Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Mulțumesc, dar am găsit .

Nu le voi face aÂşa pentru că sunt prea joase Âşi nu fac decât să basculeze peste rezervor motoreta. Mai rămâne să mă gândesc la ce dimensiune.

 

ce sa faca?stii tu asta doar uitandu-te la poze?cine le-a gandit crezi ca nu s-a gandit ce a facut?si daca nu le vei face asa cum ai de gand sa le faci,din moment ce doar dimensiunea e o necunoscuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alea sunt făcute să-ti apere capacele laterale de pe motor. Când cade motoreta atinge în crash bar Âşi ghidon/rezervor.

 

Nu atinge in ghidon/rezervor..cel mult in codita. Bine la o cazatura decenta. Ca la 100 cred ca atinge si-n pistoane.

Eu am o retinere despre baruri ca cica e riscul mare sa-ti prinda si un picior pe acolo daca ai ghinion, daia mi-am pus paduri.

Si atinge cam asa>pad>scarita>toba (cel putin partea dreapta) nu atinge in partea de sus, la o culcare normala..ca daca se da peste cap atinge in tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu atinge in ghidon/rezervor..cel mult in codita. Bine la o cazatura decenta. Ca la 100 cred ca atinge si-n pistoane.

Eu am o retinere despre baruri ca cica e riscul mare sa-ti prinda si un picior pe acolo daca ai ghinion, daia mi-am pus paduri.

Si atinge cam asa>pad>scarita>toba (cel putin partea dreapta) nu atinge in partea de sus, la o culcare normala..ca daca se da peste cap atinge in tot.

Tocmai, bara aia fiind foarte jos o să basculeze motoreta mult mai uÂşor decât un crash pad, care e mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal trebuie sa atinga in cauciucuri pe laterale si bulon, acum depinde si cat de mult sunt iesite in lateral scaritele, trebuiesc minim 3 puncte pentru a sustine un plan, dar daca punctele alea sunt aproape coliniare nu are stabilitate si se muta, in cazul hornetului de pe scara - bulon -toba pe bulon - ghidon - toba ... depinde mult de mediul unde se produce nefericirea ... La hornet crash pad-urile de prind sub radiator la prinderea fatza sus a motorului asa ca daca ai plinul facut ai o mare sansa se se basculeze pe ghidon coditza si bulon ... ganditi logic . La mine la cb 500 in mod normal atinge in scara - crash bar - capat ghidon dar ultima oara s-a basculat pe ghidon si coditza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pe mine m-ar ingrijora mai mult faptul ca se prinde direct de blocul motor. La un soc mai puternic... ;)

 

Am vazut un hornet cu blocul motor sudat din cauza unui astfel de crash-pad, cred ca la baruri este un risc mai mic sa-ti rupa bucata aia, nu se agata la fel de usor in ceva :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pe mine m-ar ingrijora mai mult faptul ca se prinde direct de blocul motor. La un soc mai puternic... ;)

la un soc mai puternic pe mine m-ar bate grija sa scap cu viata si intreg....cat despre motor,din partea mea nu are decat sa se rupa in doua :banana: .nici crash-pad nici crash-bar nu sunt gandite sa protejeze motoru la ditamai cazaturile sau la nush ce impact la 10000kmh.nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-bar-rurile dau impresia ca sunt mai solide, insa pe hornetul meu am avut pad-uri. Foarte utile daca Doamne-fereste scapi moto pe loc, insa la viteza nu cred ca ajuta.

off-topic: @chivu foarte tare videoclipul pus de tine, e clasic cum cel de pe hornet nu culca mobra destul, ajunge pe margine, prinde putin nisip si apoi intra in voblaj, dupa care nu mai reuseste sa redreseze. De tinut minte:daca nu stii sa te dai bine, stai mai incet, nu te lua dupa ceilalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-bar-rurile dau impresia ca sunt mai solide, insa pe hornetul meu am avut pad-uri. Foarte utile daca Doamne-fereste scapi moto pe loc, insa la viteza nu cred ca ajuta.

off-topic: @chivu foarte tare videoclipul pus de tine, e clasic cum cel de pe hornet nu culca mobra destul, ajunge pe margine, prinde putin nisip si apoi intra in voblaj, dupa care nu mai reuseste sa redreseze. De tinut minte:daca nu stii sa te dai bine, stai mai incet, nu te lua dupa ceilalti.

Adevarul asta e ... ma intreb, daca avea pad-uri tot la fel era la final motorul ala din video ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-bar-rurile dau impresia ca sunt mai solide, insa pe hornetul meu am avut pad-uri. Foarte utile daca Doamne-fereste scapi moto pe loc, insa la viteza nu cred ca ajuta.

off-topic: @chivu foarte tare videoclipul pus de tine, e clasic cum cel de pe hornet nu culca mobra destul, ajunge pe margine, prinde putin nisip si apoi intra in voblaj, dupa care nu mai reuseste sa redreseze. De tinut minte:daca nu stii sa te dai bine, stai mai incet, nu te lua dupa ceilalti.

A prins o denivelare si a dat-o-n voblaj ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Chivu

crash-bar uri de astea cautam si eu doar ca nu gasesc niste dimensiuni, masuratori samd. ai si ceva desene mai artistice?

 

 

io le dau la 250 ron pe ale mele si nu trebuie decat indreptate putin... pe louis sunt peste 100euro, cel putin eu atat am dat pe ele(130e mai exact, acum doi ani). daca este cineva interesat... buzz me

 

tel. 0754 055 876 - Jhon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

de ieri sunt si eu posesor de viespe, albastra, 99, in bord 25.000km (nu cred), mici atentii de facut la ea.

ma apuc sa recitesc cele 700 de pagini sa fiu si eu la obiect.

 

bine ai venit!bafta maxima la viespe!.....nu prea ai ce citi in 700 de pagini,citeste tot odata la 250 si sunt aceleasi lucruri ;) .baga un ochi si pe www.hondahornet.ro,site dedicat viespii:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit!bafta maxima la viespe!.....nu prea ai ce citi in 700 de pagini,citeste tot odata la 250 si sunt aceleasi lucruri ;) .baga un ochi si pe www.hondahornet.ro,site dedicat viespii:)

 

salut my friend si La multi ani!

apropoch de ce ziceai mai sus, am bagat un ochi pe site-ul ala si... in afara de un post al unui tip care zice ca este mai batran si jigneste "unii" utilizatori de pe acest topic, facandu-i, citez: "bla, bla, bla, motociclisti de tastatura, bla, bla, bla...", nu am vazut nimik interesant.

 

deci... fa-ma sa inteleg, daca trebuie sa inteleg: de ce sa venim pe acel site? ce are asta de nu este bun!? o sa umplem alte 700 de pagini cu altceva decat ce este scris aici?

eu, personal, daca raman singur aici, atunci vin acolo... altfel nici nu ma gandesc sa cresc numarul de vizitatori, unuia care a facut un site si i-a dat nume de mobra, si s-a gandit sa mai faca un banutz pe spatele "motociclistilor de tastatura" pe care, dealtfel, ii blameaza prietenul lui motociclistul "mai batran", dar fara hornet.

 

o zi frumoasa everybody!

Mesaj completat

salutare.

de ieri sunt si eu posesor de viespe, albastra, 99, in bord 25.000km (nu cred), mici atentii de facut la ea.

ma apuc sa recitesc cele 700 de pagini sa fiu si eu la obiect.

welcome mate!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut my friend si La multi ani!

apropoch de ce ziceai mai sus, am bagat un ochi pe site-ul ala si... in afara de un post al unui tip care zice ca este mai batran si jigneste "unii" utilizatori de pe acest topic, facandu-i, citez: "bla, bla, bla, motociclisti de tastatura, bla, bla, bla...", nu am vazut nimik interesant.

 

deci... fa-ma sa inteleg, daca trebuie sa inteleg: de ce sa venim pe acel site? ce are asta de nu este bun!? o sa umplem alte 700 de pagini cu altceva decat ce este scris aici?

eu, personal, daca raman singur aici, atunci vin acolo... altfel nici nu ma gandesc sa cresc numarul de vizitatori, unuia care a facut un site si i-a dat nume de mobra, si s-a gandit sa mai faca un banutz pe spatele "motociclistilor de tastatura" pe care, dealtfel, ii blameaza prietenul lui motociclistul "mai batran", dar fara hornet.

 

o zi frumoasa everybody!

Mesaj completat

 

welcome mate!!!

 

Pai tu poti ramane singur aici,pentru ca noi nu o sa ne suparam pe tine.CAPISS?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman si eu cu el deocamdata ;)

Sunt in asentimentul expunerii. Doar numele site-ului nu e un motiv suficient sa ma inscriu. Poate daca gasesc informatii utile adunate toate la un loc si mult mai bine categorisite decat aici, pentru accesare mai rapida, ma mai incant. Deocamdata zic pas si as paria ca repetarea la nesfarsit a invitatiei nu va avea efectul scontat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...