Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

pentru ca acum un an au fost cativa sv-isti care au participat, dar nu mai stiu care au fost, o sa anunt si aici poate apar doritori:

 

/index.php?/topic/720349-o-caritabila-pentru-copii-abandonati/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sistemul electric sigur poate sa faca fata, singura problema care poate sa apara este caldura excesiva degajata de cele 2 becuri - daca nu se disipa cum trebuie s-ar putea sa topeasca mufele sau cablajele care trec pe langa carcasa becului, deci trebuie sa ai grija pe unde directionezi firele sa nu se apropie foarte mult de becuri. spor la modat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta alternativa ar fi ca in locul becului de pozitie ce il am acum sa montez 2 leduri albe ( + rezistenta ) in farul nou. Asa as putea avea separat, pozitie ambele leduri aprinse ( ambii ochi in masca aprinsi), faza scurta un bec h3 aprins, faza lunga celalalt h3,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H3-urile nu prea sunt comice. Sunt bune pt. proiectoare, dar pt. faruri trebuie foarte bine aranjate astfel incat sa iti lumineze doar strada, nu sa iti arunce lumina in copaci, caz in care farul cred ca trebuie indreptat in jos destul de mult... chiar sunt curios cum bate farul respectiv.

 

PS: personal la SV nu cred ca era cazul de schimbat farul, mai ales ca cel original e destul de ok, mai bine ii bagai un xenon cu lupa de banii astia, erai mai castigat.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

H3-urile nu prea sunt comice. Sunt bune pt. proiectoare, dar pt. faruri trebuie foarte bine aranjate astfel incat sa iti lumineze doar strada, nu sa iti arunce lumina in copaci, caz in care farul cred ca trebuie indreptat in jos destul de mult... chiar sunt curios cum bate farul respectiv.

 

PS: personal la SV nu cred ca era cazul de schimbat farul, mai ales ca cel original e destul de ok, mai bine ii bagai un xenon cu lupa de banii astia, erai mai castigat.

 

Mai bine o lupa din aia care stie sa focalizeze lumina cum trebuie,nu un xenon borît din comert, care-ti imprastie lumina in toate directiie..

 

Sunt ceva site-uri ce comercializeaza lupe din alea (un fel de retrofit pt far), care ofera un rezultat final superior unei instalatii xenon de tip panarama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine ii bagai un xenon cu lupa de banii astia, erai mai castigat.

xenon + lupa zisai bre :P Sunt destul de ok, pe testate :) Sau tu te refereai strict la lupa + bec? Lupa de montat simplu si sa mearga cu h1/h7 nici nu mai stiu cat erau, nu prea am vazut in comert. Doar alea de pe auto dezmembrate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

sunt chior si prost. n-am vazut ca ai zis de xenon CU LUPA :)

 

e buna si lupa simpla cu halogen (superioara unui xenon trompeta). Si mai buna e lupa cu xenon... acu fiecare cu bugetul si nevoile lui.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bine mai dupa ce ai dat o carca de bani si ai stat cu baietii sa o faca profesionist, acu o dai? :) Pai e frumos? Ce ii mai faci, ca nu ne-am mai auzit de multicica vreme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ia uite cine vorbeste :))))

Pai cu TDM-ul sigur am mai putini km decat tine cu SV-ul :P A ajuns la un tip care s-a ingrijit de ea ok, a dus-o la un mecanic f bun in mangalia si a scos-o calumea de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult ,o am si cea de pe fata dar inca nu se vede jantele sint PMV sau PVM acum nu imi aduc aminte corect si deja roata fata ii aliniata perfect in furca pt ca a fost mult de lucru(furca de K4 ,janta kawa zx10r 2008 etriere R1si etc) dar ii super si poate o sa iasa ceva super de joaca asa lejer,ca la 40 de ani sti cum ii incepi sa te m-ai calmezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ieri ca am "o problema" la comutatorul pentru semnalizare.

Culiseaza foarte greu, chiar "agata" in ceva uneori si nu mai revine pe centru dupa ce dau semnal stanga / dreapta. Trebuie sa-l trag cu degetul.

Nu am avut timp sa studiez in detaliu sistemul, dar banuiesc ca se poate desface ...

Cu ce as putea sa-l ung, sa mearga bine ? Spray de contacte, sau exista ceva lubrifiant pentru astea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se desface, dai cu spray de frane, contacte, orice cu alcool ca sa curete (poti chiar sa il faci bucatele bucatele si il cureti bine de tot) si dupa dai cu niste vaselina (neindicat ar zice unii), ulei de mecanisme, sau ce am observat eu ca merge f bine (dar nu stiu cum rezista in timp) spray cu silicon.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,



M-ar interesa daca are cineva ramase de la reglaje anterioare pastile pt reglaj joc supape - din cele date jos de pe motor pt ca vreau din astea cu pas mai mic si vad ca sunt doar cele puse din fabrica pe motor. Cele OEM si de la hot cams sunt doar cu pas din 005 in 005 si vreau sa reglez jocul fix unde vreau eu (015 pe admisie si 027 pe evacuare).


2 x 174


176


166


168


158


162



Multumesc,


Paul


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine iti face reglajele la supape ?. te intreb pt. ca aceeasi problema cred ca o am si eu

eu mi le fac. cel putin partea de verificare joc e simplu de facut.

Nu se modifica asa mult jocul la supape in timp. Eu am motocicleta de 40k, acum are 67k la bord.

Nu pare sa mai fi fost reglat jocul vre-odata - jocul de admisie e spre limita inferiora (2 supape au 0.10, una 0.12 si una 0.14), evacuarile : 0.23, 0.19, 0.15 si 0.19.

Primul semn de joc care trebuie reglat - pornire greoaie la rece. La mine cel putin nu se manifesta dar am vrut sa schimb si axele cu came si asta a fost motivul principal pt care mi-am bagat mainile acolo.

Partea cea mai deranjanta e ca dupa ce masori jocul, daca trebuie schimbate pastile - nu stii ce pastile ai deja montate si atunci ori stai cu mobra demontata pana vin alea noi ori montezi la loc si mai desfaci o data dupa ce primesti noile pastile.

Verificarea se poate face mult mai lejer daca se da jos radiatorul.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca asa imi aduc si eu aminte: 5% in low (axe DL in motor SV) si 5% in mid si high (axe SV in motor de DL). Ceea ce ma duce cu gandul ca parca dl. Ivanp, are de fapt DL, deci ar fi trebuit sa intreb de "axe de SV in DL?" :crack:

 

(PS: 5% sau 5cp, ceva de genu')

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pui axe de DL?

nu. axe de sv gen 2. cele de admisie. si cele de admisie vechi puse pe evacuare.

dupa ce finalizez de reglat jocul - o sa incerc sa gasesc un dyno pt masurari.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 03 Dec 2014 13:06

mai jos masuratori de pe un SV gen 1 pe care s-au pus axe de gen2:

 

post-18136-0-67832600-1417611975_thumb.jpg

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...