maiokoti Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Intrebarea mea nu era cu privire la bujii. Cum am mai scris mai sus, ar trebui sa aleg intre doua modele de motocicleta si nu stiu care ar fi alegerea potrivita. Tot citesc de SV si sunetul lui inconfundabil... Ca e buna pentru incepatori... motorul e fiabil... dar mi-ar place si Kawasaki-ul datorita design-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Am mai intrebat parca, dar mai intreb poate a aparut cineva care stie. Merge montat motor de sv650 pe cadru de tlr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Stiu ca e un topic despre Suzuki, dar as mai avea ceva modele despre care as intreba. Am mai zis ca am de ales intre Suzuki SV650n si Kawasaki ER6n. Numai ca acum au mai aparut doua modele care imi fac cu ochiul... Si anume Honda CBF600 si Kawasaki Z750 ambele din 2004. Ce ziceti voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Tu habar nu ai ce vrei. Ia frate ce iti place cel mai mult, ce iti incanta inimioara, dar ai grija sa fie, pe cat posibil, cat mai noua si mai ales, in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 A desfacut cineva comanda de ghidon, ce-a cu semnalizarea ? Imi merge cam greu comutatorul de la semnalizare, plus ca are tendinta sa raman blocat cand il actionez in oarecare parte. As desface sa curat / ung putin pe acolo, dar mii sa nu-mi ramana piese cand pun la loc. M-am uitat pe internet dar nu am gasit ceva gen tutorial si nici in carte nu pare a fi dat. Ma gandesc ca nu ar trebui sa fie mare filozofie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 A desfacut cineva comanda de ghidon, ce-a cu semnalizarea ? Imi merge cam greu comutatorul de la semnalizare, plus ca are tendinta sa raman blocat cand il actionez in oarecare parte. As desface sa curat / ung putin pe acolo, dar mii sa nu-mi ramana piese cand pun la loc. M-am uitat pe internet dar nu am gasit ceva gen tutorial si nici in carte nu pare a fi dat. Ma gandesc ca nu ar trebui sa fie mare filozofie. Baga spray pentru contacte.Are efect ca wd-40,adica unge si curata.In plus nu afecteaza contactele electrice. Eu am cumparat unul de la carrefour si il tot folosesc de 1 an fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Desfacut, curatat cu grija, montat la loc, gresat. Merge vaselina normala ? Pusa in strat subtire, pertinent, nu ca la planetare. ) Sau ce recomanzi pentru ungere ? Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Pentru lubrefiere poti sa folosesti o vaselina normala (dupa ce ai curatat in prealabil), dar sa ai grija sa nu dai pe contacte cu ea pentru ca nu conduce curentul. Pentru contacte exista un spray special. Daca vrei, poti sa-ti imprumut eu asa ceva: http://www.duecielectronic.it/index2.php?lang=eng&menu_1=prodotti&cat=lubrificazione&menu_2=N-77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 intrebare de om nepriceput vaselina grafitata, sau chiar grafit direct nu merge? are proprietati de respingere a apei, conduce curentul, pare o alegere buna...am si eu un ghidon dat jos si comenzile desfacute deci probabil ca o sa am si eu de curatat / gresat, astept sa treaca frigul un pic ca dehh hala e neincalzita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Sa traiti intru multi ani. Pun o intrebare in numele unui prieten care nu are cont aici.Mobra: SV650 2003.Intrebare: se poate pune un 180/55 pe spate? Daca da, merita? Daca si-a mai pus cineva, cum se simte? Daca nu, care ar fi marimea maxima recomandata? 170? Sau 160-ul cu care vine stock este idealul?Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Stai asa: deci SV650 si SV1000 nu au aceleasi jante? Intreb pentru ca vad pe net ca SV1000 vine cu 180/55 stock pe spate.(Intrebarea mea ramane pentru cei care au incercat eventual marimi mai mari de cauciuc pe janta stock). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Cautarile pe net confirma ceea ce mi-ai spus: 180 nu merge pe janta stock. Desi cei care au schimbat janta cu una de Bandit, F3 sau GSX-R si au pus 180 pe spate pareau destul de multumiti. Cat despre 170, cred ca am gasit cel mai relevant comentariu - il pun aici, in caz ca isi mai pune cineva intrebarea la un moment dat si il duce dovleacul sa dea o cautare pe forum: I have posted this a few times. Putting a 170 on the SV 4.5" wheel pinches the tire and peaks it. This in turn causes the tire to actually have less rubber in contact with the road. The 160 are designed to run on the 4.5" wheel and the SV handles better with the 160. I have used both 170's and 160's and won't use a 170 again. Turn in is slower and the bike lets go quicker. Do yourself a favor and keep the 160 and get some sticky tires Pilot Sports, 207's, BT010's, BT56SS, M1. By The Way, I am running a 170 Pilot sport on my street SV, and as soon as it is worn out a 160 will go back on. Daca mai are cineva pareri din experienta, puneti aici ma mai uit pe thread. Dar spusele colegului GoodKat si cautarile pe net m-au cam edificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Sa traiti intru multi ani. Pun o intrebare in numele unui prieten care nu are cont aici. Mobra: SV650 2003. Intrebare: se poate pune un 180/55 pe spate? Daca da, merita? Daca si-a mai pus cineva, cum se simte? Daca nu, care ar fi marimea maxima recomandata? 170? Sau 160-ul cu care vine stock este idealul? Multam. Salut. Eu am 170 pe spate, dar din pacate nu iti pot spune o parere personala pentru ca am doar 1000km facuti cu motocicleta si nu am idee cum se comporta cu 160 vs 170, plus multe alte aspecte. Intreaba pe userul yoyo_man. De la el am luat motocicleta si el a avut si 160 si 170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 LMA:) intrebare - unde am un + " la vedere" , ( ma intereseaza pentru mentenanta bateriei fara s o mai dau jos sau sa demondez pana la ea) Va mulutmesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 LMA:) intrebare - unde am un + " la vedere" , ( ma intereseaza pentru mentenanta bateriei fara s o mai dau jos sau sa demondez pana la ea) Va mulutmesc, mie mi-a placut foarte mult ideea de instalat priza bricheta sub sa "pe direct" si apoi mentenanta bateriei folosind acea priza de bricheta. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Tot am auzit mitul legat de mersul pe ploaie, patrunderea apei la bujia cilindrului din fata si de aici probleme. Dar ... nu am inteles cum procedez in caz de. Asadar, sa zicem ca ma prinde vreodata ploaia si incepe sa-mi faca probleme, iar pana acasa mai am ceva distanta pana ajung. Cum procedez ? Voi ati patit vreodata treaba asta ? Sau trebuie sa ploua serios ca sa ajunga apa acolo ? Mersi. Mare lucru... daca nu faci nimic inainte, mergi intr'un cilindru pana acasa.. Eu am ajuns noaptea pe ploaie torentiala pe curbe.. mergeam cu 36/72 de cai putere intermitent, ca se mai gandea cilindru' din fata sa faca 3 scantei.. deci se poate. Nu se infunda nicio gaura de scurgere, trebuie sa ai mobra intr'o stare jalnica sa se umple scurgerea aia cu namol... in schimb intra apa de ploaie prin radiator si uda bujia/pipa. Se intampla chestii pe acolo si nu iti mai da scanteie. Solutia e aceea cu vaselina in pipa.. am facut asta acum 4 ani si nici pana acum n-am mai umblat acolo(probabil anu asta cand o sa schimb bujiile). O solutie ar fi si aia cu placa de aluminiu sau ceva de genu', dar mi se pare scarpinat pe dupa cap, ca nu e nevoie decat de un deget de vaselina si 4 minute din timpul tau. Asta cu bujia e in cazul SV-ului... nu? M-ar interesa daca un motor pe injectie e mai fiabil ca unul pe carburatie? Mda, SV. NORMAL ca injectie. Cand aud ca-carburatia poate fi la fel de buna ca injectia imi ies bube. ER6 se compara doar cu SV generatia a2a pe injectie, si are cateva avantaje cum ar fi consum mai mic si an mai nou la acelasi pret. Mie personal mi se pare urata cu spume.. dar dintre un ER6 si un SV pe carburatie, as alege ER6 1000/1000 de incercari. De asta am raspuns. Fiabilitatea este relativa - tine strict de proprietari. Eu te sfatuiesc altfel: ce iti place tie mai mult daca este cu inima => cea mai bine intretinuta daca alegerea este facuta cu capul. Exista sansa ca cele doua sa se suprapuna. ER6N neintretinut din 2006 are 95% sanse sa fie de 15 ori mai calumea decat un SV generatia 1 intretinut. Vorbim de mobre fabricate in decenii diferite for focks sakes Mama ce m'am enervat cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 mie mi-a placut foarte mult ideea de instalat priza bricheta sub sa "pe direct" si apoi mentenanta bateriei folosind acea priza de bricheta. numai bine, paul asta clar, mersi fain , acum caut doar" un mic plus") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 normal.. dar in acelasi timp o vechitura din '98 are cu aprox 8 ani mai multe sanse sa fi fost abuzata Sincer decat sa stau sa resuscitez o mobra veche de 15-20 de ani cel putin o data pe an, mai bine desfac o cutie de 2006-2008, o repar si stiu ce am. Ala din '98 e putred..si mai e si pe carburatie bleah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Am avut 5 moto pe carburi si niciodata nici cea mai mica problema din cauza lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 iar incepem discutia cu carburi... atunci ti-o bag p-aia: ER6 e mai noua in caru' meu... cu 5-8 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Normal ca e foarte important anul de fabricatie(e un parametru usor de verificat, spre deosebire de kilometri), dar sa fie si starea generala corespunzatoare si sa te incadrezi in buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 sau daca nici una din variante nu te multumeste, vand eu agregatul din dotare (sv 650N 2004 cu cateva imbunatatiri) cu 2200 euro. Sunt la munca si nu pot pune poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Mi-ati usurat si mai tare alegerea Eu as merge pe ER6N, ca e mai nou si mai economic. In acelasi timp daca se strica ceva la ea, ma gandesc ca e mult mai scump de reparat... Am citit multe lucruri pozotive des[re SV650N, despre ER6N, aproape nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Kawasaki Numai un impediment mai e si inmatricularea... apropo... stie sa-mi zica cineva exact cat costa cap-coada o inmatriculare si pasii de urmati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 10 milioane, daca e adusa de dincolo. Pasii cauta i pe forum, la legislatie. Si ia ti ce ti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.