Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Multumesc mult baieti!

Se pare ca am rezolvat problema.

Dupa ce am tinut bateria la incarcat 5-6 ore,ca nu am mai avut rabdare sa incarce,orcum avea 12.5V,limita de cat as fi avut nevoie,pus bateria si cand am pus contactul aceeasi problema,luminile aprinse peste tot in afara de faruri.

Runda a doua:- am dat plasticul de bord jos si am miscat de mufe pe acolo inclusiv mufa care intra in bord(ma corectez la ce am spus de dimineaza,nu am scos mufa de la bord cu o zi in urma,ci o mufa alba care face parte din mataraia de pe acolo)dupa care am pus contact si totul a revenit la normal :bounce: ,mama lor de mufe intradevar mai trebuiesc si ele unse si curatate,totusi are 7 ani mobra. ;)

Acum ploua,dar dupa cobor le dau cu WD si le mai gadil nitel :ok: Didi :cheers: :friends: ,berea la bajeti!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Don'soara dihania face alpinism de are expadrile la vanzare? Pont: Lasa un biletel la sala in crangasi cu numele expadrilelor, marimea, de cate ori au fost purtate si un numar de telefon. Sala se numeste galactic gim si e in capatul strazii constructorilor. Asa ai avea cele mai mari sanse sa scapi de ei!

 

m-am cocotat de cateva ori dar acu ceva ani. imi doresc sa ma mai merg la catarat dar..nici nu am cu cine si nici nu mai am conditia fizica necesara. si imi e destul de peste mana sa merg pana in crangasi sa fac asta. daca le dau , le dau , daca nu ...le tin de decor ca sunt atat de frumoase... multumesc oricum de pont. ;)

 

Multumesc mult baieti!

Acum ploua,dar dupa cobor le dau cu WD si le mai gadil nitel :ok: Didi :cheers: :friends: ,berea la bajeti!!

 

o sa frecam azi la mufe..ca n-avem ce face. si le dau si berea la baieti ca na...ma scot mereu din rahat, numai sa ne vedem naiba odata cu totii sa stam la povesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe mufele astea. Oricum daca cumva e slabit un papuc din ala wd-u nu va face minuni. Numai ca de acum stiti la ce sa va asteptati.

Daca bateria aia e asa slaba vedeti sa nu va treziti cu releul ars. mai bine o tii la incarcat serios, iar daca pe urma tot nu are o tensiune corecta, o schimbati. Banuiesc ca este mai ieftina decat un alt regulator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi daca stii sa verifici cu ce curent incarca iti dai seama daca e incet sau repede :) Oricum ar fi evita sa pui bateria slaba ca pan la urma tot cu regulator prajit ajungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, am reusit sa plec cu motoreta de acasa. nu am avut probleme, sper nici la intoarcere sa nu am. am masurat aseara bateria la rece si avea 11,9-12,1, releul incarca pana pe la 14,5. o sa o masor si diseara sa vad ce zice. o sa o pun pe redresor pana dimineata si vad ce este de facut. nu inteleg de ce s-a footoot asa de-o data , sau de ce s-a descarcat atat...dar cred ca e un blestem..sa schimb cate o baterie in fiecare am. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, am reusit sa plec cu motoreta de acasa. nu am avut probleme, sper nici la intoarcere sa nu am. am masurat aseara bateria la rece si avea 11,9-12,1, releul incarca pana pe la 14,5. o sa o masor si diseara sa vad ce zice. o sa o pun pe redresor pana dimineata si vad ce este de facut. nu inteleg de ce s-a footoot asa de-o data , sau de ce s-a descarcat atat...dar cred ca e un blestem..sa schimb cate o baterie in fiecare am. :angryfire:

 

Exista doar o singura explicatie de ce ai schimba bateria odata pe an. Mergi 90% din timp numai prin oras(cu mobra ma refer), si mergi in ture relativ mici, 3-5k, pe distante scurte. Peste iarna nu ai pus redresorul pe ea (trebuia odata la 6 saptamani). Dupa reperele date de tine, releul de incarcare e bun. Pe la 4k mers constant... as zice ca ncarca in marja consumului. Fa un drum de 50-100km, tine o la 6,5k si daca se mai descarca arunc-o. Oricum daca ai folosit o odata pana si a dat duhu' si s a auzit releul de pornire cum pacane.... daca nu e o baterie buna(noua)... cu greu o mai salvezi daca nu ai redresor de calitate.

 

Inca ceva pentru posesorii de sv-uri pe injectie. Dati-va socul automat mai sus. El este setat standard la 1,6k, dar pentru temperaturi de pornire de 20 grade. Pe 10 grade daca vrei s o pornesti tre s o ajuti cu gaz ca moare altfel... Si, in caz ca e cineva care nu stie exact, suzuki indica sa pleci cu ea dupa ce apa a depasit 40 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva pentru posesorii de sv-uri pe injectie. Dati-va socul automat mai sus. El este setat standard la 1,6k, dar pentru temperaturi de pornire de 20 grade. Pe 10 grade daca vrei s o pornesti tre s o ajuti cu gaz ca moare altfel... Si, in caz ca e cineva care nu stie exact, suzuki indica sa pleci cu ea dupa ce apa a depasit 40 grade.

N-am avut probleme de pornire nici la 5 grade si nici nevoie de tras de gaz. Ca draq, d'aia e injectie si nu carburatie :)

Si la pornirea dupa iarna a luat-o de zici ca o oprisem cu 2 ore in urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am avut probleme de pornire nici la 5 grade si nici nevoie de tras de gaz. Ca draq, d'aia e injectie si nu carburatie :)

Si la pornirea dupa iarna a luat-o de zici ca o oprisem cu 2 ore in urma...

 

Si la cat ti s a ridicat turometru la pornire? Asta fara sa mai intreb ce filtru ai si ce evacuare.

Editat de Stefan_Sv650sf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer habar n-am, dar asa in mare cred ca undeva pe la 1700-1800 max. O sa ma uit de curiozitate data viitoare cand ii dau cheie dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer habar n-am, dar asa in mare cred ca undeva pe la 1700-1800 max. O sa ma uit de curiozitate data viitoare cand ii dau cheie dimineata.

 

Oricum, ca idee, cu cat scade cmc-ul cu atat pleaca mai greu mobra pe frig(camera de ardere mai mica, oxigen putin). A ta e miar (compresie mare, inertie mare; daca a pornit greu se mai potoleste)... La 650 daca mai ai si tulumba aia de evacuare cu shpe-mii de site si catalizatoare.... ti o gatuie si mai tare la pornire.

Editat de Stefan_Sv650sf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sv-istilor , caut si eu o toba sport si nu gasesc , sh as dorii aveti cumva idee ? niste magazine after market ? baieti dezmembrari and stuff ? Ms mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sv-istilor , caut si eu o toba sport si nu gasesc , sh as dorii aveti cumva idee ? niste magazine after market ? baieti dezmembrari and stuff ? Ms mult !

Poate te-ar interesa VickExhaust. Eu is multumit de a mea, a facut-o exact dupa cum cerut si merg cu ea de mai bine de un an fara probleme. Iti poate face si un dbkiller chiar silentios. www.vick-exhaust.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe mufele astea. Oricum daca cumva e slabit un papuc din ala wd-u nu va face minuni. Numai ca de acum stiti la ce sa va asteptati.

Daca bateria aia e asa slaba vedeti sa nu va treziti cu releul ars. mai bine o tii la incarcat serios, iar daca pe urma tot nu are o tensiune corecta, o schimbati. Banuiesc ca este mai ieftina decat un alt regulator.

 

 

 

Salut!

 

Sa inteleg ca releul are sanse mai mari sa se arda daca bateria e obosita?

In cazul asta merit un premiu, am tras primavara asta de o baterie obosita,iar acum cand am luat una noua au descoperit baietii la garantii ca-mi incarca vreo 18V.

Oare ar merge sa-i implantez releul de Aprilia?

Schemele electrice sunt oarecum similare,dar la Aprilia e un fir in plus care se pare ca trebuie legat la contact.Ca putere ar trebui sa reziste,bateria de aprilia e de 14A, la SV de doar 10A.

Unde credeti ca ar trebui sa leg acel fir suplimentar? Cele 3 fire care vin de la generator cred ca nu conteaza in ce ordine sunt puse,plusul si masa sunt la fel.

 

post-15386-0-82656400-1305176491_thumb.jpg

 

(schemele sunt copiate din manualele celor doua)

Editat de svgobi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cam venit vremea sa ii schimb ambreiajul la locomotiva. Am unul "racing" cu o durata ceva mai scurta de viata, iar acum as pune unul mai OEM, doar cu niste arculete mai tari. Aveti ceva recomandari ? Dar mai ales, unde sa ma duc sa il schimb si sa nu stau cu teama dupa aia ca nu s-a lucrat cum trebuie la instalarea lui ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sa inteleg ca releul are sanse mai mari sa se arda daca bateria e obosita?

In cazul asta merit un premiu, am tras primavara asta de o baterie obosita,iar acum cand am luat una noua au descoperit baietii la garantii ca-mi incarca vreo 18V.

Oare ar merge sa-i implantez releul de Aprilia?

Schemele electrice sunt oarecum similare,dar la Aprilia e un fir in plus care se pare ca trebuie legat la contact.Ca putere ar trebui sa reziste,bateria de aprilia e de 14A, la SV de doar 10A.

Unde credeti ca ar trebui sa leg acel fir suplimentar? Cele 3 fire care vin de la generator cred ca nu conteaza in ce ordine sunt puse,plusul si masa sunt la fel.

 

post-15386-0-82656400-1305176491_thumb.jpg

 

(schemele sunt copiate din manualele celor doua)

 

 

Poi releul ala se arde cand se incalzeste prea tare. Si el se incalzeste tare cand sunt multi consumatori. O baterie slaba este un consumator mai mare. Nu este obligatoriu sa se strice, dar sansele sunt mai mari. Daca releul tau incarca cu 18V e clar ca a patit ceva.

 

Firul ala care e in plus, eu unul nu imi dau seama ce face. Ar trebui si schema interioara a releului pentru a vedea unde e legat.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cam venit vremea sa ii schimb ambreiajul la locomotiva. Am unul "racing" cu o durata ceva mai scurta de viata, iar acum as pune unul mai OEM, doar cu niste arculete mai tari. Aveti ceva recomandari ? Dar mai ales, unde sa ma duc sa il schimb si sa nu stau cu teama dupa aia ca nu s-a lucrat cum trebuie la instalarea lui ? :)

Am stat io asa si am chibzuit - inainte de a ma apuca de schimbat ambreiaj, sa verific si alte treburi ? Ma gandeam sa bag un Engine Flush pt curatare ca la carte si apoi sa schimb uleiul... ca poate de la asta e usoara senzatie de patinare. De debraiat incomplet nu cred sa fie cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar placile acelea nu se pot verifica? Sa vezi daca mai sunt ok sau nu? Eu nu stiu cum arata acolo ca nu am desfacut niciodata dar banuiesc ca trebuie cumva masurata uzura :D Cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

Am cumparat un sistem de reducere a consumului de carburant pe baza de magneti .

Trebuie sa i montez pe un furtun de benzina la o distanta de 10 cm unul de altul .

Cum ajung l aun furtun pe care cred ca am sa-l prelungesc?

 

SV -ul meu nu scade sub 7 % . Dupa montaj am sa va spun ce rezultate da .

mai bine incerci cu o instalatie GPL; iti pui butelia in rucsac si sa tot mergi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot dat si eu peste chestia cu magnetii care aliniaza atomii molecule, particule, sau ce o alinia el. Astept impresiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie ridicat si rezervorul si nu stiu daca nu cumva trebuie scos si airbox-ul. la mine este supapa vacuumatica prinsa de rezervor, si pompa de benzina prinsa de cdru parca, iar furtunasele care duc la carburatoare sunt pe sub airbox.

 

Probabil trebuie scoasa si saua pilotului pt a-l putea ridica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uameni buni, yo unu traiesc intr-un univers guvernat de e=mc2... SVul e un motor al dracu de bun si ala de 650 si ala de 1000, dar daca yo tragi... iti trage din buzunar...; daca intradevar e pe undeva un consum de zici ca ai cuirasat si nu motor, atunci, mana pe cartea de service, sau daca sunteti mai comozi la un service si rezolvati problema... implorarea zeilor si stiinta voodoo tot nu vor face ca SVu sa arda antimaterie sau litru de petrol sa fie la pompa 0,25 roniPERlitru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...