Vano Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Salutare viespari, vroiam sa va povestesc, pe scurt, off-ul meu cu hornetzik (zic yo, inca noua)...care chiar inainte sa o duc la hibernare, am observat ca in bord imi tot facea figuri led-ul ala "HISS", in sensul k atunci cand scoteam cheia el trebuia sa clipaie si-n schimb statea aprins si atat, sau dak puneam contactul el trebuia sa nu se mai aprinda, insa la unele socuri, in mers la gropi mici sau denivelari se aprindea si cateodata ramanea asa ...dar intreband, am inteles ca poate fi de la spalatorie, ca firele nu mai fac contactul corect de la presiunea jetului de apa...cert este ca acum dupa aproape o luna de stat nu mai porneste, pesemne k a murit bateria a mai patit careva ceva de genul? o sa scot bateria sa merg cu ea la verificat, daca mai e buna pt la anu' , daca nu aia e, iau una noua si stiu sigur ca voi face o orpire si la un electrician bun sa nu cumva sa stric iar bateria. Salutare, vezi sa nu mai ai o alta cheie cu chip pe la tine (de la masina de exemplu) ar putea sa dea si ea "interferente". Nu stiu pe cat de mult poate perturba o cheie "straina" pornirea motorului insa eu am avut probleme cand am incerat sa atasez o cheie noua si nu reuseam. Era din cauza ca aveam la mine (in buzunar) o alta cheie cu chip de la o Toyota Yaris. Iar dupa ce am lasat cheia mai departe totul a mers brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B-46-ANK Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 motorul a pornit si a mers super ok, chiar si cu problema asta ce parea sa fie o chestie superficiala, insa din cate stiu orice led din bord si nu numai e conectat la baterie, ceea ce a determinat probabil "consumarea bateriei" sau nush nici eu exact, doar atat stiu k ala in loc sa clipeasca, ramanea blocat pornit desi cheia nu era in contact si poate cateva zile nici nu mergeam cu motorul...motocicleta e inca noua, si asta mi se pare dubios, doar dupa 2 sezoane deja sa ma lase bateria? sau e vina mea k am ignorat ledu ala din bord care probabil ma anunta k trebuie o vizita la electrician... Salutare, vezi sa nu mai ai o alta cheie cu chip pe la tine (de la masina de exemplu) ar putea sa dea si ea "interferente". Nu stiu pe cat de mult poate perturba o cheie "straina" pornirea motorului insa eu am avut probleme cand am incerat sa atasez o cheie noua si nu reuseam. Era din cauza ca aveam la mine (in buzunar) o alta cheie cu chip de la o Toyota Yaris. Iar dupa ce am lasat cheia mai departe totul a mers brici. am doar telecomanda de la alarma, ca si breloc la cheia d contact.... si acum dak nu-mi mai porneste motorul, nu mai am cum sa incerc cheia de rezerva, decat dupa ce rezolv cu bateria, ori merge "inviata" asta pe care o am acum, ori una noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) Da, bateria te lasă și după un sezon, depinde cât de proastă este. La tine nu pare să fie bateria.E simplu, pui contactul, trebuie să se aprindă HISS pt 2 secunde apoi se stinge ( dacă totul e normal HISS-transponder cheie) dacă învârte dar nu pornește atunci bateria e bună iar HISS (trasponder cheie, posibil defect).Dacă HISS e defect atunci ledul rămâne aprins 10 secunde după care clipește într-un anume fel care îți spune eroarea. Scrie în manual la pct 21.6 din păcate am doar măgăria aia de manual în italiană. Nu cumva acum ceva ani când ți-ai luat mobra te-am întrebat (și pe tine) dacă ție ți-au dat manual ? </p>Ai două chei ? Face cu ambele la fel ?</p>După ce oprești motorul ledul HISS poate să stea stins permanent sau poate fi activat așa încât să clipească timp de 24 ore la 2 sec.</p>După cele 24 ore se oprește și rămâne stins, va clipi din nou abia după o nouă pornire sau dacă schimbi bateria.</p>Icirc;ncearcă și chestia asta, să dezactivezi clipitul ledului HISS deși nu cred că are importanță dar măcar vezi dacă HISS răspunde la comenzi.</p>Scrie cum în owner's manual: pui contactul, apeși și ții apăsat pe SEL mai mult de 2 sec, HISS începe să clipească și poi să iei contactul, funcția s-a activat.</p>Pt dezactivarea funcție faci la fel. Cum a zis cineva, vezi să nu mai ai altă cheie cu cip pe lângă ea și încearcă să păstrezi telecomanda alarmei separat până vezi ce și cum.</p><p>Baftă</p>PS Eu merg acum cu o baterie moartă aproape complet (m-a ținut 2 ani), dimineața abia se aprinde bordul, acul turometrului nu își face cursa, pornesc mobra împinsă intr-a doua, pornește instant (ca nessul) singura problemă este că nu-și poate face testele la pornire și merge relantiul prost și dă eroare de ABS. După circa 5 min de mers încet apăs ambreiajul, opresc motorul în mers, pun contactul și de data asta își face testele de pornire, dau drumul la ambreiaj și o pornesc în viteză și gata, ready to go. Dar probleme de HISS nu am nici măcar cu bateria asta care are 5V dimineața.</p> Editat Noiembrie 14, 2013 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 (editat) Eh, interesant postul tau.. HTML strikes again Da, bateria te lasă și după un sezon, depinde cât de proastă este. Cum e posibil lucrul asta cand la auto orice baterie de 2 lei rezista cu mult mai mult decat o baterie moto mult mai scumpa si intretinuta corespunzator? Chiar am pus o intrebare in topic-ul de mai jos: /index.php?/topic/491264-baterii-moto-incarcareintretinerecomparatii-totul-despre/?p=3594467 Raspunsul lui Cesar mi se pare ciudat, cum adica la Hornet bateria e prea mica, adica asa a fost conceput modelul sa schimbi bateria anual sau sa investesti in ceva tehnologie Romulana ca sa ai o sansa minima sa reziste bateria 2 sezoane? "Bateria de Hornet e foarte mica si foarte usor se va sulfata si va ceda daca se descarca din cauza sistemului de incarcare care nu lucreaza in parametri sau daca faci multe drumuri scurte si nu apuca sa fie incarcata" Repet, motorul a fost verificat, tensiunea de incarcare e in parametri corespunzatori, bateriile au fost intretinute corect.. ce alternative mai sunt? Editat Noiembrie 15, 2013 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Raspunsul lui Cesar mi se pare ciudat, cum adica la Hornet bateria e prea mica, adica asa a fost conceput modelul sa schimbi bateria anual sau sa investesti in ceva tehnologie Romulana ca sa ai o sansa minima sa reziste bateria 2 sezoane? "Bateria de Hornet e foarte mica si foarte usor se va sulfata si va ceda daca se descarca din cauza sistemului de incarcare care nu lucreaza in parametri sau daca faci multe drumuri scurte si nu apuca sa fie incarcata" Repet, motorul a fost verificat, tensiunea de incarcare e in parametri corespunzatori, bateriile au fost intretinute corect.. ce alternative mai sunt? Si mie mi s-a parut straniu sa vad ca Hornetul este echipat cu o baterie atat de mica dar... asta e, nu ai ce-i face. De exemplu, CBR1000 RR 2008+ are o baterie la fel de pipernicita de capacitate 6Ah. Pentru durabilitatea unei baterii cu acid, AGM sau gel, gabaritul acesteia este destul de important. O baterie de masina, prin simplul fapt ca este mai mare e mai robusta si va rezista mai bine la sulfatare. Solutia, repet,e ste sa pastrezi bateria incarcata la capacitate maxima atunci cand nu mergi pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Si mie mi s-a parut straniu sa vad ca Hornetul este echipat cu o baterie atat de mica dar... asta e, nu ai ce-i face. De exemplu, CBR1000 RR 2008+ are o baterie la fel de pipernicita de capacitate 6Ah. Pentru durabilitatea unei baterii cu acid, AGM sau gel, gabaritul acesteia este destul de important. O baterie de masina, prin simplul fapt ca este mai mare e mai robusta si va rezista mai bine la sulfatare. Solutia, repet,e ste sa pastrezi bateria incarcata la capacitate maxima atunci cand nu mergi pe motocicleta. Cam aiurea.. nu pot da jos bateria de fiecare data cand las motorul la garaj, apoi sa o tin in fiecare seara la incarcat. Decat asa, mai bine imi iau o bicicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Exista solutia conectarii la un smart charger dupa ce o descaleci. Acestea au o mufa care se poate conecta permanent la baterie. Cand ai parcat motocicleta doar cuplezi aparatul la mufa montata pe baterie. E mai greu daca nu ai un garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 la inceput chiar nu intelegeam de ce nu mai am baterie .. doar il pusesem pe mecanic sa o schimbe cu o youassa ..nu avea cum sa ma pacaleasca doar suntem prieteni ...apoi am inteles de ce ..cand am desfacut sa dau jos bateria am ramas blocata .. am crezut ca e de scuter bateria .. atata e ..dar ma gandeam daca nu se poate face in vreun fel sa pun o baterie mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Deci, eu nu stiu depre ce vorbiti voi aici cu bateriile. Exemplul cel mai bun sunt eu, sezonul trecut am fost nevoit sa schimb bateria (mai exact in mai 2012) si am cumparat o chinezarie de 80 de ron. Vreau sa zic ca e foarte buna, adica Hornetica mea are chiar si o luna de stat pe bara si nu mi-a facut nici o problema bateria dupa atata timp neincarcata. Nici macar nu am dat-o jos de pe ea pe timp de iarna, adevarat ca viepoiul meu doarme iarna linistit la 20 de grade celsius, dar tot a stat 6 luni nepornit si bateria neincarcata. In primavara am pus bateria 3 zile pe redresor si uite cum nici sezonul asta nu mi-a facut nici o problema Hornetul nefiind pornit chiar o luna de zile de stat afara. Sunt foarte sigur ca bateria asta ma tine si sezonul viitor fara nici o problema. Asa ca eu nu pot fi de acord cu voi ca bateria trebuie schimbata la 2 ani pur si simplu eu cred ca ciclul ei de incarcare conteaza si incarcarea sa se faca corespunzator (alternatorul sa incarce corect). Reper, bateria este o chinezarie, daca tin eu minte cred ca LANDPORT ii zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Deci, eu nu stiu depre ce vorbiti voi aici cu bateriile. Exemplul cel mai bun sunt eu, sezonul trecut am fost nevoit sa schimb bateria (mai exact in mai 2012) si am cumparat o chinezarie de 80 de ron. Vreau sa zic ca e foarte buna, adica Hornetica mea are chiar si o luna de stat pe bara si nu mi-a facut nici o problema bateria dupa atata timp neincarcata. Nici macar nu am dat-o jos de pe ea pe timp de iarna, adevarat ca viepoiul meu doarme iarna linistit la 20 de grade celsius, dar tot a stat 6 luni nepornit si bateria neincarcata. In primavara am pus bateria 3 zile pe redresor si uite cum nici sezonul asta nu mi-a facut nici o problema Hornetul nefiind pornit chiar o luna de zile de stat afara. Sunt foarte sigur ca bateria asta ma tine si sezonul viitor fara nici o problema. Asa ca eu nu pot fi de acord cu voi ca bateria trebuie schimbata la 2 ani pur si simplu eu cred ca ciclul ei de incarcare conteaza si incarcarea sa se faca corespunzator (alternatorul sa incarce corect). Reper, bateria este o chinezarie, daca tin eu minte cred ca LANDPORT ii zice. Și pe mine cel mai mult m-a ținut o baterie Caranda by BSB coproducție româno-chineză care a costat 95 lei. Secretul ei era acela că avea un bac cu 2 cm mai mare decât obișnuita YTZ 10S și cu mai mult acid, majoritatea chiar dacă nu au gel, au un separator între plăci pt ca acidul să nu umble liber, prin urmare mai puțin acid, de unde și durata lor de viață mai mică. Cel mai puțin m-a ținut, bateria originală a mobrei - Yuasa aprox 9 luni. @ Straic Bateria nu stă bine la 20 ci la 4 grade, temperatură suficient de redusă pt a încetini procesele chimice dar să nu înghețe. Bateria mea de acum s-a dus după 2 ani și 9 luni, asta e, trebuie să iau alta, am încercat s-o resuscitez cu alt acid, nu a mers. BSB -ul l-am reîncărcat cu acid nou și merge și acum pe un scuter- are aproape 5 ani. Eu mi-am pus mufă pt charger și iarna o las pe "float-charger", am alarmă și inevitabil se descarcă. @ B-46-ANK - dă o fugă pe la Cesar la GRG pt că de una singură nu cred să-i dai de cap HISS - ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B-46-ANK Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Eu mi-am pus mufă pt charger și iarna o las pe "float-charger", am alarmă și inevitabil se descarcă. @ B-46-ANK - dă o fugă pe la Cesar la GRG pt că de una singură nu cred să-i dai de cap HISS - ului. Ms, asa o sa fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) Salut.eu confectionez bugspoiler,dar nu exact modelul acesta.e ceva asemanator,tot asa colturos.daca esti interesat,anunta-ma si rezolvam.poze gasesti pe honhahormet.ro sau daca nu,anunta-ma si-ti trimit un mail eventual.noroc Salut, stii cumva unde se gasesc sau cine confectioneaza semicarene laterale fata ? Userul @ionutz-bv e din brasov.vezi daca te poti intelege cu el sa vezi hornetul lui.cu suspensia spate setata pe minin,vei ajunge cu ambele varfuri de la picioare pe jos,in mod cert.bafta! Editat Noiembrie 23, 2013 de hornet60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Salut.eu confectionez bugspoiler,dar nu exact modelul acesta.e ceva asemanator,tot asa colturos.daca esti interesat,anunta-ma si rezolvam.poze gasesti pe honhahormet.ro sau daca nu,anunta-ma si-ti trimit un mail eventual.noroc Salut, stii cumva unde se gasesc sau cine confectioneaza semicarene laterale fata ? Userul @ionutz-bv e din brasov.vezi daca te poti intelege cu el sa vezi hornetul lui.cu suspensia spate setata pe minin,vei ajunge cu ambele varfuri de la picioare pe jos,in mod cert.bafta! Nope,n-am idee de semicarene sa faca cineva din fibra:)le-as face euu,dar nu am de unde sa iau o pereche dupa care sa fac matrita:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Atunci sa dam sfoara in .... Cine stie undeva doua semicarene pt. hornet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) Vezi pe la Ricambi Weiss....poate fac si asa ceva.... Editat Decembrie 6, 2013 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 imi puteti spune, va rog, care este diametrul interior al tobei originale la iesirea gazelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Salut. Ma intereseaza sa-mi vopsesc jantele, bascula, jug-uri si scarite. - A mai vopsit cineva elementele astea? - Pentru a rezista trebuie vopsit electrostatic? Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 am vopsit jante la electro. urmeaza scarite, suporti si adaptari la electro. merge si la pistol. de la electro ies putin coaja de portocala. si pistolul rezista. am vazut la un f4i cu toate facute la pistol. nu stiu scaritele cat rezista vopsite normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 La ce suma ai ajuns cu jantele vopsit electrostatic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 La ce suma ai ajuns cu jantele vopsit electrostatic? 300 ron pe set in bucuresti la cosmin (0723) 809 960 vorbeste cu el. iti explica tot. spune i ca ai nr de la bogdan cu vitara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Salut. Ma intereseaza sa-mi vopsesc jantele, bascula, jug-uri si scarite. - A mai vopsit cineva elementele astea? - Pentru a rezista trebuie vopsit electrostatic? Mersi anticipat. Yep,le-am facut eu electro toate.scaritele s-au "sters" putin dupa 2 ani....in rest au tinut lejer pana am dat motorul.e mult mai ok electro decar cu pistol,vopseaua uscata fiind mult mai rezistenta.muuuult mai rezistenta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 domnu' geo, pistolu' nu se mai usuca niciodata? ) PS: vezi ca modific aripa spate de la tine. ii dau alta forma. nu-mi place sa fie la fel ca a altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) domnu' geo, pistolu' nu se mai usuca niciodata? ) PS: vezi ca modific aripa spate de la tine. ii dau alta forma. nu-mi place sa fie la fel ca a altora. Ba da se usuca,in schimb cea electrostatica stii prea bine ca e mult mai rezistenta datorita faptului ca adera mult mai bine pe supratata.stii tu ce-am vrut sa zic(stau mai prost cu exprimarea tehnica).Sa pui o poza aici sau pe mail sa vad ce treaba faci cu aripa;) Editat Decembrie 17, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 300 ron pe set in bucuresti la cosmin (0723) 809 960 vorbeste cu el. iti explica tot. spune i ca ai nr de la bogdan cu vitara. Mersi frumos. O sa iau legatura cu el odata ce ma apuc sa desfac la moto. George, e multa munca pentru juguri/bascula? Agat motoru de 'tavan' pentru astea nu? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Mersi frumos. O sa iau legatura cu el odata ce ma apuc sa desfac la moto. George, e multa munca pentru juguri/bascula? Agat motoru de 'tavan' pentru astea nu? ) Haha...spanzura-l de candelabru,apoibda tot jos:DMie,sincer,mi-a stat pe cauciucuri,suspendat pe galerii la mine in garaj ca mecanicul n-a vrut sa-i blochez "platforma";)) Mult de munca nu e neaparat daca ai sculele si vreo 3 prieteni care merg la sala:P in cateva ore e gata treaba,munca de maxim o zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.