Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Stai ca intra Cap0ne care a făcut clipul și vezi tu!

Hai mai, ca e chiar amuzant tipu. Cum a intrat el cautand anturaj dar a fost prins total nepregatit :D

 

Dar ...dau 400 de dolari doar pentru traseul unei singure tobe ?! cam mult ! Ceea ce mi-ai lasat tu e pentru sv 650. M-ar ajunge 800 de dolari ...Scump doamna scump

Am schimbat cautarea in sv 1000s , dar imi arata cu tobe , eu vreau doar sistemul de evacuare , ca am deja doua tobe yoshimura rs3 carbon . si e si bine ca sunt de carbon, ca nu imi parleste pasagera .

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=699255073461524&set=pcb.699257386794626&type=1&theater

Cum ziceau si colegii mai sus, cu un cot facut custom rezolvi. Oricum, nici acela nu va fi super ieftin pt ca este oleaca de chinuiala ca sa il realizeze :) O sa mai ai nevoie apoi doar sa improvizezi cumva prinderea tobei pe codita.

 

Salut, voi cum legati brichtea la baterie sau pe releul de incarcare?

Exista conectori sau direct pe suruburi?

Ca idee, eu as vrea sa imi pun asa ceva direct pe baterie si de acolo sa alimentez diverse accesorii (inclusiv redresor daca e nevoie, sau dat curent altuia).

https://www.louis.de/en/artikel/ctek-comfort-connect/10002809?list=5557219

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Goodkat La tine arata mai bine highmount-ul, dar in exemplele anterioare arata ca naiba.

 

Explorasem si eu la VFR posibilitatea de a pune un highmount, dar mi se pare ca e urat sa ai burlanul ala pe langa bascula, asa "subtil" cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baietzi. Ma asteapta si pe mine un tlr si nu prea e topic dedicat asa ca intru aici.

Daca mai are cineva as vrea sa stiu daca mai pateste cineva ceva de genul: mers in treapta 1 la 3000 ture constant merge putin in situri. In restul treptelor nu face asa si nici la alte turatii. Ma gandeam ca nu ar fi o problema si face asta din cauza puterii mari a motorului neutilizata( gen fiat ducato care face la fel de noua si asta a fost explicatia reprezentantei).

La ce anume sa mai fiu atent la achizitionarea modelului(consider ca ma pricep oarecum la motoare deci treburi generale am verificat pare ok ce vreau sa cumpar) desi ma asteptam sa fie mai brutala( o fi compresia mica-motorul uzat desi nu se aude nimic in neregula zic eu fost posesor de sv650s).

De scos bujia si verificat compresia inteleg ca e complicat( daca e asa o sa incerc sa astup tobele sa vad cam cat de repede moare motorul si aici as avea nevoie de o parere pt comparatie)

Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi as fi recunoscator avand in vedere ca e asemanator cu sv1000

» Post actualizat in 14 Jul 2014 10:35

Apropos de tobe scriau pe forumurile din afara ca la tl nu prea rezista tobele din carbon( bine vorbeau mult de pista). A patit cineva asta la sv 1000?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai are cineva as vrea sa stiu daca mai pateste cineva ceva de genul: mers in treapta 1 la 3000 ture constant merge putin in situri. In restul treptelor nu face asa si nici la alte turatii.

Depinde mai exact ce se intelege prin mers in suturi. V-urile mari, inclusiv sv-ul 1000, nu se impaca foarte bine cu mersul incet la turatie mica si de multe ori trebuie sa patinezi ambreiajul. Asta se rezolva in mare parte regland TPS-ul (cred ca si TL-ul are asa ceva), facandu-l sa dea gaz la ture mai mici decat standardul.

 

Sau al 2lea tip de problema poate fi uzura lantului. La v-uri mai ales, deoarece zmucesc, are prostul obicei de a se "intinde" inegal si atunci, cand uzura este mai accentuata, la viteza mica se simte ca si cum nu ar merge constant mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este din lant pt ca am avut problema asta la alt moto. Ma gandeam ca e din reglaje-nu stiu deocamdata ce este tps-ul, dar o sa aflu.

» Post actualizat in 14 Jul 2014 12:46

ideea e ca nici nu prea smucea nici la 4000 de ture. Din cauza asta imi faceam griji sa nu aibe legatura mersul ala in suturi( adica avea momente cand motorul se tura mai mult dupa care revenea la normal la intervale diferite de timp) cu lipsa asta de smuceala?

Nici nu stiu cum ar trebui sa traga tlr-ul ala fiind singurul pe care m-am urcat. Eu compar cu sv650s din 99 detinut si ma astept la mult mai mult.

» Post actualizat in 14 Jul 2014 12:49

Merci capone. Probabil ai dreptate cu tps-ul ala daca se regleaza gazul din el. Pana acum am avut doar carburatie, deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu sunt foarte sigur , dar tind sa imi vand SV-ul , nu este o motocicleta "TZIPLA" , este o motocicleta mai mult decat decenta, galbena, intretinuta, dar nu e scoasa din cutie....

Daca e cineva interesat : sv650 N 2004 28xxx km (continua sa mearga, oricum l-am luat anul trecut la 22000 ) Aditionale : Kit complet evacuare Arrow de titan, crashpaduri R&G (120 euro :o) parbriz si suport de numar Barracuda , Caucioace dunlop Gp Racer cu 60-70% carne pe ele...am cazut o singura data cu ea la viteza extrem de mica(v-am tot sacait cu intrebari despre carpatica atunci) crashpadurile vechi(barracuda, care acum sunt la un alt SVist) facandu-si treaba , fiind doar surubul indoit.

 

Daca vreti si alte detalii imi dati pm si va dau nr de tel.

 

iar pretul , trebuie sa fie o oferta decenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar trebui sa ii mai numar odata cilindri :crack: Poate m-a tras in piept cel de la care am luat-o cu 2 cilindri. Sunt curios ce asezare stie baiatul de mai sus. 1 cilindru in fata si 3 in spate :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa imi cumpar si eu prima motoreta, sunt in cautari.

 

Vreau sa va intreb daca sv-urile sunt pretabile pentru cineva la 193cm si 103kg. Ma refer la comfort, pozitia in sa (sa nu imi dau cu genunchii in gura), si sa nu arat ca un urs pe bicicleta (cam asa am aratat pe un F4i la o proba de vanzare, nu ca ar fi important, dar totusi :) ).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa imi cumpar si eu prima motoreta, sunt in cautari.

 

Vreau sa va intreb daca sv-urile sunt pretabile pentru cineva la 193cm si 103kg. Ma refer la comfort, pozitia in sa (sa nu imi dau cu genunchii in gura), si sa nu arat ca un urs pe bicicleta (cam asa am aratat pe un F4i la o proba de vanzare, nu ca ar fi important, dar totusi :) ).

 

Bafta!

Eu am 1.85 si 105 kg si am avut primul motoret un SV650S din 2002.

Cred ca n'am aratat ca un urs ... si daca am aratat .. fix d'aia nu mai pot acu' :)

 

Motoretul e f misto si nu are de ce sa te doara'n cot ... de ce zice gura lumii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7ISz1yK.jpg

 

Care mai are SV in 4 cilindri ?

 

Al meu e sv 1000s din 2007 si e V4 :)) am dar merg doar cu 2 cilindrii ca sa ma scot la consum :))

E genial omul =))

Nu mai fac baietii tobe. Au lasat afacerea unor rude din ce am inteles. Ei nu faceau coturile. Coturile le face Cristian Ionescu de la Dynamite Brothers (cristianionescu pe forum parca). La el mi-am facut eu cotul highmount.

Si cat te-a ajuns treaba asta .... si cat timp a durat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o saptamana de cand am pus bateria pe redresor, iar m-a lasat. Nu stiu exact de la ce poate fi, baterie dusa, releu de incarcare sau alternatorul. Am multimetru dar ce anume sa masor ca sa aflu care e faptasul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai obosii cu aparatu de masaura ca sigur R/Rul e problema... Cauta sa cumperi un Releu/Regulator de tensiune de GSX1000R second, taie firele de la cel vechi(original), pastrand mufele, leaga-l (cositorit sau mai bine cu papuci electrici) pe cel de GSX1000R si enjoy the ride...

 

nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria, iesirea de la releu de incarcare si iesirea de la alternator. La alternator vezi sa pui multimetru pe curent alternativ. La iesirea de la alternator trebuie sa ai intre 20-30 V si la 4-5000 rpm sa ai peste 100 v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...