Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Revin. Problemele continua.

Tind sa cred ca nu are nici o legatura apa la cilindrul din fata, cu toate ca simptomele sunt perfecte.

Am facut 100 de km de atunci si se comporta la fel. Cata apa sa aiba ca sa nu se evapore in 100 de km, in conditiile in care motorul ajunge de 2 ori pe zi la temperatura optima de functionare (si chiar putin mai mult, pentru ca asa intentionez eu).

 

Nu stiu despre ce poate fi vorba si nu stiu de unde sa incep.

Pierde foarte mult din putere intre 3500 si 5000 RPM si isi schimba sunetul. Zilele trecute facea asa doar in treptele inferioare (1 si 2), astazi am observat ca face si in a 4-a si a 5-a.

Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui.

Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ?

M-am uitat la fisele bujiilor, par in regula (nu sunt crapate, coapte). O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta.

Ar putea exista posibilitatea sa am apa in benzina ? Dar iarasi nu vad logica, ar trebui sa mearga urat tot timpul.

O problema electrica ar putea fi ? Nu stiu, sa fi intrat apa pe la vreo mufa sau releu atunci cand a stat in furtuna si sa afecteze mersul ...

Nu am nici o idee, de aceea ma gandesc la mai multe variante.

 

 

 

 

Salut.

Cred ca aseara mi-a intrat apa la cilindrul din fata.

A fost furtuna puternica cu ploaie si am lasat-o afara, fara nimic pe ea.

Astazi dimineata am plecat la servici si a facut cateva figuri pe drum. M-am gandit ca o sa-si revina in cursul zilei. La intoarcere acasa, surpriza, si mai multe figuri.

Se comporta in felul urmator, in zona 4k - 5.5k RPM isi schimba sunetul si uneori da rateuri continuu si trage foarte prost. Daca o accelerez putin, trece de acea zona si trage normal.

Asta nu se intampla tot timpul. I-am dat pana in limitare de cateva ori si nu a facut figuri.

Am mers putin mai tare in ideea sa se incinga motorul. Am scos fisele de la bujii cand am ajuns acasa. Sper sa se evapore apa, daca exista pe undeva si sa nu fie nevoie de alte interventii.

 

De obicei cum se procedeaza cand se intampla asta ? Ce interventie necesita ? Mersi.

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui.

Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ?

carburiciul: ori benzina dubioasa in el, ori vreo chestie in benzil.

O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta.

Ai scos bujiile? Cum arata? In general nu fac probleme decat dupa multi km, iar fostul proprietar (kevin, parca de la el o ai nu? sau de la yoyo?) oricare ar fi fost el dintre cei 2, ma indoiesc ca nu le-au schimbat si tu nu cred ca ai asa multi km...

 

Chestia cu apa se poate intampla. Eu am patit-o la un auto, fisa nu ii dadea voie sa se evapore si intr-un final am scos-o cu servetele + o andrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Am sa fac si asta maine, inainte de a merge la servici.

Spre rusinea mea, nu am cheie de bujie. De fapt am (de masina), dar nu stiu daca se potriveste la motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca apa aia nu se evapora doar incalzind motorul si sperand sa se rezolve

Exact. Fisele au niste capisoane care cica nu lasa apa sa intre, dar mai scapa pe langa ele. De intrat intra, dar de iesit nu prea :) De asta ziceam si eu de rezolvarea cu andrea+servetele.

 

De cand umblu pe aici pe forum, iar mi se face dor de motociclit si ma gandeam la un sv k1, dar din pacate sunt cam pe picior de plecare...

 

de fapt am (de masina), dar nu stiu daca se potriveste la motocicleta.

Daca nu ma insel, la SV ai nevoie de cheie de 16, tubulara lunga.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc pe undeva garniturile acelea de la capacul rezervorului ?

La mine sunt crapate si scoapte din cauza timpului si a caldurii. Nu mai etanseaza bine si miroase a benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat-o și merge f puțin sacadat. Probabil m-am exprimat greșit mai sus și nu s-a înțeles :).

As fi interesat de evacuarea ta. M-am uitat la clipul ce l-ai pus și nu-mi dau seama f bine cat de gălăgioasa e. Deocamdată a mea e stock și as vrea ceva mai puternic dar sa nu deranjeze vecinii sau pe mine la drumuri lungi. Poți să-mi dai mai multe detalii?

Editat de Loopu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

goodkat, e normal sa sacadeze ca doar nu e diesel. Pune relantiul mai mare daca vrei sa pleci din ambreiaj :))

 

eu cred ca am lista completa de "smoothness MODs" si tot face urat intr'a 1a.. de la 2 in sus e mai bine ca ma mai joc si eu asa din cand in cand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Revin. Problemele continua.

Tind sa cred ca nu are nici o legatura apa la cilindrul din fata, cu toate ca simptomele sunt perfecte.

Am facut 100 de km de atunci si se comporta la fel. Cata apa sa aiba ca sa nu se evapore in 100 de km, in conditiile in care motorul ajunge de 2 ori pe zi la temperatura optima de functionare (si chiar putin mai mult, pentru ca asa intentionez eu).

 

Nu stiu despre ce poate fi vorba si nu stiu de unde sa incep.

Pierde foarte mult din putere intre 3500 si 5000 RPM si isi schimba sunetul. Zilele trecute facea asa doar in treptele inferioare (1 si 2), astazi am observat ca face si in a 4-a si a 5-a.

Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui.

Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ?

M-am uitat la fisele bujiilor, par in regula (nu sunt crapate, coapte). O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta.

Ar putea exista posibilitatea sa am apa in benzina ? Dar iarasi nu vad logica, ar trebui sa mearga urat tot timpul.

O problema electrica ar putea fi ? Nu stiu, sa fi intrat apa pe la vreo mufa sau releu atunci cand a stat in furtuna si sa afecteze mersul ...

Nu am nici o idee, de aceea ma gandesc la mai multe variante.

Salut,

 

Exact simptomele astea le-am avut cand am spalat motocicleta cu jet.Am curatat carburatoarele si sincronizat a doua zi dupa care motocicleta a functionat fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a revenit de la sine, cu toate ca nu am apucat inca sa schimb bujiile, dar o voi face in scurt timp.

A mai mers asa o perioada si brusc si-a revenit. Totusi cred ca a stat apa pe undeva bine ascunsa si pana a disparut si-a facut de cap.

De acum o invelesc cand vine ploaie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta arata super bine,singura problema de ordin estetic este ca mi-a infundat curierul putin rezervorul si a rupt manerul de frana.Ce probleme am gasit la motor:avea antigel doar in motor,iar vasul era aproape gol si a fost spalata fara a mai fii uns lantul si a ruginit(si.-a revenit de la ungere),si cred ca trebuie furca serivisata(as avea nevoie de putin ajutor ca nu stiu cum sa verific daca este nevoie sa schimb uleiul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt posesor de SV650N K4, il am de o luna. Toate bune si frumoase pana ieri cand am facut un drum mai lung cu el. Dupa aproximativ doua ore de mers, a murit motorul in mers pe retrogradare cand am tras ambreiajul. Am mai mers din inertie 100m, am tras pe dreapta. Primele secunde nu vroia sa porneasca deloc, demarorul nu facea nimic. Dupa 30 sec.a pornit, s-a balbait si a murit. Am mai pornit-o o data, i-am dat un pic de acceleratie si a mers ok.

 

Am plecat spre casa, totul ok pana la 200m de destinatie cand a murit din nou pe o retrogradare 3-2. Aceeasi poveste, pornit greu si mers prost initial.

 

Bateria am masurat-o e ok, ma gandeam sa incep rezolvarea cu schimbarea bujiilor. Fostul proprietar nu le-a schimbat asa ca probabil au ani buni pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai noroc de SV!

 

E ok? Că nu îs foarte lăudați sermoto ăștia.

 

SV-ul parea revopsit si am trecut peste el, am luat un FZ6s 2006 care avea o crapatura mica pe carena stanga, in rest, dupa ~500 km toate bune, n-am gasit nimic ascuns si nici probleme nu are.

 

Daca as avea ceva de reprosat ar fi urmatoarele:

- Transportul desi scrie ca e gratuit, a fost invocat motivul ca ne-a facut alt pret fata de cel pe care l-ar fi pus pe net (FZ-ul nu era pus pe net) si a trebuit sa-l platim.

- Casca aia gratuita e numai buna pe post de ghiveci, dpmdv nu face decat sa lase impresia de servicii proaste, mai bine nu ar da-o.

- Pe site scrie despre consumabile ca sunt in stare buna, pai... eu m-am uitat la FZ-urile care sunt si acum pe site (2550e si 2750e) si au anvelope touring cu profil bun dar DOT 07, erau lemne la cel mai nasol mod posibil.

 

Partea buna, poti proba ce vrei, le poti intoarce pe toate partile, te lasa in treaba ta, nu stau sa-ti bage pe gat partile bune cum fac multi vanzatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...