radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Dubios ce zici tu acolo. Eu zic sa verificati din nou toti conectorii, didi a mai avut probleme cu ei. Uitati-va si la pinii din mufa/mufe sa fie curati. Daca ai scos bateria, tot ce avea nevoie de alimentare pt a se pastra in "memorie" se sterge. Dupa ce termini de incarcat bateria, mai incearca o data, daca face la fel, eu zic sa verifici ce am zis. Spor P.S. Ar mai fi o chestie. Ar trebui vazut daca pinii/papucii aia sunt stransi bine.Degeaba sunt curati daca nu fac contactul cum trebuie. Acuma nu stiu cat loc e acolo ca sa bagi ceva sa ii strangi. Oricum daca incercati astea si daca face tot la fel ma mai gandesc. Poate se aprinde beculetul altora Editat Mai 10, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 nu mai vreau beculete aprinse ,te rog io... hai ca vedem ce iese ca florin are treaba azi! o sa ne tine la curent cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ma uit si pe schema, poate imi pica vreo idee. Interesant ce legatura avea 1-a cu luminile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Primu lucru - Pune pe direct intrerupatorul din levierul de ambreiaj. Mizeria aia mica de contact se duce dracu rapid in caz de tranteala si de aici apar o gramada de draci. La fel de sensibila pare (din cate am vazut la alt motor, nu SV) mufa centrala a ceasurilor de bord - incearca sa o pornesti tinand apasata in diferite pozitii mufa aia. e posibil ca acolo unul din multele contacte sa nu atinga si de aici toata distractia. Mai exista o posibilitate - in urma umblarii pe la fire si a vechimii motorului, izolatoarele cablurilor sa se fi dus lasand expuse firele, astea fac contact aiurea intre ele si de aici linistea din motor, plus aprinderea luminitelor din bord (scurtcitcuit). Oricum, incet, rabdare si tutun, ca altfel n-ai sanse. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Mai usor cu tutunu, ca din cauza fumului nu o sa vezi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Urat cu firaraia and stuff... Am stat weekendul asta cu prieten sa dam de cap la un FZ6. L-a pornit sa iesim la o tura, il ilasa sa se incalzeasca, se suie pe el sa plece si face "ba! io de ce draq n-am lumina ?" Ne-a luat ceva vreme de testat, combinat, masurat pe fire etc ca sa ne prindem ca era vorba de releul de far... La SV, singura legatura pe care as vedea-o intre cutia de viteze si bord ar fi becul de neutru (si contactul de ambreiaj)... De verificat sa nu fie scurturi, mufe oxidate sau care nu fac contact, sigurante care pot parea aparent ok dar de fapt sa fie crapate. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Don'soara dihania face alpinism de are expadrile la vanzare? Pont: Lasa un biletel la sala in crangasi cu numele expadrilelor, marimea, de cate ori au fost purtate si un numar de telefon. Sala se numeste galactic gim si e in capatul strazii constructorilor. Asa ai avea cele mai mari sanse sa scapi de ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Multumesc mult baieti! Se pare ca am rezolvat problema. Dupa ce am tinut bateria la incarcat 5-6 ore,ca nu am mai avut rabdare sa incarce,orcum avea 12.5V,limita de cat as fi avut nevoie,pus bateria si cand am pus contactul aceeasi problema,luminile aprinse peste tot in afara de faruri. Runda a doua:- am dat plasticul de bord jos si am miscat de mufe pe acolo inclusiv mufa care intra in bord(ma corectez la ce am spus de dimineaza,nu am scos mufa de la bord cu o zi in urma,ci o mufa alba care face parte din mataraia de pe acolo)dupa care am pus contact si totul a revenit la normal ,mama lor de mufe intradevar mai trebuiesc si ele unse si curatate,totusi are 7 ani mobra. Acum ploua,dar dupa cobor le dau cu WD si le mai gadil nitel Didi ,berea la bajeti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Don'soara dihania face alpinism de are expadrile la vanzare? Pont: Lasa un biletel la sala in crangasi cu numele expadrilelor, marimea, de cate ori au fost purtate si un numar de telefon. Sala se numeste galactic gim si e in capatul strazii constructorilor. Asa ai avea cele mai mari sanse sa scapi de ei! m-am cocotat de cateva ori dar acu ceva ani. imi doresc sa ma mai merg la catarat dar..nici nu am cu cine si nici nu mai am conditia fizica necesara. si imi e destul de peste mana sa merg pana in crangasi sa fac asta. daca le dau , le dau , daca nu ...le tin de decor ca sunt atat de frumoase... multumesc oricum de pont. Multumesc mult baieti! Acum ploua,dar dupa cobor le dau cu WD si le mai gadil nitel Didi ,berea la bajeti!! o sa frecam azi la mufe..ca n-avem ce face. si le dau si berea la baieti ca na...ma scot mereu din rahat, numai sa ne vedem naiba odata cu totii sa stam la povesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Hehe mufele astea. Oricum daca cumva e slabit un papuc din ala wd-u nu va face minuni. Numai ca de acum stiti la ce sa va asteptati. Daca bateria aia e asa slaba vedeti sa nu va treziti cu releul ars. mai bine o tii la incarcat serios, iar daca pe urma tot nu are o tensiune corecta, o schimbati. Banuiesc ca este mai ieftina decat un alt regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Da,nu stiu daca bateria este slaba sau redresorul meu incarca incet. Orcum am de gand sa o masor si pe ea si releul daca incarca corespunzator. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Poi daca stii sa verifici cu ce curent incarca iti dai seama daca e incet sau repede Oricum ar fi evita sa pui bateria slaba ca pan la urma tot cu regulator prajit ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 off topic asa...cine are o toba de carbon de vanzare? (tot ce am gasit pe forum si era din Bucuresti s-a dat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 azi, am reusit sa plec cu motoreta de acasa. nu am avut probleme, sper nici la intoarcere sa nu am. am masurat aseara bateria la rece si avea 11,9-12,1, releul incarca pana pe la 14,5. o sa o masor si diseara sa vad ce zice. o sa o pun pe redresor pana dimineata si vad ce este de facut. nu inteleg de ce s-a footoot asa de-o data , sau de ce s-a descarcat atat...dar cred ca e un blestem..sa schimb cate o baterie in fiecare am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Cand ajungi acasa sa o pui pe redresor si dupa ce se incarca vezi cum sta. Oricum evita sa mergi prea mult cu ea asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 azi, am reusit sa plec cu motoreta de acasa. nu am avut probleme, sper nici la intoarcere sa nu am. am masurat aseara bateria la rece si avea 11,9-12,1, releul incarca pana pe la 14,5. o sa o masor si diseara sa vad ce zice. o sa o pun pe redresor pana dimineata si vad ce este de facut. nu inteleg de ce s-a footoot asa de-o data , sau de ce s-a descarcat atat...dar cred ca e un blestem..sa schimb cate o baterie in fiecare am. Exista doar o singura explicatie de ce ai schimba bateria odata pe an. Mergi 90% din timp numai prin oras(cu mobra ma refer), si mergi in ture relativ mici, 3-5k, pe distante scurte. Peste iarna nu ai pus redresorul pe ea (trebuia odata la 6 saptamani). Dupa reperele date de tine, releul de incarcare e bun. Pe la 4k mers constant... as zice ca ncarca in marja consumului. Fa un drum de 50-100km, tine o la 6,5k si daca se mai descarca arunc-o. Oricum daca ai folosit o odata pana si a dat duhu' si s a auzit releul de pornire cum pacane.... daca nu e o baterie buna(noua)... cu greu o mai salvezi daca nu ai redresor de calitate. Inca ceva pentru posesorii de sv-uri pe injectie. Dati-va socul automat mai sus. El este setat standard la 1,6k, dar pentru temperaturi de pornire de 20 grade. Pe 10 grade daca vrei s o pornesti tre s o ajuti cu gaz ca moare altfel... Si, in caz ca e cineva care nu stie exact, suzuki indica sa pleci cu ea dupa ce apa a depasit 40 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Inca ceva pentru posesorii de sv-uri pe injectie. Dati-va socul automat mai sus. El este setat standard la 1,6k, dar pentru temperaturi de pornire de 20 grade. Pe 10 grade daca vrei s o pornesti tre s o ajuti cu gaz ca moare altfel... Si, in caz ca e cineva care nu stie exact, suzuki indica sa pleci cu ea dupa ce apa a depasit 40 grade. N-am avut probleme de pornire nici la 5 grade si nici nevoie de tras de gaz. Ca draq, d'aia e injectie si nu carburatie Si la pornirea dupa iarna a luat-o de zici ca o oprisem cu 2 ore in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) N-am avut probleme de pornire nici la 5 grade si nici nevoie de tras de gaz. Ca draq, d'aia e injectie si nu carburatie Si la pornirea dupa iarna a luat-o de zici ca o oprisem cu 2 ore in urma... Si la cat ti s a ridicat turometru la pornire? Asta fara sa mai intreb ce filtru ai si ce evacuare. Editat Mai 11, 2011 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Sincer habar n-am, dar asa in mare cred ca undeva pe la 1700-1800 max. O sa ma uit de curiozitate data viitoare cand ii dau cheie dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) Sincer habar n-am, dar asa in mare cred ca undeva pe la 1700-1800 max. O sa ma uit de curiozitate data viitoare cand ii dau cheie dimineata. Oricum, ca idee, cu cat scade cmc-ul cu atat pleaca mai greu mobra pe frig(camera de ardere mai mica, oxigen putin). A ta e miar (compresie mare, inertie mare; daca a pornit greu se mai potoleste)... La 650 daca mai ai si tulumba aia de evacuare cu shpe-mii de site si catalizatoare.... ti o gatuie si mai tare la pornire. Editat Mai 11, 2011 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 salut sv-istilor , caut si eu o toba sport si nu gasesc , sh as dorii aveti cumva idee ? niste magazine after market ? baieti dezmembrari and stuff ? Ms mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 salut sv-istilor , caut si eu o toba sport si nu gasesc , sh as dorii aveti cumva idee ? niste magazine after market ? baieti dezmembrari and stuff ? Ms mult ! Poate te-ar interesa VickExhaust. Eu is multumit de a mea, a facut-o exact dupa cum cerut si merg cu ea de mai bine de un an fara probleme. Iti poate face si un dbkiller chiar silentios. www.vick-exhaust.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 (editat) Hehe mufele astea. Oricum daca cumva e slabit un papuc din ala wd-u nu va face minuni. Numai ca de acum stiti la ce sa va asteptati. Daca bateria aia e asa slaba vedeti sa nu va treziti cu releul ars. mai bine o tii la incarcat serios, iar daca pe urma tot nu are o tensiune corecta, o schimbati. Banuiesc ca este mai ieftina decat un alt regulator. Salut! Sa inteleg ca releul are sanse mai mari sa se arda daca bateria e obosita? In cazul asta merit un premiu, am tras primavara asta de o baterie obosita,iar acum cand am luat una noua au descoperit baietii la garantii ca-mi incarca vreo 18V. Oare ar merge sa-i implantez releul de Aprilia? Schemele electrice sunt oarecum similare,dar la Aprilia e un fir in plus care se pare ca trebuie legat la contact.Ca putere ar trebui sa reziste,bateria de aprilia e de 14A, la SV de doar 10A. Unde credeti ca ar trebui sa leg acel fir suplimentar? Cele 3 fire care vin de la generator cred ca nu conteaza in ce ordine sunt puse,plusul si masa sunt la fel. (schemele sunt copiate din manualele celor doua) Editat Mai 12, 2011 de svgobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 A cam venit vremea sa ii schimb ambreiajul la locomotiva. Am unul "racing" cu o durata ceva mai scurta de viata, iar acum as pune unul mai OEM, doar cu niste arculete mai tari. Aveti ceva recomandari ? Dar mai ales, unde sa ma duc sa il schimb si sa nu stau cu teama dupa aia ca nu s-a lucrat cum trebuie la instalarea lui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 (editat) Salut! Sa inteleg ca releul are sanse mai mari sa se arda daca bateria e obosita? In cazul asta merit un premiu, am tras primavara asta de o baterie obosita,iar acum cand am luat una noua au descoperit baietii la garantii ca-mi incarca vreo 18V. Oare ar merge sa-i implantez releul de Aprilia? Schemele electrice sunt oarecum similare,dar la Aprilia e un fir in plus care se pare ca trebuie legat la contact.Ca putere ar trebui sa reziste,bateria de aprilia e de 14A, la SV de doar 10A. Unde credeti ca ar trebui sa leg acel fir suplimentar? Cele 3 fire care vin de la generator cred ca nu conteaza in ce ordine sunt puse,plusul si masa sunt la fel. (schemele sunt copiate din manualele celor doua) Poi releul ala se arde cand se incalzeste prea tare. Si el se incalzeste tare cand sunt multi consumatori. O baterie slaba este un consumator mai mare. Nu este obligatoriu sa se strice, dar sansele sunt mai mari. Daca releul tau incarca cu 18V e clar ca a patit ceva. Firul ala care e in plus, eu unul nu imi dau seama ce face. Ar trebui si schema interioara a releului pentru a vedea unde e legat. Editat Mai 12, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.