Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SV650 K3 - probleme relanti

 

De ceva timp a inceput sa imi faca figuri relantiul la cald, aleator cand i se punea ei pata. La semafor scadea in 8-900 si murea daca nu o acceleram. O tineam accelerata la 2000+ ca sa nu moara si oscila cu 400rpm chiar si asa. Se simtea ca si cand ar fi mers intermitent intr-un cilindru -- ambii. Problema aparea initial doar cu motorul cald si la cel putin 30 min de mers. Dupa ce se racea, problema disparea si mai aparea cand avea ea chef.

Aseara din nou.. ajuns cu bine acasa plin de tourette, dar azidimineata n-a mai pornit deloc. Ceva idei?

 

Am citit ceva pe svrider.com despre un reglaj sau schimb de STP senzor(nu TPS). Tind sa plec pe parcursul schimbat fise ca sunt neatinse de cine stie cand, verificat bujii, si apoi ma gandesc sa ma iau de STP-ul ala.

 

 

Daca are cineva vreun sfat, apreciez :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asta e calea. Fisele le poti masura si lasa pe cele vechi daca sunt ok. Verifica de mizerie si clapetele. vezi instalatia de alimentare; vreun filtru; injectoarele poate e bine sa le cureti din cand in cand. Daca nu, in general te uiti cum e senzorul ala (la TPS parca puneam pe firul gri si albastru <sau negru si albastru>, vezi si tu ce culori ai)si pui multimetru pe el, masori si compari cu ce e prin alte parti. Daca variaza valorile e cam clar ca de acolo-i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am observat ca atunci cand petrec mult timp in trafic si se incalzeste motorul mai tare, nu mai trage la fel, de parca ar patina ambreiajul.

 

a patit cineva asta? aveti vreo idee despre care ar fi cauza scaderii de putere? multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat releul de incarcare. Si bateria ca cica nu tinea curent. Bateria era veche intr.adevar. Posibil sa fi avut probleme. Nedumerirea mea este la releu. Am releul vechi si l.am pus pe multimetru si totul pare ok. Cum imi dau seama daca e dus? Va spun pe scurt cum am masurat si sa ziceti daca e ceva gresit. Deci multimetrul pus pe dioda. Firul rosu de la multimetru pus pe pozitivul care duce la baterie iar firul negru pus pe fiecare din cele trei fire care duc la stator. De fiecare data rezultat zero. Am pus apoi firul rosu de la multimetru pe negativul care duce la baterie si firul negru pe fiecare contact care duce la stator. Mi.a dat 465, 470 si 460. Am pus apoi firul negru de la multimetru pe pozitivul care duce la baterie si rosu pe firele ce duc la stator. Rezultate 460, 465, 470.

Apoi firul negru de la multimetru pus pe negativul care duce la baterie si rosu pe alea de la stator. Valori zero.

Io nu mai pricep! Releul pare ok.

Am gresit undeva? Il pot testa altfel?

Il arunc sau il tin de rezerva?

 

P.s cand n.a mai pornit mobra si am dus.o la service, a masurat incarcarea dupa ce.a pornit.o impinsa. Si a dat verdict ca nu incarca si e releul dus. Cat a stat in service, au schimbat releul si apoi m.au sunat ca bateria nu tine curent si tre schimbata si aia. Am zis ok. Intrebare: e posibil ca totul sa fi fost doar de la baterie? Si releul l.au schimbat degeaba?

Sa fi dat 400 lei p.un releu nou degeaba?

Editat de bc_krist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil cand se incalzeste sa o ia razna, nu e prima oara. Tine-l sub sa, piesa de rezerva, ai vreodata probleme, inlocuiesti repede si speri sa tina pana la destinatie. La destinatie masori incarcarea si vezi daca e bun sau nu. Sau schimbi releele intre ele si masori acum la ralanti si in turatie. Si dupa le schimbi inapoi. Si dupa masori iar. Si dupa il pui iar pe ala vechi sub sa.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa intelegi ce ai masurat acolo uita te pe schema. Este in manual. Ca idee tu masori daca diodele sunt strapunse sau nu. Intr o directie ele conduc si in cealalta ar trebui sa nu conduca. Asta verifici tu cu multimetrul pus pe dioda.

 

Aceasta verificare iti zice daca rectificatea mai functioneaza. Pasul 2 e sa verifici daca regulatorul mai functioneaza si asta se face cu motorul pornit, bateria conectata si cate rpm zice in carte.

 

Daca facand aceste 2 teste, eventual astepti sa se si incalzeasca releul acela ca sa nu stai cu gandul ca poate merge doar cand e rece, toate rezultatele sunt in parametri atunci e bun releul si il pastrezi de rezerva sau il vinzi.

 

Concluzie: vezi in carte, citeste cu atentie si aibsa intelegi ce faci si apoi ai sa intelegi daca e bun sau nu.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M.am documentat mai bine si eu. Ai dreptate. Macar diodele nu.s duse. Ramane sa.l pun pe mobra sa.l verific in functionare. La rece, la cald etc. Cand oi avea timp si chef. Acu mi.e lene sa stau sa desfac mobra.

 

P.s daca are careva nevoie de un releu si are mobra desfacuta sau are chef de mesterit, i-l dau sa.l testeze. Si daca e bun ne intelegem la pret. De preferat din bucuresti.

Editat de bc_krist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, Detin un suzuki SV 1000 , 2004. Cum pot rezolva problema cu renumita "oala ambreiaj", se poate reconditiona sau achizitiona una noua, si daca da, la ce pret ? Doresc sa scap de acest fenomen definitiv, se simte si o vibratie la plecarea de pe loc, pe langa "bătaia obisnuită”. Menționez ca deja a inceput sa ma streseze :-L . Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu prea multe despre problema asta, dar dupa 15 mintue de citit am inteles ca varianta simpla e sa schimbi "oala" aia cu una de la producator, care va avea aceeasi problema dupa ceva km, sau sa gasesti pe cineva in europa care face aceste piese. Se pare ca in US ar fi pe forumuri niste baieti care fac asa ceva. Nu stiu daca ar fi dispusi sa trimita in Romania.

 

Impresia mea e ca sv-urile de 1000 sunt rare in comparatie cu cele de 650, in Romania, asa ca nu stiu cat de usor poti gasi ajutor de la un posesor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci roby, l-am cumparat de le o persoana care la randul ei il are de la tine, am acelasi poze de la el, sunt interesat mai mult de marimile/cotele acelor tije.

Tin sa precizez ca sunt ok bugspoilarele facute de roby, cel putin eu sunt multumit de cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, Detin un suzuki SV 1000 , 2004. Cum pot rezolva problema cu renumita "oala ambreiaj", se poate reconditiona sau achizitiona una noua, si daca da, la ce pret ? Doresc sa scap de acest fenomen definitiv, se simte si o vibratie la plecarea de pe loc, pe langa "bătaia obisnuită”. Menționez ca deja a inceput sa ma streseze :-L . Va multumesc !

si eu am problema asta cu oala, dar n-am gasit pe la noi pe nimeni care sa o "repare", si cu piesa noua va face la fel in 2-3mii de km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu incerci metoda cu saibele sudate, se vor sparge si ajung in cutia de viteze.

 

Eu am luat pentru al meu SV1000 oala noua cu ~300$ daca tin minte bine, transport inclus.

Modele noi sunt mai rezistente (dar tot proaste), eu faceam wheelie-uri in prostie si n-a mai facut galagie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...