antyterro Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) ziceti-mi si mie si voua va put hainele /ghiozdanu dupa 3-4 ore de mers , imi put hainele de innebunesc un miros de benzina cu un fum nears .... poate sa fie de la amestec bogat? Nu am verificat bujiile sa vad in ce stare sunt .... Fum negru nu scoate..... Editat Iulie 30, 2008 de antyterro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) salut spune-mi si mie daca ai dat galeriile jos de pe motocicleta pt a le curata si daca ai frecat doar cu o carpa sau cu vreo perie speciala ? Nu am dat galeriile jos, am frecat cu o carpa moale uscata si cu pasta aia si dupa ce freci bine, iese orice pata .....poti sa cureti toata suprafata galeriilor fara sa le dai jos. Nu incerca sa folosesti pasta cu apa sau cu perie, doar cu carpa uscata si atat. Ale mele aratau oribil de gabene cu pete mari maro, si nu am crezut ca le-as putea curata vreodata, darami-te sa le fac sa straluceasca ca si la cele mai bengoase choppere E o placere sa le admir. Editat Iulie 30, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ziceti-mi si mie si voua va put hainele /ghiozdanu dupa 3-4 ore de mers , imi put hainele de innebunesc un miros de benzina cu un fum nears .... poate sa fie de la amestec bogat? Nu am verificat bujiile sa vad in ce stare sunt .... Fum negru nu scoate..... Mers in oras sau in afara? Daca zici de 3-4 ore de mers in oras(mai ales bucuresti) atunci e de celelalte masini.Gandeste-te ca nu are cum sa miroasa asa doar de la motocicleta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Mda deci sunt praf.n-am reusit aseara decat sa-l innec si sa termin 2 baterii,dar de plimbat nici vorba.mi-am facut niste nervi.Initial am crezut ca e din cauza ca nu mai avea benzina ca era pe rezerva, am luat 4 litri, dupa aia inca 5 ma saturasem sa ma duc cu sticlele la benzinarie, mai avem putin si ii facem plinul, cu sticlele de 2 litri. In fine dupa aceea a murit bateria ei si i-am pus de la un cbr si in afara de niste rateuri de-am speriat vecinii n-am pornit nimic. Ma mai duc maine o tura poate i-a trecut dambaua. n-am vazut asa ceva mai rau ca o femeie. Cred ca pina la urma ar trebui sa porneasca si impinsa...cel putin la dacie mergea vezi ca m-am mai chinuit eu cu un prieten sa pornim un cbr si prin curent si impinsa...erau bujiile umede !deci vezi la buji daca nu merge! cat despre reglatul; relantiului acum m-am uitat si eu cat e la mine si tot cam la 1000 sta deci am cautat sa-l mai ridic in ture si nu am gasit ! la cbr era simplu de gasit la asta am cauytat peste tot!o sa mai caut si pe zi ca poate vad mai bine hehe! poate pune cineva o poza cu zona de cautat macar sa nu ma chinui mult ! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) pt reglajul turatiei este o rotita galbena in stinga sus cum te uiti la cutia filtrului de aer. sper sa se inteleaga din poza: Editat Iulie 31, 2008 de vwg0lf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 ms frumos o sa verific! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 mda dupa inca o tura de impins si dat curent m-am uitat la bujii, in afara de faptul ca toate erau umede, 2 din ele nu dadeau scanteie sau aruncau aiurea scanteia..trebuie sa-mi iau un set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) mda dupa inca o tura de impins si dat curent m-am uitat la bujii, in afara de faptul ca toate erau umede, 2 din ele nu dadeau scanteie sau aruncau aiurea scanteia..trebuie sa-mi iau un set. curata si regleaza carburile odata cu bujiile cele noi! degeaba ai aprindere buna daca nu ai amestec bun. Editat August 1, 2008 de _andrei_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 o sa incerc si asta dar mai am o intrebare.bujiile vechi sunt NGK cr9eh9 la fel scrie si in manual 1. as putea pune la fel NGK cr9eh9 2. cele de iridiu sunt mai bune CR9EHIX9 ? adica se observa vreo diferenta? sau doar as da bani mai multi? 3. ce se poate intampla daca as pune unele mai calde de ex NGK cr8eh9 a mai avut cineva modelul asta? later...cred ca o sa ma rezum totusi la ce scrie in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Salutare tuturor posesorilor de Hornet...si nu numai. Sunt nou pe forum, ca de altfel nou posesor al categ A si al unui Hornet si am nevoie de cateva sfaturi...idei...pareri. Este model 2002 cu 7000 km in bord ( cel putin asa e pe cadrane), adus de afara si in curs de inmatriculare, de catre mine. Motorul arata f.bine pt anul in care a fost fabricat, si tind sa dau crezare km pe care-i are in bord desi are 5 ani si a fost adus din Italia. Acum problema !!! ...Dupa ce se incalzeste motorul, si umblu putin cu el, cand opresc la semafor, sau la ralanti imi creste temperatura apei pana la ultima liniuta inainte de zona rosie moment in care intra termocupla, si nu trece pe zona rosie, iar dupa ce plec de pe loc isi revine la normal, sau cel putin nu mai sta in zona aceea acul, dar cand opresc si stationez 1-2 min creste temp din nou...Sunt putin dezamagit de lucrul acesta si nu ma gandesc decat sa nu fie chiuloasa, care am inteles ca e o carutza de bani :-s ...daca imi puteti da cateva sugestii cum sa-mi dau seama de la ce ar putea fi , multam fain si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Termocupla ar trebui sa faca contactul mai devreme de zona rosie.Oricum in oras Hornetul sta mai mult cu electroventilatorul pornit.Daca ai nivelul corect in vasul de expansiune,antigel nu mai batran de 3 ani,acul ceasului de temperatura nu sta pe zona rosie si nu fierbe motorul nu-ti bate capul. ziceti-mi si mie si voua va put hainele /ghiozdanu dupa 3-4 ore de mers , imi put hainele de innebunesc un miros de benzina cu un fum nears .... poate sa fie de la amestec bogat? Nu am verificat bujiile sa vad in ce stare sunt .... Fum negru nu scoate..... Ai toba sport pe ea. Dupa ce am schimbat toba originala(care are catalizator in ea) asa am patit si eu.Nu ramane decat sa te obijnuiesti cu mirosul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 (editat) ...Dupa ce se incalzeste motorul, si umblu putin cu el, cand opresc la semafor, sau la ralanti imi creste temperatura apei pana la ultima liniuta inainte de zona rosie moment in care intra termocupla, si nu trece pe zona rosie, iar dupa ce plec de pe loc isi revine la normal, sau cel putin nu mai sta in zona aceea acul, dar cand opresc si stationez 1-2 min creste temp din nou... Intai inlocuieste lichidul de racire cu unul nou si in proportia indicata in manual (1:1), iar daca persista problema, verifica termocupla sa nu fie defecta sau uzata si sa se deschida prea tarziu. In rest nu-ti face griji, Hornetul se incalzeste foarte usor in oras. Editat August 2, 2008 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Da, si al meu se incalzeste in oras pana la ultimele 2 linii inainte de linia rosie cu H, parca, de acolo nu mai urca pt ca se cupleaza ventilatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobbys Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) daca stie cineva de unde iau si eu piese de hornet, sau poate un hornet pentru piese...vreau sa readuc un hornet pe sosele...daca are cineva informatii utile pentru mine rog pm sau mail ca idee imi trebuie: - rezervor - bord - ghidon cu toate comenzile - far - amortizor spate - raditator cu ventilator - cdi - codita (carena) - plasticul de sub codita (undertail) - suporti scarite cu scarite cu tot - pedala frana spate - toba Modelul este pc34 din 99 si motorul pc25e Editat August 4, 2008 de bobbys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 am eu amortizor spate, ventilator, cdi, suport scarita dreapta, toba fara protectie de inox, cred ca si comenzile de pe dreapta(ghidon) pt. detalii...pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Ai toba sport pe ea.Dupa ce am schimbat toba originala(care are catalizator in ea) asa am patit si eu.Nu ramane decat sa te obijnuiesti cu mirosul. da, la asta nu m-am gandit , asa e .... dealtfel, cu consumul inca sunt cu semnu intrebarii am facut ieri 700km pe autostrada daca merg cu 150km/h sau cu 200km/h consumul este la fel cu 14 Lintri fac exact 200Km deci asta inseamna un consum de 7L , totusi mi se pare cam mult daca vorbim de exterior. Am fost impreuna cu un thundercat (Yamaha) persoanei i se aprindea rezerva la 300km , totusi e ceva diferenta.... Nu inteleg cum poate sa consume lafel daca merg cu 5000rpm sau 11000 rpm , chiar nu -mi explic, nu mai vorbesc de oras.... totusi pentru un consum corect ce trebuie sa fie ok ? -filtru aer, bujii , ulei , amestecul ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Eu cu 10-11 L ma duc 230-250km cu filtru aer nou, bujii Iridium noi si benzina 99+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) aha, pai in cazul asta voi schimba bujiile si filtru si bag 99+ ca tot acolo ajung.... ce model de filtru si bujii ai pus? simti vreo diferenta cu schimbarea? Editat August 4, 2008 de antyterro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Filtru de aer K&N, BMC sau Pipercross iar bujii....NGK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Eu mi-am pus filtru de aer normal si bujii NGK iridium, ca cica consuma mai putin si is mai bune din mai multe puncte de vedere. Acuma nu pot sa confirm ca merita intr-adevar sa iti iei iridium sau standard. Faza ca benzina de cifra octanica mai mare care ajuta la un consum mai mic am auzit ca e doar un mit, insa benzina mai scumpa cred ca e si mai curata, asa ca pana la urma tot la un consum mai mic ajuta, chiar si in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 totusi pentru un consum corect ce trebuie sa fie ok ?-filtru aer, bujii , ulei , amestecul ...? O setare foarte buna a carburatoarelor, pe care o face numai un meserias care intelege cu ce se mananca (nu eu). In Mures este unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Cat de des va sincronizati carburile / refaceti carburatia? Am auzit ca in mod normal nu ar trebui sa se umble in carburatoare, mai ales pentru modelele mai noi (2000<). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Hornetica al meu din 2001 tot nu porneste la rece cum as vrea eu. Fara soc nu merge deloc, cu socu tras la mijloc sau la maxim merge numai daca ii dau putin gaz, si si atunci cateodata mai greu, din a 2-a cheie sau chiar a 3-a, da mai rar din a 3-a. Chiar si acuma vara, daca sta o jumate de ora si se raceste putin tot vrea putin soc. Eu stiu ca trebuie sa porneasca mai usor motoarele astea, nu? Un prieten cu ceva Suzuki, speed, asa cam din 2000, la rece, dupa ce a stat motoru seara afara cam 2 ore, i-a pornit fara soc si din prima, dupa o cheie scurta. Pai mama lui de Suzuki, porneste mai bine ca si Honda mea? Am schimbat filtru de aer, am pus bujii iridium si tot asa. Sa fie de la altceva? Carburatoare, filtre benzina, rezervor murdar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Si la mine comportamentul este similar, doar ca eu nu mai trag socul ci ii dau foarte putin gaz si o tin la 1500 - 2000 de ture cca 1min dupa care o las sa se incalzeazca putin. De regula o las sa se incalzeasca a.i. acul de la temperatura lichidului de racire sa depaseasca prima gradatie (aceea mai groasa). Am constatat si eu ca alte motoare pornesc mai bine uneori dar... poate daca ai regla ralantiul sa fie la 1300 - 1400 fata de ~1000-1100 ar avea destul gaz sa porneasca fara ajutor. Tu ti-ai facut sincronizarea carburatoarelor pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Nu am facut sincronizarea carburatoarelor ca o am doar de 4 luni. Relantiul mi-e la 1300 reglat. Am auzit ca pot fi carburatoarele murdare si de aia sa porneasca mai greu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.