Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena

maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public.

nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service.

daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie.

daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez.

 

 

 

si al meu e la fel are o mizerie unsuroasa neagra cel nou numai saptamana viitoare il primesc.

luni cand am desfacut filtru de aer sa-l verific in cutie am gasit ceva ulei pe fund. ma gandesc sa nu aiba vreun furtun legat prin care sa intre gazele carter in cutia de filtru si asa sa se umple cu ulei?? ce ziceti? altfel de unde sa am ulei in cutie??

 

Din cate stiu eu filtrul se da cu un ulei special e care il gasiti in kiturile de curatat speciale. Nu mai stiu exact cum se cheama dar stiu ca am citit despre asta,asa ca nu va faceti griji!

Cat despre mers si fara e normal sa merga !

@cipri-ce marca e filtrul tau ala din poza?

Intreb pt ca aproape asa arata si al meu dar era KN si doar l-am curatat pus la loc si la drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena

maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public.

nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service.

daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie.

daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez.

 

Eu am schimbat semeringul la o furca de scuter,care curgea,nu e greu trebuie sa fi doar atent.

Iti dau un link unde aia tuneaza furca de hornet,adica schimba arcurile si mai pun putin ulei in plus.

Sper sa te lamureasca ca sunt poze cu pasii care trebuie sa-i faci.

 

http://www.hornetitalia.com/forcella_molle.php

 

 

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai multi mecanici mi-au spus ca motivul pentru care uleiul se schimba la 5-6 mii de km este faptul ca in atatia km uleiul ramane fara aditivi si nu pentru faptul ca nu mai e destul de vascos (mai ales cel full sintetic-acesta isi pastreaza vascozitatea multi km)! toate substantele corozive sau daunatoare pentru motor care ajung in baia de ulei aditivii le neutralizeaza si le arunca in filtrul de ulei! mai inca ceva la care puteti sa ma contraziceti si sa imi spuneti ca delirez: dupa 5000 km cu acelasi ulei se schimba zgomotul motorului si cutia merge mai greu (este diferenta mica dar sesizabila)! paste fericit la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi mah!!!!cu riscul de a imi lua cine stie ce de la admin.......ala era copilashul meu si a plecat recent dintre noi!!!pt afirmatia asta sa te fereasca sfantu ca vreodata sa dam nas in nas!!!!!am scris aici ca sa nu zica nimeni ca nu am curaj sa vada toata lumea ce zic!!!!stai tu linistit ca nu stau io numa aici in oraselul meu si pt faptul ca te-ai legat gratuit de catelul meu,iti platesc io vorbele tale!!!!!!!!!!

 

Am si eu un catelus, super "agitat" si jucaus de felul lui, curios la orice. E ca si un copilas, dar ii e frica de hornet, de orice sunet de motor de altfel. In schimb pot spune ca ma saluta deja cand ajung in fata portii, il aud, deci recunoaste sunetul viespei numai din auzite. Alte motoare nu sunt in apropiere, numai masini. La masina iara la fel, saluta numai cand aude ca vin, la alte masini nici o reactie. Deci sa nu ma intrebati ce au cateii ce nu avem noi ca nu stiu. Dar ce avem noi motociclistii si poate altii nu, sa nu lasam sa se piarda: sa nu ne certam, din moment ce fiecare numai da cu parerea.

 

Viespa e un motor super reusit, care are nevoie de atentie. Eu am comandat ulei Procycle de la Louis. Tot am citit pareri despre fel de fel de uleiuri, insa nimic despre Procycle. In motorul precedent am folosit numai aceasta marca, am fost multumit.

Deci, fiecare e liber sa dea cu parerea, nu ma supar (sa nu va legati de membrii de familie, e f josnic!!).

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica filtru de ulei e f important. Majoritatea filtrelor pot retine particule pana la 50 microni, dar daca pui un filtru mai bun care retine particule si mai mici, de pana la 40 de microni se protejeaza uzura motorului cu 50% mai mult. Printr-un filtru mai bun, se pot extinde perioadele de schimbare a uleiului f mult. Asa ca data viitoare, sa luam un filtru mai bun.

Este chiar o carte foarte populara: "The motor oil bible - the 3000 miles oil change myth" ...adica mitul schmbarii uleiului la 5000 de km...

 

E super tare cartea. Contine tot ce vrei sa stii despre ulei, mineral, sintetic, filtrare, auto vs moto, aditivi, stil de condus si efectele acestuia asupra uleiului, vascozitate, cum se strica uleiul, teste. Numa vreme de citit trebe.

oil_bible.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena

maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public.

nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service.

daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie.

daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez.

 

salut! eu am schimbat de curand simeringurile si sincer a fost mai usor decat m-am asteptat, tinand cont ca nu sunt de domeniu, cum a zis cineva intr-un post mai sus, trebuie doar sa fii atent, mai ales cand bagi simeringul nou sa nu zgarii metalul sau sa deteriorezi simeringul.

bafta! numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma minunez cand citesc pe hornet.it la forum si vad ca aproape toata lumea zice ca schimba uleiul la viespi la 12.000 de km, in afara de cei care se dau pe circuit. Pe circuit cica folosesc uleiuri racing care se schimba f repede, 3-4000 km. Unu zice ca are la Hornet 140.000 de km cu compresia la motor verificata si in regula si ca a urmat exact manualul. Altu cica are 230.000 de km, da nu mai stiu daca Hornet sau alta Honda. Zice unu ca Honda inainte sa scrie in manual testeaza motoarele la greu si 12.000 de km intre schimburi e limita inferioara, chiar si la 20.000 neavand nimic motorul.

Insa si acolo, vanzatorii recomanda schimbul de ulei la 6000 km. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa si acolo, vanzatorii recomanda schimbul de ulei la 6000 km. :wacko:

 

OOOO oare de ce? :blink:

 

Ziceati ceva de filtre de ulei mai bune care sa retina particule mai mici, ce marci sau ce modele s-ar incadra?

Eu am folosit pina acum doar champion, de fapt n-am gasit altul mai bun, mai era parca hilfo dar n-am incercat.

pare interesanta cartea pe care ai pus-o o sa ma uit prin ea cand am timp.

 

Am gasit o chestie pe situl valvoline despre uleiul de motor:

http://www.valvoline.com.ro/default.asp?op...tart&idp=16

ndicativele API

 

Putin dupa al II lea Razboi mondial, Institutul American de Uleiuri (API) a pus bazele unui sistem care a stabilit trei nivele de baza pentru uleiurile de motor: obisnuite, premium si de mare putere. In mod normal, trei nivele nu puteau acoperi toata paleta de aplicatii de la un vehicul obisnuit la camioane de mare tonaj. API a realizat intr-un final ca si alte variabile trebuia luate in considerare, cum ar fi tipul de motor si uzura sa. In 1952, API a lansat sistemul de clasificare.

 

Sistemul API se raporteaza la doua clasificari generale : S pentru Service ( automobile clasice si camionete) si C pentru aplicatii comerciale ( echipament diesel clasic ). Subdiviziile lui "S" sunt :

 

SA: Acesta este un ulei mineral simplu care nu contine aditivi inclus in lubrifiantii de inalta tehnologie astazi. Acest ulei a fost folosit prima data in 1920 si azi nu mai e folosit .

 

SB: Uleiuri care contin inhibatori de uzura si oxidare pe langa inhibatori de coroziune. Acest ulei a fost folosit inainte de 1964 si a fost creat pentru automobile care faceau fata unor conditii moderate de mediu. Nu se mai foloseste astazi.

 

SC: Aceasta clasificare a fost recomandata initial pentru automobilele din 1964-67 . Contine aditivi care controleaza rugina, uzura, coroziunea si depunerile in motor. De asemenea nu se mai foloseste

 

SD: Lubrifiantii SD au fost recomandati pentru automobilele din anii 1968-70 si pentru vehicule de pasageri de dupa 1970. Acesta are acelasi pachet de aditivi ca si SC si il poate inlocui. SD nu mai este folosit astazi

 

SE: Acesta categorie este recomandata pentru anumite automobile in 1971 si majoritatea celor din 1972. Acesta oferea mai multa protectie decat SD si era folosit si pentru motoare puternice. In timp a inlocuit SD, dar nu mai este folosit.

 

SF: Recomandat in 1988 si pentru vehicule vechi. Acest ulei are proprietati anti-uzura puternice si mai multa stabilitate impotriva oxidarii decat SE. De asemenea nefolosit astazi.

SG: Incadrarea SG a fost introdusa in 1989 si a combinat performantele lui CC (ulei folosit pentru motoare diesel turbo utilizate intens in conditii grele). A fost facut pentru motoare din 1993 si mai vechi; de asemenea nefolosit astazi.

SH: Acum neexistent, a fost creat pentru motoare din 1996 si mai vechi.

 

SJ: Introdus in 1996, aceasta clasificare este pentru toate motoarele automobilelor din 2001 si cele inca pe piata.

 

SL: aceasta clasificare este pentru motoarele pe benzina functionale in prezent. Uleiurile SL siunt facute pentru temperaturi inalte, pentru a controla depunerile si a micsora consumul de combustibil. Unele sunt denumite si „conservatoare de energie’. In curand va aparea si categoria SM.

 

Ei zic ca "cika" de asemenea nefolosit astazi,dar toate uleiurile lor de motociclete au acest indicativ. Pina la urma cum e? O fi facut articolul asta la misto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu filtrul se da cu un ulei special e care il gasiti in kiturile de curatat speciale. Nu mai stiu exact cum se cheama dar stiu ca am citit despre asta,asa ca nu va faceti griji!

Cat despre mers si fara e normal sa merga !

@cipri-ce marca e filtrul tau ala din poza?

Intreb pt ca aproape asa arata si al meu dar era KN si doar l-am curatat pus la loc si la drum!

nu stiu asa am luat motorul cu el

am cautat codu pe net dar nu am gasit nimikk codul e HMKL8-LF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , revin la intrebarea pe care am pus-o mai inainte , este cineva care a schimbat ulei, numai ulei in furca? ce ulei ati pus si cam de unde se incepe toata operatia ? ce se demonteaza si ce nu?

 

Asfalt uscat.

post-6555-1239973898_thumb.jpg

post-6555-1239973915_thumb.jpg

post-6555-1239973933_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , revin la intrebarea pe care am pus-o mai inainte , este cineva care a schimbat ulei, numai ulei in furca? ce ulei ati pus si cam de unde se incepe toata operatia ? ce se demonteaza si ce nu?

 

Asfalt uscat.

 

 

Intreb si eu daca ptr suma de 100 ron, merita sa te muncesti atat de mult.

Nu mai bine merg eu la unul care face zilnic treaba asta si atunci termina si mai repede si tu nu faci decat sa stai;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OOOO oare de ce? :wacko:

 

Ziceati ceva de filtre de ulei mai bune care sa retina particule mai mici, ce marci sau ce modele s-ar incadra?

Eu am folosit pina acum doar champion, de fapt n-am gasit altul mai bun, mai era parca hilfo dar n-am incercat.

pare interesanta cartea pe care ai pus-o o sa ma uit prin ea cand am timp.

 

Am gasit o chestie pe situl valvoline despre uleiul de motor:

http://www.valvoline.com.ro/default.asp?op...tart&idp=16

 

 

Ei zic ca "cika" de asemenea nefolosit astazi,dar toate uleiurile lor de motociclete au acest indicativ. Pina la urma cum e? O fi facut articolul asta la misto?

Si eu tot Champion am folosit si ma gandesc ca e de calitate normala, nu nustiuce, la 35 de lei cat face. Pare-mi-se ca filtrul original Honda e vreo 30 de euro, dar nu stiu daca e cu mult mai performant sau doar platesti pt ca e original Honda. Oricum, la cat de fiabil si de laudat e motorul de CB600F, adica Hornetul nostru, nu are rost sa ne cacam atata pe noi, ca si asa dupa 2-3 ani ne luam altele mai mari, de-om fi si om trai. Se zice ca motorul asta e bulletproof...antiglont. Multe trec suta de mii de km (da la vanzare nu au mai mult de 30.000 :blink: :( :P ) cu intretinere normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi mah!!!!cu riscul de a imi lua cine stie ce de la admin.......ala era copilashul meu si a plecat recent dintre noi!!!pt afirmatia asta sa te fereasca sfantu ca vreodata sa dam nas in nas!!!!!am scris aici ca sa nu zica nimeni ca nu am curaj sa vada toata lumea ce zic!!!!stai tu linistit ca nu stau io numa aici in oraselul meu si pt faptul ca te-ai legat gratuit de catelul meu,iti platesc io vorbele tale!!!!!!!!!!

 

Prietene, tu nu stii de gluma?

Daca stii, da-mi un PM si-ti dau adresa mea sa bem o bere, si-ti povestesc si eu despre fostul meu caine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , revin la intrebarea pe care am pus-o mai inainte , este cineva care a schimbat ulei, numai ulei in furca? ce ulei ati pus si cam de unde se incepe toata operatia ? ce se demonteaza si ce nu?

 

Asfalt uscat.

 

 

Am pus un link cu o pagina inainte in care arata cu poze operatiunea.E in italiana dar te lamureste.

 

 

@vladut 50 Ala cu 230 000 km e un CBR mai vechi ,dar motorul parca-i tot la fel ca la hornet.

 

Toate bune.

Editat de flea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, tu nu stii de gluma?

Daca stii, da-mi un PM si-ti dau adresa mea sa bem o bere, si-ti povestesc si eu despre fostul meu caine.

 

nu stiu de gluma in legatura cu catelul meu.nu las pe nimeni sa zica asa ceva!mai bine las-o balta....am io cu cine bea bere.

 

legat de radiator,am vazut sapt asta pe ebay.co.uk unu la 40 de lire daca nu gresesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va doresc tuturor viesparilor un paste fericit alaturi de cei dragi!stiu ca e putin cam intarzaiata urarea,dar nu a mers netu.:wink:.sa va aiba dumnezeu in paza pe toti!!!asfalt uscat,curat si drumuri bune fara incidente!doamne ajuta

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul are una dintre cele mai proaste pozitii pt. pasager dintre naked-uri! are rezervorul foarte jos fata de saua pasagerului iar intre saua pilotului si cea a pasagerului este diferenta mare de nivel! dar...este destul de confortabil la poponetz pt. pasageri! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu de la prietena mea ...cica e ok ,u s-a plans niciodata ca ar fi incomod!

nu e nici lux da nici rau!

e adevarat ca ii vine mai greu sa se tina de rezervor ca vine peste mine dar pana acum nu s-a plans!

am observat ca de obicei adopta o pozitie neutra intre rezervor si manerul spate adica o mana pe maner si una pe dupa mijlocul meu si cand franez mai tare se propteste in rezervor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as spune ca hornetul e comod pentru pasager (in afara orasului) dar cu pauze pe la 70-100 km max. Am mers pasager destul pe el si pe la 70 km amortesc genunchii si *curu. Dar, am pasager care va poate contesta acest fapt, pentru ca doarme bine merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt in cautari de piese pentru un prieten care si-a avariat motocicleta - un Hornet 05-06. Intampin cateva probleme in cautari, asa ca vreau sa apelez la voi pentru ajutor si informatii.

 

Mi-ar trebui un ansamblu de far cu cadrul de prindere, bordul, cu ansamblul de prindere, roata fata, posibil furca, parbriz, ghidon, plastice laterale si radiatorul. Caut piese SH in stare buna, aftermarketuri sau, de ce nu, si OEM. As dori sa aflu si cateva din variantele populare de accesorii aftermarket pentru ghidon, far (cu o forma cat mai apropiata de de cea originala, fara aberatii cycopls sau streetfighter) si panou de instrumente.

As mai dori sa stiu si o descriere cat mai exacta a pieselor/modalitatii in care bordul si farul se prind/monteaza, intrucat nu am reusit sa gasesc o schema detaliata, sau un catalog/manual de service, pentru a ma ajuta in cautari.

 

Evident, daca detineti piese din lista mentionata si doriti sa va despartiti de ele, as fi bucuros sa va ofer un pret bun pentru a ma scuti de asteptari si cautari :wink: Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

- am si eu de curand o Hornetica frumusica foc , si vreau sa va rog pe cei cu experienta de aici sa-mi ziceti la ce sa fiu atent la ea ca de abia am cumparat-o , e primul meu motor si nu stiu ce ar trebui schimbat din prima obligatoriu (ma refer la consumabile , ulei , filtru , etc .... ) Ce ulei , filtre , placute de frana , etc .....recomandati voi

 

- ce parbriz recomandati pentru ea , eu vazusem modelul asta pe Louis si mi-a facut cu ochiul

http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...8&anzeige=0

- la fel un crash bar tot de pe Louis http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...x=0&cmd.y=0

- ce cauciucuri mai moi cu aderenta buna v-ati pus voi , ca ala al meu pe spate e destul de uzat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

- am si eu de curand o Hornetica frumusica foc , si vreau sa va rog pe cei cu experienta de aici sa-mi ziceti la ce sa fiu atent la ea ca de abia am cumparat-o , e primul meu motor si nu stiu ce ar trebui schimbat din prima obligatoriu (ma refer la consumabile , ulei , filtru , etc .... ) Ce ulei , filtre , placute de frana , etc .....recomandati voi

 

- ce parbriz recomandati pentru ea , eu vazusem modelul asta pe Louis si mi-a facut cu ochiul

http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...8&anzeige=0

- la fel un crash bar tot de pe Louis http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...x=0&cmd.y=0

- ce cauciucuri mai moi cu aderenta buna v-ati pus voi , ca ala al meu pe spate e destul de uzat

 

in legatura cu cauciucurile michelin pilot power sunt suuuper cauciucuri doar ca sunt cam scumpe! numa c am cumparat eu si am iesit in total cu ele la vreo 1250 lei! ulei repsol sau motul (10w40 sau 10w50)! filtrul de ulei de la k&n costa vreo 60 lei deci nu are rost sa faci economie la el; vezi sa fie lichidul de racire la nivel si sa iti porneasca termocupla! in rest asfalt uscat si fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...