Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai mersi :crack: S-a retras Patrick cica (si nici de piese nu mai stiu daca se ocupa pt ca siteul intradevar nu mai e)... oricum mai am de rezolvat un cablu trimis gresit, se pare ca am fost amandoi bezmetici :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, parca 320 era setul pt fata, 230 pt spate. preturile sunt aproximative. asa ca 400 lei pt fata+spate e vis :)

LE: pe site-ul userului mexycanu, am gasit asa: http://motorush.ro/piese-si-accesorii-moto/piese-moto/frane/kit-de-conducte-de-frana-cu-insertie-metalica

deci 190 spate, 353 fata :) (pt sv1000, dar am verificat si pt 650 sunt aceleasi preturi)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, e adevarat ca nu ma pricep sa folosesc netul prea bine, mai ales cand e vorba de cautat ceva, dar eu nu am gasit pe site-ul respectiv, furtunele pentru 650. Doar pentru 1000 cu preturile de care zici.,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe site, selecteaza in stanga producatorul, modelul, cc si anul fabricatiei, apoi mergi la piese moto -> frane -> kit de conducte de frana cu insertie metalica

can't miss it :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Are cineva furtune de frana invelite in otel? E diferenta mare intre furtunele stock si cele otelite? Se simte frana mai precisa? sau ramane tot elastica? Avand in vedere ca sunt relativ scumpe furtunele astea "racing" as vrea sa stiu daca merita investitia.

 

Frana asta pe fata nu mi-a placut niciodata la SV si totusi nu as vrea sa ma apuc sa schimb prea multe avand in vedere ca merg foarte putin cu moto.

 

Mersi!

 

Eu mi-am luat furtune Venhill pe dimensiunile mele de la @cesar si da, e o diferenta(~320 lei doar fata, cam 150 lei era spatele) dar totusi prima oara pe SV as schimba pompa de frana cu una radiala. Aia face diferenta mai mare decat furtunele si una SH e mai ieftina decat un set de furtune. Eu am pus o pompa de R1 2006+ pe care am dat 250 de lei de la @Jagi si face TOTI banii, iar cu pasager se simte de 2 ori mai bine.

 

Ca si upgrade pe franare, in ordine: placute HH(eu unul am ales XBK5 de la CL), pompa de frana de preferat radiala si non-suzuki, si abia apoi furtune metalice. <sa nu uitam de...guma fataaaa>

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,un amic are un sv650 1999 si cand accelerează pe loc,scoasă din viteza,chiar la inceputul acceleratiei se aude scurt un sunet metalic,ca de lant,daca e apăsat ambreiajul,sunetul dispare. Sunetul e prezent doar cand incepe sa se tureze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dispare cu ambreiajul tras, m-as orienta la ambreiaj prima oara. Daca nu e tras de tot, dar suficient cat sa preseze arcurile, scoate vreun sunet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori de la un magazin gen mymoto. Din ce am vazut pot aduce piese OEM. Probabil sunt si alte magazine dar eu de asta stiu.

 

Poti cauta pe forum pe la dezmembrari, poti cauta pe ebay. Cam astea imi vin in minte acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde userul gxg.marin mai multe piese de pe sv650-ul lui pe threadul asta. mobra lui e generatia a doua, dar semnalele stock sunt urate si la una, si la alta. dadea setul cu 50 lei parca.

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a lasat cu mai multe... Doar ca pe restul le-am facut deja. Mi s-au rupt ambele oglinzi, maneta de frana dreapta, pedala de frana, radiator indoit, julituri pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da una bucata sv650s din 2000. Mobra statuta de ani de zile. Vreau s.o readuc la viata. Da oleaca de ulei pe la un telescop. Ce.ar trebuie facut si cat m.ar costa operatia? Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Recent m-am trezit proprietar de SV 650. First gen, '99.. Un soi de ocazie, sa zicem..

Motorul l-am preluat de la fratele meu, cand a plecat in italia.

Merge super bine, trage superb. Vreo 30.000 de km doar, stare generala buna. Un rulment ar trebui schimbat, eventual servisata furca, dar alea sunt oricum planuite pt urmatoarea luna.

 

O singura problema am pe care nu stiu cum sa o abordez.

Din ce citesc pe ici pe colo, cica ar fi o problema comuna. Sau dupa cum mi s-a spus la un service: o non-problema.

 

Imi clantane lantul de la distributie, la pistonul din fata. Problema cea mai probabila, intinzatorul de lant.

 

Intrebarea mea este:

Este pana la urma o non problema? Este vreun pericol sa se rupa lantul sau ceva?

Mecanicul mi-a spus ca si daca schimb intinzatorul o sa inceapa sa sune si sa clantane iarasi dupa 10-15000 de km, ca asta le este boala.

 

De asemenea, e un intinzator chiar 700 de lei? Merita luat de pe Ebay?

 

As aprecia raspunsuri, nu "de ce nu folosesti searchul". Am cautat intinzator lant SV si am gasit franturi de opinii, nici o solutie si nici un pret orientativ.

Plus, am o viata si o familie, care nu imi permite sa trec acum prin 600 de pagini de sub-forum SV.

 

Multumesc frumos in avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...