prisihayabusa Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 teoretic trebuie sa fie egal numarul de liniute sau cum le zici tu la ambele intinzatoare,si pe stanga si pe dreapta.cand am cumparat hornetu aveam aprox o liniuta diferenta,nu mai stiu in ce parte si motocicleta tragea usor stanga,cand mergeam fara maini trebuia sa ma inclin pe dreapta putin.dupa ce am reglat corect intinzatoarele nu am mai observat acest comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 @Straic Am verificat cu Coobra dupa ce am intins noi lantul.El a zis ca erau egale numarul de liniute.Naiba stie, ca le-am ametit atunci de cate ori le-am numarat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 nu ma gandeam ca imi cade roata la uzuri ma gandeam si eu dar m-am mai uitat la alte motociclete si unele erau ca la mine altele erau la fel pe ambele parti si mi-am pus si eu un semn de intrebare. voi cum aveti ? nu de alta dar am facut deja 4000 de km cu roata asa si nu as vrea sa schimb lantul acum. La mine au fost mereu pe acelasi semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Uneori în timpul strângerii axului roții se mai duce roata într-o parte. Mereu trebuie verificat pe basculă după ce operațiunea a fost finalizată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 dap deci o sa ma pun pe treaba eu am observat asta de mult dar am zis ca nu are cum ca e reglat de un om cu experienta se pare ca numai in mine trebuie sa am incredere dap deci o sa ma pun pe treaba eu am observat asta de mult dar am zis ca nu are cum ca e reglat de un om cu experienta se pare ca numai in mine trebuie sa am incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Are cineva capete de ghidon de vanzare (de fapt imi trebuie unul singur, preferabil cu tot cu surub), SH, stock, daca se poate. Ca daca imi furau oglinda , intelegeam, ca aia poti sa o vinzi, dar ce mizda masii poti sa faci cu un capat de ghidon, un pic sifonat de la un hornet de 11 ani??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salut n-a iesit rau deloc. Mai ales ca la pret n-are concurenta. uite ce mi-am pus eu acu cateva saptamani Daca gaseam poza asta atunci poate il si montam din prima mai trebuie sa-i pun 2 suruburi la priderea de la maner, in rest e montat. Pe mine m-a ajuns 190 roni + plus 5 lei 4 suruburi+un spray de vopsea. Salut, poti sa-mi spui de unde le-ai luat? Ma intereseaza si pe mine. Se potrivesc si pe modelul 2005-2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salut vezi aici. http://www.romimoto.ro/Catalog-BAGAJ---ACCESORII--GIVI-Suporti-cutii-bagaje-HONDA-600-ccm-CB-600-PC36--03--06-1494/Suport-lateral-monokey-PL172-56000141 Dar din cate vad pe site, doar cele laterale costa 510 roni+ suportul normal si placuta inca pe atat. Deci noi cred ca te duc in vreo 300 de euro. Eu le-am luat pe bucati si le-am revopsit ca erau zgariate si ruginite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Se vinde...http://www.pro-bike.ro/forums/topic/74285-hornet-2008-abs-3500eur14500ron/ Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Am eu suporti / prinderile laterale si pentru top case cu tot cu suporti la givi original pentru hornet incepand din 98. 250 euro toate noi in cutie aduse din italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 53172MY5C61 asta e codul, e un nimic de bani nou, adica 10 euro si ceva fara tva, mergi si comandal unde iti e mai aproape. Cam de aceeasi problema ne lovim si noi la CB 500, care de altfel are suportul identic cu cel de la hornet, cand scapi motorul pe stanga intr-o anumita pozitie se rupe suportul ... mersi! il aveam fisurat de cand am cumparat moto si l-am rupt eu intentionat pt ca incepuse sa vibreze si mi-era frica sa nu pierd oglinda! nu-l poate comanda nimeni de pe aici de pe louis sau mai stiu de pe unde impreuna cu comanda lui si sa imi trimita si mie asta ramburs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Thks de link-uri.O sa-l pun pe prost sa-mi cumpere scaritze originale,chiar daca motorul e din 98,nu vreau toate cacaturile de aftermarket "reising". Adica prost sunt eu ca dau motorul la un prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 mersi! il aveam fisurat de cand am cumparat moto si l-am rupt eu intentionat pt ca incepuse sa vibreze si mi-era frica sa nu pierd oglinda! nu-l poate comanda nimeni de pe aici de pe louis sau mai stiu de pe unde impreuna cu comanda lui si sa imi trimita si mie asta ramburs? Ala e codul de piesa OEM, nu e cod de louis. Daca vrei ti-l pot comanda eu doar ca o sa dureze un pic si mai costa si transportul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Salut. Cine stie cu ce placute vine hornetu din fabrica? Eu cand le-am schimbat erau Brembo, dar nu cred ca alea erau tocmai din fabrica. O sa pun cateva poze cu munca mea din ultima vreme. Coolerul e inca in teste dar se descurca minunat. Iar suportul de topcase mai are nevoie de un strat de vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Cel mai probabil vine cu nissin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Ala e codul de piesa OEM, nu e cod de louis. Daca vrei ti-l pot comanda eu doar ca o sa dureze un pic si mai costa si transportul ... trimite un mail pe racheta23@yahoo.com cu pretul la care ajunge piesa la tine te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Salut. Cine stie cu ce placute vine hornetu din fabrica? Eu cand le-am schimbat erau Brembo, dar nu cred ca alea erau tocmai din fabrica. O sa pun cateva poze cu munca mea din ultima vreme. Coolerul e inca in teste dar se descurca minunat. Iar suportul de topcase mai are nevoie de un strat de vopsea. Foarte bună ideea cu montarea releului pe stânga. Dacă e pe dreapta, căldura degajată de galeria de evacuare urcă fix la releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Foarte bună ideea cu montarea releului pe stânga. Dacă e pe dreapta, căldura degajată de galeria de evacuare urcă fix la releu. sunteti chiar comici cei care va bateti capul cu tot felul de sistem cu coolere si pozitionari interesante pt releu.oare acolo in fata unde l-au pus aia care au gandit motoreta nu e bine?sau mergeti pe vorba aia:releul e problematic la hornet ca se incinge si crapa?la motoare de 7-10 ani(majoritatea) aveti impresia ca va tine o mie de ani?fluxul de aer in in fata oare e mai mic decat poate produce un cooler amarat de calculator?dar fiecare cu treaba lui...noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Pai tinand cont ca dupa 2002 l-au mutat pe codita ma gandesc ca nu e bine. Dar daca ar fi sa ma iau dupa ce zici 10 ani cat a rezistat un releu acolo e destul de mult. La urma urmei cred ca tine si de om, mie de exemplu imi place sa experimentez, asa invat si chestii, care nu prea le stiam inainte sa am probleme cu releul. Nu sunt genul care ma multumesc sa merg in service si atat. Foarte bună ideea cu montarea releului pe stânga. Dacă e pe dreapta, căldura degajată de galeria de evacuare urcă fix la releu. A fost mai degraba faza ca pe dreapta nu aveam pozitie asa buna, da acolo am mutat cutia de sigurante si a incaput la fix. Oricum releul ala e fier beton, am incercat sa-l sparg sa ma uit prin el nici o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burningzoul Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Daca are cineva bord complet pentru Hornet 2001 astept un PM, as fi interesat , va multumesc pentru intelegere, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salut. Cine stie cu ce placute vine hornetu din fabrica? Eu cand le-am schimbat erau Brembo, dar nu cred ca alea erau tocmai din fabrica. O sa pun cateva poze cu munca mea din ultima vreme. Coolerul e inca in teste dar se descurca minunat. Iar suportul de topcase mai are nevoie de un strat de vopsea. Din fabrica, Honda pune placute Nissin...foarte bune, din cate stiu eu. Dar Brembo sunt si mai bune parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Cam da, dar nu ma mai ajung cu banii, mai ales dupa ultimele ispravi cu baterie+ releu. Apropo daca e cineva interesat am comandat de pe un site 2 perechi de placute SBS fata la 226 roni si am inteles ca primesc si discount de 10% la 2 bucati cumparate. Deci pretul total ar fi 200 roni, livrare gratuita in bucuresti, cel mai bun pe care am putut sa-l gasesc(nu fac reclama, dar daca vrea cineva adresa sitului, va dau pe pm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Care imi ziceti si mie va rog cam la ce pret as putea vinde o evacuare stock de Hornet 600 (1998-2002)? As vrea sa imi pun o evacuare MIVV, si sa o vand pe cea stock. E vorba doar de partea finala: toba si galeria pana in zona unde se monteaza cu colierul acela (slip-on). Are si protectia pt caldura, bineinteles, si este in stare impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Care imi ziceti si mie va rog cam la ce pret as putea vinde o evacuare stock de Hornet 600 (1998-2002)? As vrea sa imi pun o evacuare MIVV, si sa o vand pe cea stock. E vorba doar de partea finala: toba si galeria pana in zona unde se monteaza cu colierul acela (slip-on). Are si protectia pt caldura, bineinteles, si este in stare impecabila. Pai lumea ajunsese sa dea evacuari pe cateva beri, deoarece lumea isi cumpara tobe after-market, si nimeni nu isi cumpara tobe stock, plus dat fiin faptul c ala accident de regula toba ramane intacta, exista un excedent de tobe stock pe o piata cu o cerere foarte mica, ceea ce face ca pretul lor sa fie foooooarte mic, asa ca nu te baza pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Din ciclul asa nu Editat Iunie 8, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.