kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Din 99 e tlr. Si cred ca din cauza lui descarca bateria. Nou e 250 ron... » Post actualizat in 15 May 2015 13:37 Acum am buton legat pe direct la electromotor si parca nu mai moare bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 daca te duci aici: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/c/suzuki_motorcycle/parts si cauti dupa partnumberul acela de la dl/sv : 31800-21E20 si vezi la ce se mai foloseste. numai bine, paul » Post actualizat in 15 May 2015 13:46hmmm - nu cred ca din cauza lui se descarca bateria. stai sa inteleg - tu cand dai la buton (si butonu cupleaza in spate releul de pornire) - da sa moara bateria? si cand dai curent la electromotor direct de la baterie nu are nici o treaba? sa nu se fi slabit bornele la baterie/releu. nu prea am auzit de relee belite. sper sa nu te incurc cu comentariile ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Cand dau la automat de la buton din cateva automate a descarcat bateria. Am verificat incarcarea si daca sunt consumatori si totul e in regula. E a doua baterie noua si tot trebuie sa o bag la incarcat dupa ce pornesc motorul de un numar de ori. De cand cu butonul parca e mai bine. Merci de pareri. » Post actualizat in 15 May 2015 13:53 Ma gandesc la un scurt in releu sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 » Post actualizat in 15 May 2015 13:53 Ma gandesc la un scurt in releu sau ceva de genul. verifica consumul de pe baterie (cu ampermetru in serie pe borna +) cand e mobra nepornita si vezi daca ai mai mult decat cel din manual. cand e mobra pornita - incarcarea e oki? cat e? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 ...cred ca o sa fac si eu un mic MOD sa porneasca ventilatorul mai devreme daca se poate, ca mi s-a cam luat sa tot prajesc uleiuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 La mine nu prea pornesc deloc, asa ca trebuie sa fac si eu ceva, de vina e senzorul de pe radiator(cred) din moment ce ventilatoarele functioneaza legate pe direct. Incarcarea cu luminile aprinse e 14,04. Amperajul nu l-am verificat, dar o sa mai cumpar un aparat de masura(cel vechi l-am prajit masurand amperajul pe o baterie auto cu setarile pt moto). Cum mai exact zici sa verific amperajul cu moto oprit, direct pe borne sau scot una si verific intre borna bateriei si borna instalatiei electrice? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 tind sa cred mai mult ca este o problema de incarcare - verifica consumul de pe baterie (cu ampermetru in serie pe borna +) cand e mobra nepornita si vezi daca ai mai mult decat cel din manual. cand e mobra pornita - incarcarea e oki? cat e? numai bine, paul tind sa cred ca este mai mult o problema de incarcare daca nu ai facut ceva modificari in partea electrica care sa fure curent cat sta motocicleta. verifica incarcarea la relanti si la 5000rpm cu farurile pornite. incalzeste bine motorul (sa se incinga bine releul de incarcare) si verifica din nou incarcarea (relanti si 5k rpm). foarte important e sa verifici si incarcarea cand releul este incalzit. consumul oprit - scoti o borna (+) si pui aparatul pe amperi intre borna + a bateriei si cablul gros de + de la instalatia mobrei. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Ok o sa verific si amperajul asa. Treaba e ca dimineata daca dau trei automate de aprox 5 sec si nu a pornit la al patrulea moare cu bateria luata de pe redresor. Electromotorul a fost dus la meserias si verificat pe banc si e foarte bine a zis. Dat pe automat dat pe direct nu a murit dupa porniri greoaie 2 dimineti. » Post actualizat in 15 May 2015 15:18 Merci Paul. » Post actualizat in 15 May 2015 16:28 Am verificat si se potriveste de sv 650 pana in 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 ...cred ca o sa fac si eu un mic MOD sa porneasca ventilatorul mai devreme daca se poate, ca mi s-a cam luat sa tot prajesc uleiuri... Eu ma gandeam sa leg ori o rezistenta in paralel cu termocupla ori un arduino si-mi rezolv si ideile mele cu TC pe SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut dragi colegi. As vrea sa imi pun alta toba pe SV-ul meu de 650 din 2001. Ce sfaturi puteti sa imi dati referitor la model, pret, modificari necesare? Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut dragi colegi. As vrea sa imi pun alta toba pe SV-ul meu de 650 din 2001. Ce sfaturi puteti sa imi dati referitor la model, pret, modificari necesare? Mersi anticipat. Recomand model Devil, dacă iei fix pt acest model, slip on, nu ai nevoie de modificări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Recomand model Devil, dacă iei fix pt acest model, slip on, nu ai nevoie de modificări. Mersi pentru recomandare. Din pacate nu gasesc nimic pe la noi si nici pe ebay (in bugetul meu de 300-400RON). Ce parere aveti de Vick Exhaust (baiatul de la noi care face tobe de cativa ani)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Ce parere aveti de Vick Exhaust (baiatul de la noi care face tobe de cativa ani)? Si eu sunt interesat de o toba facuta de Vick...sport..desigur..eventual un pret.. Si inca ceva...ce presiune e recomandata la SV gen 1 ( nu vreau sa starnesc polemici, un raspuns scurt si la obiect ar fi de foarte mare ajutor). De ce intreb? Pentru ca la o vulcanizare moto mi le-au umflat la 2.5 fata-spate.. ma intereseaza pt mers mixt si linistit si scurte reprize mai puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Si inca ceva...ce presiune e recomandata la SV gen 1 ( nu vreau sa starnesc polemici, un raspuns scurt si la obiect ar fi de foarte mare ajutor). De ce intreb? Pentru ca la o vulcanizare moto mi le-au umflat la 2.5 fata-spate.. ma intereseaza pt mers mixt si linistit si scurte reprize mai puternice. 2.2 fata 2.0-2.3 spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 2.2 fata 2.0-2.3 spatele multumesc tare mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Exista si indicatii pe bascula despre presiune dar acele valori sunt limite maxime. Discutiile despre presiunea in anvelope sunt lungi si uneori se termina cu certuri. Cel mai bine este sa incerci ce se potriveste cel mai bine cu stilul tau de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Si inca ceva...ce presiune e recomandata la SV gen 1 ( nu vreau sa starnesc polemici, un raspuns scurt si la obiect ar fi de foarte mare ajutor). De ce intreb? Pentru ca la o vulcanizare moto mi le-au umflat la 2.5 fata-spate.. ma intereseaza pt mers mixt si linistit si scurte reprize mai puternice. Fata: 2,2 Spate: 2,4 - 2,5 Presiunea se masoara/regleaza la rece, in primii 0-3 km de la plecare daca nu poti acasa, de preferat dimineata. Editat Mai 18, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Spatele la 2.5 e tare daca mergi in oras si n-ai vreo guma racing.. eu mai mult de 2.2 nu bag daca nu ies pe autostrada. E bine cum zice Cesar, pleci de la o presiune cat de cat standard si o mai modifici in functie de cum te simti. In general spatele ar trebui sa fie spre 2.5 in caz de pasager/autostrada/drum lung si mai putin in oras sau cand vrei sa o apleci tare. Fata ar trebui sa ramana in jurul a 2.1 in orice fel de conditii.. la presiuni mai mari pierzi din aderenta disponibila pt franare, iar la mai mici iti ingreuneaza directia si se coace guma prematur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Un cauciuc moale prezinta efect de scadere a aderentei din cauza deformarii. Niste ingineri japonezi au facut calcule serioase cand au recomandat presiunile alea. La fel si producatorul anvelopelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Discutia asta e fara sfarsit .... ca intotdeauna Curios este ca, pentru dimensiuni identice de anvelope, pe aceleasi jante, toti japonezii dau presiuni foarte mari iar italienii (despre Aprilia imi aduc aminte sigur) valori mult mai mici. Ca regula de baza, pentru anvelope (si nu numai), aderenta depinde de pata de contact. pata de contact mai mare inseamna aderenta mai buna, cu conditia ca sa nu se piarda stabilitatea carcasei. La fel si uzura unui pneu moto - e contraintuitiv dar - o guma prea umflata se va toci mai repede. Editat Mai 18, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Discutia asta e fara sfarsit .... ca intotdeauna Corect! Asadar: 2.25 fata, 2.5 spate ca asa "zice" astia de la Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salut,Ce solutii sunt pe piata (si ce recomandati) pentru topcase (inclusiv suport) si eventual sidecases pentru un SV 650S 2003? Din cautarea pe Google am gasit doar variante Givi la niste preturi de care nu prea ma pot atinge acum. Ceva alternative? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Va salut , imi puteti spune cate gauri de prindere au tobele stock de Sv1000 ? As avea nevoie pe 29 Mai , vreau sa fac identificarea la un Suzuki TL1000R , daca se potrivesc si daca poate sa mi le imprumute cineva contra cost . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Tobele sunt prinse in 4 suruburi. Se potrivesc de pe TLS, SV si GSXR 1k http://www.tlplanet.com/forum/main-forums/tls-tlr-main-forum/37019-sv1000-exhaust-on-tlr-confirmed-fit/page2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Newbie 03 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Rog pareri despre moto sau cel ce vinde acest suzuki sv 650! http://olx.ro/oferta/suzuki-sv-650-n-k8-ID3QbUs.html#05c369bd37. Eventual poate vreun coleg o poate vizualiza daca sta prin sect 2 sa-mi spuna si mie ce si cum despre ea, sa stiu sa nu bat drumul degeaba din Constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.