Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A! mentiune: 650S are calcatura mai scurta decat 650N-ul, insemnand ca cel din urma demareaza mai tare dar are top speed ceva mai micut. Eu am S si vorbesc din prisma mobrei mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu sv ul o singura data, cu vant din spate pe autostrada cu 235 km pe ceas, dar in rest mai mult de 225 km nu ia nici daca o bati.

am inteles ca are ceva limitari electronice care nu I dau voie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde foarte mult de cauciuc, mai putin de specificatiile suzuki.

 

de exemplu Ntec de la Dunlop merg pe presiuni joase, chiar prea joase ai putea spune ... , dar se lipesc super bine de asfalt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma mai enerveaza cand pornec la rece nu sta pornita, trebuie sa o ajut. Relantiul sta la 1000 si nu cred ca e ok, e ca si cum nu functioneaza socul automat. Este model pe injectie 2003.

 

Am vrut sa vad daca are apa deatula in radiator. Nu am putut deschide busonul.

Editat de adiandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma mai enerveaza cand pornec la rece nu sta pornita, trebuie sa o ajut. Relantiul sta la 1000 si nu cred ca e ok, e ca si cum nu functioneaza socul automat. Este model pe injectie 2003.

 

Am vrut sa vad daca are apa deatula in radiator. Nu am putut deschide busonul.

Pana la urma am deschis busonul la radiator.

 

Dar nu inteleg de ce la rece sta la 1000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adiandrei - cauta in posturile mele de asta vara, am postat chiar aici pe topic cum se ajusteaza fast idle pt ca am avut aceeasi problema. Totusi incearca prima data sa ridici relantiul la 1400 rpm la cald si umblii dupa daca mai ai nevoie.

 

Daca nu esti antitalent, iti poti regla singur fast idle-ul fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit aici /index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-357&do=findComment&comment=3029119

 

Asa ai reglat?



Ce este cu tuburile astea doua? (poza 1)

Asa trebuie sa fie?

Am eu impresia sau imi lipseste un surub?

Ma refer la poza 2, unde sunt reglajele pentru socul automat.

Alta intrebare ...

Pe voi va doare ceafa de la casca?

Ma doare un pic osul mare din zona cervicala.

post-67405-0-62217800-1393670467_thumb.jpg

post-67405-0-10143700-1393671359_thumb.jpg

Editat de adiandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunurile sunt scurgerile supraplinului de la vasul de expansiune al radistorului si al drenajului apei de ploaie al rezervorului. Despre socul automat nu pot sa te ajut, am carburație... Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Moto: Suzuki SV650S 1gen an 2000

 

Dupa 2 saptamani de mers cu moto (dupa iernat) m-am gandit astazi sa-i fac schimburile de ulei, antigel si bujii. Toate bune si frumoase...pana la bujii. Incerc sa desfac la cilindrul 1(cel dinspre roata)...merge greu, incerc apoi la al doilea...merge normal o tura, apoi la a doua tura din ce in ce mai greu pana se rupe...WTF!!! Deci o tura, o tura jumate merge, se desface iar apoi se gripeaza si se rupe bujia (fix de sub hexagon. adica a ramas in motor doar bucata infiletata VEZI PARTEA INCERCUITA IN FOTO). Am incercat cu ceva in triunghi ascutit sa bat in mijlocul ei, sa se intepeneasca(blocheze) si sa incerc sa invart poate o scot.NIMIC!

Chestia este ca la cilindrul 1, unde de obicei intra apa si bujia era oxidata, in ciuda acestui fapt, aceasta s-a desfacut! Cealalta s-a rupt... :angryfire: :baldy:

 

Va rog sa ma ajutati!

1) Stie cineva vreo metoda sa scot partea de buijie infiletata ce a ramas in motor?

2) Ma poate ajuta cineva contra cost sa scot aceasta bujie rupta fara sa desfac chiulasa?

3) Ma poate ajuta cineva contra cost sa scot aceasta bujie rupta in orice fel stie ei chair si cu desfacutul motorului?

post-65545-0-52882400-1393694500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Se poate extrage fara sa demontezi chiulasa.

Te pot ajuta.

Recomand !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adiandrei - da asa am reglat, dupa indicatiile lui Pride si un articol de pe SVrider.com sau SV650.Org daca nu ma insel, cu toate ca o sa fii ok si daca mergi pe mana lui pride.

Eu n'am avut la indemana voltmetru si nici nu prea vroiam sa ma complic.. am luat'o grosso modo pe incercate si lasam motoru' 10-15 min sa se raceasca dupa pornire.. dupa 3/4 porniri l'am reglat asa cum vroiam eu, sa opreasca socul pe la 50 de grade. Surubul e cel care sta intr'o parte pe centrul pozei putin in stg, in partea de jos.. pozitie destul de incomoda sa ajungi la el dar nu imposibil.

 

Daca tot umblii la fast idle, sa ajustezi si TPSul care e langa, putin in dreapta. Ai nevoie de un security torx de 25(cu gaura in mijloc) si de o bucata de fir/sarma ca sa poti sa intrii in diagnostic mode - accesul pe la mufa de sub saua pilotului pe stg motorului. Te ajuta pt ca va fi mai domol motorul in ture joase si nu te mai bruscheaza cu frana de motor la viteze mici.



uite si ce'am postat eu asta vara:

 

/index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-476&do=findComment&comment=3510056

/index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-475&do=findComment&comment=3509025

 

Succes!

 

PS m'a amuzat faza cu "surubul lipsa" pt ca pe exact aceeasi chestie m'am panicat si eu asta vara cand am umblat pe'acolo :crack: Pana la urma se pare ca unde e arcul ala nu trebuie sa fie niciun surub :cheers:


 

@unycorn - si eu recomand pe @Cesar!

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adiandrei - da asa am reglat, dupa indicatiile lui Pride si un articol de pe SVrider.com sau SV650.Org daca nu ma insel, cu toate ca o sa fii ok si daca mergi pe mana lui pride.

Eu n'am avut la indemana voltmetru si nici nu prea vroiam sa ma complic.. am luat'o grosso modo pe incercate si lasam motoru' 10-15 min sa se raceasca dupa pornire.. dupa 3/4 porniri l'am reglat asa cum vroiam eu, sa opreasca socul pe la 50 de grade. Surubul e cel care sta intr'o parte pe centrul pozei putin in stg, in partea de jos.. pozitie destul de incomoda sa ajungi la el dar nu imposibil.

 

Daca tot umblii la fast idle, sa ajustezi si TPSul care e langa, putin in dreapta. Ai nevoie de un security torx de 25(cu gaura in mijloc) si de o bucata de fir/sarma ca sa poti sa intrii in diagnostic mode - accesul pe la mufa de sub saua pilotului pe stg motorului. Te ajuta pt ca va fi mai domol motorul in ture joase si nu te mai bruscheaza cu frana de motor la viteze mici.

 

Am obs ca la cald sta la 1300 rpm.

Doar la rece sta la 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...