Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

WD40 sau alte degripant, frecat cheia in contact si incercat iar. Apasa pe cheie si incearca sa intorci, incearca cu ghidonul drept, fara sa il blochezi, incearca si cu el blocat, poate are vreo smecherie, din cauza uzurii. Daca fostul proprietar a avut vreun breloc de neam prost, e posibil sa fi tocit si cateii din contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebuie sa tragi usor de cheie inspre tine si apoi sa intorci de ea. Nu spun asta din aroganta, ci pt ca si eu am avut problema asta cand mi-am luat sv-ul, la cbr doar bagam cheia si intorceam de ea, iar la sv ma uitam ca broasca la inundatii crezand ca am stricat cheia sau ceva :) n-ar strica sa-i dai si cu niste wd40 inainte, ca sa cureti eventualele depuneri.

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca mi doream un circ ieftin, nu as fi stiut la cine sa apelez. Norocul meu ca existati voi..
Ceva idei marete care sa ajute aveti? Spre exemplu:
@WotRU2Me: stii cumva unde gasesc de cumparat o aripa fata de GSX-R 750 K2?

 

Aveti aici: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-gsxr-750-k1-k3-ID25v6b.html#a609a16acc

Se gasesc toate, fii pe pace, nu-i musai de idei marete, ci doar de putintica rabdare.

Spor cu mitoza esapamentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, revin si eu cu 2 intrebari :

 

- oglinzi pentru capete de ghidon ( pentru Sv 650 s K6, semighidoane ): de unde as putea gasi un model complet rabatabil ? cele de aici de la Oxford ( ox120) http://www.oxfordmoto.ro/cumpara/oglinzi-capete-ghidon-negru-181 am inteles ca nu se pot rabata si este problema cand bag motoreta la "garaj", caci ghidonul intra aproape la fix si mai raman doar 2-3 cm fata de latimea intrarii.

- semnalizari pe led: vreau sa schimb semnalizarile originale cu unele pe led, si mi s-a spus ca este posibil sa imi trebuiasca si releu led + 4 rezistente de 25 W. Cei care au montat semnalizare pe led, imi pot da mai multe detalii ?

 

Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aveti aici: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-gsxr-750-k1-k3-ID25v6b.html#a609a16acc

Se gasesc toate, fii pe pace, nu-i musai de idei marete, ci doar de putintica rabdare.

Spor cu mitoza esapamentului.

Am rezolvat intre timp cu aripa. Cu Mihai vorbisem deja si mi a zis ca nu avea aripa. Oricum, iti multumesc pentru raspuns si pentru urare.

» Post actualizat in 02 Apr 2016 19:23

E vreun posesor de SV1000 din 2003-2006 din Bucuresti care ar putea sa ma ajute cu niste informatii si eventual cu o proba de scarite spate? Fac cinste...

Editat de gxg.marin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

as vrea sa-mi reglez si eu TPS-ul si fast idle-ul, dar nu ma pricep. E vreunul dintre voi dispus sa ma ajute cu aceste operatiuni? contra-cost, evident :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mandru posesor de SV 650 S K5 incepand cu aceasta seara.

Am mers doar 30 de mile de la vanzator la mine acasa intr-un trafic destul de "simpatic" in Londra reusind sa prind peste 30 de semafoare.

Pozele vor urma insa pana atunci am cateva intrebari pentru batrani:

 

1. La ce temperatura sa ma astept in trafic? Mi-a oscilat intre 85 si 99 (si sincer tot ce e peste 90 ma cam incomodeaza) asa ca as vrea sa stiu daca e ceva ciudat, normal, etc. (Ca stil de mers, multe semafoare, a 2a si a 3a maxim schimbat in 5-7000.

 

2. Are in ea Motul 7100 10W40 100%Syntetic (sa ma uit dupa altceva pentru a evita temperaturile mari si o viata cat mai indelungata?)

 

3. Sunt lenes insa are cineva un link la indemana pentru manualul ei? Bere virtuala cat cuprinde.

 

4. Stie cineva un Service bun si sincer in Londra (din experienta). O sa intreb si pe celalalt topic.

 

Multumesc frumos si o seara faina.

Editat de Pijama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi la mine in semnatura. aveam toate manualele.

 

99 de grade e ok, ventilatorul porneste undeva pe acolo deci e in parametri. Daca mai tin eu bine minte optimul motorului e pe la 90 de grade. sper sa nu gresesc. oricum sub 85 sigur nu e optim.

 

uleiul pare ok, daca e schimabt la timp.

 

schimbat la 7000 o sa iti consume multisor, poti incerca un stil mai relax de mers prin aglomeratie.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridersowg, daca esti din Bucuresti te astept in magazinul Mymoto din Cotroceni 19. Vino cu motorul si vedem cum pica oglinzile de la Oxford ( le avem in stoc).

» Post actualizat in 06 Apr 2016 18:38

Ridersowg, daca esti din Bucuresti te astept in magazinul Mymoto din Cotroceni 19. Vino cu motorul si vedem cum pica oglinzile de la Oxford ( le avem in stoc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.intamplator am dat de anuntul asta.

0744637222.nr proprietarului

Nu stiu cum.sa ti dau poza cu anuntul.e pe un grup moto pe facebook.MotoRo

Sv 2004

post-63866-0-29314900-1460188722_thumb.png

Editat de SheriffC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas dator cu niste poze si din moment ce am fost vorbaret atunci cand am avut nevoie de ceva (o informatie sau un sfat) am zis ca ar fi frumos sa vin si cu un update.

500 de mile intr-o saptamana si o zi de la cumparare (daily commute si un drum mai lung prin UK) pana acum si ma declar foarte multumit de alegerea facuta si SV per total.

Venind de pe CB500 stiam ca vroiam doi cilindri (in paralel sau in V) insa nici mai multi, nici mai putini iar SV-ul mi se potriveste ca o manusa.

 

Pozitia nu e atat de rea pe cat ma asteptam, chiar nu am avut dureri de incheieturi pana acum, nici in oras in plin trafic si nici dupa mers 160 de mile dintr-o bucata.

Autonomie e destul de buna (tre sa calculez cat e insa) dupa un plin ochi am reusit 150 mile mers extern 70-90 mph si vreo 25 de mile in oras inainte sa inceapa rezerva sa palpaie.

 

Planuri de viitor pentru ea? Multi km si o intretinere ca la carte (cam dificil intr-un loc unde ploua de 3 ori pe zi si vantul rascoleste tot praful dar nu si imposibil)

http://s18.postimg.org/5zittezrd/IMG_0041_1.jpg

http://s21.postimg.org/s495pl2av/IMG_0040_1.jpg

Editat de Pijama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pentru al meu SV650S din 2000 caut deflector touring SH (Isotta, Puig, Powerbronze etc.) si carena inferioara dreapta. M-am uitat peste preturile de catalog si nu-mi plac. Pot da la schimb bani sau deflector Double Bubble Puig. (atasez poze putin mai tarziu)

 

Numa' bine!

Editat de mariuspmg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pentru al meu SV650S din 2000 caut deflector touring SH (Isotta, Puig, Powerbronze etc.) si carena inferioara dreapta. M-am uitat peste preturile de catalog si nu-mi plac. Pot da la schimb bani sau deflector Double Bubble Puig. (atasez poze putin mai tarziu)

 

Numa' bine!

 

post-67862-0-88067000-1460806383_thumb.jpg

 

post-67862-0-30826900-1460806397_thumb.jpg

 

Pozele promise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...