .5 L (0 .4/0.3 US/
Imp. gal), the indicator light remains
lit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.recent am achizitionat un sv 650 n si am avut o mica problema , nu s-a aprins martoru de benzina. Care ar fi cauza?

 

Cand pui contactul, becul din bord se aprinde? daca nu se aprinde, vezi sa nu cumva sa se fi ars.

 

Alte posibilitati, fire intrerupte, mufa care are papucii oxidati sau draovenia care intra in rezervor sa aiba o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aprinde cand pun contactul intind sa cred ca e de la vreun fir, maine ii desfac rezervoru sa ma uit pe acolo

Vezi ca este posibil sa nu mai functioneze deloc cum trebuie,nu te baza pe el daca iesi la drum pana nu ai o certitudine ca acesta functioneaza corespunzaror,mergi dupa kilometraj sau trip-uri.Bafta!

Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa m-am ales cu inca 7 ani de ghinion...azi am scapat una din oglinzi pe jos si am facut-o tandari. Are cineva o oglinda stanga de prima generatie S, pe care nu o mai foloseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo vad toate modificarile astea (cu alte roti, alte cauciucuri etc.) cam asa: imi iau SV si il modific pana il fac GSXR, in loc sa-mi iau direct GSXR.

Mie imi place SV-eu' asa cum este (cam asta e farmecul lui). Toti care s-au indragostit de el au facut-o cand era "stock". Dar, cum exista tuning pe partea auto, de ce sa nu fie si pe partea moto (doar ca aici este mai riscant).

Parerea mea, nu dati cu pietre.

Numai bine!

 

P.S. Ca sa fac o analogie cu partea auto (imi cumpar dacie si o fac bmw):

post-65545-0-02986100-1364631906_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa m-am ales cu inca 7 ani de ghinion...azi am scapat una din oglinzi pe jos si am facut-o tandari. Are cineva o oglinda stanga de prima generatie S, pe care nu o mai foloseste?

Am eu una de stanga dar si eu caut una de dreapta ca nu imi plac astea care le am acum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo vad toate modificarile astea (cu alte roti, alte cauciucuri etc.) cam asa: imi iau SV si il modific pana il fac GSXR, in loc sa-mi iau direct GSXR.

Mie imi place SV-eu' asa cum este (cam asta e farmecul lui). Toti care s-au indragostit de el au facut-o cand era "stock". Dar, cum exista tuning pe partea auto, de ce sa nu fie si pe partea moto (doar ca aici este mai riscant).

Parerea mea, nu dati cu pietre.

Numai bine!

 

P.S. Ca sa fac o analogie cu partea auto (imi cumpar dacie si o fac bmw):

Departe rau de mine astfel de ganduri. Sunt in situatia de schimba cauciucurile si am intrebat din pura curiozitate. Putin prea rautacioasa analogia cu masinile, SV-ul nu este "dacia motoretelor" si nici gixerul nu este bmw-ul masinilor.

A mea, cu exceptia suportului de numar si a semnalelor (asa am luat-o) nu are nicio modificare aspirationala catre performante si estetica altui model. O am de 4 ani si o mai tin pentru ca am avut noroc de un exemplar bun din toate punctele de vedere. Macar intre noi sa tinem cont de astfel de ganduri cand mai facem presupuneri si aprecieri.

 

Merci GoodKat, aveam o oferta buna de 170, dar o sa caut un 160. Plus 1 pentru motivatia de a nu lua GSX-R. E foarte flashy si putin copilaroasa, daca ma intrebati pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...