AndyASE Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Salut.poate ma ajuta cineva. Am pornit motorul dupa 4 zile de stat in garaj,ultima data a mers brici,cind am pus contactul a pornit si ventilatorul de la radiator si merge in continu,de la ce poate fi? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 AndyASE - s-a dus termocupla, fie a murit ea fizic, fie s-a intrerupt undeva firul. Ridica rezervorul si in dreapta, fix in spatele dopului recipientului de supraplin ai o protectie de cauciuc care acopera mai multi conectori - unul din ei este cel al termocuplei (urmareste firele); deconecteaza-l si ventilatorul se va opri. Verifica si vezi unde e problema. NU RECOMAND ASTA, dar avand in vedere ca de curand am patit aproximativ acelasi lucru (pur si simplu dupa o tura un pic mai offroad si avand in vedere varsta si kilometrajul motocicletei, termocupla mea pur si simplu s-a rupt, a crapat filetul, 1/3 din radiator s-a scurs si cam asa am mers vreo 120KM pana acasa; nu intelegeam de ce imi merge ventilatorul continu si de ce furtunele sunt flasce in acelasi timp) pot spune ca se poate merge si fara ea, dar cum spuneam nu recomand asta; am facut un dop pentru locul in care se insurubeaza termocupla si pana mi-a venit cea noua comandata, asa am mers, avand grija bineinteles sa nu las motorul, mai ales in zilele astea foarte calduroase sa o arda aiurea stand pe loc. Termocupla noua este destul de scumpa - yo unu am gasit si cumparat un radiator complet (radiator, ventilator si termocupla) SH la juma din pretul unei termocuple noi nRock. J0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 stie cineva cum setez ceasul? ) buna, tii apasta pe ambele butoane pana incepe sa iti clipoceasca cifrele, dupa care te muti pe fiecare in parte apasand doar unu din ele , cred ca cu SET si cu ADJ modifici ce ai de modificat. sper sa nu le fi incurcat denumirile, dar te descurci tu. » Post actualizat in 25 Jul 2016 06:06 Aveti idee daca pedala de frana se poate indrepta? E un pic adusa spre motor , insa e inca functionala. Eu as schimba-o sa nu pocneasca.. Deși cred ca nu s-ar întâmpla asta prea ușor. se poate indrepta dar la cald, trebuie incalzita bine de tot si tine fara probleme mult si bine . daca tragi de ea asa neincalzita o sa se rupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 buna, tii apasta pe ambele butoane pana incepe sa iti clipoceasca cifrele, dupa care te muti pe fiecare in parte apasand doar unu din ele , cred ca cu SET si cu ADJ modifici ce ai de modificat. sper sa nu le fi incurcat denumirile, dar te descurci tu. Rezolvat!Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nolimi904 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Salutare tuturor, Am o mica dilema in urma schimbului de ulei la motor. La prima pornire dupa schimb, martorul presiune ulei s'a stins dupa 2-3 secunde, este ceva normal? A fost timpul pana a ajuns uleiul in rampa? Motorul este un SV650 naked din 2002 cu 29000 km la bord. Ca si ulei am folosit Eneos 10W40 City Max cu JASO MA. Filtru de ulei cel de la HifloFiltro, HF138. Am completat cu aproximativ 2500ml. Vreau sa precizez ca dupa schimbul de ulei chiar se observa o diferenta majora in vederea functionarii motorului. Este mult mai silentios si treptele de viteza se schimb mult mai lin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salutare tuturor, La prima pornire dupa schimb, martorul presiune ulei s'a stins dupa 2-3 secunde, este ceva normal? . da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salutare tuturor, Am o mica dilema in urma schimbului de ulei la motor. La prima pornire dupa schimb, martorul presiune ulei s'a stins dupa 2-3 secunde, este ceva normal? Da, dar ca sa eviti figurile de genul: umpli filtrul de ulei (cu ulei) si il lasi putin sa isi traga cartonul ala ulei in el si la pornire invarti putin motorul apasand scurt butonul de 2-3 ori dar fara a porni. Eventual, cu socul lasat, sa nu porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nolimi904 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Am inteles, obisnuiam sa umplu filtru cand aveam dacia batrana, data viitoare asa voi proceda. In filtru ce l-am demontat am gasit cateva obiecte straine, 4 la numar. Mi se pare a fi bucati de la ambreiaj. Cand am cumparat motorul, relantiul statea la 2000rpm, acum pe la 1200rpm. Banuiesc ca de la asta era, in prima dreapta se auzea un carait urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salut. Cumpar ansamblu scarita pilot stanga pentruun Suzuki SV650S 2003 ( mai exact, suportul pentru prinderea pe cadru, schimbatorul de viteze si scarita propriu-zisa. ) Pentru oferte, as prefera sa fiu contactat prin mesaj privat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 De azi timp de 2 saptamani is fara motor. Se pare ca s.a dus celebrul releu de incarcare. Azi a pornit binemerci, am mers pe unde.am avut treaba si am oprit apoi la rompetrolul de visavis de motodiscount sa alimentez. Cand sa pornesc... pwla. Se auzea doar un bazait usor si acele in bord sareau ca nebunele. Am traversat la motodiscount si am cerut ajutor la mecanic (in spate au si service). Mi.a pornit.o omu impinsa. A dus.o in service, a masurat incarcarea si canci. Verdict....releu dus. Lasat mobra la ei. Comandat releu tot la ei. Vine in 6-8 zile. Acu ma gandesc ca mi.a mai facut o figura duminica, cand s.a oprit pur si simplu in timp ce asteptam la semafor. Asta dupa ce parca am auzit niste bazaituri tot prin zona releului. Dar atunci a pornit imediat la buton. Azi n.a mai vrut si pace. Alte idei? Sau astept cuminte releul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Pune unu de GSX1000R si nu o sa mai auzi vreodata de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Merge pus direct sau trebuie facute ceva modificari? » Post actualizat in 27 Jul 2016 20:08 Si ce tip de releu de gsx1000 se potriveste? Din ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 folosesti mufa de la cel stricat, yo parca am pus de la un Gixer din 2002 sau 2003; e acolo de atata vreme incat am si uitat de el (7 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Hop si eu! Ca nu pot sa ma las... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Tu parca aveai GSXF-u' de 650, ce e cu downgrade-ul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Eh... Amintirile ma chinuiesc - vorba cui a spus-o! Money problems... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 SV650 K3 - probleme relanti De ceva timp a inceput sa imi faca figuri relantiul la cald, aleator cand i se punea ei pata. La semafor scadea in 8-900 si murea daca nu o acceleram. O tineam accelerata la 2000+ ca sa nu moara si oscila cu 400rpm chiar si asa. Se simtea ca si cand ar fi mers intermitent intr-un cilindru -- ambii. Problema aparea initial doar cu motorul cald si la cel putin 30 min de mers. Dupa ce se racea, problema disparea si mai aparea cand avea ea chef. Aseara din nou.. ajuns cu bine acasa plin de tourette, dar azidimineata n-a mai pornit deloc. Ceva idei? Am citit ceva pe svrider.com despre un reglaj sau schimb de STP senzor(nu TPS). Tind sa plec pe parcursul schimbat fise ca sunt neatinse de cine stie cand, verificat bujii, si apoi ma gandesc sa ma iau de STP-ul ala. Daca are cineva vreun sfat, apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Pai cam asta e calea. Fisele le poti masura si lasa pe cele vechi daca sunt ok. Verifica de mizerie si clapetele. vezi instalatia de alimentare; vreun filtru; injectoarele poate e bine sa le cureti din cand in cand. Daca nu, in general te uiti cum e senzorul ala (la TPS parca puneam pe firul gri si albastru <sau negru si albastru>, vezi si tu ce culori ai)si pui multimetru pe el, masori si compari cu ce e prin alte parti. Daca variaza valorile e cam clar ca de acolo-i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bucur Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Salut. Se ia una bucata sv 650s din 99 se alimenteaza doar de la PETROM cu benzina de 95. Aparent ok. Se goleste jumatate de rezervor incepe sa traga mai tare ca de obicei de ce? Multam si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Daca intere pe careva, negociabil http://olx.ro/oferta/ceas-de-bord-suzuki-sv-99-03-ID5E4Ys.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 salutare! am observat ca atunci cand petrec mult timp in trafic si se incalzeste motorul mai tare, nu mai trage la fel, de parca ar patina ambreiajul. a patit cineva asta? aveti vreo idee despre care ar fi cauza scaderii de putere? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) Am schimbat releul de incarcare. Si bateria ca cica nu tinea curent. Bateria era veche intr.adevar. Posibil sa fi avut probleme. Nedumerirea mea este la releu. Am releul vechi si l.am pus pe multimetru si totul pare ok. Cum imi dau seama daca e dus? Va spun pe scurt cum am masurat si sa ziceti daca e ceva gresit. Deci multimetrul pus pe dioda. Firul rosu de la multimetru pus pe pozitivul care duce la baterie iar firul negru pus pe fiecare din cele trei fire care duc la stator. De fiecare data rezultat zero. Am pus apoi firul rosu de la multimetru pe negativul care duce la baterie si firul negru pe fiecare contact care duce la stator. Mi.a dat 465, 470 si 460. Am pus apoi firul negru de la multimetru pe pozitivul care duce la baterie si rosu pe firele ce duc la stator. Rezultate 460, 465, 470. Apoi firul negru de la multimetru pus pe negativul care duce la baterie si rosu pe alea de la stator. Valori zero. Io nu mai pricep! Releul pare ok. Am gresit undeva? Il pot testa altfel? Il arunc sau il tin de rezerva? P.s cand n.a mai pornit mobra si am dus.o la service, a masurat incarcarea dupa ce.a pornit.o impinsa. Si a dat verdict ca nu incarca si e releul dus. Cat a stat in service, au schimbat releul si apoi m.au sunat ca bateria nu tine curent si tre schimbata si aia. Am zis ok. Intrebare: e posibil ca totul sa fi fost doar de la baterie? Si releul l.au schimbat degeaba? Sa fi dat 400 lei p.un releu nou degeaba? Editat August 10, 2016 de bc_krist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) E posibil cand se incalzeste sa o ia razna, nu e prima oara. Tine-l sub sa, piesa de rezerva, ai vreodata probleme, inlocuiesti repede si speri sa tina pana la destinatie. La destinatie masori incarcarea si vezi daca e bun sau nu. Sau schimbi releele intre ele si masori acum la ralanti si in turatie. Si dupa le schimbi inapoi. Si dupa masori iar. Si dupa il pui iar pe ala vechi sub sa. Editat August 10, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Il tin sub sa de rezerva. Dar raman cu banuiala ca este bun. Si bateria a fost de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Ca sa intelegi ce ai masurat acolo uita te pe schema. Este in manual. Ca idee tu masori daca diodele sunt strapunse sau nu. Intr o directie ele conduc si in cealalta ar trebui sa nu conduca. Asta verifici tu cu multimetrul pus pe dioda. Aceasta verificare iti zice daca rectificatea mai functioneaza. Pasul 2 e sa verifici daca regulatorul mai functioneaza si asta se face cu motorul pornit, bateria conectata si cate rpm zice in carte. Daca facand aceste 2 teste, eventual astepti sa se si incalzeasca releul acela ca sa nu stai cu gandul ca poate merge doar cand e rece, toate rezultatele sunt in parametri atunci e bun releul si il pastrezi de rezerva sau il vinzi. Concluzie: vezi in carte, citeste cu atentie si aibsa intelegi ce faci si apoi ai sa intelegi daca e bun sau nu. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.