pepsi Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 hellow hellow... nu am mai intrat de mult timp pe forum....asa ca, ce mai faceti SV-isit? stiti careva un far de sv650s k1 + cadrul pt far/bord de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 tu iar ai cazut??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 iar? de cand? nu, dar trebe sa ma apuc de pus la punct mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 I-auziti copii! Sambata i-am aratat motorul mamei pt prima oara, pt ca din varii motive nu l-a vazut pana acum.. si ce sa vezi?? i-a placut la nebunie, am ramas masca.. Mai ales cand s-a urcat pe el Mama e cool Atasez si poza.. "Daca as fi mai tanara mi-as lua si eu un scuter d'ala" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 ii sta bine!! btw, cand ies in ungaria vad prin orase multe femei de varsta ei calare pe scutere (nu pe motoare, dar pe scutere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Apropo de tari straine, ce o mai fi facand @aoleks co mobra lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 monteaza ohlinsurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Salutare Am vazut ca sunt scrise 400 de pagini de SV-uri si pana sa mai citesc macar cateva zeci din ele vreau sa va intreb in mare cam pe unde ar fi probleme si la ce sa ma uit cand as cumpara un SV 650 ? Carburatoare, cutie, ambreiaj, etc. Si un consum afara / oras pe la cat stati la modelele acestea pe carburatie 2000/2001 ? Am dintre doua de ales un SVnaked din 2001 si un SV s din 2000. Se simte diferenta la drum lung (la vant) intre cel naked si cel carenat ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Incep cu sfarsitul: da, se vede diferenta si destul de bine, dar oricum poti mentine o viteza de 140 km/h si cu cel naked mai ales dupa ce te obisnuiesti putin, dar peste define enervant tare. Acum, cel carenat este mai incomod datorita pozitiei, am observat ca multora le obosesc mainil. nakedul are pozitia mai relaxata iar eu nu am avut problema asta pana acum. Consumul: In afara sta undeva intre 4.3-5 l/100 (carburatia), depinzand evident de regimul de mers. Oricum nu mi se pare o mobra insetata. In oras, nu m-am chinuit sa fac consumul dar din ce mai ziceau ceilalti ar fi pe la 7 l/100. Cand il cumperi cred ca trebuie verificat tot ce se verifica la o motocicleta. Nu am auzit de probleme la motor sau cutie dar pot exista evident. Marea lor buba este releul de incarcare, dar ala daca nu e ars cand o cumperi se poate arde pe urma fara probleme. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 @radu86 - mersi frumos. Tare faza cu releul de incarcare Unii mai ziceau de vibratii fata de 4linie dar oricum cred ca sunt mai mici ca la monocilindru, nu ? (logic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) Cu placere Cei care iubesc 4-L nu prea se impaca cu V2 din cauza asta. Nu am mers decat o data pe un cb400, dar tot mai misto e V-ul. Comapartia monocilindru cu V2... nu prea stiu ca nu am incercat. Stiu ca un BMW F650-ST vibreaza mai tare decat sv-ul, dar asta stiu de la proprietar, nu pe pielea mea CU releul de incarcare, aia e. Se prajeste il schimbi.. si tot asa. Daca s-ar face piese care sa nu se strice vreodata ei ce ar mai avea de castigat? prestigiu? Editat Decembrie 11, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 am mers cu 4, 2, 2v si 1. 4 nu vibreaza, cel putin cel de 600(numai cu 600 am mers eu) pare oarecum cuminte fata de sv, dar in schimb urca mai repede in ture si are rosu mai sus. controlabil, ii dai tu cat vrei. 2 linie, vibreaza cam la fel ca sv-ul(eu am avut cb 500), dar discutam despre niste vibratii care se simt si atat, pentru mine in nici un caz nu au fost deranjante. sv-ul are cea mai multa personalitate ca sa zic asa, are cuplu, smuceste cand ii dai acceleratie, frana de motor puternica, nu te plicstisesti de el. necesita ceva atentie la inceput ca sa nu omori motorul sau sa dai in extrema cealalta si sa intri in gard. un pic de atentie, nu ceva de speriat. vibratiile nu sunt in nici un fel deranjante. am scos afara 4,3 si in oras neaglomerat 6. este foarte manevrabil modelul naked, eu personal merg comod pana la 120 km/h. consider ca nu merita modelul carenat din 3 motive: pozitie incomoda, mergi prea putin peste 120, este urat. saua din fabrica e musai dpdv personal de refacut / modificat, pentru ca e incomoda. desi nu s-au plans multi de asta 1 (f650) vibreaza, are plaja de turatii destul de mica, manevrabilitate si pozitie excelente. dar ca sa raman la a compara doar motorul, pot spune ca vibratiile sunt intr-adevar deranjante. adica imi vibrau si picioarele pe scarite. nu stiu cum o fi la drum lung. dar cred ca te obisnuiesti si cu ala si daca as avea bani sa imi mai iau un motor cu care sa merg un pic pe drumuri mai rele nu m-as feri de monocilindru. inca ceva: am impresia ca scoate consumul cel mai mic in afara de ce s-a mentionat(releu) sv-urile nu au probleme specifice, deci ghidul general de verificare postat pe forum e suficient. un sfat: cand mergi sa cumpari, ia pe cineva cu tine. am patit-o eu: desi stiam ce am de verificat si ma pricepeam cat de cat, din cauza ca mi-a placut foarte mult la prima vedere mi-am pierdut obiectivitatea si nu am mai fost asa atent. (asta se intampla la o masina, dar e valabil si la moto). adica eu o cumparam oricum, dar daca nu ma grabeam si mai analizam un pic, mai gaseam niste argumente sa negociez pretul. alta persoana, nu se va implica emotional deloc pt ca nu va fi a lui si isi va pastra obiectivitatea in analiza autovehiculului alt sfat: consumabilele ajung sa coste destul de mult daca trebuie sa le schimbi pe toate(kit lant, simeringuri furca, filtru ulei, ulei, filtru aer, cauciucuri, benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Salut! Voi ati ajustat suspensiile in functie de greutate!? Eu unul,cum am luat-o,asa am si mers cu ea. Poate cel care a avut-o avea 100kg eu unul am 68 si spatele mi s-a parut de multe ori tare la denivelari,mai ales atunci cand sunt putin inclinat(mi se pare ca ma arunca putin in exterior-si vb de o viteza de 90-100km.h) uite si un link interesant : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 la mine imi place sa fie cat mai ferme....fata e stransa la max ca oricum la setarea medie,la o frana nu foarte brusca ajunge la capat....,iar spatele pe la penultimul nivel,tinand cont ca nu sunt chiar micut si merg des si cu pasager,asa simt mai bine motorul,cu suspensiile mai moi parca e barca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Doamnelor si domnilor, gata, inevitabilul s-a produs... a inghetat pe jos si am fost nevoit sa-mi bag suzeta la garaj... oooooooooooff si cat mai e pana la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Pana atunci relaxeaza te pe partii ... dupa ce vine zapada desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Sambata asta, mergand printre fulgi, am bagat-o si eu pe Suzi la hibernare Acum am scos scuterul de la pastrare si cat nu e ghetus sau zapada, e mai mult decat decent prin oras. Oricum, nu stiu de ce am impresia, dar presimt ca maxim la sfarsitul lui ianuarie o sa fim iar calare dupa cum se prezinta iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Pana atunci relaxeaza te pe partii ... dupa ce vine zapada desigur mda, ieri pe vremea asta credeam ca nu o sa am sanse nici cu relaxu pe partie, dar acum, la cat a nins de ieri si pana azi, am toate sansele sa nu somez p'acas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Noroc de relieful regiunii tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 mda, ieri pe vremea asta credeam ca nu o sa am sanse nici cu relaxu pe partie, dar acum, la cat a nins de ieri si pana azi, am toate sansele sa nu somez p'acas bai...saptamana viitoare sunt in brasov . pune si tu o vorba buna sa se schieze in poiana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 (editat) Daca intereseaza pe cineva: Acest SV650s se da la schimb cu un Kawa Kle500 sau BMW F650ST Mesaj completat Fie si cu Suzuki XF650Freewind Editat Decembrie 16, 2009 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 La mine nu s-a incheiat sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Vreau si eu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 salutare. Mi-ai vandut motorul, un XJ de 50 cai cu racire pe aer, destul de fiabil motorasul. Vreau sa trec la o motocicleta mai puternica dar si usor de intretinut si rezistenta. Ma bate gandul ca la anul sa trec la un SV 650 cc. Prin orasul meu nu am vazut astfel de motoare. am incercat sa citesc ce scriu cei cu acest model dar nu am avut f mult timp la dispozitie . vreau sa stiu cateva lucruri despre el, daca se preteaza la drumurile noastre deoarece eu vara am obiceiul sa fac turul Romaniei. Ce probleme uzuale se intalnesc . (de obicei la XJ -ul meu problema era trancanitul la ambreiaj de la arcuri si nesincronizarea carburatoarelor), care este consumul la drum lung si in oras, daca se preteaza si la drum de tara(adica are baia de ulei mai sus? sa nu dau cu ea in sol). Multumesc. PS: in acelasi timp ma bate gandul si spre un Hornet, cu astfel de moto am mers, dar cu SV nu... Hornetul ca motor mi se pare f bun, consuma la drum lung 4,5 %, 92 -98 cai putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Ca sa incep cu drumurile. Este un motor extrem de incomod pe un drum prost, cel putin pentru mine. Oricum poti face turul romaniei dar daca nu ai asflat bun nu stiu cat de placut e. Ca sa iti dau un exemplu, drumul intre Curtea de Arges si transfagarasan pare infernal pe sv. l-am facut vara asta, cam 2 ore numai bucata aia. Atunci am regretat ca am sv. Ca zgomote.. pai nu zornaie nimic, singurul lucru e ca pocneste furca atunci cand se comprima mult si mai ales brusc. Ca probleme: Regulatorul de tensiune se arde. e singura problema caracteristica a modelului. NU este o moto de drum de tara. Eu am fost pe un drum incercand sa trec un munte. nu am atins cu baia, dar am fost si atent. Daca roata fata iti arunca vreo piatra, ai sanse mari sa loveasca filtrul de ulei. Si alta parte nasoala sunt arcurile de la cric.. sunt usor de agatat pe astfel de drumuri (am patit-o) si te trezesti ca nu mai sta cricul ridicat. In rest ca putere este foarte fun si pare destul de fiabila. Hornetu are un motor imens si cred ca e si mai putin recomandat pentru drumuri off road. (e doar o parere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.