Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Total eronat.

 

in afara de a arunca niste replici asa, doar de dragul de-a o face pe-a 'mecanicul atotstiutor' ai putea sa aduci argumente? ca daca gresesc si sunt prost, nu m-ar deranja sa fiu corectat (Dar macar cu argumente).

 

Deci daca poti sa-mi explici ce anume si de ce e eronat in afirmatia mea? sau ne trezim doar asa.... ?

 

@ pepsi: cum e pe 954? n-ai momente cand ai vrea 'napoi pe sv650?:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi situatie am fost si eu in august. Din tot ce am sapat, auzit, citit si rascitit si rasauzit, m-am oprit la fazer.

 

E superioara din toate punctele de vedere sv-ului, confort, frane etc si desi nu pare, e foarte iertatoare. Nu m-am nascut motociclist, dar pot spune ca m-a ajutat sa n-am nicio problema pana acum.

E impunatoare si ma tine din a 'rupe norma' cu ea. Singura problema a fost in parcare cand am alunecat pe un os proaspat:)

 

In rest, la 140 spre chestia aia care a fost la Comana m-am simtit in regula si in siguranta. Fara incidente de niciun fel.

 

Dar SV-ul era pe locul 2:D, defapt asta am vrut si eu din prima dar m-au indrumat veteranii spre asa ceva.

 

In orice caz, bafta la cautat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

La ce enormitati scrii nu am ce sa-ti explic.

Nu sunt mecanic.

Sa fii sanatos!

 

pai e mai usor sa fii hater si sa arunci arogant niste replici....

 

puteai sa spui " ba, nu e corect ce spui, pentru ca......"

 

dar probabil e un efort prea mare pt tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi situatie am fost si eu in august. Din tot ce am sapat, auzit, citit si rascitit si rasauzit, m-am oprit la fazer.

 

E superioara din toate punctele de vedere sv-ului, confort, frane etc si desi nu pare, e foarte iertatoare. Nu m-am nascut motociclist, dar pot spune ca m-a ajutat sa n-am nicio problema pana acum.

E impunatoare si ma tine din a 'rupe norma' cu ea. Singura problema a fost in parcare cand am alunecat pe un os proaspat:)

 

In rest, la 140 spre chestia aia care a fost la Comana m-am simtit in regula si in siguranta. Fara incidente de niciun fel.

 

Dar SV-ul era pe locul 2:D, defapt asta am vrut si eu din prima dar m-au indrumat veteranii spre asa ceva.

 

In orice caz, bafta la cautat!

multumesc !! asfalt uscat in noul an !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV 2001 cu garantie 1650 e .Este si pe bikeshop.arata impecabil,toba leo vince ghidon ,minere suruburi motor albastre si el culoare albastra.nu investesti un leu.GARANTIE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit foarte bine la SV.M-a cucerit sv-ul inca de prima oara cand m-am urcat pe unul.V2-ul acela e superb.Motoreta are suflet mai presus de toate,caracteristica mai presus de orice performanta,consum,etc.Nu e comparabila in opinia mea cu orice naked japonez de 600 si 4 in linie,alea sunt terne.

Orienteaza-te la a doua generatie,de dupa 2003.Merita cei 3-400e in plus.De dupa 2004 (cand s-au facut niste update-uri) ar fi si mai bine.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luate de pe louis. cu exceptia protectiei de ploaie care s-a sfasiat (cu largul meu concurs, ca am mers mai tare decat trebuia) se prezinta foarte bine. nu-mi aduc aminte exact, dar parca au fost vreo 250 euro.



dap, de la fagaras. se prea poate sa mai fi fost vreun SV sau doua...



nu stiu de ce nu pot atasa linkul, dar le-am gasit pe louis.de m-am inselat, sunt 130 euro gentile. my bad, le-am luat de doi ani si nu mai stiam :)

si nu stiu de ce nu pot sa raspund la un post anume...

post-1291-0-21908200-1387309857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

arata foarte bine pe SV tau. si nu ma refer estetic,ci functional.

Eu am avut de la cineva 2 genti motodetail, si stateau ca dracu,pleostite, ca si cum curgeau pe langa carena de la codita.

 

Abia acu am vazut in poza ca tu ai ceva suport care le tine distantate....

presupun ca nu ai o poza doua si cu suportul ala,fara genti (ca sa-l vad) :)

 

PS: Eu gentile le-am pus pe RSV, dar mobra e tot in genul cum e a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suportul ala l-am conceput singur. bine, m-am inspirat din ceva asemanator de la sw-motech si am adaugat bratele alea care se bolteaza la prinderile de la tobe. alea tin gentile bine ecartate si consolideaza putin si suportul de cort (sau de top case, adaptarea e floare la ureche, mai faci trei gauri pentru a prinde suportul in suruburi). eu am facut sabloane de carton si apoi am platit un fierar. cam lipsit de finete omul si a iesit cam tiganie, dar se pote face la mare arta daca dai de unul priceput. si e de preferat din aluminiu daca ai unde.

alte poze nu mai am. cu prima ocazie cand ajung la garaj...

post-1291-0-98999700-1387324914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine pe SV tau. si nu ma refer estetic,ci functional.

 

Eu am avut de la cineva 2 genti motodetail, si stateau ca dracu,pleostite, ca si cum curgeau pe langa carena de la codita.

 

Abia acu am vazut in poza ca tu ai ceva suport care le tine distantate....

presupun ca nu ai o poza doua si cu suportul ala,fara genti (ca sa-l vad) :)

 

PS: Eu gentile le-am pus pe RSV, dar mobra e tot in genul cum e a ta.

genti Motodetail am si eu..... si aceiasi problema, cum se aseaza-stau/ sau nu stau mai bine zis. a atins si toba.

Am fost nevoit ca si colegul sa fac ceva suport.

post-15613-0-26835200-1387343625_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

mda, multumesc pt poze baieti.

 

nu e greu de incropit ceva, dar ideea e sa vad de ce anume prind...ca trebuie sa stea relativ in exterior, ca sa-mi tina gentile destul de drepte, si nu semi-pleostite.


De ex cum ii stau lui WotRU2me. Alea de pe sv negru din poza lui Calin_cz parca stau o idee semi-pleostite. Oricum, ambele stau mult mai bine decat imi stateau mie, fara suport:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok sv-ul pt ceva senzatii tari, dar totusi un consum decent in oras. Un sezon-doua, iti faci treaba cu el.

 

 

Si, da, sv-ul mananca gume spate pe banda rulanta, sa iti rezervi bani pt ele.

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit foarte bine la SV.M-a cucerit sv-ul inca de prima oara cand m-am urcat pe unul.V2-ul acela e superb.Motoreta are suflet mai presus de toate,caracteristica mai presus de orice performanta,consum,etc.Nu e comparabila in opinia mea cu orice naked japonez de 600 si 4 in linie,alea sunt terne.

Orienteaza-te la a doua generatie,de dupa 2003.Merita cei 3-400e in plus.De dupa 2004 (cand s-au facut niste update-uri) ar fi si mai bine.

Numai bine.

 

SV, motocicleta cu suflet :)

 

Nu pot sa inteleg obsesia posesorilor de SV pt a interveni in aparararea sau promovarea acestui model in orice discutie. It's just a bike! Pana la urma te poti bucura de motociclism pe orice motor, indiferent de cilindree, culoare, marca sau abtibilduri..

 

Ca si incepator e important sa identifici ceea ce ti se potriveste mai bine. Desi as recomanda modele mai mici, de 500cc pt inceput, dpdv financiar nu se merita sa schimbi motorul dupa 1 an. In concluzie orice naked de 600 e ok daca iti plac motoarele de strada, numai sa fii constient sa o lasi mai usor pana ai mai multa experienta.

 

Fratilor, omul e incepator, ce-i dati inainte cu viteze maxime de 200-250 km/h?

 

Un incepator are nevoie de altceva, cel putin in primii ani.

 

SV650S a fost si primul meu motor, il am si acum, de 4 ani si nu am in plan sa imi iau altceva.

 

Ar lasa de dorit protectia la vant la peste 100-120 km/h (se rezolva partial cu parbrize after-market), altfel e o mobra faina, un pic cam brutala dar usor de intretinut.

 

Vrei viteze maxime de peste 200 km/h in conditii de confort? Poti controla ACUM o mobra la vitezele astea in siguranta? Atunci ia-ti altceva: Busa, ZZR, FJR etc.

 

Vrei sa inveti sa manevrezi, sa franezi, sa te bucuri de mersul pe 2 roti? SV-ul e bun, bune sunt si GS500, CB500.

 

Am condus si alte modele inainte insa Hornet-ul a fost prima mea motocicleta si alegerea perfecta, o am de 4 ani si nu intentionez sa o schimb. Eventual voi trece la noua generatie..

 

Sv-ul nu se tine cu hornetul ? :o nu cred..

 

Este normal ca un motor Inline-4 sa exceleze la top-speed, iar un V2 la cuplu.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru punctele de prindere, mai bine te inspiri din ce exista pe piata pentru motocicleta ta (gen sistem de bagaje laterale, te uiti sa vezi ce puncte de prindere folosesc aia de la SW motech, de exemplu, pentru modelul tau de moto). cauti poze la greu pe net, te lamuresti bine, apoi adaptezi in functie de ce mai ai tu la mobra (vreo toba fistichie, suport de numar, semnalizatoare...). cauti faurar bun (foarte important pentru nivelul general de calitate, look si satisfactie personala :)) si in maxim 50 lei ai suport. din aluminiu e mai scump banuiesc, ca baietii au preturi de bijutieri, dar parerea mea e ca se merita.

eu a trebuit sa ocolesc semnalizatoarele si sa fac bratele alea suficient de lungi (partea care coboara spre numar si semnalizatoare) incat sa ajunga pana la marginea de jos a gentilor bine prinse. oricum, daca gherlesti un pic, ai sistem de reglaj pe bretele si-ti cobori gentile, sau le urci cat sa se sprijine cu partea de jos pe supot...altfel, daca se sprijina undeva in mijlocul gentilor, cred ca le uzeaza nasol.

post-1291-0-66231800-1387357399_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...