Cesar Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 - jugul superior e cam zgariat de la chei si ma bate gandul sa'l vopsesc si pe ala putin, nu imi plac magariile alea cu folie imitatie de carbon sau alte nebunii.. Incearca sa renunti la alte obiecte agatae de inelul cheii de contact: breloc, alte chei, etc. Din cauza vibratiilor si a masei suplimentare se strica contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) @cesar - stiu ca pot aparea probleme, dar e cheia de la antifurt si e cat o cheie de cutie postala... in alta parte nu o pun nici batut, ca sigur o uit pe-acasa @capone - pt jug nu vreau nimic de lipit pt ca mi se par chicioase chestiile adaugate..prefer sa revopsesc jugul dupa 2 sezoane Galeria era oricum si inainte sensibila, o lustruiam de obicei cand spalam lantul si era destul de matuita dupa 500km.. dar de 2-3 ani de cand m'am lenevit s'a matuit mai tare si nu mai iese cu vechea metoda(ulei+motorina+carpa) Contactul ala o sa mai incerc o data sa il curat si sa ii bag ceva vaselina siliconica(cum am facut acum vreo 3 sexoane)...daca imi mai face figuri sezonul asta cred ca o pun pe direct si imi iau de'o grija. Daca aflii de polish, mai baga un post.. eventual si vreo sursa de unde pot sa iau.. Cat de curand imi rezerv o dupamiaza sa mai bibilesc ca incepe sa'mi vina greu sa ma mai uit la ea(cred ca incep sa ma pregatesc usor usor de alta mai noua) Editat Iunie 5, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Merci, am luat legatura cu Garcya si o rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 (editat) Salutare. Revin cu o întrebare legata de kit de coborâre pt un sv naked din 2007. La Louis au pt 2006, presupun ca este ac lucru, nu? Montarea unui asemenea kit presupune și modificări ale amortizoarelor, suspensiilor? Modifica considerabil ciclistica și mersul? Prin Buc aveți idee de un magazin unde se gaseste/montează? Mersi Editat Iunie 6, 2015 de mra999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salutare. Revin cu o întrebare legata de kit de coborâre pt un sv naked din 2007. La Louis au pt 2006, presupun ca este ac lucru, nu? Nu exista nici o diferanta la cadru / structura intre modelele 2006-2007. La restul intrebarilor nu-ti pot raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Mersi Adun informațiile una câte una, nu e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 A reusit aseara unul sa dea cu spatele asa ... fara nici o grija, pana s-a urcat pe motocicleta mea. Macar s-a oprit cat de cat la timp si am scapat doar cu aripa fata rupta. Nu stiu ce material este, dar deloc casant. S-a tensionat, si s-a ridicat in sus de varf si asa a ramas. Credeti ca se mai poate repara, sau sa-mi caut alta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 In weekend am reusit sa crap cauciucul de pe saua pasagerului, deci in curand o sa trebuiasca o sa buna/ebay sau o retapitare(inclin spre prima varianta) ...siiii, o noua Broblema: Cloncane ceva in accelerare usoara in primele trepte de viteza, doar in sarcina. Am cautat ceva pe net si vorbeste lumea de lant care ar putea avea uzura inegala&CO.. acum nu stiu ce sa mai zic..initial am crezut ca era pompa de apa pt ca aveam un furtun de antigel impuscat si mergeam cu 70% din lichidul de racire.. dar dupa ce am remediat problema racirii, cloncanitul a ramas, ba chiar parca se aude mai des S'a mai lovit cineva de probleme similare? sau poate vede @cesar postarea si ma cheama pe la el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Iti dai seama cam din ce zona vine cloncanitul ? E doar sunetul sau estecorelat si cu ceva ce simti in mersul mobrei. Gen sa traga cu mici "smucituri/inegal" la viteza mica and stuff ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 se simt oarecare vibratii prin scarite din ce am observat.. dar nu sunt sigur. tind sa cred ca e vorba de uzura inegala a lantului. Am mai avut lant uzat dar presupun ca era uzat uniform pt ca nu dadea simptome de genul asta si a tinut mai multi km. Pe loc motorul merge ceas iar la viteze mai mari sau cu acceleratia deschisa complet nu se mai aude niciun cloncanit. Tocmai la acceleratie normala de mers omeneste apare simptomul.. Kitul de acum are cam 20.000 sa zic, deci n'ar fi exclus sa fie vorba de uzura in conditiile in care nu sunt extraordinar de gentil cu acceleratia si e vorba de un V2 care livreaza destul de rapid cuplul.. O sa trec pe la service cand am ocazia sa fac un reglaj si sa vad ce'mi zice si mecanicul vis-a-vis de chestia asta.. ma gandesc ca daca avea ceva cutia, simteam la schimbatul treptelor dar pare sa fie totul mai mult decat ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 inseamna ca trebuie sa scapi de una dintre viteze(aia de mers omeneste) ramai la statul pe loc, sau full gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 )) am mai analizat problema si am o vaga impresie ca pinionul fata e zdrente.. n'am apucat sa desfac capacul sa ma uit la el, dar la asta ma astept. Oricum m'am mai linistit pt ca pe parcurs cloncanitul s'a transformat in bataie localizata clar in afara motorului. Eu ma speriasem de ceva la cutie/motor.. dar se pare ca nu ma dezamageste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Salutare, Am si eu o nelamurire, sper sa ma luminati. Am luat un SV 650 NAKED din Italia, am fost la RAR, mi-au facut Cartea de Identitate. Pe Cartea de la RAR la pct. 4, Tipul/Varianta este specificat: WVBY/2/SV650S Pe Cartea din Italia: WVBY1 - 1 (SV 650) Si la voi este la fel? Sau au gresit la RAR? Multumesc PS. Cartea am luat-o joi si nu am observat, astazi m-am dus la RAR, dar nenea de acolo zice ca e doar numar de omologare. Cand i-am spus ca nr. de omologare e altu de mai jos si ca asta este Modelul, l-am bagat in ceata.....si mi-a zis sa-l astept din concediu pe cel care mi-a completat-o... Am plecat, dar am de gand sa ma intorc maine, am zis sa arunc aici o intrebare intai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Nu te încurcă cu nimic la înmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Banuiesc ca nu ma incurca la inmatriculare, ca acolo nu vad motorul. Dar nu ar trebui sa fie specificat corect modelul? Dupa Carte se face si talonul... E ca si cum as avea acte pe altceva... Voi cum aveti specificat in carte? (Cei cu Naked) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 ai de capu' meu ce probleme au unii Bine ai venit in randurile noastre, sa fii multumit de ea si sa n'ai incidente! Din jurnalul lui peshte... mai departe... dupa cele 2 ghinioane de sfarsit de primavara, respectiv furtun antigel impuscat(dupa care am asteptat aproape O LUNA) si lantz care necesita inlocuire si scoate niste clampaneli ciudate(de asta mai trag, ca nu'i bai)... ghici ce! aseara la primu' semafor de "motor cald" - adicatelea cand a ajuns el la vreo 85-88(pe termostat deschis or whatever) - bau incepe merge intr'un cilindru si moare. Pornesc, la fel. Zic mai sa'mi trag palme, io nu mai am gaz... ma uit la ODO, zic frate AM GAZ!! Pornesc iar motoru'... relantiul meu reglat mare(1400+) in urma cu 3 zile...era 900...zic hmmm... m'am dat draqu, raman aici in drum ca de la relantiu nu e. Tin mobra din acceleratie la a 3-a pornire, niiicio treaba, se face verde, gaz deschis 100%... sa zboare de sub mine nu altceva. ...si uite'asa creca tre' sa schimb si'o bobina-doua. Sa fie cele de inductie? sa fie altele? sa fie vreun releu? Bujiile sunt vechi da' zic ca's bune.. fisele sunt vechi si nu stiu sa verific, bobinele de inductie nici nu stiu unde sunt(deocamdata). SFAAAATURI? Mai am putin si innebunesc. Saptamanile trecute laudam motoru' meu fiabil la colegi... si uite ca m'au apucat toate bolile intr'o luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Ai verificat daca ai erori stocate? http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=135367#/forumsite/20707/topics/135367 Editat Iunie 23, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Nimeni cu un Naked sa verifice Cartea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) @hardknot - simptome asemanatoare am inceput sa am si yo din iarna (daca nu e gheata si zapada pe jos, SVul meu functioneaza all round), mergea in suturi - scurte, asemanatoare simptomelor de SV325, dar cu perioade mult mult mai scurte. Am dat vina pe mizeria intrata la pistonul fata si odata curatata fisa bujiei + ulei siliconic, simptomele s-au mai diminuat, dar nu pentru mult timp, maxim o luna si apoi canci, nu mai vroia sa porneasca nici batuta nici impinsa, am dat la demaror pana am kilarit bateria... Cand am desfacut-o am constatat ca aveam scanteie la ambele bujii, DAR tinand de fisele bujiilor si atingand din greseala cadrul ma electrocutau. Vrem nu vrem, tre sa tinem cont ca motarele astea au niste ani (a mea e K2) si lucrurile nu-s facute sa tina o vesnicie. p.s. in cazul meu dupa inlocuirea fiselor (9RON/m) am descoperit ca si bujia 1 (iridium) era arsa asa ca am facut si schimbul de bujii si daca motorul era desfcaut, am dat jos si carburatoarele si le-am spalat si mai apoi sincronizat. Aviz amatorilor, sincronizarea carburatoarelor nu e o stiinta, e o arta, sau cel putin asta este concluzia mea... p.s.s. - bobinele sunt in continuarea fiselor bujiilor, niste cilindrii fixati bine de tot pe cadru. Nu strica ca odata cu schimbarea fiselor bujiilor sa cureti si sa degresezi bine de tot si contactele bobinelor. Editat Iunie 23, 2015 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Nimeni cu un Naked sa verifice Cartea? ce vrei sa stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 ce scrie la pct. 4, Tipul/Varianta: mersi » Post actualizat in 23 Jun 2015 09:57.. in Cartea de Identitate ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 ce scrie la pct. 4, Tipul/Varianta: mersi » Post actualizat in 23 Jun 2015 09:57 .. in Cartea de Identitate ma refer am certificatul la mine si la tip scrie Av, Sv 650, fara s fara n fara nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 mersi eu cred ca mi-au gresit cand mi-au trecut in carte la RAR...dar e greu sa te intelegi cu ei si voiam sa fiu sigur, macar sa stiu de ce insist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 mersi eu cred ca mi-au gresit cand mi-au trecut in carte la RAR...dar e greu sa te intelegi cu ei si voiam sa fiu sigur, macar sa stiu de ce insist parerea mea e urmatoarea: atata timp cat reusesti sa o inmatriculezi nu ai de ce sa te agiti, vara e scurta asa ca mergi cu el cat poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.