Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vorbit cu tipul, a zic ca are maneta de ambreaj la 40 RON de pe motocicleta si la 47 RON noua. Acuma nu stiu daca e scump sau nu...am gasit si pe ebay pe la 6-7 euro, dar nu stiu cat costa transportul.

De asta vb?: http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...f4i+-40092.html

 

Exact. Mie mi-a cerut foarte multi bani pe ceva componente despre care mi-a povestit ca sunt in stare buna, cand le-am primit am descoperit ca erau o gramada de fiare si strambe si ruginite si zgariate. Poate si eu am gresit pentru ca din garba nu am cerut o fotografie macar. Nu as vrea sa-i fac antireclama pentru ca omu' mi-a raspuns la telefon si a fost prompt, dar m-a mintit.

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele 120ron[negociabil].daca vrei sa le vezi iti las un id :blink:

:crack: cand vroiam sa vand carena, printre cei de pe forum mi-au sarit cativa in cap ca ar fi scumpa. :blink: .......oglinzile le-am dat muuuuult mai ieftin.....

apropos, mai am de dat doar semighidoanele si bordul ( 19700 km inregistrati) .......suzuki 650 S / 2001.

 

mai am un pic si voi pune si eu poze :)

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Faceti-mi si mie o recomandare. Vreau sa-mi pun niste crashpad-uri la SV650[k8] S.

Acum, eu imi inchipui ca ar trebui sa am la roata din fata, roata din spate, ghidon si motor. Gresesc?

Si doi, aveti vreo recomandare de marca, furnizor, preturi, calitate?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa-ti zic o chestie... am picat cu un sv (model vechi) la 80km/h pe o parte... nici pas nu a zis. singurul lucru avariat a fost carena pe partea cazuta, era crapata un pic. in rest, absolut nimic!

 

sv-ul nu e un motor sensibil la crash-uri... 2 pad-uri pentru motor sunt mai mult decat suficient! eu insa prefer fara, nu vreau sa risc sa-mi indoi cadrul cu asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Faceti-mi si mie o recomandare. Vreau sa-mi pun niste crashpad-uri la SV650[k8] S.

Acum, eu imi inchipui ca ar trebui sa am la roata din fata, roata din spate, ghidon si motor. Gresesc?

Si doi, aveti vreo recomandare de marca, furnizor, preturi, calitate?

 

Merci

 

:crack: da ce vrei sa-i faci?o blindezi? eu am crasuh-uri care m-au scapat de multe cheltuieli , bine...eu fiind mai mica de inaltime , am mai scapat-o . cand am cazut la 30-40 km/h si mi s-a dus taras , datorita crash-ului am scapat doar cu doua zgarieturi , minore as spune, pe carena , geamul semnalului fata spart si pedala de la frana de picior rupt. si asta pentru ca mi-a cedat suportul de crash-pad de sub carena. mi-am luat de curand alt set de crash-uri , sa le schimb pe cele vechi, le-am comandat de la hunter2002 de pe forum. a mea e full carenata si sunt un pic diferite fata de ce-ti trebuie tie. m-au costat 50 euro, comandate din anglia, plus drumul de la alba la bucuresti. poti sa le comanzi de unde vrei tu ...chiar si la scortio-az aveau pe stoc la un moment dat. sau vezi ca mai e pe forum un tip gigiberlogea, parca, si poate sa duca de la baracuda si inca unii care stiu ca sunt destul de ok.

 

cum spunea si aoleks, niste crasuri prinse in dreptul motorului iti sunt de ajuns.

 

decizia iti apartine!!

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Faceti-mi si mie o recomandare. Vreau sa-mi pun niste crashpad-uri la SV650[k8] S.

Acum, eu imi inchipui ca ar trebui sa am la roata din fata, roata din spate, ghidon si motor. Gresesc?

Si doi, aveti vreo recomandare de marca, furnizor, preturi, calitate?

 

Merci

 

Ale mele sunt cam asa : post-15613-1233760387_thumb.jpgpost-15613-1233760456_thumb.jpg .....sv 650 / 2001.

La cazaturi usoare se poate schimba doar "capul" de plastic

Un amic le-a folosit ca model......vor fi facute pe strung.....departe de pretul de magazin. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ai mama lor de crashpaduri, depinde cum pici - yo cu un mic hiside la 80 la ora am izbit cu ghidonu drept de asfalt, el a preluat tot socul, bineinteles ca s-a indoit, din pacate infundandu-mi rezervoru :crack: si cam atat. Cand am picat nu aveam crasuri (nici acum n-am), daca as fi avut poate nu mi s-ar fi scrijelit un pic vopseaua de pe rezervor, de rupt n-am rupt nimic, ceea ce a fost intradevar foarte ciudat pentru ca in alta zi, cand ma uitam dupa un chiosc de tigari prin Sinaia, ala din fata a pus frana brusc, si yo am facut exact acelasi lucru, doar ca el avea 4 roti, yo numai 2 si eram intr-o usoara curba - m-am terzit pe jos cu pedala de la schimbator in 2, totu la impreionanta viteza de 20-30Km/h.

In concluzie, uneori ajuta sa ai asa ceva pe mobra (vreau sa-mi pun) dar alteori... ca in legile lui Murphy, se rupe tot mai putin zona cu crashpadu :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am si nu vad o problema in a avea daca iei de unde trebuie.

am prieteni care au patit-o cu multe firme consacrate, ce e drept dinamica fiecarui accident difera.

 

pe mine m-a convins un filmulet pe care il gasiti in linkul pus si care zic eu e elocvent.

 

http://cgi.ebay.com/SUZUKI-SV-1000-FAIRING...1QQcmdZViewItem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV-istilor, voi cat de des schimbati filtrul de ulei? la fiecare schimb de ulei?

eu asa faceam dar oare are rost? manualu scrie ca ca la fiecare al treilea schimb de ulei parca :crack:

 

PS: si eu as fii interesat de un crashpad, pt ca pana acum toate trantele care le-am avut erau de pe loc :blink:) si puteam sa scap fara pagube daca aveam un crashpad :blink:

dar poblema e ca am carena inferioara si nu stiu cum sa montez un crashpad pt ca trebe taiat carena, plus ca carena e si mai lata si nu stiu daca in caz ca pica, pica pe carena sau pe crashpad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo tot la al doilea schimb inlocuiesc si filtru', dar depinde si de cum se prezinta uleiu la schimbare si regimul de mers al motorului. Acum dupa pauza de iarna odata cu schimbu de ulei ii schimb si filtru, plus restu consumabilelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avind in vedere ca in weekend se asteapta 15 grade celsius am decis sa inmatriculez provizoriu noua mea jucarie sa nu pierd prilejul de a face o tura pe uscat pentru ca pana astazi nu facusem decat vreo 500 de metri pe o mazga mai rau decat pe gheata:eek:

prima impresie dupa vreo cinci kilometri ??? (drumul pana la munca si un mic ocol inapoi spre casa) ......habar nu am. :blink: la dus drumul este "raschetat" si bataia ca toti dracii, iar la intoarcere era deja intuneric si plin de noroi de la "santierele patriei".

singurul lucru de care sunt acum sigur este ca nu e de joaca cu frana de motor care chiar exista :crack:

 

concluzia este ca abia astept ziua de sambata cu cele 15 grade si cerul senin

deci daca mai este cineva nerabdator sa iasa astept o vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar are o frana de motor puternica, o sa iti trebuiasca cv vreme pana o sa te obisnuiesti cu ea, si mie mi-a trebuit cv vreme si inca nu m-am obisnuit in totalitate dupa aprox. 1000km, adica venind de la Cluj pe Meses pe coborare am dat o treapta in jos si am lasat ambreaju umpic mai brusc iar roata din spate s-a blocat putin, fiind frig afara si aderenta destul foarte slaba. Trebuie avut grija mare cu frana de motor :crack:

 

In legatura cu schimbarea filtrului de ulei eu l-am schimbat cand am schimbat si uleiul, fiind la primu schimb de ulei de cand o am, dar o sa il schimb de fiecare data cand schimb uleiul pt ca nu e foarte scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar avem si avantaje la frana d motor a sv-ului,in curbe t redresezi usor in caz k realizezi k mergi prea tare si la opriri d urgenta i foarte utila bineinteles dupa c sti sa o folosesti si sa te obisnuiesti cu ea.

 

Ps:in bord c becuri avem?si se pot schmba usor?sunt disponibile si pe culori?niste poze daka s poate.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot a venit ceva caldura pe la noi, am pornit si eu motorasu, sa vad daca se mai invarte :scratch:. Toate bune si frumoase, trebuie sa ii fac schimburile. in ceea ce priveste schimbul filtrului, daca faci cum zice cartea e ok, daca il schimbi mai des cu siguranta nu dauneaza (decat buzunarului).

Bafta. si plimbari placute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare: mi-am luat de la louis simeringuri de ulei pentru furca. pe ambalaj , printre multe alte modele, scrie ca se potrivesc la sv650 '99-'01. eu am sv din 2002 N. se vor potrivi la mine?

 

codul lor este 10042319

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare: mi-am luat de la louis simeringuri de ulei pentru furca. pe ambalaj , printre multe alte modele, scrie ca se potrivesc la sv650 '99-'01. eu am sv din 2002 N. se vor potrivi la mine?

 

codul lor este 10042319

Da! Seria de fapt e 99-02, nu 99-01 :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica nelamurire: de pe louis.de poate comanda oricine? adica fac eu comanda si vine pachetul in tara, platesc cu card, sau ramburs? pe louis nu am gasit nimic in engleza, de fapt nici nu stiu cum sa caut ca nu inteleg mai nimic din germana. so, cam care e treaba? mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Care stiti cum e cu Leo Vince?

Am comandat toba leo vince sbk oval, titan, ca era oferta. Dar, am mai luat o chestie in plus, un "inlocuitor de catalizator"!

Comersantul a incercat sa-mi explice in doua vorbe despre ce este vorba... se taie teava, se mufeaza... ma rog, n-am priceput.

Dar rationamentul parea corect... ca pui degeaba toba aftermaket daca nu scoti catalizatorul.

 

Toate bune si frumoase. Intrebarea e, ce fac cu injectia dupa ce pun esapamentul asta?

La carburatie m-am descurcat, la injectie cum este?

Care-ati facut sau ati vazut pe frun alt forum tutoriale?

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Care stiti cum e cu Leo Vince?

Am comandat toba leo vince sbk oval, titan, ca era oferta. Dar, am mai luat o chestie in plus, un "inlocuitor de catalizator"!

Comersantul a incercat sa-mi explice in doua vorbe despre ce este vorba... se taie teava, se mufeaza... ma rog, n-am priceput.

Dar rationamentul parea corect... ca pui degeaba toba aftermaket daca nu scoti catalizatorul.

 

Toate bune si frumoase. Intrebarea e, ce fac cu injectia dupa ce pun esapamentul asta?

La carburatie m-am descurcat, la injectie cum este?

Care-ati facut sau ati vazut pe frun alt forum tutoriale?

 

Bafta

 

Buna alegere ai facut, pt sv-uri cu motor stock, leovince ii baza

si eu mi-am comandat una, luni trebe sa ajunga :scratch:

 

daca schimbi doar toba cica nu e necesar remaparea injectiei.

cat despre catalizator, eu l-as lasa acolo... i-mi place sa fiu mai ECO :lol:

plus ca oricum nu o sa castigi nu stiu ce performante

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...