Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Iti multumesc pentru sfaturi. Avand in vedere ca am 23 de ani si aproximativ 60mii km facuti cu masina fara nici cea mai mica zgarietura,ma consider un om cu capul pe umeri. Nu iau motorul ca sa impresionez de aceea nu vreau o sportiva...vreau un Hornet,e fiabila,frumoasa si foarte manevrabila.A si nu am de gand sa ies cu ea pe sosea pana nu ma invat cu ea,adica o sa merg pe motodrom. Asfalt uscat si numai bine :rock:

Uai, aveti motodrom la Sighet? Sau te gandesti la Ungaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca nu e chiar asa usoara, are totusi ~200kg (putin fata de un harley de ~300kg), insa pt ca centrul de greutate e undeva la jumatea distantei dintre roti, te vei obisnui repede cu ea. Sa ai grija in primele saptamani sa n-o scapi de pe loc sau la viteza mica pt ca zgarii rezervorul... :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti ! Am si eu o intrebare pentru voi,fericitii posesori de Hornet. Am 1.67m si 64kg,oare am sanse sa pot incaleca un astfel de motor ,e inalt rau? Eu am facut scoala pe Jawa si nu am avut nici cea mai mica problema,insa Hornetul mi se pare foarte masiv. Nu am avut niciodata ocazia sa incerc unul,asa ca va rog sa ma ajutati. La anul pe vremea asta sper sa am asa ceva,cu conditia sa mi se potriveasca....Sa ma orientez spre ss ,sunt mai joase decat neiked-urile? Va rog sa imi dati un sfat. stau de 2 saptamani pe forum si m-am documentat cat am putut,insa am o problema: inaltimea ! Va multumesc .

 

 

 

stai flexat k esti destul de inalt! eu am 1,66 numa ceva kilograme in plus fata de tine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru sfaturi. Avand in vedere ca am 23 de ani si aproximativ 60mii km facuti cu masina fara nici cea mai mica zgarietura,ma consider un om cu capul pe umeri. Nu iau motorul ca sa impresionez de aceea nu vreau o sportiva...vreau un Hornet,e fiabila,frumoasa si foarte manevrabila.A si nu am de gand sa ies cu ea pe sosea pana nu ma invat cu ea,adica o sa merg pe motodrom. Asfalt uscat si numai bine :lol:

 

 

eu am 40 de ani si vreo 800.000 km cu diverse masini , si ma gandeam sa-mi iau un Hornet sau un CBR600 ? ce sa fac ? Ma mai tenteaza si Translapul ! Ceva pareri avizate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 40 de ani si vreo 800.000 km cu diverse masini , si ma gandeam sa-mi iau un Hornet sau un CBR600 ? ce sa fac ? Ma mai tenteaza si Translapul ! Ceva pareri avizate ?

Pai intai sa te hotarasti cam care iti vor fi drumurile:

Daca te dai mult in oras (poate sa folosesti motorul in scop utilitar, adica sa iti rezolvi treburile cu el), ia Hornetul.

Daca planuiesti mai mult etape mai alerte in extraurban, CBR-ul e pentru tine.

Daca vrei excursii pe toate felurile de drumuri, intinsul la drum lung fara viteze si viraje cu adrenalina, atunci Translap screi pe tine.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 40 de ani si vreo 800.000 km cu diverse masini , si ma gandeam sa-mi iau un Hornet sau un CBR600 ? ce sa fac ? Ma mai tenteaza si Translapul ! Ceva pareri avizate ?

 

Salut , eu zic ca Hornet pt ca are un pic din fiecare , e puternic dar si confortabil , poti sa te bagi si pe drumuri de tara , bine nu e Transalp dar usor poti sa te bagi si pe drumuri de tara , iar pe sosea nu te doare capul cand e vorba de depasire :lol:

post-6555-1227437841_thumb.jpg

post-6555-1227437868_thumb.jpg

post-6555-1227437913_thumb.jpg

Editat de mathe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai intai sa te hotarasti cam care iti vor fi drumurile:

Daca te dai mult in oras (poate sa folosesti motorul in scop utilitar, adica sa iti rezolvi treburile cu el), ia Hornetul.

Daca planuiesti mai mult etape mai alerte in extraurban, CBR-ul e pentru tine.

Daca vrei excursii pe toate felurile de drumuri, intinsul la drum lung fara viteze si viraje cu adrenalina, atunci Translap screi pe tine.

Succes!

ÂŞi eu am tot 40 ani. Sunt de acord cu Hellicks Helmet mai puțin următoarele :

Dacă vrei oraÂş - scuter. Nu trebuie să stai să încălzeÂşti motorul, iar să mergi încet până ajunge Hornetu la temperatură nu poți că nu te lasă traficul iar mie unul îmi pare rău de ea. CBR îți trebuie doar dacă te dai pe circuit , în rest nu ai ce face cu el, crede-mă.Am yamaha unui prieten (cea din semnătură de vânzare) mă dau cu ea doar ca să-mi reamintesc ce nasol e să stai sprijinit în încheieturi, cocoÂşat pe rezervor Âşi fără să ai un câmp vizual bun.

În rest de acord cu Hellicks. Eu cu Hornetul din poză fac drumuri dese Tg Jiu - Cluj, Tg Jiu - Rm Vâlcea Âşi în rest umblu cu el prin oraÂş.Pe drum prost îți scutură rinichii, Transalpul e mult mai bună, pe drumuri bune Horneta nu are egal, nici nu simți drumul. Mă întorc de la Cluj în aceeaÂşi zi fără să simt oboseala. Aici în Tg Jiu este reprezentanță Honda unde poți să mergi cu toate Âşi o să vezi diferența. Încă ceva : motocicleta asta s-a vândut cu 3100 GBP (aprox 3800 EUR iar una nouă la reprezentanță e 8500 EUR) modelul nou, din 2007 cu ABS, uite aici.Eu mi-am luat-o tot din UK. Sunt perfect compatibile, adică afiÂşajul se schimbă din meniu din MPH în KMH, se păstrează garanția, mai trebuie să-ți găseÂşti un prieten prin UK sau cineva care aduce maÂşini de acolo cu platforma.Pt alte nelămuriri, PM.

post-39353-1227469713_thumb.jpgpost-39353-1227469722_thumb.jpg

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur de aprecierea fata de punctul meu de vedere, la fel cum apreciez un interlocutor de calitate. :lol: Am insa doua mici obiectiuni la expunerea de mai sus: pe motoarele sport (desi CBR nu este sport ci sport-touring, si se vede) nu se merge cu greutatea corpului in maini (respectiv in incheieturi); aceasta pozitie este gresita. Ea duce, pe de o parte, la obosirea incheieturilor mult prea devreme; pe de alta parte, este periculoasa, deoarece scade mult gradul de control asupra motorului. Greutatea se distribuie altfel, mai mult in muschii picioarelor si ai abdomenului. Destul de explicativ este acest video. Sigur, este solicitant pentru corp - un pilot care nu e obisnuit cu aceasta pozitie va simti in muschii picioarelor surplusul de efort. Dar, daca nu vrei efort, nu face sport (deci nu iti cumpara o motocicleta sport).

In al doilea rand, capacitatile touring ale CBR-ului nu sunt chiar de neglijat; chiar daca seamana cu Yamaha Thundercat (caci acesta este adevaratul competitor de la Yamaha - R6 este deja alta clasa, Supersport), pozitia de mers pe CBR este superioara. Confortul pentru pasager este si el la cote acceptabile. Sigru, suspensiile sunt putin mai dure, e un compromis pe care nu au vrut sa il faca.

In rest, toate bune!

P.S.: E frumos rau Bondarul tau! Sa il stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marius florin:

 

spune-mi te rog; oglinzile rotunde sunt originale; ale ei de la mama ei ?

a mea e tot galbena si tot din `99 dar are niste rahatei de oglinzi imitatie de carbon si au sticla mica si mai e si`n forma de ....ochi ( sa zicem !) - nu stiu de ce se dau unii in vant dupa oglinzile astea.... - si as vrea sa-mi pun din astea rotunde, exact ca ale tale....dar trebuie sa stiu ce caut; deci ce sa intreb.

 

thx.

 

 

@adi saba:

 

vezi ca se regleaza relativ usor ( daca ai cheia potrivita ) cursa arcului de pe spate; deci se poate lasa mai jos de spate; doar ca devine ceva mai rigida - logic.

trebuie doar sa rotesti ceva in timp ce cineva masiv ( sau doi mai pirpirii ) apasa zdravan spatele, ca arcul sa fie cat mai compresat.

Editat de viespu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PT viespu : mersi pentru sfaturi ! Deci asta ar fi explicatia pentru care pe moto.it la hornet apar date diferite de la o motocicleta la alta ( larghetzza, altezza ) ? La ce se refera exact,ca prin traducere nu imi dau seama.. ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apare la oferta lunii , de aia am zis ca e promo si pretul este 7000 cu tot cu TVA inclus modelul din 2007 , stie cineva sa-mi zica care sunt diferentele intre modelele 2007- 2008 - 2009 ??

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am o rugaminte/intrebare. Stiti cumva unde as putea gasi de cumparat toate stickerele originale pt Honda Hornet 2004 (PC36) de 600.

Ma refer aici la stickerele Honda de pe rezervor stanga/dreapta, codita stanga/dreapta, rezervor senzor HISS, rezervor combustibil recomandat.

Am revopsit totul si vreau sa cumpar stickere noi.

 

Astept ceva pareri si sfaturi.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apare la oferta lunii , de aia am zis ca e promo si pretul este 7000 cu tot cu TVA inclus modelul din 2007 , stie cineva sa-mi zica care sunt diferentele intre modelele 2007- 2008 - 2009 ??

Nici o diferenta, doar ca aceea cu pret final 6962 EUR nu are ABS, cea cu 7914 EUR are. Probabil că la modelele pretins "noi" au apărătoare la roata spate, windshield sau alte chestii.Din 2007 încoace nu s-a mai făcut alt model de Hornetă (de 600 cmc, de 1000 cmc au scos alt model). La mobre e uzual să stea pe stoc 1-2-3 ani până se vând.

Sezonul de reduceri abia a început. Dacă tot dai banii ăia, ia-ți una cu ABS (părerea mea) !.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o diferenta, doar ca aceea cu pret final 6962 EUR nu are ABS, cea cu 7914 EUR are. Probabil că la modelele pretins "noi" au apărătoare la roata spate, windshield sau alte chestii.Din 2007 încoace nu s-a mai făcut alt model de Hornetă (de 600 cmc, de 1000 cmc au scos alt model). La mobre e uzual să stea pe stoc 1-2-3 ani până se vând.

Sezonul de reduceri abia a început. Dacă tot dai banii ăia, ia-ți una cu ABS (părerea mea) !.

 

Modelul 2009 de Hornet are 3 culori noi, setari noi pt furca, logo nou 3D cromat si bordul usor modificat.

 

Bord 2007

03MHORN20078YE-01.jpg

 

Bord 2009

1839.jpg

 

1843.jpg

 

1842.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am o rugaminte/intrebare. Stiti cumva unde as putea gasi de cumparat toate stickerele originale pt Honda Hornet 2004 (PC36) de 600.

Ma refer aici la stickerele Honda de pe rezervor stanga/dreapta, codita stanga/dreapta, rezervor senzor HISS, rezervor combustibil recomandat.

Am revopsit totul si vreau sa cumpar stickere noi.

 

Astept ceva pareri si sfaturi.

 

Multumesc.

 

Naspa daca ai vopsit tot si acum cauti stickere pt ca unele, mai ales cele de pe rezervor se pun sub straturile de lac atfel nu o sa reziste mult. Le rupe fashu Sorel, benzinica, tankrucksacku etc.

Setul complet ce il vrei tu cu inutilele stickere HISS, combustibul recomandat, 'always wear your helemt thing' nu o sa gasesti decat la jefuitoii de la reprezentantele mioritice. Altfel gasesti ieftin si relativ bun pe ebay.

 

De la astia am luat io un set pt B6 si sunt ok calitativ si f ieftini. Mai au si avantajul ca-ti poti alege culorile.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...