Cap0ne Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Stai ca intra Cap0ne care a făcut clipul și vezi tu! Hai mai, ca e chiar amuzant tipu. Cum a intrat el cautand anturaj dar a fost prins total nepregatit Dar ...dau 400 de dolari doar pentru traseul unei singure tobe ?! cam mult ! Ceea ce mi-ai lasat tu e pentru sv 650. M-ar ajunge 800 de dolari ...Scump doamna scump Am schimbat cautarea in sv 1000s , dar imi arata cu tobe , eu vreau doar sistemul de evacuare , ca am deja doua tobe yoshimura rs3 carbon . si e si bine ca sunt de carbon, ca nu imi parleste pasagera . https://www.facebook.com/photo.php?fbid=699255073461524&set=pcb.699257386794626&type=1&theater Cum ziceau si colegii mai sus, cu un cot facut custom rezolvi. Oricum, nici acela nu va fi super ieftin pt ca este oleaca de chinuiala ca sa il realizeze O sa mai ai nevoie apoi doar sa improvizezi cumva prinderea tobei pe codita. Salut, voi cum legati brichtea la baterie sau pe releul de incarcare? Exista conectori sau direct pe suruburi? Ca idee, eu as vrea sa imi pun asa ceva direct pe baterie si de acolo sa alimentez diverse accesorii (inclusiv redresor daca e nevoie, sau dat curent altuia). https://www.louis.de/en/artikel/ctek-comfort-connect/10002809?list=5557219 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 @ Goodkat La tine arata mai bine highmount-ul, dar in exemplele anterioare arata ca naiba. Explorasem si eu la VFR posibilitatea de a pune un highmount, dar mi se pare ca e urat sa ai burlanul ala pe langa bascula, asa "subtil" cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Direct pe baterie am pus pana la urma si merge ff bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 salutare baietzi. Ma asteapta si pe mine un tlr si nu prea e topic dedicat asa ca intru aici. Daca mai are cineva as vrea sa stiu daca mai pateste cineva ceva de genul: mers in treapta 1 la 3000 ture constant merge putin in situri. In restul treptelor nu face asa si nici la alte turatii. Ma gandeam ca nu ar fi o problema si face asta din cauza puterii mari a motorului neutilizata( gen fiat ducato care face la fel de noua si asta a fost explicatia reprezentantei). La ce anume sa mai fiu atent la achizitionarea modelului(consider ca ma pricep oarecum la motoare deci treburi generale am verificat pare ok ce vreau sa cumpar) desi ma asteptam sa fie mai brutala( o fi compresia mica-motorul uzat desi nu se aude nimic in neregula zic eu fost posesor de sv650s). De scos bujia si verificat compresia inteleg ca e complicat( daca e asa o sa incerc sa astup tobele sa vad cam cat de repede moare motorul si aici as avea nevoie de o parere pt comparatie) Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi as fi recunoscator avand in vedere ca e asemanator cu sv1000 » Post actualizat in 14 Jul 2014 10:35 Apropos de tobe scriau pe forumurile din afara ca la tl nu prea rezista tobele din carbon( bine vorbeau mult de pista). A patit cineva asta la sv 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Daca mai are cineva as vrea sa stiu daca mai pateste cineva ceva de genul: mers in treapta 1 la 3000 ture constant merge putin in situri. In restul treptelor nu face asa si nici la alte turatii. Depinde mai exact ce se intelege prin mers in suturi. V-urile mari, inclusiv sv-ul 1000, nu se impaca foarte bine cu mersul incet la turatie mica si de multe ori trebuie sa patinezi ambreiajul. Asta se rezolva in mare parte regland TPS-ul (cred ca si TL-ul are asa ceva), facandu-l sa dea gaz la ture mai mici decat standardul. Sau al 2lea tip de problema poate fi uzura lantului. La v-uri mai ales, deoarece zmucesc, are prostul obicei de a se "intinde" inegal si atunci, cand uzura este mai accentuata, la viteza mica se simte ca si cum nu ar merge constant mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Nu este din lant pt ca am avut problema asta la alt moto. Ma gandeam ca e din reglaje-nu stiu deocamdata ce este tps-ul, dar o sa aflu. » Post actualizat in 14 Jul 2014 12:46 ideea e ca nici nu prea smucea nici la 4000 de ture. Din cauza asta imi faceam griji sa nu aibe legatura mersul ala in suturi( adica avea momente cand motorul se tura mai mult dupa care revenea la normal la intervale diferite de timp) cu lipsa asta de smuceala? Nici nu stiu cum ar trebui sa traga tlr-ul ala fiind singurul pe care m-am urcat. Eu compar cu sv650s din 99 detinut si ma astept la mult mai mult. » Post actualizat in 14 Jul 2014 12:49 Merci capone. Probabil ai dreptate cu tps-ul ala daca se regleaza gazul din el. Pana acum am avut doar carburatie, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Inca nu sunt foarte sigur , dar tind sa imi vand SV-ul , nu este o motocicleta "TZIPLA" , este o motocicleta mai mult decat decenta, galbena, intretinuta, dar nu e scoasa din cutie.... Daca e cineva interesat : sv650 N 2004 28xxx km (continua sa mearga, oricum l-am luat anul trecut la 22000 ) Aditionale : Kit complet evacuare Arrow de titan, crashpaduri R&G (120 euro ) parbriz si suport de numar Barracuda , Caucioace dunlop Gp Racer cu 60-70% carne pe ele...am cazut o singura data cu ea la viteza extrem de mica(v-am tot sacait cu intrebari despre carpatica atunci) crashpadurile vechi(barracuda, care acum sunt la un alt SVist) facandu-si treaba , fiind doar surubul indoit. Daca vreti si alte detalii imi dati pm si va dau nr de tel. iar pretul , trebuie sa fie o oferta decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eucelbomba Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 salutare sper sa nu ma injurati prea tare , am un BMW F800R NOU de vanzare model 2014 in valuare de 12 000 euro eu il dau cu 9700 euro negociabil http://olx.ro/oferta/se-vinde-bmw-f800r-ID25zEj.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Nu merge linkul. Și ai greșit topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Ne lasi domne cu biciclete dastea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Care mai are SV in 4 cilindri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Cred ca ar trebui sa ii mai numar odata cilindri Poate m-a tras in piept cel de la care am luat-o cu 2 cilindri. Sunt curios ce asezare stie baiatul de mai sus. 1 cilindru in fata si 3 in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexGeo Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Salutare! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa imi cumpar si eu prima motoreta, sunt in cautari. Vreau sa va intreb daca sv-urile sunt pretabile pentru cineva la 193cm si 103kg. Ma refer la comfort, pozitia in sa (sa nu imi dau cu genunchii in gura), si sa nu arat ca un urs pe bicicleta (cam asa am aratat pe un F4i la o proba de vanzare, nu ca ar fi important, dar totusi ). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Buna, Fix asa o sa arati ... daca vrei V2 neaparat incearca un V-strom. Este o motoreta care o sa te "incapa". ) Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Salutare! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa imi cumpar si eu prima motoreta, sunt in cautari. Vreau sa va intreb daca sv-urile sunt pretabile pentru cineva la 193cm si 103kg. Ma refer la comfort, pozitia in sa (sa nu imi dau cu genunchii in gura), si sa nu arat ca un urs pe bicicleta (cam asa am aratat pe un F4i la o proba de vanzare, nu ca ar fi important, dar totusi ). Bafta! Eu am 1.85 si 105 kg si am avut primul motoret un SV650S din 2002. Cred ca n'am aratat ca un urs ... si daca am aratat .. fix d'aia nu mai pot acu' Motoretul e f misto si nu are de ce sa te doara'n cot ... de ce zice gura lumii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 si in plus am una de vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Care mai are SV in 4 cilindri ? Al meu e sv 1000s din 2007 si e V4 ) am dar merg doar cu 2 cilindrii ca sa ma scot la consum ) E genial omul =)) Nu mai fac baietii tobe. Au lasat afacerea unor rude din ce am inteles. Ei nu faceau coturile. Coturile le face Cristian Ionescu de la Dynamite Brothers (cristianionescu pe forum parca). La el mi-am facut eu cotul highmount. Si cat te-a ajuns treaba asta .... si cat timp a durat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 are cineva parbriz la un SV 650 naked din 2003? kronaumoto zice ca nu gaseste parbriz pentru modelul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 uite aici !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Dupa o saptamana de cand am pus bateria pe redresor, iar m-a lasat. Nu stiu exact de la ce poate fi, baterie dusa, releu de incarcare sau alternatorul. Am multimetru dar ce anume sa masor ca sa aflu care e faptasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Nu te mai obosii cu aparatu de masaura ca sigur R/Rul e problema... Cauta sa cumperi un Releu/Regulator de tensiune de GSX1000R second, taie firele de la cel vechi(original), pastrand mufele, leaga-l (cositorit sau mai bine cu papuci electrici) pe cel de GSX1000R si enjoy the ride... nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Bateria, iesirea de la releu de incarcare si iesirea de la alternator. La alternator vezi sa pui multimetru pe curent alternativ. La iesirea de la alternator trebuie sa ai intre 20-30 V si la 4-5000 rpm sa ai peste 100 v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 mie la 2-3 mii de ture imi dadea 15 V aproximativ » Post actualizat in 18 Jul 2014 15:06si dupa 3000 la 1300 ramanea acolo un timp, la 15 V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 O sa ii mai fac un test dupa ce pun bateria pe redresor sa vad cat are la borne turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.