Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

daca faci trecerea de la roata pe 16 la aia pe 17 nu da banii pe discuri, ca aia pe 17 tre sa o iei cu tot cu discuri ca au alte prinderi. de fapt asta tre sa iei, roata completa cu tot cu discuri

sa treci de unde esti.

Am inteles, multumesc de sfat. Vreau sa fac trecerea doar daca sunt avantaje. Altfel nu cred ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai avantaje ar fi ca cica ciclistica devine mai buna, iar anvelopa pe 17 este comuna. pe 16 incepi sa gasesti din ce in ce mai greu.

si sa zici si de unde din bucuresti ca ai un garaj frumusel si cine stie.....ne autoinvitam la tine la vara la o cafea si o ungere de lant. :))

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai avantaje ar fi ca cica ciclistica devine mai buna, iar anvelopa pe 17 este comuna. pe 16 incepi sa gasesti din ce in ce mai greu.

si sa zici si de unde din bucuresti ca ai un garaj frumusel si cine stie.....ne autoinvitam la tine la vara la o cafea si o ungere de lant. :))

 

eu sunt din rahova dar garajul este spre a2 pe la opel, in curte cu service jumba/jumbo.

cu cea mai mare placere, daca suntem pe acolo.

pe la garaj ne ocupam cu...activitatile din pozele de mai jos.

electrica, mecanica, tinichigerie, vopsitorie...etc.

contacte garantate pt sablari, vopsire electrostatica, aerograf, colantare...samd.

noua ne place in 4x4... :))

vara ne place foarte mult si pe doua roti, ca vb aia: 4 wheels move the body, 2 wheels move the soul. (am vazut-o eu pe un forum si mi-a placut)

 

pai avantaje ar fi ca cica ciclistica devine mai buna, iar anvelopa pe 17 este comuna. pe 16 incepi sa gasesti din ce in ce mai greu.

si sa zici si de unde din bucuresti ca ai un garaj frumusel si cine stie.....ne autoinvitam la tine la vara la o cafea si o ungere de lant. :))

 

deci o roata de 17 si un USD ar face minuni...

cred ca pentru inceput, am sa raman doar cu roata de 17 intr-un oarecare plan.

cand am sa invat sa storc motoreta mai mult decat pot acum...am sa iau in calcul si USDul

:)

post-70829-0-71326000-1357285618_thumb.jpg

post-70829-0-16370300-1357285664_thumb.jpg

post-70829-0-11548200-1357285707_thumb.jpg

post-70829-0-80543800-1357286375_thumb.jpg

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Merci, dar daca tot il schimb prefer sa iau unul nou.

Totusi, poti sa actualizezi topic-ul de la dezmembrari cu ce piese mai ai inca la vanzare?

 

Pt restul hornetistilor, nu si-a scurtat nimeni toba?

Sunt curios care sunt minusurile acestei proceduri.. pana acum am informatii conflictuale de pe internet sau de la mecanicii cu care am discutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, dar daca tot il schimb prefer sa iau unul nou.

Totusi, poti sa actualizezi topic-ul de la dezmembrari cu ce piese mai ai inca la vanzare?

 

Pt restul hornetistilor, nu si-a scurtat nimeni toba?

Sunt curios care sunt minusurile acestei proceduri.. pana acum am informatii conflictuale de pe internet sau de la mecanicii cu care am discutat.

 

 

e motoreta unui prieten.

nu s-a plans de toba. suna super misto.

el si-a facut-o singurel.

are 25cm sau in jur de.

post-70829-0-77952700-1357303835_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e motoreta unui prieten.

nu s-a plans de toba. suna super misto.

el si-a facut-o singurel.

are 25cm sau in jur de.

 

eu am pus toba MGP growler scurta,modificat cotul de la intermediara....rezultate:galagie cat cuprinde si flacari de ma speriam si eu de ele:))))

mecanic vorbind...filtru sport EBC,bujii noi normale,curatat+sincronizat admisie,toba nesimtit de scurta cu diametru pe iesire aberant de mare,pinion +4 pe spate....rezulatul:raspuns mai prompt la acceleratie.puterea nu se va modifica simtitor facand aceste "ajustari",cuplul nu se schimba,poate o idee mai mare datorita evacuarii mai "libere" si ajutat +4-ul de la foaie.singura parere de rau o am ca nu am pus motorul pe Dyno sa pot vorbi de "performante" reale,ci vorbesc de ce am simtit eu doar:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e motoreta unui prieten.

nu s-a plans de toba. suna super misto.

el si-a facut-o singurel.

are 25cm sau in jur de.

Eu am luat de aici, dar nu stiu de ce nu a tinut prea mult (vreo 6-7k de mers prin bucuresti), si am luat pana la urma una la mana a doua OEM, care vad ca inca ma tine destul de bine (are 8k deja).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

mi-am ales cu o viespe imediat dupa ce am pus stampila cu A pe permisul de conducere.

imi doream o 600RR pana sa calaresc la scoala un hornet.

stiam de mult mobra mea actuala. cazuta nu foarte rau, m-am apucat s-o desfac pentru mici modificari.

cred ca va fi putin streetfighter. :)

e un hornet pc34 din '98. de 600.

 

 

as dori sa stiu de la voi pareri legate de:

-roata pe spate de 200 de la 180, se poate? riscuri?

-se poate pune pe ea janta de 17 pe fata? vine ok?

-ce codite se mai potrivesc pe ea, fara foarte multa munca? exceptie 600RR care stiu deja ca merge.

-vopsirea motorului cu vopsea termo-rezistenta. se poate face cu motorul pus sau trebuie demontata?

 

eu vreau sa ii fac urmatoarele:

-ghidon schimbat deja cu WRP rosu

-sablat si vopsit jante

-manete scurte ambreiaj si frana

-furtune frana racing

-modificat codita pentru a umple golul pentru toba

-vopsit rezervor, codita, aripi si belly pan

-mutat toba jos si pus una de 25cm

-belly pan si aripa spate facute la noi pe genunchi (inca nu am dibuit prinderea de bellypan)

-far de gsxr lacrima k...nu stiu cat

-imi trebuie repejor discuri frana fata care au un pret maricel (400eur) si inca mai caut ceva mai rezonabil aftermarket. daca aveti surse, sunt bine venite.

-calibrare carburatoare

 

cam atat am acum in cap...

Legat de treaba cu vopsitul motorului cred ca cel mai bine il dai jos e un pic de munca dar poti si singur sa il dai jos. Asa poti sa vezi exact starea lui in sensul ca poti sa vezi daca pierde ulei pe undeva. Apoi poti sa cureti motorul cum trebuie mai ales ca in fata are piesa aia unde uleiul este incalzit de apa sau invers si acolo tot timpul ramane mizerie pe care nu prea poti sa o cureti decat daca dai motorul jos. Eu am dat jos motorul singur si tot singur l am montat ( a trebuit sa ii schimb cutia de viteze :) ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti. daca are cineva ramase capacele la motor de dupa vreun accident, as aprecia daca in loc sa le arunce mi le-ar da mie.

incerc sa fac un mulaj din fibra, si nu as vrea sa le dau pe ale mele jos.

multam.

nu uitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma bate gandul la o evacuare de la Danmoto.com...filmulete vazute pe youtube si lumea pare multumita de ele desi sunt chinezi,par bine facute si la pret ok avand in vedere ca intra tot la pachet,finala,cot,prindere.Aruncati un ochi acolo si spuneti o parere.Ar fi 80dolari plus inca 80 shipingul...Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de aici, dar nu stiu de ce nu a tinut prea mult (vreo 6-7k de mers prin bucuresti), si am luat pana la urma una la mana a doua OEM, care vad ca inca ma tine destul de bine (are 8k deja).

 

Merci de pont, azi a si sosit cablul. Sper sa tina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sau schimb set discuri si etrierii frana fata pt Hornet pc41 2010-012( pt furca usd) impecabile aproape noi ! variante / schimburi - 0721602721

post-68579-0-02958700-1355142062_thumb.jpg
post-68579-0-21592100-1355142021_thumb.jpg
post-68579-0-35982400-1355141917_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...