Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Neatza!

 

 

Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti?

 

Releu bulit, tre schimbat cu unul mai mare, citeste in urma cum, sau mergi la cineva care se pricepe. Recomandare(proprie si personala) releu de GSX1000R.

Daca ma mergi cu el si pui consumatori o sa mai omori si altceva pe langa bateria aia care mai are un pic si face POC! :rolleyes:

 

Succesuri!

 

p.s. pentru toti viitorii noi proprietari de SV (in special cei de X-K2) inainte sa-i schimbati uleiul, bujiile, bagat benzina si iesit cu el in oras, demontati-i coada si schimbati releul :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mdea.. am si eu o stare naspa.. abia am luato si deja am probleme:( sper ca e releu si nu altceva ... releu de pe bandit 2002 oare merge se potriveste?:-?

Nu te stresa! E greu, e inca vara si drumurile ne cheama...dar...asta e, n-or intra zilele in sac. Asa, ca fapt divers, aproape toata lumea de aici a avut probleme cu vestitul releu de incarcare la un moment dat. E unul din putinele puncte slabe ale motorului asta (ie. care te pot lasa in drum). Merge cam orice releu de pe alta motocicleta, singura problema fiind de adaptarea mufei. Si aia se rezolva usor.

Daca te linisteste cu ceva, eu cand mi-am luat primul motor, am avut de facut primul drum in trafic, vreo 200km de la Turda la Boz. La un moment dat mi s-a rupt pedala de schimbator (fusese sudata de prea multe ori). Apoi, al doilea drum, am ramas fara compresie din cauza unui cilindru bucsat aiurea. Eh...ce vremuri...primul an mai mult am facut mecanica decat m-am dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Am si eu o mica problema,dar nu am gasit niciun topic corespunzator,asa ca sper ca voi ma veti putea ajuta.Am postat intai la sectiunea Service si intretinere curenta ,dar fara succes.Imi cer scuze daca sunt offtopic,dar voi posta din nou aici:

 

 

Salut tuturor.Asta e primul meu topic,ca motociclist,si evident am o problema.Acum 1 luna jumate am cumparat un Suzuki model sv400s,din '99.Toate bune si frumoase,pana acum 1 saptamana,cand am incercat sa-l pornesc si....nu mai pornea.Am aflat pana la urma ca e din vina baterieri descarcate.Am folosit un redresor pt a o incarca,si a mers,dar a doua zi nu a mai pornit,si,din nou am fost nevoit sa o incarc.Ulterior,am verificat cu un voltmetru tensiunea la borne,cu motorul pornit,dar in loc sa se incarce cand o turam,scadea incet tensiunea,si am inteles ca ar fi o problema la releul de incarcare.Este prima mea motocicleta si nu am experienta in mecanica,deci va rog frumos sa ma sfatuiti ce sa fac,eventual unde gasesc un service unde pot fi ajutat,si de unde pot gasi piesele necesare pentru modelul meu de motor.Multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta in vreun fel.

 

vezi-mi postul de mai sus!

 

p.s. R/R se gasesc la dezmembrari sau pe ebay. dar, repet, nu merita sa pui unul OEM, GSX-1000-R rulz!(si ca motor si ca depozit piese de schimb :rolleyes: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releu bulit, tre schimbat cu unul mai mare, citeste in urma cum, sau mergi la cineva care se pricepe. Recomandare(proprie si personala) releu de GSX1000R.

Daca ma mergi cu el si pui consumatori o sa mai omori si altceva pe langa bateria aia care mai are un pic si face POC! :rolleyes:

 

Succesuri!

 

p.s. pentru toti viitorii noi proprietari de SV (in special cei de X-K2) inainte sa-i schimbati uleiul, bujiile, bagat benzina si iesit cu el in oras, demontati-i coada si schimbati releul :bounce:

 

Al meu inca se incapataneaza sa functioneze. Sper sa nu ma lase vreodata la greu in no man's land pe undeva...:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si vineri seara eu scapato doar de pe loc.. si mi sa rupt releul de pornire.... maneta d ambreiaj ... schimbatorul.. cand mi-am dat seama .. am inceput sa plang :what:

 

noroc, ca m-au ajutat prietenii sa-l duc la un prieten.. si a doua zi dimineata era gata!:laugh:

 

Svisti din Bucuresti facem o intalnire ceva saptamana asta ?

 

dar dupa maine seara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stator nestator, daca tie iti ajung 17vDC in baterie e si releul[el e intre statoru si baterie si e resonsabil de cat lasa sa intre in baterie], daca tie prajit si statorul, va fi un pic mai dificil de inlocuit(nu imposibil, dar mai greu decat releul. CU alte cunvinte, mergi la un electrician care stie ce face, nu de alta dar nu merita sa cumperi un stator cand releul e de vina si/sau invers.

 

Cat despre ruperea motorului in 4... asta e, asa se intampla pana te inveti.

Succesuri

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar dupa maine seara!

Seara vreau si eu la 20:00 scap de la job sau in weekend dar ma gandesc ca multi aveti treaba in weekend . Ultima data cand am incercat sa stabilesc o intalnire de sv in Buc ne-am adunat 10-15 parca .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mandro, mai stiu eu pe unu care a schimbat 2 statoare ca ii zicea electriceanu ca nu sunt bune!!! jucaria aia e cu tensiune alternativa trifazata deci nu orice nene care masoara o baterie stie sa masoare un stator din ala. Asa ca:

 

1. se masoara releul de incarcare ca la carte (scrie in carte cum, expresia "ca la carte" nu este la figurat)

2. daca valorile NU sunt cele din manualul scris de japonez, se schimba piesa cu alta (de preferat gsx-r 1000 deoarece are radiatorul mai mare)

3. daca valorile SUNT cele din manual, nu se trece la schimbat statorul, ci la masurarea lui si de aici evident se ajnunge la punctul:

4. daca cel care masoara, stie sa si masoare si nu zice: "pfoai sa-mi dau palme 1xx volti mancatzasi!!!!!! e de aruncat!!", vede ca e ceva in neregula atunci se trece la schimbarea lui. se poate incerca si o rebobinare dar iarasi, trebe gasit un meserias ca nu e chiar treaba de electrician care stie sa vada daca are priza curent.. sau o fi tensiune???

 

5. nu pui mai multi consumatori pe moto deoarece supra incarci si regulatorul si statorul (sunt calculate pentru niste puteri, nu poti sa pui proiectoarele de pe un tir pe SV). mai sunt unii pe forum care isi pun de toate ca sa le stea regulatorul "rece".

 

Nu stiu cat e clar, citeste punctele fara comentariile aduse de mine ca probabil nu vei sti chiar la ce ma refer, si o sa mearga suzeta pana la urma.

 

P.S. In maverick si in Tija poti avea incredere pentru ca ii cunosc si nu spun lucruri aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stator nestator, daca tie iti ajung 17vDC in baterie e si releul[el e intre statoru si baterie si e resonsabil de cat lasa sa intre in baterie], daca tie prajit si statorul, va fi un pic mai dificil de inlocuit(nu imposibil, dar mai greu decat releul. CU alte cunvinte, mergi la un electrician care stie ce face, nu de alta dar nu merita sa cumperi un stator cand releul e de vina si/sau invers.

 

Cat despre ruperea motorului in 4... asta e, asa se intampla pana te inveti.

Succesuri

 

 

daaaaaa, asta am facut aseara , ca la inceput l-am dus la unu la garaj.. si mia zis acolo ceva aberatii .. acuma e la un prieten .. si sper sa rezolv problema.. :-<

Pur si simplu nu am fost atenta .. da.. si sper sa nu se mai repete:)) prostia mea ..

 

dar dupa maine seara!

Seara vreau si eu la 20:00 scap de la job sau in weekend dar ma gandesc ca multi aveti treaba in weekend . Ultima data cand am incercat sa stabilesc o intalnire de sv in Buc ne-am adunat 10-15 parca .

 

 

da ar fi bine, eu vin dak motorul o sa fie OK. Eu zic k miercuri ar fi cel mai bine k joi e joia motor si vineri multi plec la mare/munte/minivacanta.hm?

 

Mandro, mai stiu eu pe unu care a schimbat 2 statoare ca ii zicea electriceanu ca nu sunt bune!!! jucaria aia e cu tensiune alternativa trifazata deci nu orice nene care masoara o baterie stie sa masoare un stator din ala. Asa ca:

 

1. se masoara releul de incarcare ca la carte (scrie in carte cum, expresia "ca la carte" nu este la figurat)

2. daca valorile NU sunt cele din manualul scris de japonez, se schimba piesa cu alta (de preferat gsx-r 1000 deoarece are radiatorul mai mare)

3. daca valorile SUNT cele din manual, nu se trece la schimbat statorul, ci la masurarea lui si de aici evident se ajnunge la punctul:

4. daca cel care masoara, stie sa si masoare si nu zice: "pfoai sa-mi dau palme 1xx volti mancatzasi!!!!!! e de aruncat!!", vede ca e ceva in neregula atunci se trece la schimbarea lui. se poate incerca si o rebobinare dar iarasi, trebe gasit un meserias ca nu e chiar treaba de electrician care stie sa vada daca are priza curent.. sau o fi tensiune???

 

5. nu pui mai multi consumatori pe moto deoarece supra incarci si regulatorul si statorul (sunt calculate pentru niste puteri, nu poti sa pui proiectoarele de pe un tir pe SV). mai sunt unii pe forum care isi pun de toate ca sa le stea regulatorul "rece".

 

Nu stiu cat e clar, citeste punctele fara comentariile aduse de mine ca probabil nu vei sti chiar la ce ma refer, si o sa mearga suzeta pana la urma.

 

P.S. In maverick si in Tija poti avea incredere pentru ca ii cunosc si nu spun lucruri aiurea.

 

 

da , mersi, si sigur ka baga mai mult.. si cand am mers aseara cu ea saua era f f incalzita .. astazi luam releu de pe un gsxr1000 sa vedem daca merge si cat baga .. sper sa fie doar asta . Ah, si inca o intrebare .. ca eu am incercat sa caut dar na e cam greu ca nu prea ma pricep.. deci sv -ul are stator nu? k mie miau zis k nu are alternator k la masina.. are altceva.. si nu prea se strica statorul.. mai mult releu.. corect/?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. In maverick si in Tija poti avea incredere pentru ca ii cunosc si nu spun lucruri aiurea.

 

cum tu ma stii pe mine si eu il stiu pe Radu ai mobra ca si reparata.

garantez, a reparat jumate din sv-urile de pe forum la telefon.

 

post-38514-0-60573100-1315294250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum tu ma stii pe mine si eu il stiu pe Radu ai mobra ca si reparata.

garantez, a reparat jumate din sv-urile de pe forum la telefon.

 

post-38514-0-60573100-1315294250_thumb.jpg

 

obraznicatura ce esti! ntz ntz ntz...

mai...ai sa razi dar radu86 chiar mi-a "reparat" mobra prin telefon. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-ar interesa o sursa de piese SH pentru un SV650S din 2006 urmatoarele:

 

- cadru de bord

- far complet

- bord complet

- oglinda dreapta

Ar mai fi si alte maruntisuri dar astea ard.

 

Astept PM

Multumesc,

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: neatzaaa!

 

Gata motoretaaaa!! :bounce: Ati avut dreptate releul e de vina... am luat de la ala care imi zicea asa: " alternatorul si statorul iti baga 100 V am bagat releul de bandit in motoreta ta si ala merge bine deci trebuie sa rebobinam pe alternatorul! vezi ca eu stiu pe cineva un electrician bun.. iti cam costa 150 de RON k altfel te costa 500, te ajut eu.. daca nu ai bani cer de la maica mea , dar te rezolvam ! crede-ma stiu cu ce se mananca mecanica, fac asta de 20 de ani , daca era releu de vina puneam diode acolo si era totul rezolvat! nu trebuie sa asculti pe toti prostii!" sa nu zic, cand am scapat motorul imi zicea ca sa rupt releul de pornire.. si ca a schimbat ... defapt a bagat acolo o sama si sa ars siguranta... sa nu zic k na pus - ul pe baterie .. si ca nu a strans manerul pe codita si mia zgariat putin cadrul.. sii nu a bagat sarma aia k sa pot sa deschid saua.. bine k mia incapat mana sa deschid eu....

 

Bine ca m-am enervat cu o zi inainte si am citit manualul de SV .. acuma stiu macar ce si cum functioneaza...(in mare) bine ca omul nu mi-a "reparat" motoreta!

 

Daca auziti de un BOBI din drumul taberei sa feriti de el! mi-a cerut 300 ron pentru : sa-mi faca scarita, mi-a pus un clxon si pentru o sarma, maneta de ambreiaj e sudata...

infine asa sunt oameni.. a vazut ca sunt fata.. incepator.. si ca habar nu am ce si cum....

 

 

 

DECI pana la urma ne vedem mai pe seara??? sau maine? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajungeti careva la kronstadt bikers in weekend? io o sa fiu acolo de vineri dupa-amiaza...hai ca am tot dat bir cu fugitii sezonul asta si nu-i in stilul meu... :(

 

yo cre' ca o sa fiu pe acolo... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista un cauciuc ideal pt o mobra ci ideal pt pilot si nevoile sale :)

Eu o am incaltata cu Michelin Power Pure si sunt foarte multumit de ele. Mai rup aderenta daca bag mana mai tare in gaz, dar pe curbe stau foarte bine si ofera un feedback excelent. Nu am apucat sa le testez inca pe udatura serioasa, dar am mai prins pe ici pe colo cate o flescaiala si nu am avut probleme cu ele.

 

PS

Unde in Vitan ? Ca si eu tot prin zona sunt :)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...