Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

eu una am reusit fara sa ma chinui prea mult sa scot 15% dar am scos si 4,3% ce-i drept inafara nu in oras

cat despre miss viespea nu reusesc sa ma hotarasc ce poze sa pun ca pitica mea are multe .. asa ca momentan o sa pun o poza cu cateva sa vdm care se simte :P

15% fara sa te chinui?uimeste-ma!cum mai reusit tu asa ceva si cam cat de prastie era din punct de vedere mecanic viespea?sunt curios din cale-afara...inca Viespe sa ia 15,sa fie in stare buna,nu am auzit

 

ps:adica poza asta e cu Viestea ta sau cu mine? :bounce:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

consuma 10-11 in bucuresti si inca nu i-am facut revizie si nici nu merg cu ea constant, plus ca odata cu revizia, ca si sorin, si ca tine, trebuie sa umblu la sistemul de racire pt ca a mea sta rece si se incalzeste greu, la drum lung, am fost in week-end, s-a incalzit abea cand i-am bagat carton la radiator..

inainte aveam suzuki gs500, lua mai putin, dar era si 2 cilindri, fata de 4, si jumatate din caii asteia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tinuta capat .. si nu schimbasem decat oglinzile la ea :crack:

poza era cu tine cu coobra cu u`rs trully si nu mai stiu exact cine era in spate .. pana ma decid ce poze sa pun cu crazy grass :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tinuta capat .. si nu schimbasem decat oglinzile la ea :crack:

poza era cu tine cu coobra cu u`rs trully si nu mai stiu exact cine era in spate .. pana ma decid ce poze sa pun cu crazy grass :)

tinuta capat?adica ai uitat ca are si alte trepte de viteza in afara de a 1a? :crack:

ce coobra gagica?in poza aia e Stryke,eu,tu si in spate Cataaa :banana: restu nu conteaza,nu erau Viespari :bounce:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Chivu : Mobra verde din pozele tale ar putea fi o aparitie cel putin interesanta daca prietenul tau ar inscrie-o in concurs :P .

Din păcate a vândut-o de unde a cumpărat-o, adică la Iași.

 

Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile?

Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele :crack: Multumesc! :friends:

Eu n-am reușit să scot sub 7.5 în oraș, deobicei 8. La 140-150 înafară scot 6.5. Înafară am scos 4.5 cu un alt hornet, cu motorul mai puțin obosit.

Când l-am luat pe actualul scoteam 10 în oraș, dar după sincronizare și schimbat filtru de aer a scăzut considerabil.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile?

Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele :crack: Multumesc! :friends:

Merg in Bucuresti zilnic cate celputin 15 km, de doua sezoane (asta e al treilea),din martie pana in decembrie, deci pot sa iti zic date cat de cat relevante de consum.

1. Tot ce ti-au zis ceilalti este adevarat (mod de mers, consum)

2. in oras nu mi-a consumat sub 7.5, dar nici de 9.3 nu mi-a sarit nici cand era frig si terbuia incalzita mai mult.

3. cel mai mic consum il scot cand MERG, nu stau in trafic, (sunt locuri in buc unde nici cu motorul nu ai unde sa te bagi), mi-am schimbat traseul in timp si acum fac cu 1km mai mult ca distanta, dar scot consum mai bun si timp mai bun, adica mai bine merg cu 30-40km/h pe stradute mici decat sa stau cate 2 minute la semafor pe bulevard.

4. Cel mai prost consum este cand e frig (ia mult timp sa se incalzeasca motorul, benzina curge, motocicleta sta pe loc),combinat cu un mers mai agresiv.

5. Acum am consum mediu in Bucuresti, de 7.6-8.0, ca mai am zile in care ii dau, si cateodata merg si cu pasager. Oricat de linistit as merge, odata pe zi, tot ajung la un 12 k ture (suna frumos motorul, nu de alta), cu toate acestea in rest merg destul de constant si cu viteze rezonabile, unica mea slabiciune este plecatul mai vioi de la semafoare.

 

 

consuma 10-11 in bucuresti si inca nu i-am facut revizie si nici nu merg cu ea constant, plus ca odata cu revizia, ca si sorin, si ca tine, trebuie sa umblu la sistemul de racire pt ca a mea sta rece si se incalzeste greu, la drum lung, am fost in week-end, s-a incalzit abea cand i-am bagat carton la radiator..

inainte aveam suzuki gs500, lua mai putin, dar era si 2 cilindri, fata de 4, si jumatate din caii asteia.

cartonul nu are teraba decat daca ai termocupla defecta. Cand e rece motorul,lichidulde racire nu ajunge pe circuitul mare (adica prin radiator),ci circula doar prin motor, de aceea nu are rost cartonul nici cand e frig,nicila drum lung, pentru ca termocupla il va tine la temperatura de deschidere (78 de grade parca la hornet).

Suzuki GS500 este alta poveste pentru ca este cu racire pe aer (are un radiator mic de ulei, dar ala nu face minuni).

In general cand ai probleme de racire motorul se supraincalzeste, nu sta rece. Poate pur si simplu nu ai destula rabdare cu el. Gandeste-te ca fata de GS are de incalzit o cantitate mai mare de metal si lichide. Poate ai si relantiul prea jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consuma 10-11 in bucuresti si inca nu i-am facut revizie si nici nu merg cu ea constant, plus ca odata cu revizia, ca si sorin, si ca tine, trebuie sa umblu la sistemul de racire pt ca a mea sta rece si se incalzeste greu, la drum lung, am fost in week-end, s-a incalzit abea cand i-am bagat carton la radiator..

inainte aveam suzuki gs500, lua mai putin, dar era si 2 cilindri, fata de 4, si jumatate din caii asteia.

ceva e in neregula

eu pe vremea cand frecam hornetul aveam ceva de genul :

7-8 in oras

5-6.5 in afara la mers frumos

10 in afara dar trasa de urechi de la 180km/h in sus

 

din ce stiu eu hornetul nu e o motoreta care se incalzeste greu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metal86: ideea e ca in oras se incalzeste greu, si nu apuc sa o vad la jumatate acul pt ca deja ajung la destinatie, iar in week-end am fost pana la sinaia, si abea dupa snagov m-am holbat la ac si am vazut ca statea pe la primele 2-3 linutze de jos.. l-am lasat asa pana la centura ploiesti, am pus carton pe mai mult de jumatate din radiator, si pana la campina, am mers si mai tare ca in rest, a stat la a 2-3 liniutza de maxim .. am oprit, am mai rupt din el, si am reusit sa o fac sa stea la jumatate.. ventilatorul nu merge tot timpu, si intra in functiune doar din cand in cand, in functie de cat carton i-am pus, mergea mai des sau mai rar cand am scos din el, dar stiu ca oricum nu e ok... eu zic ca e ca la masina daca o avea termostat, sau ce o avea, o sa o vada mecanicul meu in week-end pt ca problema e ca motorul a si stat mai mult in ultimii 3 ani

relantiul cand e incalzita sta la 1500 ture.. si rabdare am cu ea, desi gs-ul se incalzea mai greu, mergea prost oricum daca plecam rece cu ea, dar nici cu gs-u si nici cu hornetu eu nu plec prea repede, ci automat stau sa pot sa ii scot socul si sa mai stea asa sa mearga frumos pt ca merge chinuita si nu imi place sa merg cu motorul rece din cauza asta..

 

@serviu: mie mi-a luat 10 in oras (nu am facut decat doua plinuri pana acu in oras) si cu doua persoane acu in week-end pana la sinaia, mi-a luat 6.. dar precum am zis, ceva nici nu merge bine la motor din cauza ca nu se incalzeste si asta eu zic ca determina si consumul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când e frig, sub 10 grade se încălzește destul de greu. După 10 grade se încălzește prea tare, mai ales dacă se merge încet. Asta în oras, înafară n-ai treabă, își menține temperatura normală destul de bine.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miss Viespea 2012

 

:s4284:

 

Inscrisi/inscrise:

 

1. George05 - Carbon Beauty

2. Straic - Orange Dream

3. Jelzah - White Wonder

4. Zyonbv - Black and Proud

5. Kristy - Classic White

6. Tm06ufo - Yellow Bad

7. Chivu - Blue Magic

8. Thunderbyte - Alien Lime Green

 

 

Asteptam si alte frumuseti pe lista....idei de premiu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu una am reusit fara sa ma chinui prea mult sa scot 15% dar am scos si 4,3% ce-i drept inafara nu in oras

cat despre miss viespea nu reusesc sa ma hotarasc ce poze sa pun ca pitica mea are multe .. asa ca momentan o sa pun o poza cu cateva sa vdm care se simte :P

 

:rock: tu de fapt ai vrut sa se vada viespea mea in poza asta :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metal86: ideea e ca in oras se incalzeste greu, si nu apuc sa o vad la jumatate acul pt ca deja ajung la destinatie, iar in week-end am fost pana la sinaia, si abea dupa snagov m-am holbat la ac si am vazut ca statea pe la primele 2-3 linutze de jos.. l-am lasat asa pana la centura ploiesti, am pus carton pe mai mult de jumatate din radiator, si pana la campina, am mers si mai tare ca in rest, a stat la a 2-3 liniutza de maxim .. am oprit, am mai rupt din el, si am reusit sa o fac sa stea la jumatate.. ventilatorul nu merge tot timpu, si intra in functiune doar din cand in cand, in functie de cat carton i-am pus, mergea mai des sau mai rar cand am scos din el, dar stiu ca oricum nu e ok... eu zic ca e ca la masina daca o avea termostat, sau ce o avea, o sa o vada mecanicul meu in week-end pt ca problema e ca motorul a si stat mai mult in ultimii 3 ani

relantiul cand e incalzita sta la 1500 ture.. si rabdare am cu ea, desi gs-ul se incalzea mai greu, mergea prost oricum daca plecam rece cu ea, dar nici cu gs-u si nici cu hornetu eu nu plec prea repede, ci automat stau sa pot sa ii scot socul si sa mai stea asa sa mearga frumos pt ca merge chinuita si nu imi place sa merg cu motorul rece din cauza asta..

 

@serviu: mie mi-a luat 10 in oras (nu am facut decat doua plinuri pana acu in oras) si cu doua persoane acu in week-end pana la sinaia, mi-a luat 6.. dar precum am zis, ceva nici nu merge bine la motor din cauza ca nu se incalzeste si asta eu zic ca determina si consumul..

Sal!

Din ce stiu eu,temperatura optima este indicat la prima liniuta,adica dupa patratica aia neagra..deci cred ca nu e normal sa te chinui cu cartoane...sau mai stiu eu ce improvizatii..motorul tau se comporta ff bine asa cum este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pardon .. de straic vroiam sa zic dar ramasesem cu gandul ca poate data viitoare intra si coobra cu noi pe amc :)

@switch da ma nene ..lasa ca dupa ghiozdanel ma recunoaste lumea .. nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla cand o sa se duca naibii ghiozdanelul :)) si fyi .. nu mai sunt blonda :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt unul din zeii laudarosi care au scos consum de 4l/100km.dar n-are importanta...Viespea mea e supraallimentata si cand stateam in bucuresti nu consuma 10l/100km,ci 7,5l/100km.si nu am mana usoara.decat sa te plangi ca-ti consuma mult,mai bine ai da fuga la un mecanic,daca tu inca nu ai gasit o modalitate sa ii reduci consumul(asta in cazul in care se poate).ca ajungi la 7-8k aia nu inseamna sa ii dai in gura,e turatie normala De acord cu tine nu e o turatie mare dar daca omu trage de gaz maxim de la 3000 de ture si cand ajunge la 8000 schimba viteza atunci fii sigur ca o sa consume si 15% pentru ca benzina este deschisa la maxim deci intra cat cuprinde. Eu zic ca totul depinde de stilul de mers si normal ca mai trebuie si viespea reglata.

 

Daca pana acum eu ma laudam cu un consum de 5% acum folosind viespea in Bucuresti, la stilul meu asa sa zic cat de cat constant 7-8% destul de mult dar asta e trebuie sa pape. A si da recunosc seara cand mai gasesc liber ii mai dau si eu :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi vedea si in seara asta la intalnirea din bucuresti la ora 19:00 pe alte viespii ce si cum in functie de fiecare cum vine o sa ma holbez la bord sa vad la lume ce zice magicul ac al temperaturii :) .. sper sa nu vin singur in piata constitutiei .. da baieti? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pana acum eu ma laudam cu un consum de 5% acum folosind viespea in Bucuresti, la stilul meu asa sa zic cat de cat constant 7-8% destul de mult dar asta e trebuie sa pape. A si da recunosc seara cand mai gasesc liber ii mai dau si eu :bounce:

referitor la treaba de mai sus legata de consum....ai incercat tu sa deschizi full-gaz de la 3k la 8k si ti-a luat 15%?nu cred sincer.asa imi place cum se alimenteaza unele mituri din povesti si auzite.no offence dar la cati v-a consumat 13-15% ca sa puteti sustine ce O VIESPE SANATOASA poate consuma atat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru reply-uri. O sa o duc si eu la un service cat de curand pentru o curatare/reglare carburatoare. Sper ca o sa-mi scada si mie , macar pe la un 8%. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metal86: ideea e ca in oras se incalzeste greu, si nu apuc sa o vad la jumatate acul pt ca deja ajung la destinatie, iar in week-end am fost pana la sinaia, si abea dupa snagov m-am holbat la ac si am vazut ca statea pe la primele 2-3 linutze de jos.. l-am lasat asa pana la centura ploiesti, am pus carton pe mai mult de jumatate din radiator, si pana la campina, am mers si mai tare ca in rest, a stat la a 2-3 liniutza de maxim .. am oprit, am mai rupt din el, si am reusit sa o fac sa stea la jumatate.. ventilatorul nu merge tot timpu, si intra in functiune doar din cand in cand, in functie de cat carton i-am pus, mergea mai des sau mai rar cand am scos din el, dar stiu ca oricum nu e ok... eu zic ca e ca la masina daca o avea termostat, sau ce o avea, o sa o vada mecanicul meu in week-end pt ca problema e ca motorul a si stat mai mult in ultimii 3 ani

relantiul cand e incalzita sta la 1500 ture.. si rabdare am cu ea, desi gs-ul se incalzea mai greu, mergea prost oricum daca plecam rece cu ea, dar nici cu gs-u si nici cu hornetu eu nu plec prea repede, ci automat stau sa pot sa ii scot socul si sa mai stea asa sa mearga frumos pt ca merge chinuita si nu imi place sa merg cu motorul rece din cauza asta..

 

@serviu: mie mi-a luat 10 in oras (nu am facut decat doua plinuri pana acu in oras) si cu doua persoane acu in week-end pana la sinaia, mi-a luat 6.. dar precum am zis, ceva nici nu merge bine la motor din cauza ca nu se incalzeste si asta eu zic ca determina si consumul..

Nu e masina sa stea acul tot timpul la jumate, la 2-3 liniute in afara e mai mult decat ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu cateva poze ale Dromaderului,concurand la categoria "sifonierul pe roti" :grinbandit:

In general cand plec,fac multi km...de aici si dependenta de bagaje :banana:

primele doua poze sunt hai-hui prin Grecia si ultima este facute intre Petrosani si Obarsia Lotrului..spre Transalpina.

post-21176-0-61584800-1333009441_thumb.jpg

post-21176-0-12253500-1333009648_thumb.jpg

post-21176-0-56093200-1333009779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...