yoyo_man Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 si eu am belray 15w50 in motorul meu. Inainte avea 5100 10w40 si atunci cand se incalzea bine, mergea greu din viteza 1 in 2 si din 2 in N si 1 . Deranjant era doar cand ma opream de tot, la semafor mai plecam si cu a2a Și cu 15 e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Și cu 15 e ok? E OK caci nu cred ca foloseste motocicleta la sub -15C. Uite o schema cu vascozitatile; se alege in functie de clima (temperatura exterioara) in care este folosita motocicleta. Cu cat are o vascozitatte mai mare la cald cu atat asigura o ungere mai buna. P.S. Producatorul recomanda o vascozitate anume. Dar iti da si o schema in care iti spune ce alte vascozitati poti alege (a se vedea manualul SV650 1gen). Editat Iunie 2, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Întrebam fiindcă și eu pățesc asa cu vitezele și am acum belray 10w40. La următorul pun 15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Vand Suzuki SV 1000S , 2005, 19800 km, consumabile noi ( caciucuri, kit lant, bujii, ulei, filtre), detin si piesele stock ( carene, far, oglinzi, etc), pret 2699 neg. pentru mai multe detalii: tel. 0760313262 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 asta a fost ''cosmetizat'' dupa un accident? ca refuz sa cred ca l-a facut cineva asa pt ca i-a placut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 "cu crengi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 la ulei cel mai bine se descurca SVul pe 15w 50, chiar ma batea gandul sa incerc si 20w50 care e maximul acceptat pt motorul asta. Nu iese nici naiba la temperaturi de sub 5 grade asa ca nu ai nicio problema si vascozitatea asta faca fata mult mai bine la caldurile verii. @goodkat - pt fast idle n-am avut treaba cu relantiul, l-am reglat inainte sa stea ok la cald.. dupa reglajul de fast idle l-am mai verificat o data si aia a fost. Nu ai treaba cu idle in timp ce te joci cu fast idle. Ma uit in posturile mele ca am pus tot aici pe topic si iti dau link. Daca te supara acum cu pornirea stai sa vezi cum iti face daca bagi un transfagarasani unde e frig revin>> odata asta odata asta vezi ca am facut referire la alt SVist si postarea lui, si pt info suplimentare mai da un search pe google cu "fast idle site:sv650.org" si "[...] svrider.com" Merge treaba foarte lejer fara sa te complici cu valori pe voltmetru daca ai putina rabdare sa se raceasca motorul. Incepi cu motorul rece, reglezi, iti mai faci de lucru la altceva 15 minute, reglezi iar, pornesti si vezi ce si cum, apoi mai reglezi o data dupa inca 15-20 de minute. Nu e rocket science si il nimeresti destul de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Nu iese nici naiba la temperaturi de sub 5 grade Ar mai fi cate unii Eu cel mai bine m-am inteles cu Motul 10-40, 5100 la 1st gen si 7100 la 2nd gen (cu conditia sa nu fie Motul "made in Vitan"...) Am testat la un moment dat si un 10w-60 (care am inteles ca se pune mai nou la SV in service-urile autorizate). Prost ulei. Dupa nici 1000km l-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salut. vreau sa mi pun instalatie xenon pt faza lunga.am un sv 650s an 99. faza scurta bec separat, faza lunga bec separat. am un bec xenon H7 si nu se potriveste in suport. halogenul original are un soclu de plastic in care vine montat si dupa pus in suportul de pe moto. cine are sv 650s an 99 si si-a pus xenon pe faza lunga cum a facut,ce bec a pus H cat, cum a facut ca sa se potriveasca ina cel soclu? Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi? pai din ce zici tu....iti ia cam 6.5 in oras.., depinde cum mergi,trafic...etc. al meu sv650s an 99 imi ia de la 5 in sus in oras...depinde de orele la care ies.incearca sa bagi benzina cand se aprinde becul,baga 10 litri ,resetezi km si dupa astepti sa se aprinda iar.ca sa ti faci o idee,cam cat mergi pana se aprinde becul.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Idee. Ma gandesc sa plec prin europa cu SVu' de unu singur. La anu... Zic si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi? Mie mi-a luat cam 7-7.5 mers numai in oras (an 2000 e moto). Naveta acasa-serviciu. Am verificat, cu 14-15 litri mers 200 km. P.S. Carburatoarele au fost reglate si sincronizate la Caesar GRG...de curand. L.E. Anul trecut la un drum de 700 km pe Cheia si Transfagarasan, mers foarte alert am avut un consum de 5.2l/100km. Editat Iunie 3, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 La al meu imi ia 6.4 -6.5 /100 la un mers de 150km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Pentru posteritate, iata consumu junioarei din ultimii 53000 km http://www.spritmonitor.de/en/detail/371674.html si da, merge chiar placut la 5 grade, distractia incepe la minus : atunci chiar poti face insolatie p.s. in alta ordine de idei, inidiferent de cum merg cu ea, cu un plin fac 250Km sigur ( de 3 ori mi-a murit motorul exact cand intram in benzinare ) salut. vreau sa mi pun instalatie xenon pt faza lunga.am un sv 650s an 99. faza scurta bec separat, faza lunga bec separat. am un bec xenon H7 si nu se potriveste in suport. halogenul original are un soclu de plastic in care vine montat si dupa pus in suportul de pe moto. cine are sv 650s an 99 si si-a pus xenon pe faza lunga cum a facut,ce bec a pus H cat, cum a facut ca sa se potriveasca ina cel soclu? pai din ce zici tu....iti ia cam 6.5 in oras.., depinde cum mergi,trafic...etc. al meu sv650s an 99 imi ia de la 5 in sus in oras...depinde de orele la care ies.incearca sa bagi benzina cand se aprinde becul,baga 10 litri ,resetezi km si dupa astepti sa se aprinda iar.ca sa ti faci o idee,cam cat mergi pana se aprinde becul.parerea mea din discutiile de zilele astea de pe grupu de feisbuc Sul are H11, cel putin asa spuneau posesorii de S, pe N ai sigur H4. Editat Iunie 3, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Am.vrut sa mai aflu pareri.ma enerveaza soclul ala...da o rezolv eu.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 eu ziceam 5 grade in mod normal. Oricum 20W50 face fata pana la -15, deci e in grafic. Si mie imi scoate in Bucuresti 6.5-7%. Depinde de regim. Am scos si 8% cand erau 5-8 grade afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 6.5-7 in Bucuresti, mers prin trafic in fiecare zi la munca. 4.3-4.6 in afara orasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 O sa ii fac un calcul mai exact cat mai curand ca sa imi dau seama de consum dupa un plin. Din ce vad pe aici sunt cifre ok pentru regim urban ( Bucuresti ). Am eu o impresie ca a mea consuma mai mult de atat )) Ramane sa ma lamuresc exact. Dehhhh probabil incepator nu o exploatez cum trebuie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 pentru ca ma mut la munte si vreau atv, vand sv-ul: /index.php?/topic/713496-sv650-sa-abs/&do=findComment&comment=3762578 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 caut parbriz pentru Suzuki SV 650 N 2001. ceva sugestii? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Vezi pe Louis. Era givi pe la 35 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Vand maneta de ambreiaj impreuna cu suportul si cu senzorul, in stare buna de functionare 70 RON tot pachetul. Este de a doua generatie insa daca e luat tot ansamblul e posibil sa mearga si pe prima avand in vedere ca acel contact e decat on/off fara alte functii. Vezi ca numai senzorul e vreo 40-45 nou Ia baga o poza te rog poate imi vin idei... Ti-ai luat pana la urma de kawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 salut, caut un bellypan pentru sv650, generatia 2. aveti vre-unul la vanzare sau o sursa la un pret decent? multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Vezi aici http://ricambiweiss.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Azi am reusit sa inmatriculez SV-ul pe numele meu Dar se pare ca am dat de o problema. Cand am revenit de la politie ca sa iau motorul sa ma duc la munca, surpriza, probleme la pornire . Gen merge intrerupt, am pornit-o cu socul tras si se auzea ca un pacanit la motor. Nu mi-a mai facut asa de o saptamana si ceva de cand o am. Plus mai da si rateuri urate ( inainte mai dadea dar se auzeau ca un "tun", acum se aude ca si cum ar da cineva cu o petarda ). Problema cred ca se trage ca acum 2 zile am venit pe o ploaie torentiala cu ea.De atunci nu am mai pornit-o. A intrat apa pe undeva? Recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.