Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in tabelul din manual 15w50 este una din viscozitatile recomandate

Ca vine sv650 din fabrica cu 10w40 , asta e cu totul altceva....stai cu ochii pe fereastra de control al nivelului de ulei, verifica des, motoarele astea papa ulei in general !

Link to post
Share on other sites

Pai nu stii ca la noi toate motoarele in stare excelenta de functionare au 30k km? :crack: la 40k e gata...

 

 

apropo de batranica- am vazut un sv650 S cu 186000 de km si mergea de intepeneai.

 

motoarele V2 sunt in general cunoscute pentru cuplu si fiabilitate...Majoritatea cruiserelor au motor V2 pentru ca....sunt cruisere(deci gandite sa mergi la drum lung cu ele) Fireste, neintretinut, orice motor incepe sa aibe probleme.

 

Multa bafta!

Link to post
Share on other sites
Guest Adrian

e vb ca V2 merge in regim de turatii mai mic decat un 4L, nu ca e cruiser .........sau ca are crom...........

 

mergi cu un SV aproape de redline mereu doar,si vezi daca mai e fiabil. Si oricum redline ul SV ului e muuult mai jos ca la un.....R6

Link to post
Share on other sites

Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ?

Link to post
Share on other sites

Salut! Are cineva discuri de frana fata(SH) pt sv650s 2007? Am dat telefoane pe la dealari si te omoara cu banii si nu prea mai am rabdare sa nu ies cu ea... Asfalt uscat!

Vorbește cu userul Mexykanu de aici de pe forum.

Link to post
Share on other sites

Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ?

pune bateria la redresor, apoi masoara din nou cat incarca. La porniri dese si drumuri f scurte , storci din baterie mai mult decat apuca sa incarce .

 

Salut! Are cineva discuri de frana fata(SH) pt sv650s 2007? Am dat telefoane pe la dealari si te omoara cu banii si nu prea mai am rabdare sa nu ies cu ea... Asfalt uscat!

era aici pe forum o colega , @dihania ... acum ceva vreme vroia sa vanda discuri de SV. Incearca, poate le mai are.

Link to post
Share on other sites

Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ?

 

Pornita si la ralanti? Daca o accelerezi se schimba ceva?

 

Urmeaza sfatul lui @calin. O incarci cu redresorul, eventual o masori din nou, preferabil nu imediat dupa ce ai scos-o de la incarcat. O pui pe moto, pornesti si vezi ce se intampla cu motorul accelerat.

 

Ce ai masurat tu sunt diodele, dar tensiunea e mentinuta in intervalul 13 - 15V de un integrat care comanda tiristoarele. Daca ala pateste ceva, degeaba sunt diodele bune.

Link to post
Share on other sites

Cati km are a ta din 2007 astfel in cat ai ajuns sa ii schimbi discurile de frana? Sau ai mers cu placutele de frana peste limita de uzura si le-ai stricat?

Link to post
Share on other sites

Salut.intreb aici poate are cineva prin garaj o pompa frana si maneta ambreiaj pentru modelul n[daca imi aduc eu aminte alea aveau si suport de oglinda integrat]Imi trebuiesc pentru un upgrade la gs0ul meu. ms mult

Link to post
Share on other sites

Eu am fost prin Ruse si pe la Snagov pana acum. Daca vreti stabiliti un loc de intalnire si ma bag si eu.

Link to post
Share on other sites

baietii cu SV pe unde mai ies? ca acum vin de la Victoriei si erau numai speeduri :( cam greu sa te tii dupa ei :D

Bg. Varna. Obzor.Sinemorets.

Link to post
Share on other sites

Anul trecut am avut o problema cu senzorul de viteza. Pentru a nu mai pierde timpul sa cautati informatia scriu urmatorul post:
Se mai intampla ca rotita magnetica din melcul de kilometraj situat in butucul rotii fata sa se rupa. Daca se intampla asta, atunci va indica viteza mai mare, cu fluctuatii.
Rezolvarea este simpla: se da roata fata jos, se inlocuieste rotita cu 4 urechi (ce va avea una sau mai multe urechi rupte) cu una buna.
In cazul in care problema nu se rezolva atunci exista o modalitate prin care se poate verifica functionarea senzorului de viteza:
Primul pas: se curata mufa cu spray de contacte:
Mufa.jpg
Pasul doi: se inspecteaza functionarea senzorului conform urmatoarei schieme:
speed_sensor_test.jpg

Succes.



Tabelul de mentenanta periodica:

Mentenata.jpg

Edited by Shiro
Link to post
Share on other sites

salut, daca ai avut problem cu melcul, poti sa mi spui si mie cat te a costat magnetul si de unde l ai luat?

 

Link to post
Share on other sites

Anul trecut am avut o problema cu senzorul de viteza. Pentru a nu mai pierde timpul sa cautati informatia scriu urmatorul post:

Se mai intampla ca rotita magnetica din melcul de kilometraj situat in butucul rotii fata sa se rupa. Daca se intampla asta, atunci va indica viteza mai mare, cu fluctuatii.

Rezolvarea este simpla: se da roata fata jos, se inlocuieste rotita cu 4 urechi (ce va avea una sau mai multe urechi rupte) cu una buna.

In cazul in care problema nu se rezolva atunci exista o modalitate prin care se poate verifica functionarea senzorului de viteza:

Primul pas: se curata mufa cu spray de contacte:

Mufa.jpg

Pasul doi: se inspecteaza functionarea senzorului conform urmatoarei schieme:

speed_sensor_test.jpg

Succes.

Tabelul de mentenanta periodica:

Mentenata.jpg

acele 4 "urechiuse/picioruse " se rup doar datorita neatentiei la monterea rotii fata.

se poate face alta piesa din aluminiu...si e mult mai ieftina decat alt "melc' km. In situatia mea, am gasit o teava de Al care se potrivea pe acel magnet. Presare usoara apoi 8 taieturi , indoire la 90 gr. si taiat ce a ramas sa ramana 4 urechi ( daca pricepe careva...e mai greu de povestit decat cu piesa in fata )........ investitie 0 .... functioneaza de 3 ani.

Altcineva a facut doar o gaura / pe care apoi a filetat-o ... si un surub care blocheza acel magnet..... si functioneaza.

Deci idei sunt.

Link to post
Share on other sites

la mine s a spart ferita si a ramas cam trei sferturi in momentul asta functioneaza ok, dar probabil in timp se va strica. o sa incerc daca se strica de tot sa I fac din aluminiu.

Link to post
Share on other sites

Nu se rup numai daca nu esti atent... conteaza si pe ce drumuri umblii cu ea, yo la a mea pana acum am schimbat 2 melci, iar acum pe al treilea l-am intarit cu epoxi, materialul din care e facut (bachelita feromagnetica ceva) e destul de sensibil la vibratii, socuri si in timp imbatraneste si ajung sa se macine dintii. solutii care sa tina mai mult am gasit, dar pana acum m-am multumit sa schimb piesa. O gasesti pe wemoto.com si te costa 30,72 oiro plus transportul.

 

p.s. ca sa raspund la o posibila intrebare - "Cum poti sparge melcii asa de nebun..." atasez urmatoarele :P:

post-4765-0-07440700-1396378706_thumb.jpg post-4765-0-34560800-1396378772_thumb.jpg post-4765-0-73568500-1396378825_thumb.jpg

p.p.s: adica merg cu ea cam pe unde vad cu ochii si cam tot timpu :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...