Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cazul asta nu pot decat sa te felicit, daca ai grija de el, ai un motor care te va tine mult si bine! Este un motor extrem de distractiv, suficient de puternic incat sa nu te plictisesti de el si cu o ciclistica nemaipomenita, e drep ca are cateva minusuri - suspensii si frane - dar cu un pic de timp, vointa si ceva bani se pot rezolva si alea. nRock si cat mai multi KM!

 

p.s. un prim lucru pe care ti-l recomand sa il fac, dupa ce rezolvi problema tzacanitului este sa ii schimbi, prevenitiv, releul de incarcare cu unul mai nou/mai mare (de ex de GSX1000R), este o "buba'' arhicunoscuta de-a primei generatii, mai ales modelele de dinainte de 2000-2001.

 

Mersi, urmeaza sa ma bag mai tare in motorul asta cu banii, de luna viitoare.

Luna asta inca fac upgrade de suspensii si frane la masina, plus ca abia am scos Shadow-ul de la revizie.

Ulei si bujii am noi, placute frana fata spate si discuri in stare foarte buna, cauciucuri cam 50%..

 

Alte probleme care apar la modelul asta mai sunt?

 

Pe lista de facut pana acum am rulment roata fata uzat, garnituri furca invechite si cu inceput de crapaturi, rulmentul de la furca pare de asemenea sa fie uzat.

Ma gandesc la furtune de frana noi... alte sugestii?

Editat de Dru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut careva o reglare a supapelor la un sv varianta 99-02? Eventual schimbul pastilelor (shims, cum le zice pe engleza). Unde si la ce bani?

Si care ar fi semnele ca ar trebui facut asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut careva o reglare a supapelor la un sv varianta 99-02? Eventual schimbul pastilelor (shims, cum le zice pe engleza). Unde si la ce bani?

Si care ar fi semnele ca ar trebui facut asa ceva?

 

Yup! La mine-n garaj ocazie cu care am schimbat si semeringurile supapelor! All you need is lovetime! :tempted: (si rabdare). Simptome nu prea sunt, numarul KM de pe bord este un indiciu dar si mai mult conteaza regimul de functionare, la mine din cele 8 supape doar 2 mai erau in parametrii, dupa schimb raspunsul la acceleratie era total diferit la fel si forta cu care "tragea". nRock! si spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dat motorul jos cand le-ai inlocuit? Eu am incercat sa le masor mai demult si mi s-a parut extrem de incomod sa umblu pe la cilindrul fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, este mult mai usor, chiar daca e mai mult de munca cu datul motorului jos de pe cadru - pentru masurare insa se poate si cu el pe cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara, de cateva zile sunt fericitul posesor al unui Sv1000s, 2004. As dori sa stiu si eu ce asteptari sa am,probleme, etc. As avea un set de intrebari

- Cum stiu cand trebuie reglate supapele ?

- Intalniri cand facem si unde , bucuresti

- Oala de ambreiaj face foarte putin zgomot si o mica vibratie in plus cand apas ambreiajul dispar ambele,cat de critic este ?

 

 

Multumesc frumos

post-84968-0-45925500-1463606758_thumb.jpg

post-84968-0-33648700-1463606772_thumb.jpg

post-84968-0-05857000-1463606790_thumb.jpg

post-84968-0-93922800-1463606803_thumb.jpg

Editat de Andrei_bandit650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicio relaxare la mana :nono: Rezervorul era aproape gol, am alimentat de 50 ron si am facut peste 300km.

Ori fac eu calculele gresit, ori ceva nu e ok in afirmatie: mie imi iese undeva la 3.3% consumul tau. Unde si cum mergi de scoti consum de genul asta?

 

1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui

Si eu ziceam ca 250km/plin la vaca mea de 1200 mi se pare putin :crack: Drept e ca mers mai linistit fata de ce zici tu acolo :)

 

 

As dori sa stiu si eu ce asteptari sa am

Ar trebui sa te astepti ca el sa mearga ca un kawasaki h2 si sa consume cat un scuter. De asemeni confortul nu trebuie sa fie sub un bmw LT1200.

 

,probleme, etc.

e plin netul de ce trebuie verificat. Daca l-ai luat si nu ai intrebat asta inainte... acum e bun luat, chit ca va dezvolta sau nu. In principal, verficat ca orice fier: revizie completa daca l-ai luat sa il pastrezi pt tine si verificat jocuri la tot ce inseamna piesa articulata, rulmenti etc.

 

As avea un set de intrebari

- Cum stiu cand trebuie reglate supapele ?

zice manualul sau se aud.

 

 

- Oala de ambreiaj face foarte putin zgomot si o mica vibratie in plus cand apas ambreiajul dispar ambele,cat de critic este ?

daca nu toaca rau, nu e bai. Am auzit unele cu batai grave (si nu doar SV) si inca mergeau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il stapanesti sanatos, cand am postat, nu cred ca am observat pozele... Arata tare bine SV-ul pe gri (chiar si prima generatie), insa cineva s-a jucat cu prea mult rosu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O toba care sa sune ceva mai bine decat cea stock ptr un sv650s din 2000? Ceva mai tare. Cu basi mai multi. Recomandari?

Si presupune si o reglare a carburilor schimbarea tobei. Ca sa scuipe ceva mai multa benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut o sincronizare , nu erau foarte dereglate , autonomia a crescut la 180 de km , saptamana viitoare imi ajunge un filtru de aer kn , poate poate mai creste unpic:)) , imi puteti spune voi cam ce autonomie aveti cu un plin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La stilul meu de mers (viteza legala) consum cam 4 l/100. Deci scot peste 300 de km.

O singura data, am reusit sa fac 350 de km pana sa se aprinda becul (nu am trecut de 90 km/h), dar asta a fost o exceptie. Nu am mai reusit apoi :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu are Gen 1. Si a mea e tot Gen1 si un plin ma duce pana-n 300Km. Poate si peste, daca sunt atent cu viteza, lucru care nu se intampla prea des :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai tin eu bine minte, de fiecare data cand am mers pe la intalniri, domnsoara cu sv gen 2 era mai economica decat mine (e adevarat ca aveam si pasager). Deci se poate daca scopul e consum redus. Altfel, cum zice m4v3rick, pana in 300 de km ar trebui sa duca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu am mers cu asa viteze, nu stiu ce sa zic. Dar poti incerca sa mergi cu vitezele legale si cat mai constant si vezi cat consuma atunci. Daca scade in jurul a 4 - 4.5/100, atunci stilul de mers e problema (aici vorbesc de mers in afara orasului). Daca cu stilul mentionat consuma tot mult atunci e o problema pe undeva.

 

Filtrul de aer e curat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca am calculat yo bine ai un consum de 8,8%, ceea ce mi se pare enorm pentru un 650 Gen2. incearca sa o lasi mai moale un pic si sa vezi ce consumi scoti.

 

totodata, daca ai schimbat recent bujiile (banuiesc ca ai pus unele noi) scoate-le si uitate la ele sa vezi cum arata dupa o utilizare de X kilometrii - poate ai o problema de amestec (prea bogat) (miroase a benzina cand sta degeaba?) daca verifici/schimbi filtrul de aer verifica neaparat si sensorul de aer (MAF/Debitmetrul) el e cel care informeaza ECU despre cantitatea de aer+benzina pe care sa o amestece in cilindru - posibil aici sa ai o hiba si de aici extracantitatea de benzina... my 2C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu miroase , nu se inceaca , nu scoate fum , ce-i drept si eu trag de ea , o sa incerc s-o las mai moale . dar am renuntat total la mersul in oras si in afara ma cam mananca mana ...

Pai ce mai vrei? E normal sa-ti manance sa daca pilotezi cum ai spus. La utilizare normala cred ca ia pe la 6.5 (nu ma refer la schimbat repede toate treptele si stabilizata la 60 km/h, ci la accelerari normale pentru o motocicleta si mentinerea motorului undeva in zona in care sa ai cat de cat cuplu). Daca o mai si pui la treaba serios, cam aia e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu miroase , nu se inceaca , nu scoate fum , ce-i drept si eu trag de ea , o sa incerc s-o las mai moale . dar am renuntat total la mersul in oras si in afara ma cam mananca mana ...

 

Incearca un stil de mers linistit vreme de un plin, verifica si ce s-a zis mai sus. Daca ma iau dupa numar, esti din Bistrita-Nasaud. Daca faci un drum dus-intors pana la Vatra Dornei, ai vreo 170 km cu drum prin pas, asflat bun si serpentine faine + tras de ea cum zici, nu stiu daca e chiar mult acel consum de 8.8. Sunt convins ca serpentinele alea nu le iei cu motorul la 4000 rpm.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...