m4v3rick Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Yo am fost pana la mare si inapoi in vara si n-am avut probleme, am avut grija sa le strang bine de tot ca sa nu miste prea mult, le-am ancorat cu toate chingile cu care vin, in pauzele de pe traseu mai verificam si strangeam chingile. Prima data mi-a fost frica ca o sa se topeasca geanta din dreapta, care sta desupra tobei, dar nu a fost cazul. Cred ca daca se misca se poate intampla ce ai patit tu. Eventual ca o chestie de siguranta ai putea sa lipesti peste vopsea o folie transparenta autocolanta sau sa lipesti/cosi peste chingi si suprafetele de contact ceva material moale (o pasla ceva) care sa nu zgarie carena. Dar yo nu m-am obosit, imi place ca motoru' sa arate bine, dar mai mult ma intereseaza sa functioneze bine, invariabil si indiferent de cat de mare grija ai de ea, tot o sa apara mici zgarieruri pe ea si doar ne-am cumparat motoare sa ne simtim bine cu ele nu sa le punem intr-o vitrina si sa ne uitam la ele. Gresesc cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu gresesti, dar eu nu ma referam la mici zgarieturi. ma refeream la zone in care se luase vopseaua. probabil si din cauza drumului denivelat, ale mele s-au miscat mai mult, pe cand la tine au stat intr-o pozitie fixa. presupun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta. Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Va stresez cu atatea intrebari pentru ca ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta. Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Va stresez cu atatea intrebari pentru ca ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta. Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Imi pare rau ca va stresez cu atatea intrebari dar de mult nu mi s-a mai intamplat sa fiu asa nehotarat. De obicei sunt un tip metodic, care cauta mult, citeste mult si cand isi ia ceva ajunge sa stie mai multe despre acel lucru decat vanzatorul. Dar problema S vs N este greu de rezolvat se pare. Si ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 eu am facut praf rezervorul de la tank-bag, dar nu am ce face, e mult mai util decat un rezervor stralucitor. cu gentile la fel, atata timp cat nu ai suport pentru gentile laterale nu prea ai cum sa o dai la pace cu vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Treaba asta cu vantul pe naked tine si de obisnuinta pana la urma.. Eu nu aveam nici un fel de parbriz pe al meu (naked fiind) si, desi la inceput 140 mi se parea ingrozitor la drum lung, intr-un final puteam sa merg cu 160 constant fara nici un fel de pb! O semicarenata te va proteja clar mai bine la vant, dar asta nu inseamna ca pe un naked te vei simti bine doar pana in 120.. Repet, e chestie de obisnuinta! Deranjant rau este intr-adevar la 200, mai ales fara parbriz Dar nu cred ca e cazul sa intram in detaliile astea, pt ca daca vrei viteze de genul te orientezi spre cu totul si cu totul alta motocicleta... Si la fel cum am mai spus, pt S exista optiunea de kit superbike, care presupune un al jug superior pe care se prinde un ghidon normal! Cu care la fel, te vei obisnui si in trafic... Si eu aveam ghidonul schimbat si pot spune ca eram mult mai multumit de el decat de ala stoc, desi era mult mai lat! Ideea e sa te simti tu bine pe mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Inseamna ca s-au miscat calumea, probabil stanga dreapta si chinghile alea is destul de dure intradevar si au ros vopseaua. Incearca sa le legi mai bine pe viitor sau daca nu lipesi vreo folie, pune ceva, o panza sau altceva intre genti si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 legat de vant si eu sunt ok cu vantul 160 cruise, dar am un parbriz de la puig nu foarte inalt dar nici masca de far. 210-220 am facut autostrada constant fara stres cu acelasi parbriz, undeva peste 170 trebuie sa bagi capu la cutie. ma bate gandul sa imi iau niste inaltatoare de ghidon si sa ii pun unul de enduro, am gasit si un kit pentru scarite si le mai lasi un pic si uite asa scoti o mobra de touring cu o cutie sportiva. sunt foarte multe variante de modificare ideea e sa stii ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Si bani sa ai... in rest SV e brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 cei cu sv-uri de dupa 2003: senzorul pt viteza unde e? e ca si la prima varianta, pe roata din fata? sau e la cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 cei cu sv-uri de dupa 2003: senzorul pt viteza unde e? e ca si la prima varianta, pe roata din fata? sau e la cutia de viteze? la mine senzorul este pe cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) la 1st gen nu e melciu ala pe fata ? @valbida1 : poti sa-ti iei o husa care vine peste tot rezervorul (sau pe jumatate) ca poti pune orice . genti , tankbag bla bla. cel putin asa am vazut eu. in felul asta iti protejezi rezervorul cel mai bine. Cat despre tine Anjin....faci cum crezi. N-avem ce sfaturi sa-ti dam daca tu nu o sa simti bine pe S sau pe N. Daca iti place N, asta iti iei, iar cu timpul te obisnuiesti. nu-ti mai pune atatea probleme. Edit : Cauta Tank Bra (semi) si Tank Cover (intreg). eu asa am vazut Editat Decembrie 7, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta.Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Imi pare rau ca va stresez cu atatea intrebari dar de mult nu mi s-a mai intamplat sa fiu asa nehotarat. De obicei sunt un tip metodic, care cauta mult, citeste mult si cand isi ia ceva ajunge sa stie mai multe despre acel lucru decat vanzatorul. Dar problema S vs N este greu de rezolvat se pare. Si ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Daca iti iei N, te vei obisnui in timp cu vantul, nu te speria dupa prima tura. Eu am un mic parbriz care ma protejeaza suficient la vitezele cu care merg de obicei (100-110).. Daca vreau sa merg peste 150...bag capu la cutie si iar e ok. Sincer, mie imi place N pentru ca "simt" mult mai bine cand am depasit viteza legala si trebuie sa incetinesc , ceea ce nu pot spune despre o carenata (cu ZX9 a trebuit sa ma uit la ceas ca sa-mi dau seama ca am 160). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 la 1st gen nu e melciu ala pe fata ? @valbida1 : poti sa-ti iei o husa care vine peste tot rezervorul (sau pe jumatate) ca poti pune orice . genti , tankbag bla bla. cel putin asa am vazut eu. in felul asta iti protejezi rezervorul cel mai bine. Cat despre tine Anjin....faci cum crezi. N-avem ce sfaturi sa-ti dam daca tu nu o sa simti bine pe S sau pe N. Daca iti place N, asta iti iei, iar cu timpul te obisnuiesti. nu-ti mai pune atatea probleme. Edit : Cauta Tank Bra (semi) si Tank Cover (intreg). eu asa am vazut salut maestre. le stiu nu stiu de ce nu mi-am luat cu toate ca arata misto, dar cum mai las mobra afara poate de asta. vezi ca am un bug spoiler nou-este crud e luat din germania numai ca aia mi-au gresit comanda si la asta de 1000 nu se potriveste mai mult ca sigur e pentru 650. daca te intereseaza PM am platit in jur de 60-70 euro pentru el. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 eu am pus bug de 1000 pe 650,mai greu dar a mers,doar in 2 prinderi pe diagonala,dar nu are nici o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 pana la 110 nu ai nici o problema cu vantul pe orice distanta. se poate merge si cu 140, fara sa fie ceva extraordinar de greu. mai sus, doar in ture scurte. eu vorbesc de a mea, N fara parbriz. a fost o impresie falsa ca e vantul puternic la 70-80, o sa ti-o schimbi repede dupa ca vei face cativa km. daca te multumesti sa faci touring cu 110, nu-ti fie deloc frica de naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Si din considerente materiale dar si din considerente estetice ( de cand am vrut moto gandul mi-a stat la naked-uri in principal ) in cele din urma am hotarat sa fie naked. Ramane sa gasesc cea mai avantajoasa oferta si sa o aduc acasa. Voi reveni desigur cuimpresii si idei, iar in curand sper si cu sfaturi si pareri ca detinator de SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Succesuri si spor la cumparaturi si poate ne vedem la primavara pe sosele p.s. Daca iti iei un SH incearca sa o cumperi de la cineva de incredere si daca nu ai mai avut motor sau nu te pricepi mergi inainte sa o iei cu cineva care se pricepe si te poate ajuta. Sunt multi in .ro care nu sunt asa de incredere. Ride on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Bafta la achizitie! Atentie la ce cumperi, iar daca nu stii pe nimeni care sa mearga cu tine cand o iei si sa se uite la ea, poti opta pentru cumpararea din afara. eu sunt multumit la ce am gasit in germania si de serviciile celor cu care am colaborat. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Seara buna baieti si fete. Rataceam pe sv650.org si am dat de o chestie super tare. (sau poate stiati dinainte). E un nene care face tricouri cu Sv-uri, destul de dragute (am atasat un exemplu). Cred ca o sa-mi comand unu pentru ca sunt fan al tricourilor personalizate. . Na, gata, v-am dat stirea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Pai daca am face undeva in sezonu urmator o intalnire mai mare pe udneva prin mijlocu tarii (ca sa vina din toate partile) ar fi o idee sa avem tricouri din astea. Si mie imi plac, dar parca sa il comand asa nu prea imi vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) Ah, am uitat sa pun link, sa vedeti si preturi. Tricouri Cred ca ajung la 70-80 lei cu transport, zic eu, bucata . E fun . Baaa, sigur facem la anu intalnire de sv-uri, dar mai mult ca plimbare. Editat Decembrie 9, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Pai ca orice. da eu cum sunt foarte nou in randu vostru, imi doresc o astfetl de intalnire/plimbare. ca o fi o plimbare mai lunga gen weekend sau nu, asta ramane de vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 plimbare??? merg si io!! dar sper sa nu iasa asa cum ies intalnirile noastre din bucuresti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.