danny_nt Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva. Salut, eu mi-am luat asa ceva http://www.okazii.ro/aparate-de-masura/alte-aparate-de-masura/voltmetru-digital-cu-leduri-rosii-4-5-30-v-foarte-precis-carcasa-de-culoare-neagra-cu-2-fire-a147580794 e rezistent la apa si l-am pus cumva intre bord si parbriz, dar trebuie sa-i schimb prinderea ca nu-mi place. L-am luat de la cineva de pe forum de aici. Singura parte proasta e ca am tras curent din bord, sa nu stea aprins tot timpul si are o eroare de 1V. Adica imi masoara 12,8 13 de obicei, la baterie daca masor am 13,8-14v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva. destul de mult intre 1000 si 1200rpm?asta e oscilatie relativ normala la Hornet.... Salut, pentru modelul din 2006 se potrivesc de la far suportul de plastic plus ornamentul cromat, si de la modele din anii anteriori ? nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salut, eu mi-am luat asa ceva http://www.okazii.ro/aparate-de-masura/alte-aparate-de-masura/voltmetru-digital-cu-leduri-rosii-4-5-30-v-foarte-precis-carcasa-de-culoare-neagra-cu-2-fire-a147580794 e rezistent la apa si l-am pus cumva intre bord si parbriz, dar trebuie sa-i schimb prinderea ca nu-mi place. L-am luat de la cineva de pe forum de aici. Singura parte proasta e ca am tras curent din bord, sa nu stea aprins tot timpul si are o eroare de 1V. Adica imi masoara 12,8 13 de obicei, la baterie daca masor am 13,8-14v Sunt și de genul ăsta http://www.aliexpress.com/item/DC-DC-12V-24V-Volts-Measure-Panel-Meter-0-28-DC-0-200V-Green-LED-Digital/957958562.html cu fir separat (V-, V+, V ref) tocmai pt a nu influența măsurarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Salut, eu mi-am luat asa ceva http://www.okazii.ro/aparate-de-masura/alte-aparate-de-masura/voltmetru-digital-cu-leduri-rosii-4-5-30-v-foarte-precis-carcasa-de-culoare-neagra-cu-2-fire-a147580794 e rezistent la apa si l-am pus cumva intre bord si parbriz, dar trebuie sa-i schimb prinderea ca nu-mi place. L-am luat de la cineva de pe forum de aici. Singura parte proasta e ca am tras curent din bord, sa nu stea aprins tot timpul si are o eroare de 1V. Adica imi masoara 12,8 13 de obicei, la baterie daca masor am 13,8-14v Mersi pentru sugestie. Ma gandesc sa abordez alta varianta si anume sa-mi pun prinza pe ea si sa-mi iau un voltmetru care va sta in priza ocazional. In felul asta impus 2 iepuri dintr-o lovitura daca pot spune asa. O sa ma coste un pic mai mult dar ma aleg cu priza destul de mult intre 1000 si 1200rpm?asta e oscilatie relativ normala la Hornet.... Ma nu al meu. Relantiul sta constant la 1200 - 1250 cand merge bine, nu oscileaza deloc. Atunci cand "intra" mai multi consumatorii incepe sa oscileze foarte tare intre 1250 si 1000 chiar si 900. Aparent ventilatorul ii pune capac, daca mai am si o semnalizare pusa + faza scurta incepe chinul. Este evident ca motorul se chinuie, se aude desincronizat + diverse sunete/mici batai (de supapa, probabil) atunci cand oscileaza. Faptul ca mi-a terminat bateria (in circa 2/3 luni de circulat cu ea constant) denota clar o mica problema de incarcare. Cu un voltmetru voi putea tine sub observatie mai usor problema si ramane de vazut cum voi actiona. Ceva imi spune ca xenonul are o greutate destul de mare in problema asta. Poate cineva care a mai avut/are xenon poate confirma/infirma lucrul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva. salutare Pepsz, daca vrei iti imprumut eu un voltmetru pentru o perioada, eu am luat unu si inca nu l-am montat, cred ca poti sa il montezi pentru o scurta perioada pe ghidon destul de usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Sunt și de genul ăsta http://www.aliexpress.com/item/DC-DC-12V-24V-Volts-Measure-Panel-Meter-0-28-DC-0-200V-Green-LED-Digital/957958562.html cu fir separat (V-, V+, V ref) tocmai pt a nu influența măsurarea. Asta mi-ar rezolva problema. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Salutare prieteni, Stie careva codul de la piesa din imaginea alaturata ? sau cum se numeste, eu unu nu am gasit nicaieri... Multumesc eu am cumparat motorul fara chesia respectiva, dar cred ca is 2 bucati, dupa cum se vede in poze, poate ma lamuriti voi. Mai jos aveti o poza cu motorul meu Editat Aprilie 14, 2014 de sanduionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 salut, am avut si eu o problema similara, mi-a murit in mers, am crezut ca nu mai are benzina, am trecut pe rezerva, a pornit, m-am gandit ca nu e de la benzina, am schimbat pe on, a mers, a murit iar in mers, pornit cu cabluri legate la masina, pana a mai murit de vreo 2 ori si nu a mai pornit deloc, rezultate in urma service-ului - robinet benzina reconditionat, baterie schimbata, releu incarcare schimbat, dupa iarna schimbat si bujii si merge bine acum. daca zici ca ai incarcare buna trebuie sa verifici si bateria sa vezi daca tine curent, la mine dupa ce am schimbat bateria (care nu se mai incarca la maxim), am vazut ca si releul incarca cam putin, si pana la urma nu mai incarca si desi o porneam cu cabluri se oprea la orice aprindere de bec (semnalizare/frana, mers fara far) Sa verifici si releul de incarcare. Eu cand am cumparat hornetul meu am avut aceeasi problema. Era topit un contact de la releu si erau stricate si diodele din releu. Sa testezi si la cel nou daca vrei sa il iei sh Uite aici un video: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Salutare prieteni, Stie careva codul de la piesa din imaginea alaturata ? sau cum se numeste, eu unu nu am gasit nicaieri... Multumesc hornet.jpghornet2.jpg eu am cumparat motorul fara chesia respectiva, dar cred ca is 2 bucati, dupa cum se vede in poze, poate ma lamuriti voi. Mai jos aveti o poza cu motorul meu 1510484_10202503847330295_1752496529449955938_n.jpg Arunca un ochi aici pentru codurile de care ai nevoie: oemmotorparts.com Btw, frumos Hornet-ul.. insa chiar ma intrebam de ce iti lipseste parbrizul original Toba nu e chiar pe gustul meu insa suna foarte bine. Sunt curios, ai iesit cu motorul si la curse mai lungi? Cum ti se pare sunetul in astfel de conditii? Felicitari pt locul obtinul la concurs, desi nu a fost o cursa dreapta, R1 nu stie sa mearga incet Pt colegii care probabil se intreaba despre ce e vb: PS. pana la intrunirea hornetistilor de la vara ne putem aduna la Transylvania Bike Fest (30 mai - 1 iun), Gilau CJ Editat Aprilie 14, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Hornetul meu putin modificat Editat Aprilie 16, 2014 de bogdan86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Frumos, frumos... poate un pic cam suparat! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Salutare, Am si eu cateva intrebari. Am pus pe un Hornet doua proiectoare after market de la GIVI. Fiecare consuma 55 W. Deci acum am un consum mai mare cu 110 W. Are cineva idee care este sarcina electrica maxima a Hornetului de dupa 2007 ? Din ce vad in manualul de service , alternatorul are capacitate de 0,333 kW / 5000 rotatii pe minut. Din ce calcule am facut eu , daca am: - faza lunga - 55W - faza scurta - 55W - becuri pozitie - 2 x 5W = 10 W - semnalizare - 2 x 21W = 42 W - bec lampa numar - 5W - leduri pozitie/Stop frana ~ 20 W Daca le-as avea pe toate pornite ar fi 182 W per total. Daca mai adaug si 110W de la proiectoare as ajunge la 292 W , ceea ce ar fi sub 333 W cat suporta Alternatorul. Ar mai fi si alt consum care sa duca puterea totala consumata peste 333 W ? Apoi , pe langa alternator , am inteles ca mai poate pica regulatorul. Din pacate nu am gasit nici o specificatie pentru modelul pe care il am eu: SH750AA (7.7261f) Ce ziceti ? As avea probleme cu acest plus de consum de 110W ? Multumesc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Interesanta creatura (bogdan86) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Crash paduri vezi daca mai face Radu 0723 596 624. Mi-a dat un prieten pagina pe care este postul asta, am sunat vreo 4 zile pana cam am reusit sa dau de om... Numarul acesta nu mai e de actualitate, in caz ca mai are cineva nevoie de crash pad-uri, scriu aici noul numar al lui Radu. Radu: 0762 267 997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Hornetul meu putin modificat frumos rau ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Mai am si eu doua intrebari, poate s-au mai discutat dar n-am gasit acum. 1. Cum se scoate lichidul de racire din rezervor? M-am uitat in carte si zice sa dau jos tot spatele. Chiar asa? 2. Unde e releul de incarcare? Pot sa-l schimb singur in spatele blocului? La ulei si lichid de frana cred ca m-am prins cum se face, dar daca aveti sfaturi utile nu va abtineti. E prima oara cand ii fac revizia si acum invat de pe net cum se face Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 la lichidul de racire, ai un surub parca sub pompa de apa (parca), oricum nu se da jos tot spatele. releul de incarcare e sub rezervor si se schimba in 30 de secunde. asta daca ai mufe si nu e cu fire cositorite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 50-100lei iti ia un mecanic manopera la toate schimburile astea, dai banii si stai langa el si "fura", pe urma ti le faci singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Mai am si eu doua intrebari, poate s-au mai discutat dar n-am gasit acum. 1. Cum se scoate lichidul de racire din rezervor? M-am uitat in carte si zice sa dau jos tot spatele. Chiar asa? 2. Unde e releul de incarcare? Pot sa-l schimb singur in spatele blocului? La ulei si lichid de frana cred ca m-am prins cum se face, dar daca aveti sfaturi utile nu va abtineti. E prima oara cand ii fac revizia si acum invat de pe net cum se face Stima. Ar trebui o atentie sporita la aerisire, daca schimbi lichidul de frana. Sa nu rupi vreun aerisitor daca e blocat(pui pe el un degripant daca e intepenit si nu fortezi, lasi sa-si dea drumul singur). Iar la aerisire sa folosesti un furtunas de perfuzie ca sa vezi mai usor cum iese aerul din instalatie si nici sa nu faci mizerie cu lichidul care iese, il pui sa se scurga intr-un recipient ceva. La releu e cum zice colegul Coobra dai jos rezervorul si se schimba usor, e prins cu 2 suruburi parca. Eu nu mai fac singur schimburile din lipsa de timp si spatiu, ba mai scapam ceva ulei si faceam mizerie, ba trebuie sa scapi de ulei ca nu-mi place sa-l arunc la gunoi. Sunt destule oferte acum primavara, daca iei ulei si filtru de la ei iti fac schimbul gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 La releu e cum zice colegul Coobra dai jos rezervorul si se schimba usor, e prins cu 2 suruburi parca. atentie la suroabele/surubul astea, ca am impresia ca reprezinta si masa pentru releu, deci trebuie sa fie curat filetul (asta oricum e bine de verificat la orice surub, dar na, la ce tine de electrica e bine de verificat de 3 ori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Pt cine e interesat de crashpaduri va mai dau si eu un contact gasit pe net si folosit de mine Daniel: 0746198461 Mi-a dat un prieten pagina pe care este postul asta, am sunat vreo 4 zile pana cam am reusit sa dau de om... Numarul acesta nu mai e de actualitate, in caz ca mai are cineva nevoie de crash pad-uri, scriu aici noul numar al lui Radu. Radu: 0762 267 997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza mersi Vezi ca pe bikeshop.ro daca dai o cautare gasesti cateva modele din care sa-ti alegi ce-ti place. Eu le-am pus si sper sa nu am ocazia sa va povestesc cat sunt de multumit de ele . M-au costat 100 lei + 8 transportul; montajul in regie proprie. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza mersi Eu am luat de pe ebay unele. In total cu tot cu transport in jur de 150 de lei iar ca si design, zic ca sunt o idee mai reusite. Au venit intr-o saptamana din Lithuania. http://www.ebay.com/itm/Crash-Protectors-for-Honda-CB600-Hornet-98-06-Frame-Sliders-Mushrooms-/271445715980?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3f336cec0c&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Hornetul meu putin modificat Anvelopele le-ai schimbat? Ai bagat multa munca/bani in modificarile astea si lasi motoreta cu niste opinci obosite. Cu anvelopele alea o dai pe jos si se duc atat munca cat si banii bagati in modificare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.