radu86 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) ok, mersi mult de pareri cred ca o sa aleg intre astea 2...eventual pretul va decide . am sa caut pe net sa vad de unde se pot achizitiona. voi de unde ati gasit? Eu am luat de la scorpio-az. evident ca sunt si in multe alte locuri. nu stiu preturi. oricum alea pentru fata sunt in oglinda asa ca au coduri separate si sunt usor de identificat. cel putin asa e la ferodo. le-am ales atunci tot din cauza pretului... parca Editat Iunie 4, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Cand m-am apucat de reconditionat motoreta si am dat tot jos de pe ea la fel mi-a zis ) basca dinastea "cand le pui la loc sa nu-ti ramana shuruburi in plus" bun bun bun deci hai sa zic atunci ce imi trece prin cap. dupa cum am spus am schimbat bujile, filtru de aer, lichidele, cablu de ambreaj, cauciucurile puse acum 2 luni(bt-23 noi),uleiul, urmeaza sa merg saptamana asta la service sa`mi monteze lantul nou(did 525vx, gold) si pinioanele si sa schimb placutele de frana pe fata. si da radu86, si eu cumpar ferodo . Ce am omis oare? Ma bate gandu tare, ca dupa ce schimb toate astea si ce mai recomandati voi,sa ma risc sa dau o fuga din londra pana la mare la noi in romania. Cred ca vor fi cam 2700km incolo si tot atat inapoi. de ce? pentru ca sa merg cu avionu la vara ma costa lejer vreo 400 de lire biletele din cauza olimpiadei(inculzand, autobuse, trenuri). Cu SV-u, cu un consum de 6/100km am calculat ca trebuie 324Litri benzina in total si ar iesii la 453 lire. cu un pret de 1.40/litru (desii e cam 1.36 urca ea dimpacate) La benzina mai adaug 57 de lire pentru tunel (in total dus-intors) si eventual vreo 60 lire 2 nopti la hotel(desii cred ca as gasi si la 15lire/noapte). Planuiesc sa fac drumul in 3 zile. Primele 2 zile sa fac drumul londra-Oradea, unde dorm o zi pe le la un hotel, iar a 2a sa fiu in oradea unde dorm la rude, poate chiar stau 1 zi, ca apoi sa fac drumul Oradea-Constanta. Merita 200 de lire in + distractia asta? adica ma refer cu avionu "PA AVENTURA si BUN VENIT COZI DE ASTEPTARE" pe cand cu motocicleta ma gandesc ca ar fi fun. Da plictisitor pe autostrada, dar in romania oare printre munti cred ca ar fi ceva nemaipomenit. Bagaje: topboxu de 52 litri + eventual soft-paniers daca gasesc ieftine, si 1 casca in + prinsa cu plasa de aia pe scaunu din spate. Am si tankbag dar ma enerveaza deci nu o sa il folosesc. Cel mai lung drum ce l-am facut a fost London-Leeds, dus intors in aceeasi zi, in total vreo 750km cu umblatu in oras acolo. Sv-u il am din decembrie doar si e primu meu motor.deci exp nu prea pot zice ca am inafara de drumu ala. daca ar fi sa imi pun "stamina mea" : il tin lejer la 120 fara carene si fara sa ma pun pe rezervor indiferent de vant.+ eu lucrez in shimburi de 12 ore la munca, si de ex cand merg pe napte pornesc la 5:10 dupama de acasa, 45 min de mers la munca,si ma intorc dimineata la 6, inca 45 minute de venit, 45 de minute rupt de oboseala. cate 3-4zile pe saptamana fac drumuri de astea dupa 12 ore lucrate pe noapte si nu le gasesc solicitante. Pareri,ce sa fac oare ? Editat Iunie 5, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Ce pot eu sa iti zic pentru un drum asa de lung: - cel mai obositor dintre toate ar fi frigul. daca nu ai ceva impermeabil, cum te-ai udat cum incepe sa iti fie frig, chiar si la 20 si ceva de grade. mai jos nici nu mai zic. deci confortul termic ar fi pe primul loc. - viteza de croaziera ti-o alegi tu tot in functie de confort. cu cat obosesti mai putin cu atat mergi mai atent si e mai placut. eu de ex nu as putea merge cu 120 prea mult. - la sv, daca il ai doar din decembrie, problema cea mai frecventa este releul de incarcare. daca nu stii cand/daca a fost schimbat atunci ar trebui sa il ai in vedere. - mai pune si o priza la 12 V si ia un compresor mic cu tine, sau o trusa de pana; sunt rare dar cine stie. eu nu am patit pana acum dar o am mereu sub sa. - s-ar putea londra oradea in doar 2 zile sa fie cam mult. eu zic sa incerci dar sa mai ai o rezerva de o zi in cazul in care realizezi ca nu poti. in prima zi iti dai seama de asta (pe la mijlocul ei asa ). - in rest e o moto fiabila si nu ar trebui sa ai probleme cu ea. - daca nu ai ungator de lant, ar fi indicat sa ai un spray la tine (ia doar de uns si ai sa il cureti cand ajungi in romania). Verifica sa ai lantul intins corect. sa nu te trezesti ca scartaie dupa 400 de km (daca e intins prea tare). - vreo doua sigurante sa ai de rezerva si daca mai ai loc ai putea pune si un bec pentru semnale (daca nu ai leduri) - nu uita harta sau gps-ul. - si ceva chei sa poti demonta cate ceva. - daca te prinde ploaia e posibil sa ramai intr-un singur cilindru asa ca pune ori o tablita in fata cilindrului 1 ori ceva siliconic in jurul fisei sa nu intre apa pe acolo. vezi ce ai la indemana si ce ti se pare mai simplu. Cilindrul 1 are o gaura laterala de scurgere a apei, verifica sa fie desfundata. - ia si o bujie cu tine, daca nu doua, sa fie si evident cheia pentru ea/ele. - drumul e lung asa ca ai putea considera un schimb de ulei inainte. in rest bagi benzina si dai bataie! spor Editat Iunie 5, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Mersi de Sfaturi. Releul ala de incarcare nu gasesc. daca poti sa pui un link ceva ar fi super. Suspensia pentru mine e ok. Da e moale si enervanta ca nu am feedback,dar nu franez nici agresiv si nici nu merg la limita in curbe. ... Echipamentul il am. Am si pielea, si costum de ploaie peste piele , am si geci de iarna manusi etc nu e problema.pe sub piele am niste bluze thermale. GPS, o sa folosesc Iphoneul + incarcator direct de la baterie si carcasa impermeabila. + O harta cu drumul si orasele luate pe rand cum mi le da in google maps, asta in caz ca se strica telefonu, sa pot sa merg dupa semne. Dar, am comiso rau azi dimineata. Am pierdut cheile si nu le gasesc nicaieri . am cautat pe svrider.org dar cnad pun "hot to hot wire an sv650" raspunsurile sunt "ha ha , dute la un camionagiu, ca noi nu iti spunem cum sa pornesti un moto furat." nu vb de mine, citeam posturi. Am zis ca vreau sa desfac cuva butucu ,sa deblochez ghidonul, si sal pornesc cu firele daca se poate, ca apoi sa merg direct la un lacatus si sa imi faca cheie noua? ceva tutoriale ceva? cheile nu le gasesc, caut de dimineata si am facut curat in toata casa:-| am cautat buzunare, sub mobila, sertare etc. mai rau e ca maine la 11 sunt programat sa la mecanic sa`mi schimbe lantul. daca nu merg acolo la timp, mai astept iara vreo saptamana pana imi vine randu ....aaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Hai ca in loc sa caut unde trebuie, balauream netul altora... Vreau sa-i schimb finala (dupa apropiatul ITP) cu ceva. Altceva. Nu stiu. V-as ruga sa ma ajutati cu ceva idei, pareri despre diferitele marci. Adica la modul exemplificativ: M4 carbon e mai ieftina decat Yoshi care suna aprox ca si Akrapovic-ul model 2004, comparat cu Leo Vince-ul...etc Va foarte apreciez interventiile! multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 da binenteles. le-am gasit. Am zis nervos ca merg si bag surubelnita si ciocanu in butuc il invart si asta e ponesc asa etc. Si da cheile erau in trusa cu scule ca dupa ce am lucrat pe ea se pare ca cumva au ajuns acolo . problem solved. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 uite Aiciregulatoare. Ca sfat ar fi sa iti iei unul de GSXR-1000 (are radiatorul mai mare si firele mai groase ceea ce indica "rezistenta" la un curent mai ridicat) singura chestie e ca va trebui sa ii schimbi conectorii (mufele) cu cele de pe sv. Daca te horatasti sa pleci doar cu cel pe care il ai pe moto, sa ai bani in cont sa iti poti lua unul de pe drum (de la vreun service ceva) in caz ca se intampla necazul. Bateria nu te tine prea mult dupa ce se arde ala asa ca ar fi ok sa te prinzi repede si sa tragi fuga in cel mai apropiat oras. Alta varianta nasoala ar fi nu sa nu incarce ci sa nu mai mentina tensiunea sub 15V. atunci ti se pot arde diferite componente de pe motoreta. In fine, asta e mai mult teorie. E bine sa stii ca se poate intampla sa nu te trezesti in mijocul drumului, ca mine, uitandu-ma si neintelegand ce ma-sa are!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sch Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 + una bucata SV 650 (2001) in Constanta - al meu !! bine v-am gasit !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 O întrebare : cum se ridică Âşaua pilotului? Am deschis cu cheia Âşi am ridicat Âşaua pasagerului dar mai departe nu Âştiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Saua pilotului sta prinsa in 2 suruburi. La modelul 2000, ele se gasesc sub plasticele negre de pe ambele parti. Scoti plasticele, desfaci suruburile de la sa si o ridici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Mersi! Sperasem că e un sistem de release de undeva de sub Âşaua pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Intrebare care pe mine m-a pus in dificultate...daca sudez ceva la crash-baruri cat sunt inca pe cadru, am sanse sa busesc ceva prin instalatia electrica? A mai incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Hai ca in loc sa caut unde trebuie, balauream netul altora... Vreau sa-i schimb finala (dupa apropiatul ITP) cu ceva. Altceva. Nu stiu. V-as ruga sa ma ajutati cu ceva idei, pareri despre diferitele marci. Adica la modul exemplificativ: M4 carbon e mai ieftina decat Yoshi care suna aprox ca si Akrapovic-ul model 2004, comparat cu Leo Vince-ul...etc Va foarte apreciez interventiile! multumiri! Din punctul meu de vedere ai 2 optiuni - cea ieftina de la Vick exhaust (cum are dihania si suna oke), sau Yoshi carbon. Pt ca suna bine, pt ca arata bine, pt ca nu se incinge in draci si se raceste repede, pt ca gasesti harti de power commander gata facute pt ea, pt ca daca ai nevoie iti poti comanda separat fiecare componenta a tobei in parte. PS Nu prea ai probleme la itp cu toba custom, mai ales daca ai si silencer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Din punctul meu de vedere ai 2 optiuni - cea ieftina de la Vick exhaust (cum are dihania si suna oke), sau Yoshi carbon. Pt ca suna bine, pt ca arata bine, pt ca nu se incinge in draci si se raceste repede, pt ca gasesti harti de power commander gata facute pt ea, pt ca daca ai nevoie iti poti comanda separat fiecare componenta a tobei in parte. PS Nu prea ai probleme la itp cu toba custom, mai ales daca ai si silencer. o stiu pe a dianei, imi place cum se aude. Vreau street legal, nimic altceva. Nu vreau sa depasesc nivelul dB celei stock cam asa ceva aveam in cap si eu http://www.revzilla.com/product/yoshimura-oval-rs-3-race-slip-on-exhaust-suzuki-sv650s-04-06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 De ce nu incerci la baietii de la Evacuari Moto Romania? Iti fac una din carbon la jumate din pretul pentru yoshimura aia si pot sa ti-o faca cum vrei tu, triovala, ovala, etc. Sa nu mai vorbesc ca in relatia cu clientii sunt de nota 10. Iti dau la ea si silencer si o sita pe care o poti pune optional etc. acum m-am uitat pe pozele lor...foarte interesant ce fac baietii, merci frumos de hint. Iau legatura cu ei, sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Zi-mi te rog, ca idee, ce preturi practica si durata executiei, aici sau pe PM. Mai mult ca sigur o sa iau ceva de la ei, lucrarile par intr-adevar profi. Daca sunt dublate si de un lucru cu clientii ok, atunci e o optiune viabila. MErci inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 si o poza nu pui?????????????? sau un mic clip cu sound ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 huh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 pleaca cineva spre seawolves azi pe la 5-6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Salut! Stie cineva daca am nevoie de releu de semnalizare in cazul in care vreau sa imi pun doar pe spate semnalizari pe led ?? ps: fata semnalizari standard, spate led. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 o oglinda stanga are cineva pt s 99-02? si o pedala de schimbator de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Salut! Stie cineva daca am nevoie de releu de semnalizare in cazul in care vreau sa imi pun doar pe spate semnalizari pe led ?? ps: fata semnalizari standard, spate led. Multumesc! Daca nu au nimic adaugat sa se ridice la puterea becului, releul va clipi mai des indiferent cate schimbi. e ca si cum ti s-au ars ambele becuri pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) Daca nu au nimic adaugat sa se ridice la puterea becului, releul va clipi mai des indiferent cate schimbi. e ca si cum ti s-au ars ambele becuri pe spate Mai pe intelesul meu: daca montez 1 bucata semnalizare led trebuie sa cumpar si o rezistenta care sa regleze/reduca clipitul la normal? Ms! Daca optez pt bec si pe spate, are vreo importanta (clipitul),daca pe fata am bec de 21w si pe spate o sa fie halogen de 10w ? Editat Iunie 9, 2012 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Mai pe intelesul meu: daca montez 1 bucata semnalizare led trebuie sa cumpar si o rezistenta care sa regleze/reduca clipitul la normal? Ms! Daca optez pt bec si pe spate, are vreo importanta (clipitul),daca pe fata am bec de 21w si pe spate o sa fie halogen de 10w ? Sal. Deci mie mi sa rupt 1 semnalizator de pe spate si le-am schimbat pe unele cu leduri. Pe fata am acum cele normale, si pe spate am leduri. presupun ca e la fel ca la tine. De functionat functioneaza si fara rezistenta, doar ca va clipi mai rapid, iar pe bord iti va semnaliza ca si cand ai 1 bec ars. (sclipoceste foarte rpd). Poti sa le foloesti si asa, sau poti cumpara o rezistenta de asta : .... http://www.ebay.co.uk/itm/300702933100?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 . ideea e ca sa aiba undeva la 6-7 ohmi si minim 20w. cu cat mai multi cu atat mai bine. eu am luat cu 25w. Dar inca nu am montato, si folosesc ledurile de mai bine de 1 luna si nu sau ars sau ceva. Deci zic ca merge si fara si cu . cum vrei tu faci. ideal e cu cate o rezistenta de aia pe fiecare led ca sa compenseze rezistenta creata de un bec normal, astfel ca si releul sa stie ca "ai bec acolo". ca cu ledurile puse fara rezistenta aia, releul crede nu ai bec si va palpai mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Sal. Deci mie mi sa rupt 1 semnalizator de pe spate si le-am schimbat pe unele cu leduri. Pe fata am acum cele normale, si pe spate am leduri. presupun ca e la fel ca la tine. De functionat functioneaza si fara rezistenta, doar ca va clipi mai rapid, iar pe bord iti va semnaliza ca si cand ai 1 bec ars. (sclipoceste foarte rpd). Poti sa le foloesti si asa, sau poti cumpara o rezistenta de asta : .... http://www.ebay.co.uk/itm/300702933100?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 . ideea e ca sa aiba undeva la 6-7 ohmi si minim 20w. cu cat mai multi cu atat mai bine. eu am luat cu 25w. Dar inca nu am montato, si folosesc ledurile de mai bine de 1 luna si nu sau ars sau ceva. Deci zic ca merge si fara si cu . cum vrei tu faci. ideal e cu cate o rezistenta de aia pe fiecare led ca sa compenseze rezistenta creata de un bec normal, astfel ca si releul sa stie ca "ai bec acolo". ca cu ledurile puse fara rezistenta aia, releul crede nu ai bec si va palpai mai repede. Multumesc! Intre timp am mai ''sapat'' si eu prin forumuri si am inteles exact despre ce e vorba. Bafta! Zi-mi te rog, ca idee, ce preturi practica si durata executiei, aici sau pe PM. Mai mult ca sigur o sa iau ceva de la ei, lucrarile par intr-adevar profi. Daca sunt dublate si de un lucru cu clientii ok, atunci e o optiune viabila. MErci inca o data! Ca idee, la ITP nu ai probleme cu toba (poate sa fie si burlan, asta in cazul in care faci ITp-ul oriunde altundeva, dar nu la RAR). La RAR te cauta si in fund, chiar daca te duci doar pt identificare. Nu exista reglementare in Romania, a dB-lor pe care trebuie sa ii scoata un motor, sau o omologare in acest sens. Ei nu se uita decat sa aiba silencer(db killer) si foarte important sa aiba ''E-ul'' gravat. Ca toba eu ti-as recomanda http://roadsitalia.com/index.php?model_id=167&prod_id=362&submit=&cat_id=46&page=products sau http://www.delkevic.co.uk/?section=shop&product_category=exhaust_s7rhj&sub_category=silencers_hl3s5&product= Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.