Sari la conținut

Accident Bucuresti 28.04 zona Budapesta


anonymous
 Share

Postări Recomandate

Este destept sa se stie si de ce nu se poate opri tare de urgenta, nu se poate frana tare fara cadere, nu se poate apleca pe viraj, etc. Cand se cade cu guma proasta nu este vorba despre service, este vorba despre una dintre cauzele accidentului. Nu este morbid, nu este jignitor, nu este revoltator. Nu este vorba ca unul este prost sau altul este destept dar este vorba despre ce se poate invata din situatii neplacute sau, Doamne fereste, nefericite.

Daca este vorba doar despre ogrish sau sa injuram soferi neatenti/nesimtiti atunci se invata prea putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multumiri calduroase pe aceasta cale gixxer-ului ca a gasit de cuviinta sa imi stearga posturile, ca deh, accidentele nu sunt niciodata provocate de posibilitatea sa ai niste gume de tot k_k_t-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumiri calduroase pe aceasta cale gixxer-ului ca a gasit de cuviinta sa imi stearga posturile, ca deh, accidentele nu sunt niciodata provocate de posibilitatea sa ai niste gume de tot k_k_t-ul.

Nici o guma nu sfideaza legile fizicii. E mai important stilul de condus in conditiile in care ai gumele in stare ok, chiar daca sunt cele de fabrica, decat sa ai cele mia bune gume si sa nu simti traficul. Nu sustin extremele in nici o situatie, deci le elimin si din condusul motocicletei, dar degetele alea pe frana de care vorbea moldovan si anticiparea celorlati participanti la trafic pot face minuni, spre deosebire de gume care nu pot face asha ceva.

 

parerea mea. hac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o guma nu sfideaza legile fizicii. E mai important stilul de condus in conditiile in care ai gumele in stare ok, chiar daca sunt cele de fabrica, decat sa ai cele mia bune gume si sa nu simti traficul. Nu sustin extremele in nici o situatie, deci le elimin si din condusul motocicletei, dar degetele alea pe frana de care vorbea moldovan si anticiparea celorlati participanti la trafic pot face minuni, spre deosebire de gume care nu pot face asha ceva.

 

parerea mea. hac

 

Daca mergi cu gume naspa si ai pretentia sa te increzi in frane (vorba aia) si skilluri de pilot nu inseamna decat ca sfidezi regulile bunului simt si ca ti-o cauti nitel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu gume naspa si ai pretentia sa te increzi in frane (vorba aia) si skilluri de pilot nu inseamna decat ca sfidezi regulile bunului simt si ca ti-o cauti nitel.

Nu ma pricep sa spun cand o guma e uzata peste limita si cand nu. In opinia mea de necunoscator gumele alea erau inca in parametri pentru circulat pe drumurile publice. Tu cred ca te referi la modelul de cauciuc. Daca din fabrica motocicleta iese cu asa ceva asta inseamna ca au fost testate incat sa corespunda normelor de siguranta pe drumurile publice. Orice cauciuc ar avea cineva, oricand se poate gasi o parere care sa spuna ca alt model e mai bun. Atlfel ar ramane pe piata un singur producator si restu ar da faliment. Daca pe circuit pot concura motociclete cu gume diferite, pe strada cu atat mai mult. Orice cauciuc ca sa fie omologat a trecut niste teste. Deci, daca stii sa te adaptezii in functie de motorul pe care-l ai, de gumele pe care le ai se poate merge cu orice model de cauciuc care e in parametri tehnici. Mereu se aduce discutia la cauciucuri, franare de urgenta, point fixation si alte tampenii. Asta e ce ESP-ul la masini. Daca-ti intra prea des, ori e stricat, ori conduci extrem de prost.

 

ON: la un semafor in 4 timpi cum e acela singura posibilitate de accident e ca unu din ei sa fi trecut pe rosu. Ptr ca viteza nu a fost de 10km/h incat sa presupui ca moto a trecut pe galben si a traversaat in 20 de sec intersectia si ala a intrat pe verde.

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Am si eu un motor Hornet 600 cu gume Pirelli Diablo Opinca.

Va rog sa-mi recomandati si mie o pereche de gume cu care pot sa pun frana instant, de fiecare data cand un (cuvant urat) imi intoarce sau imi taie fata.

Multumesc anticipat.

 

 

PS. Nu ma pot abtine sincer.

Sanatate motociclistului si recuperare 100%

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Am si eu un motor Hornet 600 cu gume Pirelli Diablo Opinca.

Va rog sa-mi recomandati si mie o pereche de gume cu care pot sa pun frana instant, de fiecare data cand un (cuvant urat) imi intoarce sau imi taie fata.

Multumesc anticipat.

 

 

PS. Nu ma pot abtine sincer.

Sanatate motociclistului si recuperare 100%

schimba motorul :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo se intampla de multe ori ca (cuvant jignitor) care fac stanga sa ocoleasca centrul intersectiei, e posibil sa se fi intamplat asa si in cazul asta; daca nu ..cum a zis cineva mai devreme ..a fortat unul dintre ei galbenul ..ca se intampla frecvent acolo (se trece chiar si pe rosu)

Buna dimineata, soare!

Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia? Sunt satul de convins (cuvinte jignitoare) ca tine sa fluidizeze traficul in intersectii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata, soare!

Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia? Sunt satul de convins (cuvinte jignitoare) ca tine sa fluidizeze traficul in intersectii.

Acolo e trasata pe asfalt calea ptr facut la stanga si nu e cu ocolirea centrului intersectiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca gumele alea "pingea" ar fi grecut ITP chira si in RAR la Voluntari, ca atat pe fata cat si pe spate par sa aiba santuri de macar 3mm... Acuma nu mi-e clar daca le-a si folosit la o franare tare... Uneori conteaza mai mult unde iti tii degetele cand mergi prin oras, si nu ma refer numai ca ar fi nemaipomenit de bine sa le tii intr-o manusa buna, ci si ca ar fi bine sa tii macar un deget pe diverse manete acolo si poate sa mergi incetisor cam cum scrie prin diverse ghiduri de condus motocicleta de genul "Regulamentul de aplicare al Codului Rutier"...

2 mm adancime este limita legala maxim admisa de legislatia in vigoare. Oricum, nu a fost decat o simpla observatie. Sunt cu totul de acord cu sugestia ta de a conduce preventiv. Din nefericire, marea majoritate a participantilor la trafic nu constientizeaza faptul ca esentiala este prudenta si nu prioritatea.

Mesaj completat

014 sunt ok pe strada,nu erau opinca din cate vad,omu' nu a alunecat pe vreo curba luata prea tare si nici nu a franat 50 m pana sa intre in ala. Daca iti apare ceva din scurt,poti sa ai cauciucuri superglue ca tot o servesti ...parerea mea

Si superglue-ului ii trebuie ceva timp pana se intareste, nu?

Mesaj completat

Este destept sa se stie si de ce nu se poate opri tare de urgenta, nu se poate frana tare fara cadere, nu se poate apleca pe viraj, etc. Cand se cade cu guma proasta nu este vorba despre service, este vorba despre una dintre cauzele accidentului. Nu este morbid, nu este jignitor, nu este revoltator. Nu este vorba ca unul este prost sau altul este destept dar este vorba despre ce se poate invata din situatii neplacute sau, Doamne fereste, nefericite.

Daca este vorba doar despre ogrish sau sa injuram soferi neatenti/nesimtiti atunci se invata prea putin.

In momentul in care franezi puternic si blochezi rotile, apare o mare problema: efectul giroscopic al rotilor aflate in miscare de rotatie, efect care este esential la pastrarea echilibrului, este anulat. De aici, e lesne de inteles de ce ai sanse foarte mari de a pica daca blochezi rotile.

Editat de tramkar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate maxima motociclistului!

 

Nu mai aberati atat cu cauciucuri, rizome si alte prostii. Atentie fratilor si adaptarea vitezei. Astia sunt cei mai importanti factori.

Prostovani care cred ca au timp sa-ti taie calea se vor gasii oricand. Important este sa-i vedem, sa premeditam situatia si sa putem evita. Cum altfel decat adaptand viteza?

 

Pacat, un inceput de sezon nu tocmai bun pentru baiat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo e trasata pe asfalt calea ptr facut la stanga si nu e cu ocolirea centrului intersectiei.

Nu prea te inteleg, nu-mi aduc acum aminte in ce fel e desenata acea intersectie deoarece nu circul prea des pe acolo. Dar, vesti bune, a intrat Nightwolf si ne poate lamuri cum ar trebui aplicata legislatia rutiera in acea intersectie.

Nigtwolf, ai cuvantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia?

Pe bune? S'a schimbat schimbarea si s'a revenit la reglementarea cu ocolirea centrului imaginar? CAND?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea te inteleg, nu-mi aduc acum aminte in ce fel e desenata acea intersectie deoarece nu circul prea des pe acolo. Dar, vesti bune, a intrat Nightwolf si ne poate lamuri cum ar trebui aplicata legislatia rutiera in acea intersectie.

Nigtwolf, ai cuvantul.

sunt intersectii in care pentru a nu se crea ambuteiaje sunt desenate punctat pe asfalt, legal, trasele care trebuiesc urmate. Ptr virajul la stanga in acea intersectie trasa desenata nu ocoleste centrul intersectiei, masinile trecand fiecare prin dreapta celei care vine din sens opus fara sa se intersecteze. Sper ca ai inteles ideea. mai bine de atat nu stiu sa explic.

 

PS si eu am ramas la chestia fara ocolirea centrului intersectiei. Fara update

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata, soare!

Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia? Sunt satul de convins (cuvinte jignitoare) ca tine sa fluidizeze traficul in intersectii.

Hai ca aici ai dat-o in bara...

 

"Art 160. [...] (4) Schimbarea directiei de mers spre stânga, în cazul autovehiculelor care intra într-o intersectie circulând pe acelasi drum în aliniament, dar din sensuri opuse, se efectueaza prin stânga centrului intersectiei, fara intersectarea traiectoriei acestora."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completare, din Regulament:

Art. 110

(1)În situatiile în care exista benzi speciale pentru executarea manevrei, schimbarea directiei de deplasare se face prin stânga centrului imaginar al intersectiei, iar daca exista un marcaj de ghidare, cu respectarea semnificatiei acestuia.

(2)Schimbarea directiei de mers spre stânga, în cazul vehiculelor care intra într-o intersectie circulând pe acelasi drum în aliniament, dar din sensuri opuse, se efectueaza prin stânga centrului intersectiei, fara intersectarea traiectoriei acestora.

(3)Amenajarile rutiere sau obstacolele din zona mediana a partii carosabile se ocolesc prin partea dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea te inteleg, nu-mi aduc acum aminte in ce fel e desenata acea intersectie deoarece nu circul prea des pe acolo. Dar, vesti bune, a intrat Nightwolf si ne poate lamuri cum ar trebui aplicata legislatia rutiera in acea intersectie.

Nigtwolf, ai cuvantul.

nu te mai baga in seama aiurea daca tu nu mergi decat prin ilfov, 2..stai jos. Oricum nu era nevoie sa stii ca e trasata sau nu banda. E LOGIC daca ai semafor separat pt stanga SA NU SE OCOLEASCA centrul intersectiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune? S'a schimbat schimbarea si s'a revenit la reglementarea cu ocolirea centrului imaginar? CAND?

Stai asa, ca poate m-am exprimat gresit si am creat confuzie. Ceea ce am vrut sa spun se refera la ocolirea centrului intersectiei prin partea stanga a acestuia, in cazul in care doua autovehicule circuland din sensuri opuse intentioneaza a vira ambele la stanga. Mi se pare firesc ca cele 2 autovehicule sa se ocoleasca unul pe celalalt, neintersectandu-si traiectoriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa, ca poate m-am exprimat gresit si am creat confuzie. Ceea ce am vrut sa spun se refera la ocolirea centrului intersectiei prin partea stanga a acestuia, in cazul in care doua autovehicule circuland din sensuri opuse intentioneaza a vira ambele la stanga. Mi se pare firesc ca cele 2 autovehicule sa se ocoleasca unul pe celalalt, neintersectandu-si traiectoriile.

cum spuneam ..2 stai jos..du te tu si lasa ti permisul la politie. E posibil ca accidentul sa se fi intamplat din cauza unuia ca tine..mai esti si tare in gura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa, ca poate m-am exprimat gresit si am creat confuzie. Ceea ce am vrut sa spun se refera la ocolirea centrului intersectiei prin partea stanga a acestuia, in cazul in care doua autovehicule circuland din sensuri opuse intentioneaza a vira ambele la stanga. Mi se pare firesc ca cele 2 autovehicule sa se ocoleasca unul pe celalalt, neintersectandu-si traiectoriile.

Are dreptate Gabi_tro. Nu stiu pe unde mergi, dar nu pari a sti ceva. E bine ca ai totusi un punct de vedere. Ma refer ca din cand in cand te uiti intr-un punct fix..nu altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Gabi_tro. Nu stiu pe unde mergi, dar nu pari a sti ceva. E bine ca ai totusi un punct de vedere. Ma refer ca din cand in cand te uiti intr-un punct fix..nu altceva.

Da, intr-un punct fix.

Mesaj completat

cum spuneam ..2 stai jos..du te tu si lasa ti permisul la politie. E posibil ca accidentul sa se fi intamplat din cauza unuia ca tine..mai esti si tare in gura

Stiu, eu am fost vinovat. Jos stau, nu tastez din picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trec destul de des prin acea intersectie. Pentru a face stanga pe Marasesti exista semafor dedicat. Problema este ca intotdeauna se gasesc cativa smecheri care vin pe banda 1 si 2 si se baga in fata dincolo de trecerea de pietoni. De multe ori sunt asa muti incat ajung sa intre si pe banda opusa. Se poate de asemenea ca acestia sa plece la nimereala ca sa nu fie claxonati din cauza ca nu mai vad semaforul.

 

Poate e normal sa faci asa ceva cand arde ceva... dar la mai toti a devenit o obisnuinta pe care o repeta de N ori pe zi.

 

Acum toate sunt presupuneri... cel mai bine este sa obtinem varianta oficiala la ce s-a intamplat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...