xsebi Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Cumpar crash pauri pt sv-ul meu. Hai sariti cu ofertele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 http://www.performance-shop.ro/crash-paduri-buloane-suzuki/778-suzuki-sv650-03-07-crash-paduri-barracuda.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Cumpar crash pauri pt sv-ul meu. Hai sariti cu ofertele Nu-ti recomand sa cumperi crashpaduri care se prind pe vreo ureche / placuta in cadru... risti sa se indoaie prea usor urechea respectiva sau chiar cadrul. Din cate stiu, la SV cel mai rigid punct pentru prinderea a crashpadurilor e zona unde se prinde motorul pe cadru (vezi zona incercuita), deci as recomanda sa cauti asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) http://www.performance-shop.ro/crash-paduri-buloane-suzuki/778-suzuki-sv650-03-07-crash-paduri-barracuda.html Nu au pe stoc, nu stie cand mai da comanda... cam asa au raspuns toti care aveau pe site crash-uri pentru sv. Am dat comanda la crash paduri dyna la 150 ron, decat deloc sau din-alea la 100 de euro mai bine asa. Am sa le vopsesc negre complet si gata. Editat Martie 25, 2013 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Am identificat arcurile din furca. Sunt asa ceva: http://www.fgspecialparts.it/it/product_details.asp?maker=FG&code=FGMFSV93&model=SUZUKI%20SV%20650%20S&year=1999&product= Na acuma intrebarea ramane...capatul cu diametrul mic in jos sau in sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Intrebare: De fiecare data cand am deschis cutia filtrului de aer si am ridicat filtru am observat ca este ulei (are vascozitatea uleiului)sau ceva de genu acesta, dar nu inteleg de unde ulei in cutia filtrului de aer pentru ca nu l-am uns niciodata si nici curatat anul trecut. La voi este la fel,este ceva normal sau..... Revin...ca mi-a picat fisa. In cazul in care moto a avut sau are filtru K&N, BMC etc.. de-astea care se curata si se "uleiaza" apoi, cam de-acolo cred ca este uleiul (poate a fost uns in exces...sau nu), dar cred ca de acolo este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) Nu au pe stoc, nu stie cand mai da comanda... cam asa au raspuns toti care aveau pe site crash-uri pentru sv. Am dat comanda la crash paduri dyna la 150 ron, decat deloc sau din-alea la 100 de euro mai bine asa. Am sa le vopsesc negre complet si gata. exact asa am si eu. nu vor trebui vopsite...arata f bine si asa. si sv-ul meu e tot negru. Editat Martie 27, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 uleiul provine din motor, e normal sa fie o oarecare cantitate acolo, indiferent de tipul de filtru de aer folosit. cu cat motorul e mai uzat, cu atat mai mult ulei. la mine la sv nu era deloc, la cb 500 era un pic nu sunt sigur dar cred ca provine direct din camera de ardere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Saptamana viitoare daca totul va fi ok voi fi fericitul posesor al unui sv 650 din 2003. Ma puteti ajuta cu niste site-uri de accesorii ? (manete, pinten , cabluri , etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 tocmai ce am scazut pretul motocicletei la 2000 eur!!! http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--suzuki-sv650-din-2003-505730.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Astazi am dat jos db-killerul, nebunie curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 salutare.recent am achizitionat un sv 650 n si am avut o mica problema , nu s-a aprins martoru de benzina. Care ar fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 am inteles.mersi:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 salutare.recent am achizitionat un sv 650 n si am avut o mica problema , nu s-a aprins martoru de benzina. Care ar fi cauza? Este posibil sa fie dezlipit un fir sau ambele, eu asa am patit cand l-am desfacut(imi palpaia fara intrerupere). L-am desfacut, lipit,montat inapoi si acum merge fara probleme. P.S. Cat contine rezerva(Litri) la sv prima generatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Uite aici din manual: When the fuel in the fuel tank dropsbelow approximately 3.5 L (0 .9/0.8US/Imp. gal), this indicator lightflickers . When the fuel drops belowapproximately 1 .5 L (0 .4/0.3 US/Imp. gal), the indicator light remainslit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 salutare.recent am achizitionat un sv 650 n si am avut o mica problema , nu s-a aprins martoru de benzina. Care ar fi cauza? Cand pui contactul, becul din bord se aprinde? daca nu se aprinde, vezi sa nu cumva sa se fi ars. Alte posibilitati, fire intrerupte, mufa care are papucii oxidati sau draovenia care intra in rezervor sa aiba o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 se aprinde cand pun contactul intind sa cred ca e de la vreun fir, maine ii desfac rezervoru sa ma uit pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) se aprinde cand pun contactul intind sa cred ca e de la vreun fir, maine ii desfac rezervoru sa ma uit pe acolo Vezi ca este posibil sa nu mai functioneze deloc cum trebuie,nu te baza pe el daca iesi la drum pana nu ai o certitudine ca acesta functioneaza corespunzaror,mergi dupa kilometraj sau trip-uri.Bafta! Editat Martie 29, 2013 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 nu vreau sa te sperii, dar cel mai probabil e sonda din rezervor. Alea se strica in draci. Poti sa'ti pui joja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Si uite asa m-am ales cu inca 7 ani de ghinion...azi am scapat una din oglinzi pe jos si am facut-o tandari. Are cineva o oglinda stanga de prima generatie S, pe care nu o mai foloseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Salut, stie careva ce latime maxima (in ce combinatie cu inaltimea) de cauciuc incape pe janta spate la sv650s 2004? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Yo vad toate modificarile astea (cu alte roti, alte cauciucuri etc.) cam asa: imi iau SV si il modific pana il fac GSXR, in loc sa-mi iau direct GSXR. Mie imi place SV-eu' asa cum este (cam asta e farmecul lui). Toti care s-au indragostit de el au facut-o cand era "stock". Dar, cum exista tuning pe partea auto, de ce sa nu fie si pe partea moto (doar ca aici este mai riscant). Parerea mea, nu dati cu pietre. Numai bine! P.S. Ca sa fac o analogie cu partea auto (imi cumpar dacie si o fac bmw): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Si uite asa m-am ales cu inca 7 ani de ghinion...azi am scapat una din oglinzi pe jos si am facut-o tandari. Are cineva o oglinda stanga de prima generatie S, pe care nu o mai foloseste? Am eu una de stanga dar si eu caut una de dreapta ca nu imi plac astea care le am acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Yo vad toate modificarile astea (cu alte roti, alte cauciucuri etc.) cam asa: imi iau SV si il modific pana il fac GSXR, in loc sa-mi iau direct GSXR. Mie imi place SV-eu' asa cum este (cam asta e farmecul lui). Toti care s-au indragostit de el au facut-o cand era "stock". Dar, cum exista tuning pe partea auto, de ce sa nu fie si pe partea moto (doar ca aici este mai riscant). Parerea mea, nu dati cu pietre. Numai bine! P.S. Ca sa fac o analogie cu partea auto (imi cumpar dacie si o fac bmw): Departe rau de mine astfel de ganduri. Sunt in situatia de schimba cauciucurile si am intrebat din pura curiozitate. Putin prea rautacioasa analogia cu masinile, SV-ul nu este "dacia motoretelor" si nici gixerul nu este bmw-ul masinilor. A mea, cu exceptia suportului de numar si a semnalelor (asa am luat-o) nu are nicio modificare aspirationala catre performante si estetica altui model. O am de 4 ani si o mai tin pentru ca am avut noroc de un exemplar bun din toate punctele de vedere. Macar intre noi sa tinem cont de astfel de ganduri cand mai facem presupuneri si aprecieri. Merci GoodKat, aveam o oferta buna de 170, dar o sa caut un 160. Plus 1 pentru motivatia de a nu lua GSX-R. E foarte flashy si putin copilaroasa, daca ma intrebati pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Acum ca ne-am lamurit de ce ne placem motoretele, mai am o intrebare al carui raspuns nu trebuie sa fie Darian : un tapiter de nadejde in bucuresti? Ca buretele din saua pasagerului a scos capul si e cam blond. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.