vladf Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=sv1000%20clutch%20chudder Cam asta ar fi motivul, boala de fabricatie. Toate DL-urile si SV-urile de 1000 sufera, toate, mai devreme sau mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 :)merci. interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 si oala de la a ta avea bataie foxule cand am vazut-o eu asta-toamna... toate au, mai mult sau mai putin...sau mai bine zic, mai tare sau mai incet » Post actualizat in 30 Jun 2015 08:50Soc si groaza, SV-ul primeste oala noua de ambreiaj. e noua? OEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Aha.bine de stiut.si cum se manifesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 chiar vrei sa stii sau faci misto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Deloc.daca zici ca erau probleme de asta toamna ma gandesc ca ar fi trebuit sa fie si niste simptome.mai ales ca zici ca ai vazut o.iar la mine informatia n a ajuns sau poate mi ai zis si am uitat.iar de asta toamna si pana acum m am dat cu ea vu bucurie:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Dap, e SGP #21200-06811. http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-21200-06811.html Este modelul modificat, teoretic mai rezistent. Oala de ambreiaj se aude la ralanti cu motorul cald, bate cu aceeasi frecventa a motorului si se aude mai tare sau mai incet in functie de uzura. Se simte intre 3200rpm si 4000rpm ca o vibratie in toata motocicleta (SV1000), la V-Strom aceeasi senzatie dar la turatie mai mica (2500-3500 rpm). Unii s-au plans de bataie pe oala noua dupa doar 5.000km, toate bat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 merci fain. de exceptie explicatia. deci tot Honda e baza, la 90.000 km am tot ambreiajul stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salut Baieti, am si eu o problema cu sv-ul meu de 1000 din 2004, cand ajunge la temperatura de 60 *C imi taie alimentarea sau scanteia, i-am schimbat antigelul, bujiile, filtrul de aer si tot asa face, va rog frumos ajutati-ma daca ati avut aceasta problema datimi un mesaj Asfalt Uscat !! Pune pe cineva sa iti verifice bobinele de inductie, ca se pare ca incep sa creeze probleme la anumita varsta... Schimba si fisele. dupa cum zici ca facea, d-acolo pare sa fi fost buba, a tras vreun gunoi sau vreo bula mai mare de apa de unde ai bagat benzina? In mobra bag MOL.. problemele au aparut pe benzina lor.. dar sincer nu cred ca e de acolo problema.. nu stiu ce sa zic. A mai aparut o singura data si doar la relantiu.. Oare merge sa scot filtrul OEM de benzina si sa pun unul "de dacie"? am vazut ca sunt incapsulate si pe fisa de piese zice ca e "high pressure filter"... se gaseste cu ceva ansamblu de la pompa de injectie si costa peste 100 eur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) Filtrul ala de benzina e defapt o plasa din plastic, desfa pompa si curata-l, nai ce sa schimbi. » Post actualizat in 30 Jun 2015 13:12*n-ai. Editat Iunie 30, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Dap, e SGP #21200-06811. http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-21200-06811.html Este modelul modificat, teoretic mai rezistent. Oala de ambreiaj se aude la ralanti cu motorul cald, bate cu aceeasi frecventa a motorului si se aude mai tare sau mai incet in functie de uzura. Se simte intre 3200rpm si 4000rpm ca o vibratie in toata motocicleta (SV1000), la V-Strom aceeasi senzatie dar la turatie mai mica (2500-3500 rpm). Unii s-au plans de bataie pe oala noua dupa doar 5.000km, toate bat. aia e! Deloc.daca zici ca erau probleme de asta toamna ma gandesc ca ar fi trebuit sa fie si niste simptome.mai ales ca zici ca ai vazut o.iar la mine informatia n a ajuns sau poate mi ai zis si am uitat.iar de asta toamna si pana acum m am dat cu ea vu bucurie:). Cum zice vlad mai sus, e o bataie exact in zona ambreiajul si se aude/simte la turatiile spuse de el. Alt mod prin care o poti auzi, dupa ce se incalzeste mobra, pe loc, pe N, tragi de ambreiaj si se face liniste...asa mi-am dat eu seama ca bate a ta mai vazusem doua SV-uri inainte sa o vad pe ta si unul nu batea mai deloc dar avea alta buba, si la celalalt batea mai putin ca la ta Eu ti-am zis atunci (ne-am vazut in benzinaria aia, intr-o seara) ca am impresia ca bate cam tare si mai aveam o probelma ca unul dintre discurile fata avea joc considerabil mai mare ca celalalt in bucse, era mai "flotant" ca celalalt Cand am incercat sa negociez pretul in prisma astora doua (aveam de gand sa schimb oala daca o luam) s-a anulat si tranzactia dintre noi pt ca nu negociai pretul. deci tot Honda e baza, la 90.000 km am tot ambreiajul stock e fix pix, Honda are alte bube....la VTR iti poate crapa distributia fara niciun semn, din cauza intinzatorului de lant care cedeaza si de acolo cum ti-o fi norocul, ori schimbi doar intinzatoarele, ori adaugi + lanturi + patine + supape + segmenti + pistoane...sau ti se face motorul pilaf si-l arunci. si la VTR si Varadero bate oala, dar mai putin/incet ca la SV/TL/DL 1000 In mobra bag MOL.. problemele au aparut pe benzina lor.. dar sincer nu cred ca e de acolo problema.. nu stiu ce sa zic. A mai aparut o singura data si doar la relantiu.. Oare merge sa scot filtrul OEM de benzina si sa pun unul "de dacie"? am vazut ca sunt incapsulate si pe fisa de piese zice ca e "high pressure filter"... se gaseste cu ceva ansamblu de la pompa de injectie si costa peste 100 eur... Si eu bag de la MOL, benzina e buna... cel mai probabil a prins un firicel/scama de rugina si depunere din rezervor. Filtru poti sa pui d-ala standard auto, cu insert de hartie, e ceva gen 20-25 de lei. Am pus anul trecut pe Bandit, am fost pana in Scotia si-napoi cu el si merge fara problema si la noul proprietar » Post actualizat in 30 Jun 2015 14:00 LE: doar daca filtrul e extern, daca e-n rezervor nu se aplica ce am zis mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Cum zice vlad mai sus, e o bataie exact in zona ambreiajul si se aude/simte la turatiile spuse de el. Alt mod prin care o poti auzi, dupa ce se incalzeste mobra, pe loc, pe N, tragi de ambreiaj si se face liniste...asa mi-am dat eu seama ca bate a ta mai vazusem doua SV-uri inainte sa o vad pe ta si unul nu batea mai deloc dar avea alta buba, si la celalalt batea mai putin ca la ta Eu ti-am zis atunci (ne-am vazut in benzinaria aia, intr-o seara) ca am impresia ca bate cam tare si mai aveam o probelma ca unul dintre discurile fata avea joc considerabil mai mare ca celalalt in bucse, era mai "flotant" ca celalalt Cand am incercat sa negociez pretul in prisma astora doua (aveam de gand sa schimb oala daca o luam) s-a anulat si tranzactia dintre noi pt ca nu negociai pretul. am inteles, acum imi amintesc. ce mai, mecanic era vraiste norocul de mecanicul ce se ocupa de ea ca n-a vrut sa o dea dauna totala oricat am incercat eu . asa ca am schimbat doar un segment care avea un tacanit pe la 14.000 rpm. restul pe garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) am inteles, acum imi amintesc. ce mai, mecanic era vraiste norocul de mecanicul ce se ocupa de ea ca n-a vrut sa o dea dauna totala oricat am incercat eu . asa ca am schimbat doar un segment care avea un tacanit pe la 14.000 rpm. restul pe garantie Ai intrebat, am raspuns! Nu te mai basica N-am zis ca mecanic era vraiste, ci ca ii batea cam tare oala de ambreiaj (comparat cu alte SV1000 vazute, deci, se cerea inlocuita in viitorul nu f indeparat), unul dintre discuri se misca prea mult in bucse comparat cu celalalt si mai era ceva...o carpeala/manjeala cu poxilina/pasta de etansare pe la tobe/galerii pt ca "N-am vrut/n-am avut timp sa-mi bat capul cu tobele si am etansat asa, cel putin temporar" .oO(ding!) Astea erau chestiile care nu mi-au convenit MIE, ca cumparator ce dadeam BANI pe un bun, nu-l luam degaba! si cum banii nu cresc in pomi... Mobra era prezentata ca impecabila iar reactia ta cand am zis de problemele astea + mistoul asta "fin" si atitudinea ta zeflemista + complexele de superiotitate => alte motive pt care nu s-a finalizat tranzactia (desi crede-ma, eram f interesat de mobra, venisem cu toti banii ceruti gata sa mergem sa facem actele, daca-ti aduci bine aminte).... Mai bine ca nu s-a finalizat...ca plecam pe ea si poate-mi pocnea cutia in drum spre casa.... Editat Iunie 30, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Ai intrebat, am raspuns! Nu te mai basica Mai bine ca nu s-a finalizat...ca plecam pe ea si poate-mi pocnea cutia in drum spre casa.... nu ma ( mai ) basic. am facut o anterior cand am vazut cu cine am de-a face dar era inutil. stii cum ii aia ? frumusetea e in ochiul privitorului fain ii ca nimeni n-a postat nimic pe topic la vremea aia si acum, " dupa razboi", multi viteji se arata .si toti povestesc, mai ceva ca-n politica. daca raspundeam la fiecare cu ce am auzit isi pierdea domnul Bean painea. dar mai bine asa, sa ramanem filozofi si sa tacem mersi inca odata si sa fie cu bafta in toate. ca gluma, ma gandesc ca daca aveai tu probleme cu cutia venea DNA ul la usa . era o vorba in popor, cu cine rade si cine se supara. ma refer in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 stii cum ii aia ? frumusetea e in ochiul privitorului . nu frumusetea era problema mea cu SV-ul tau! am facut o anterior cand am vazut cu cine am de-a face dar era inutil.. mai pe sleau si fara atata poezie nu se poate? fain ii ca nimeni n-a postat nimic pe topic la vremea aia si acum, " dupa razboi", multi viteji se arata .si toti povestesc, mai ceva ca-n politica. daca raspundeam la fiecare cu ce am auzit isi pierdea domnul Bean painea. dar mai bine asa, sa ramanem filozofi si sa tacem . si ai fi preferat sa vin pe topic sa zic ca mobrei tale ii bate cam tare oala ambreiajului, ii joaca multicel un disc si e data cu poxipol la imbinarile dintre galerii? cand tu deja ma luasei la misto de cand ti-am zis asta live cand am vazut-o? poate ca era mai bine, dar nu-mi place sa ma bag in troaca...riscam sa fiu luat la mistouri poetice "fine" si blagoslovit de prietenii care laudau mobra in principiu asteptam sa vad un reply pe topicul ala cu "I-am schimbat si oala de ambreiaj, ca batea", dar n-a venit! asa ca na si cine am vazut ca era interesat, a aflat despre ce vazusem eu...stai linistit, cum crezi ca a aparut postul ala cu "poate ca are un tacanit ciudat la motor" al lui Vanquisher, dar ghici ce! postul ala a disparut de pe topic raspunsul tau? are si un tacanit la ghidon. ca idee, vorbesti din experienta ta cu SV-urile in general ? Mi-era dor de comentarii d'astea. Hai, mai zi, mama omida, ceva ? Ma gandeam ca dupa faza patita de cumparator o sa mai dispara din atitudinea asta a ta si ca esti om ok, dar continui cu mistouri cand nu e cazul d-aia am si intrebat: chiar te intereseaza sau faci misto? ca fapt divers, in timp ce vedeam SV-ul tau am sunat mecanicul si cam asta a fost discutia: - Salut, ii cam bate oala de ambreiaj, discurile bla bla bla - Cat de tare ii bate? - Considerabil mai tare fata de ala pe care l-am vazut eu impreuna - Ok, o sa trebuiasca schimbata in curand, e cam 200-300 euro noua...incearca s-o scazi din pret - Si daca o iau asa cat mai tine? (era toamna, vroiam sa prind mai mult din sezon) - N-am de unde sa stiu, dar daca e sa crape, iti fwte ambreiajul si poate sa-ti buleasca si cutia sau chiar tot motorul, .... .... mecanicul asta e unul dintre cei mai priceputi la V-urile de la Suzuki, se pare ca stie treaba Două pinioane cu dintii rupti si axul ce duce la ambreiaj îndoit... Doar piesele astea costa 2000 ron. Am găsit cutie second hand din italia la 180€. spune-i omului sa schimbe si oala de ambreiaj, daca nu cumva e si aia damaged si o schimba oricum. Serios nici nu aduceam vorba despre chestiile astea daca nu ma deranja atitudinea ta din ultimele pagini de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 si ai fi preferat sa vin pe topic sa zic ca mobrei tale ii bate cam tare oala ambreiajului, ii joaca multicel un disc si e data cu poxipol la imbinarile dintre galerii? cand tu deja ma luasei la misto de cand ti-am zis asta live cand am vazut-o? Realizezi ca tu cereai 1800 pe un cb din 99 nu? Si asta pe SV-ul ala 2100, cu tot cu 'problemele' ei 'serioase'? Eu sunt in stare sa pun pariu ca ce a patit mobra aia e din cauza utilizarii incorecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 ce relevanta are pretul CB-ul in discutia asta? iti dau PM cu cateva date despre CB, sa nu poluam topicul baietilor PS: 2100 euro + 500 Lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Cam greu ca aripa ... Aveti idee daca se potriveste de la un alt model de Suzuki ? Buba nu este exagerata, aproape ca nu se observa, dar ma deranjeaza ideea in sine si as vrea sa o schimb. Caut o aripa fata de SV prima generatie. Am gasit una singura pe internet dar nu e in starea cea mai buna, iar pretul e piperat pentru cum arata. Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 e posibil sa mearga aia de bandit, vb si tu cu un banditos sa o masori/probezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salutare, Daca este cineva interesat de sv 1000 naked poate gasi mai multe detalii aici /index.php?/topic/729010-suzuki-sv-1000-naked-2003/?p=4012225 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 salut, daca vrea cineva sa treaca pe evacuare stock la sv 650 2003 o ofer pe a mea in stare perfecta + diferenta in schimbul unei evacuari aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Ultima tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 de ce ultima tura? l'ai dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Dap, vroiam sa-l transform in naked dar imi era groaza de munca si investitie. In plus, parca incepuse sa ma enerveze frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.