Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Raspunsul lui Cesar mi se pare ciudat, cum adica la Hornet bateria e prea mica, adica asa a fost conceput modelul sa schimbi bateria anual

sau sa investesti in ceva tehnologie Romulana ca sa ai o sansa minima sa reziste bateria 2 sezoane?

 

"Bateria de Hornet e foarte mica si foarte usor se va sulfata si va ceda daca se descarca din cauza sistemului de incarcare care nu lucreaza in parametri sau daca faci multe drumuri scurte si nu apuca sa fie incarcata"

 

Repet, motorul a fost verificat, tensiunea de incarcare e in parametri corespunzatori, bateriile au fost intretinute corect.. ce alternative mai sunt?

 

Si mie mi s-a parut straniu sa vad ca Hornetul este echipat cu o baterie atat de mica dar... asta e, nu ai ce-i face. De exemplu, CBR1000 RR 2008+ are o baterie la fel de pipernicita de capacitate 6Ah.

Pentru durabilitatea unei baterii cu acid, AGM sau gel, gabaritul acesteia este destul de important. O baterie de masina, prin simplul fapt ca este mai mare e mai robusta si va rezista mai bine la sulfatare.

Solutia, repet,e ste sa pastrezi bateria incarcata la capacitate maxima atunci cand nu mergi pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si mie mi s-a parut straniu sa vad ca Hornetul este echipat cu o baterie atat de mica dar... asta e, nu ai ce-i face. De exemplu, CBR1000 RR 2008+ are o baterie la fel de pipernicita de capacitate 6Ah.

Pentru durabilitatea unei baterii cu acid, AGM sau gel, gabaritul acesteia este destul de important. O baterie de masina, prin simplul fapt ca este mai mare e mai robusta si va rezista mai bine la sulfatare.

Solutia, repet,e ste sa pastrezi bateria incarcata la capacitate maxima atunci cand nu mergi pe motocicleta.

 

Cam aiurea.. nu pot da jos bateria de fiecare data cand las motorul la garaj, apoi sa o tin in fiecare seara la incarcat. Decat asa, mai bine imi iau o bicicleta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista solutia conectarii la un smart charger dupa ce o descaleci. Acestea au o mufa care se poate conecta permanent la baterie. Cand ai parcat motocicleta doar cuplezi aparatul la mufa montata pe baterie. E mai greu daca nu ai un garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la inceput chiar nu intelegeam de ce nu mai am baterie .. doar il pusesem pe mecanic sa o schimbe cu o youassa ..nu avea cum sa ma pacaleasca doar suntem prieteni ...apoi am inteles de ce ..cand am desfacut sa dau jos bateria am ramas blocata .. am crezut ca e de scuter bateria .. atata e ..dar ma gandeam daca nu se poate face in vreun fel sa pun o baterie mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, eu nu stiu depre ce vorbiti voi aici cu bateriile. Exemplul cel mai bun sunt eu, sezonul trecut am fost nevoit sa schimb bateria (mai exact in mai 2012) si am cumparat o chinezarie de 80 de ron. Vreau sa zic ca e foarte buna, adica Hornetica mea are chiar si o luna de stat pe bara si nu mi-a facut nici o problema bateria dupa atata timp neincarcata. Nici macar nu am dat-o jos de pe ea pe timp de iarna, adevarat ca viepoiul meu doarme iarna linistit la 20 de grade celsius, dar tot a stat 6 luni nepornit si bateria neincarcata. In primavara am pus bateria 3 zile pe redresor si uite cum nici sezonul asta nu mi-a facut nici o problema Hornetul nefiind pornit chiar o luna de zile de stat afara. Sunt foarte sigur ca bateria asta ma tine si sezonul viitor fara nici o problema. Asa ca eu nu pot fi de acord cu voi ca bateria trebuie schimbata la 2 ani pur si simplu eu cred ca ciclul ei de incarcare conteaza si incarcarea sa se faca corespunzator (alternatorul sa incarce corect).

Reper, bateria este o chinezarie, daca tin eu minte cred ca LANDPORT ii zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, eu nu stiu depre ce vorbiti voi aici cu bateriile. Exemplul cel mai bun sunt eu, sezonul trecut am fost nevoit sa schimb bateria (mai exact in mai 2012) si am cumparat o chinezarie de 80 de ron. Vreau sa zic ca e foarte buna, adica Hornetica mea are chiar si o luna de stat pe bara si nu mi-a facut nici o problema bateria dupa atata timp neincarcata. Nici macar nu am dat-o jos de pe ea pe timp de iarna, adevarat ca viepoiul meu doarme iarna linistit la 20 de grade celsius, dar tot a stat 6 luni nepornit si bateria neincarcata. In primavara am pus bateria 3 zile pe redresor si uite cum nici sezonul asta nu mi-a facut nici o problema Hornetul nefiind pornit chiar o luna de zile de stat afara. Sunt foarte sigur ca bateria asta ma tine si sezonul viitor fara nici o problema. Asa ca eu nu pot fi de acord cu voi ca bateria trebuie schimbata la 2 ani pur si simplu eu cred ca ciclul ei de incarcare conteaza si incarcarea sa se faca corespunzator (alternatorul sa incarce corect).

Reper, bateria este o chinezarie, daca tin eu minte cred ca LANDPORT ii zice.

Și pe mine cel mai mult m-a ținut o baterie Caranda by BSB coproducție româno-chineză care a costat 95 lei.

Secretul ei era acela că avea un bac cu 2 cm mai mare decât obișnuita YTZ 10S și cu mai mult acid, majoritatea chiar dacă nu au gel, au un separator între plăci pt ca acidul să nu umble liber, prin urmare mai puțin acid, de unde și durata lor de viață mai mică. Cel mai puțin m-a ținut, bateria originală a mobrei - Yuasa aprox 9 luni.

@ Straic Bateria nu stă bine la 20 ci la 4 grade, temperatură suficient de redusă pt a încetini procesele chimice dar să nu înghețe. Bateria mea de acum s-a dus după 2 ani și 9 luni, asta e, trebuie să iau alta, am încercat s-o resuscitez cu alt acid, nu a mers. BSB -ul l-am reîncărcat cu acid nou și merge și acum pe un scuter- are aproape 5 ani.

 

Eu mi-am pus mufă pt charger și iarna o las pe "float-charger", am alarmă și inevitabil se descarcă.

@ B-46-ANK - dă o fugă pe la Cesar la GRG pt că de una singură nu cred să-i dai de cap HISS - ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus mufă pt charger și iarna o las pe "float-charger", am alarmă și inevitabil se descarcă.


@ B-46-ANK - dă o fugă pe la Cesar la GRG pt că de una singură nu cred să-i dai de cap HISS - ului.



Ms, asa o sa fac! :cheers:


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.eu confectionez bugspoiler,dar nu exact modelul acesta.e ceva asemanator,tot asa colturos.daca esti interesat,anunta-ma si rezolvam.poze gasesti pe honhahormet.ro sau daca nu,anunta-ma si-ti trimit un mail eventual.noroc

Salut, stii cumva unde se gasesc sau cine confectioneaza semicarene laterale fata ?

 

Userul @ionutz-bv e din brasov.vezi daca te poti intelege cu el sa vezi hornetul lui.cu suspensia spate setata pe minin,vei ajunge cu ambele varfuri de la picioare pe jos,in mod cert.bafta!

Editat de hornet60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Salut.eu confectionez bugspoiler,dar nu exact modelul acesta.e ceva asemanator,tot asa colturos.daca esti interesat,anunta-ma si rezolvam.poze gasesti pe honhahormet.ro sau daca nu,anunta-ma si-ti trimit un mail eventual.noroc

Salut, stii cumva unde se gasesc sau cine confectioneaza semicarene laterale fata ?

 

Userul @ionutz-bv e din brasov.vezi daca te poti intelege cu el sa vezi hornetul lui.cu suspensia spate setata pe minin,vei ajunge cu ambele varfuri de la picioare pe jos,in mod cert.bafta!

Nope,n-am idee de semicarene sa faca cineva din fibra:)le-as face euu,dar nu am de unde sa iau o pereche dupa care sa fac matrita:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am vopsit jante la electro.

urmeaza scarite, suporti si adaptari la electro.

 

merge si la pistol. de la electro ies putin coaja de portocala. si pistolul rezista. am vazut la un f4i cu toate facute la pistol. nu stiu scaritele cat rezista vopsite normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce suma ai ajuns cu jantele vopsit electrostatic?

300 ron pe set

in bucuresti la cosmin

(0723) 809 960

vorbeste cu el. iti explica tot. spune i ca ai nr de la bogdan cu vitara. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ma intereseaza sa-mi vopsesc jantele, bascula, jug-uri si scarite.

 

- A mai vopsit cineva elementele astea?

- Pentru a rezista trebuie vopsit electrostatic?

 

Mersi anticipat.

Yep,le-am facut eu electro toate.scaritele s-au "sters" putin dupa 2 ani....in rest au tinut lejer pana am dat motorul.e mult mai ok electro decar cu pistol,vopseaua uscata fiind mult mai rezistenta.muuuult mai rezistenta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu' geo, pistolu' nu se mai usuca niciodata? :))

 

PS: vezi ca modific aripa spate de la tine.;) ii dau alta forma. nu-mi place sa fie la fel ca a altora. :D

Ba da se usuca,in schimb cea electrostatica stii prea bine ca e mult mai rezistenta datorita faptului ca adera mult mai bine pe supratata.stii tu ce-am vrut sa zic(stau mai prost cu exprimarea tehnica).

Sa pui o poza aici sau pe mail sa vad ce treaba faci cu aripa;)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300 ron pe set

in bucuresti la cosmin

(0723) 809 960

vorbeste cu el. iti explica tot. spune i ca ai nr de la bogdan cu vitara. :)

Mersi frumos.

O sa iau legatura cu el odata ce ma apuc sa desfac la moto.

 

George, e multa munca pentru juguri/bascula?

Agat motoru de 'tavan' pentru astea nu? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos.

O sa iau legatura cu el odata ce ma apuc sa desfac la moto.

 

George, e multa munca pentru juguri/bascula?

Agat motoru de 'tavan' pentru astea nu? :))

Haha...spanzura-l de candelabru,apoibda tot jos:D

Mie,sincer,mi-a stat pe cauciucuri,suspendat pe galerii la mine in garaj ca mecanicul n-a vrut sa-i blochez "platforma";))

Mult de munca nu e neaparat daca ai sculele si vreo 3 prieteni care merg la sala:P in cateva ore e gata treaba,munca de maxim o zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la inceput chiar nu intelegeam de ce nu mai am baterie .. doar il pusesem pe mecanic sa o schimbe cu o youassa ..nu avea cum sa ma pacaleasca doar suntem prieteni ...apoi am inteles de ce ..cand am desfacut sa dau jos bateria am ramas blocata .. am crezut ca e de scuter bateria .. atata e ..dar ma gandeam daca nu se poate face in vreun fel sa pun o baterie mai mare

Bateria originala Yuatsa m-a tinut din 2005 pana in 2012. Nesperat de mult.

In fiecare luna de stat pe drepta o puneam odata la incarcat peste noapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut una de vanzare din 2007 cu codita din 2011.

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=541274&selpic=0&zoom=1#foto

 

Poate iti da niste detalii baiatu care o avea la vanzare.



Ma poate ajuta cineva cu un cod de culoare de pe Hornet-ul din 2011



?



Hornet din 2012 defapt.

post-79429-0-79581000-1387384301_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A scurtat cineva sub orice forma o codita de Hornet '08?

ba da,eu.cu 5cm din cadru taiat si repozitionat.unghiul coditei s-a schimbat radical.dupa astea am pus codita de r6 2007:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...