khrisstyan Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) si ce janta se potriveste? Gsxr, dar iti spun sincer nu prea merita,parerea mea....totusi pt mai multe detalii da o geana pe svrider.com Salut baieti, am si eu un SV din 2006 de 2 luni si as vrea sa pun pe el un topcase. Mai bine spus 3 ca vreau si pe laterale. Ce spuneti se merita? De unde as putea face rost? Se merita daca banutii nu sunt o problema, multi practica situl de la louis, mai este ebay (pe aici gasesti mai multe second) ar mai fi si motociclism ..un set nou te va costa undeva la minim 300-400e Editat Noiembrie 9, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Eram doar curios. Pana acum am mers cu motoare cu roata pe spate mai lata ca la sv si ma gandeam daca se comporta ok cu cea de 160 sau ar trebui sa pun mai lata. Merci de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Am dat comanda la por15, am gasit un dealer in germania, pt rezervor de 20l cu tot cu transport 270ron, in comparatie cu cel din usa pr rezervor de 10l cu tot cu trasport 270ron, e muult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salut baieti, am si eu un SV din 2006 de 2 luni si as vrea sa pun pe el un topcase. Mai bine spus 3 ca vreau si pe laterale. Ce spuneti se merita? De unde as putea face rost? Eu am pus Kappa K33N, sunt destul de incapatoare, arata bine si nu ies foarte mult in lateral. Suportul a trebuit facut (nu am gasit pentru al meu "de fabrica") dar ai iesit chiar bine si poate chiar mai tare. Gentile au costat 1000RON de la kappamoto.ro, suportul mi l-a facut meseriasul cu vreo 200RON. Si ca veni vorba, gentile de forma paralelipipedica fie sunt mici rau, fie arata ridicol pe SV - par gentile mai mari decat motorul. Eu sincer recomand ceva gen Kappa K33 sau Givi V35. Eram doar curios. Pana acum am mers cu motoare cu roata pe spate mai lata ca la sv si ma gandeam daca se comporta ok cu cea de 160 sau ar trebui sa pun mai lata. Merci de raspunsuri. Eu zic sa nu te prostesti, cel mai bine merge cu dimensiunile de la carte. Si preferabil noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 eu am topcase givi e42 suportul, l-am luat sh (tot givi). arata ca naiba (parerea mea) dar iti face sesizabil viata mai usoara ( am fost pana la geneva vara asta 5500km) dar si in oras...ajung la facultate, pun casca in el, nu am o treaba cu grija ei toata ziua. deci, parerea mea e ca daca aspectul nu e asa de important pentru tine, face toti banii. as mai preciza si ca...se schimba putin centrul de greutate cu el pus (dar e doar chestie de acomodare). intreb si eu...cand se schimba cuzinetii? care sunt simptomele (imi cer scuze daca am mai intrebat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 .... intreb si eu...cand se schimba cuzinetii? care sunt simptomele (imi cer scuze daca am mai intrebat) la care cuzineti te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 pff....greu sa iti raspund...la cei din furca nu stiu daca sunt mai multi (stiu doar ca-s 4) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Sunt... la ambielaj... si pe aia nu-ti doresc sa vrei sa-i schimbi vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 ati pus careva xenon pe sv650s din 99-02? ceva probleme? e H4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Exact asta vroiam si eu sa aflu ca ma gandeam ca ar prinde bine xenonul mai ales ca are lupa pe far. Sunt diferente intre un sistem de iluminat cu xenon auto si cel moto? (inafara de pret) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 (editat) Nu cred ca este. Presupun ca e mai ok kit cu balast slim ca ai mai putin loc pt balast si ma mai gandesc ca un kit auto ajunge pt 2 sv daca nu pui si pe faza lunga. Totusi revin cu intrebarea, becurile sunt h4? Editat Noiembrie 12, 2012 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Da, merge sa pui HID pe SV, am pe K2u meu, dar yo am H4 pe N. Pe varianta S ai 2 becuri care sigur nu-s H4 - H4le fiind bifocal sau multifilament la halogen - posibil sa ai H7, dar cred ca cel mai bine e sa verifici in manualu' de service sa vezi exact despre ce bec e vorba. Probabil ca merge si kit auto mai ales ca ai suficient loc in semicarena sa-l ascunzi peundeva, dar cea mai mare problema o constituie din punctu meu de vedere sticla farului, care daca bine imi aduc aminte este cu striatii si nu clara - striatiile iti vor imprastia lumina si faru nu o sa fie asa de eficient, iar in conditii de ceata o sa fie de-a dreptul criminal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Nu cred ca este. Presupun ca e mai ok kit cu balast slim ca ai mai putin loc pt balast si ma mai gandesc ca un kit auto ajunge pt 2 sv daca nu pui si pe faza lunga. Totusi revin cu intrebarea, becurile sunt h4? Becurile de la prima generatie S sunt H1. Eu am de ceva timp un kit pe faza scurta. Pentru faza lunga nu e o idee buna, nu o sa mai poti da "blitz"-uri. Inca un aspect, iti recomand cu caldura cati mai putini Kelvin. Un maxim 5000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 @maverick la S farul e cu lupa si in fata ei sticla e clara, Eu ma gandeam sa nu fie cumva probleme pe partea de incarcare (sa nu omor alternatorul) datorita tensiunii mari la pornire... se poate asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 @maverick la S farul e cu lupa si in fata ei sticla e clara, Eu ma gandeam sa nu fie cumva probleme pe partea de incarcare (sa nu omor alternatorul) datorita tensiunii mari la pornire... se poate asta? Cu sticla pe faza scuta nu ai probleme, dupa cum ziceai si tu, farul e cu lupa si sticla e "clara". Cu curentul iar nu ai probleme, al meu de exemplu ia maxim 5A (zice pe cutie) - asta ar insemna 70W la o tensiune de 14V. Consumul scade pe masura ce se incalzeste becul, si cam dupa 1 min ajunge la regimul static de ~35W, putere cu 20W mai mica decat a unui halogen H1 normal. Deci fii pe pace, electric nu are ce probleme sa iti faca (asta bineinteles presupunand ca nu exista defectiuni si ca faci instalarea corect). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Intreb si eu pe aici desi nu sunt posesor de SV dar sunt de Vtwin si caut sa cumpar o pereche de tobe aftermarket second hand. Daca stiti ceva legat de acest subiect va rog sa-mi trimite-ti PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 cine ma ajuta si pe mine cu niste instructiuni de montaj pt crash-padurile din imagine? nu am gasit nicaieri un sfat, un exemplu ...care unde vine montat? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Stiti vre-un sv650 injectie de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Un flex, o bormasina, chei, suruburi, sabloane, cola+bere si niste Hocus Pocus si ete rezultatul. Sv650s facut Naked...dar nu e gata in totalitate. Nu inca. frumos arata. ai putea face un topic de DIY (do it yourself). Cred ca mai sunt si alti posesori de S interesati de modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 cine ma ajuta si pe mine cu niste instructiuni de montaj pt crash-padurile din imagine? nu am gasit nicaieri un sfat, un exemplu ...care unde vine montat? merci anticipat ale mele asa sunt montate: cineva era curios de roata mai lata pe sv 650........ e de la o yamaha R6 - 2005, sunt si alte variante mai comode... eu de asta am dispus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Un flex, o bormasina, chei, suruburi, sabloane, cola+bere si niste Hocus Pocus si ete rezultatul. Sv650s facut Naked...dar nu e gata in totalitate. Nu inca. Ti-a iesit misto suportul. Eu m-am chinuit nitel cu fosta sa ii fac suport de bord (bordul de S de la 1st gen e mult mai mare) Cred ca ultima tura lunga pe anul asta, in care am vazut si prima zapada, prin palcurile de ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Schimbatorul nu se potriveste la sv650s din 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Nah ca am terminat de facut rezervorul, acum urmeaza sa vad daca tine , momentan ramane 4 zile la uscat.Deci va spun sincer, nu e o treaba tocmai placuta, trebuie sa ai foarte multa rabdare si multi nervi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Am desfacut-o azi putin sa verific suruburi desfacute si mi-a placut cum arata fara carena, deci la primavara o sa urmez exemplul lui GoodKat si o fac naked(am de gand sa ii iau si carena inferiorara cand gasesc ceva ce-mi place). I-am pus semnalizari clare (trebuie sa fac identificarea la rar, e problema oare?). Urmeaza manete albastre si bugspoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Nah ca am terminat de facut rezervorul, Deci va spun sincer, nu e o treaba tocmai placuta, trebuie sa ai foarte multa rabdare si multi nervi... De asta cred ca nu as avea rabdare si as cumpara din start alt rezervor Se anunta 12-13 grade in weekend, deci cred ca am nororc de inca o plimbarica pt sezonul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.