spiders2066 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Multumesc mult baieti! Se pare ca am rezolvat problema. Dupa ce am tinut bateria la incarcat 5-6 ore,ca nu am mai avut rabdare sa incarce,orcum avea 12.5V,limita de cat as fi avut nevoie,pus bateria si cand am pus contactul aceeasi problema,luminile aprinse peste tot in afara de faruri. Runda a doua:- am dat plasticul de bord jos si am miscat de mufe pe acolo inclusiv mufa care intra in bord(ma corectez la ce am spus de dimineaza,nu am scos mufa de la bord cu o zi in urma,ci o mufa alba care face parte din mataraia de pe acolo)dupa care am pus contact si totul a revenit la normal ,mama lor de mufe intradevar mai trebuiesc si ele unse si curatate,totusi are 7 ani mobra. Acum ploua,dar dupa cobor le dau cu WD si le mai gadil nitel Didi ,berea la bajeti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Don'soara dihania face alpinism de are expadrile la vanzare? Pont: Lasa un biletel la sala in crangasi cu numele expadrilelor, marimea, de cate ori au fost purtate si un numar de telefon. Sala se numeste galactic gim si e in capatul strazii constructorilor. Asa ai avea cele mai mari sanse sa scapi de ei! m-am cocotat de cateva ori dar acu ceva ani. imi doresc sa ma mai merg la catarat dar..nici nu am cu cine si nici nu mai am conditia fizica necesara. si imi e destul de peste mana sa merg pana in crangasi sa fac asta. daca le dau , le dau , daca nu ...le tin de decor ca sunt atat de frumoase... multumesc oricum de pont. Multumesc mult baieti! Acum ploua,dar dupa cobor le dau cu WD si le mai gadil nitel Didi ,berea la bajeti!! o sa frecam azi la mufe..ca n-avem ce face. si le dau si berea la baieti ca na...ma scot mereu din rahat, numai sa ne vedem naiba odata cu totii sa stam la povesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Hehe mufele astea. Oricum daca cumva e slabit un papuc din ala wd-u nu va face minuni. Numai ca de acum stiti la ce sa va asteptati. Daca bateria aia e asa slaba vedeti sa nu va treziti cu releul ars. mai bine o tii la incarcat serios, iar daca pe urma tot nu are o tensiune corecta, o schimbati. Banuiesc ca este mai ieftina decat un alt regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Da,nu stiu daca bateria este slaba sau redresorul meu incarca incet. Orcum am de gand sa o masor si pe ea si releul daca incarca corespunzator. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Poi daca stii sa verifici cu ce curent incarca iti dai seama daca e incet sau repede Oricum ar fi evita sa pui bateria slaba ca pan la urma tot cu regulator prajit ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 off topic asa...cine are o toba de carbon de vanzare? (tot ce am gasit pe forum si era din Bucuresti s-a dat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 azi, am reusit sa plec cu motoreta de acasa. nu am avut probleme, sper nici la intoarcere sa nu am. am masurat aseara bateria la rece si avea 11,9-12,1, releul incarca pana pe la 14,5. o sa o masor si diseara sa vad ce zice. o sa o pun pe redresor pana dimineata si vad ce este de facut. nu inteleg de ce s-a footoot asa de-o data , sau de ce s-a descarcat atat...dar cred ca e un blestem..sa schimb cate o baterie in fiecare am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Cand ajungi acasa sa o pui pe redresor si dupa ce se incarca vezi cum sta. Oricum evita sa mergi prea mult cu ea asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 azi, am reusit sa plec cu motoreta de acasa. nu am avut probleme, sper nici la intoarcere sa nu am. am masurat aseara bateria la rece si avea 11,9-12,1, releul incarca pana pe la 14,5. o sa o masor si diseara sa vad ce zice. o sa o pun pe redresor pana dimineata si vad ce este de facut. nu inteleg de ce s-a footoot asa de-o data , sau de ce s-a descarcat atat...dar cred ca e un blestem..sa schimb cate o baterie in fiecare am. Exista doar o singura explicatie de ce ai schimba bateria odata pe an. Mergi 90% din timp numai prin oras(cu mobra ma refer), si mergi in ture relativ mici, 3-5k, pe distante scurte. Peste iarna nu ai pus redresorul pe ea (trebuia odata la 6 saptamani). Dupa reperele date de tine, releul de incarcare e bun. Pe la 4k mers constant... as zice ca ncarca in marja consumului. Fa un drum de 50-100km, tine o la 6,5k si daca se mai descarca arunc-o. Oricum daca ai folosit o odata pana si a dat duhu' si s a auzit releul de pornire cum pacane.... daca nu e o baterie buna(noua)... cu greu o mai salvezi daca nu ai redresor de calitate. Inca ceva pentru posesorii de sv-uri pe injectie. Dati-va socul automat mai sus. El este setat standard la 1,6k, dar pentru temperaturi de pornire de 20 grade. Pe 10 grade daca vrei s o pornesti tre s o ajuti cu gaz ca moare altfel... Si, in caz ca e cineva care nu stie exact, suzuki indica sa pleci cu ea dupa ce apa a depasit 40 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Inca ceva pentru posesorii de sv-uri pe injectie. Dati-va socul automat mai sus. El este setat standard la 1,6k, dar pentru temperaturi de pornire de 20 grade. Pe 10 grade daca vrei s o pornesti tre s o ajuti cu gaz ca moare altfel... Si, in caz ca e cineva care nu stie exact, suzuki indica sa pleci cu ea dupa ce apa a depasit 40 grade. N-am avut probleme de pornire nici la 5 grade si nici nevoie de tras de gaz. Ca draq, d'aia e injectie si nu carburatie Si la pornirea dupa iarna a luat-o de zici ca o oprisem cu 2 ore in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) N-am avut probleme de pornire nici la 5 grade si nici nevoie de tras de gaz. Ca draq, d'aia e injectie si nu carburatie Si la pornirea dupa iarna a luat-o de zici ca o oprisem cu 2 ore in urma... Si la cat ti s a ridicat turometru la pornire? Asta fara sa mai intreb ce filtru ai si ce evacuare. Editat Mai 11, 2011 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Sincer habar n-am, dar asa in mare cred ca undeva pe la 1700-1800 max. O sa ma uit de curiozitate data viitoare cand ii dau cheie dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) Sincer habar n-am, dar asa in mare cred ca undeva pe la 1700-1800 max. O sa ma uit de curiozitate data viitoare cand ii dau cheie dimineata. Oricum, ca idee, cu cat scade cmc-ul cu atat pleaca mai greu mobra pe frig(camera de ardere mai mica, oxigen putin). A ta e miar (compresie mare, inertie mare; daca a pornit greu se mai potoleste)... La 650 daca mai ai si tulumba aia de evacuare cu shpe-mii de site si catalizatoare.... ti o gatuie si mai tare la pornire. Editat Mai 11, 2011 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 salut sv-istilor , caut si eu o toba sport si nu gasesc , sh as dorii aveti cumva idee ? niste magazine after market ? baieti dezmembrari and stuff ? Ms mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 salut sv-istilor , caut si eu o toba sport si nu gasesc , sh as dorii aveti cumva idee ? niste magazine after market ? baieti dezmembrari and stuff ? Ms mult ! Poate te-ar interesa VickExhaust. Eu is multumit de a mea, a facut-o exact dupa cum cerut si merg cu ea de mai bine de un an fara probleme. Iti poate face si un dbkiller chiar silentios. www.vick-exhaust.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 (editat) Hehe mufele astea. Oricum daca cumva e slabit un papuc din ala wd-u nu va face minuni. Numai ca de acum stiti la ce sa va asteptati. Daca bateria aia e asa slaba vedeti sa nu va treziti cu releul ars. mai bine o tii la incarcat serios, iar daca pe urma tot nu are o tensiune corecta, o schimbati. Banuiesc ca este mai ieftina decat un alt regulator. Salut! Sa inteleg ca releul are sanse mai mari sa se arda daca bateria e obosita? In cazul asta merit un premiu, am tras primavara asta de o baterie obosita,iar acum cand am luat una noua au descoperit baietii la garantii ca-mi incarca vreo 18V. Oare ar merge sa-i implantez releul de Aprilia? Schemele electrice sunt oarecum similare,dar la Aprilia e un fir in plus care se pare ca trebuie legat la contact.Ca putere ar trebui sa reziste,bateria de aprilia e de 14A, la SV de doar 10A. Unde credeti ca ar trebui sa leg acel fir suplimentar? Cele 3 fire care vin de la generator cred ca nu conteaza in ce ordine sunt puse,plusul si masa sunt la fel. (schemele sunt copiate din manualele celor doua) Editat Mai 12, 2011 de svgobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 A cam venit vremea sa ii schimb ambreiajul la locomotiva. Am unul "racing" cu o durata ceva mai scurta de viata, iar acum as pune unul mai OEM, doar cu niste arculete mai tari. Aveti ceva recomandari ? Dar mai ales, unde sa ma duc sa il schimb si sa nu stau cu teama dupa aia ca nu s-a lucrat cum trebuie la instalarea lui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 (editat) Salut! Sa inteleg ca releul are sanse mai mari sa se arda daca bateria e obosita? In cazul asta merit un premiu, am tras primavara asta de o baterie obosita,iar acum cand am luat una noua au descoperit baietii la garantii ca-mi incarca vreo 18V. Oare ar merge sa-i implantez releul de Aprilia? Schemele electrice sunt oarecum similare,dar la Aprilia e un fir in plus care se pare ca trebuie legat la contact.Ca putere ar trebui sa reziste,bateria de aprilia e de 14A, la SV de doar 10A. Unde credeti ca ar trebui sa leg acel fir suplimentar? Cele 3 fire care vin de la generator cred ca nu conteaza in ce ordine sunt puse,plusul si masa sunt la fel. (schemele sunt copiate din manualele celor doua) Poi releul ala se arde cand se incalzeste prea tare. Si el se incalzeste tare cand sunt multi consumatori. O baterie slaba este un consumator mai mare. Nu este obligatoriu sa se strice, dar sansele sunt mai mari. Daca releul tau incarca cu 18V e clar ca a patit ceva. Firul ala care e in plus, eu unul nu imi dau seama ce face. Ar trebui si schema interioara a releului pentru a vedea unde e legat. Editat Mai 12, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 A cam venit vremea sa ii schimb ambreiajul la locomotiva. Am unul "racing" cu o durata ceva mai scurta de viata, iar acum as pune unul mai OEM, doar cu niste arculete mai tari. Aveti ceva recomandari ? Dar mai ales, unde sa ma duc sa il schimb si sa nu stau cu teama dupa aia ca nu s-a lucrat cum trebuie la instalarea lui ? Am stat io asa si am chibzuit - inainte de a ma apuca de schimbat ambreiaj, sa verific si alte treburi ? Ma gandeam sa bag un Engine Flush pt curatare ca la carte si apoi sa schimb uleiul... ca poate de la asta e usoara senzatie de patinare. De debraiat incomplet nu cred sa fie cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Dar placile acelea nu se pot verifica? Sa vezi daca mai sunt ok sau nu? Eu nu stiu cum arata acolo ca nu am desfacut niciodata dar banuiesc ca trebuie cumva masurata uzura Cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Măsor grosimea Âşi vezi manualul, trebuie să fie niÂşte limite de uzură pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 salut Am cumparat un sistem de reducere a consumului de carburant pe baza de magneti . Trebuie sa i montez pe un furtun de benzina la o distanta de 10 cm unul de altul . Cum ajung l aun furtun pe care cred ca am sa-l prelungesc? SV -ul meu nu scade sub 7 % . Dupa montaj am sa va spun ce rezultate da . mai bine incerci cu o instalatie GPL; iti pui butelia in rucsac si sa tot mergi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Am tot dat si eu peste chestia cu magnetii care aliniaza atomii molecule, particule, sau ce o alinia el. Astept impresiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Trebuie ridicat si rezervorul si nu stiu daca nu cumva trebuie scos si airbox-ul. la mine este supapa vacuumatica prinsa de rezervor, si pompa de benzina prinsa de cdru parca, iar furtunasele care duc la carburatoare sunt pe sub airbox. Probabil trebuie scoasa si saua pilotului pt a-l putea ridica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 uameni buni, yo unu traiesc intr-un univers guvernat de e=mc2... SVul e un motor al dracu de bun si ala de 650 si ala de 1000, dar daca yo tragi... iti trage din buzunar...; daca intradevar e pe undeva un consum de zici ca ai cuirasat si nu motor, atunci, mana pe cartea de service, sau daca sunteti mai comozi la un service si rezolvati problema... implorarea zeilor si stiinta voodoo tot nu vor face ca SVu sa arda antimaterie sau litru de petrol sa fie la pompa 0,25 roniPERlitru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.