Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

 

Ezakt ;) Si colegii de la Cluj i-au recomandat tot pe ei, numai ca au magazin de prezentare intr-o zona mai marginasa. O sa incerc la Fabory cu prima ocazie.

 

Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral.

Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata.

 

In cazul tau filtrul a fost montat de fostul proprietar. Chiar intentionam sa intreb.. in cazul in care si-a montat cineva filtru de bezina:

 

1. ce fel de filtru a fost instalat?

2. cum functioneaza motorul cu filtrul aditional?

3. cat de mare e riscul ca temperatura motorului sa afecteze filtrul? (spatiu foarte mic in care acesta poate fi montat)

4. montarea filtrului a avut efecte benefice? (adica, dupa instalare, cat de des/rar a fost necesara curatarea carburatoarelor)

 

poate tu esti dovada ca merge si cu filtru normal, adica in afara sitei din rezervor.

 

Bandit-ul merge sigur cu filtru aditional, montat din fabrica pt modelele 2000+, numai ca nu e ca si filtrele de 4 RON din supermarket. Cel mai probabil este un filtru mai calitativ care nu afecteaza debitul de benzina (nu am gasit pe net o poza identica cu cel ce l-am vazut instalat).

 

nu stiu ce tot sincronizati voi acolo, eu nu am sincronizat niciodata carburile, iar Paul, dupa ce a luat-o de la mine, a trebuit sa o sincronizeze ca i s-a dus ceva fizic intr-un carburator si a trebuit sa umble acolo.

 

Am inteles ca sincronizarea este necesara dupa ce carburatoarele au fost desfacute si curatate.

 

Astfel, revenim la problema lipsei filtrului de bezina si la necesitatea de a curata carburatoarele. De exemplu acum mi se intampla ca, din cauza acestei probleme, carburatorul #1 sa nu mai inchida corect si apoi sa scuipe benzina afara.

 

Mentionez ca ultima data am curatat/sincronizat carburatoarele pe la jumatatea sezonului trecut cand am avut aceeasi problema.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral.

Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata.

 

Problema mea actuala este furtulul de benzina care iese din acest filtru si intra intr-un 'T' care duce mai departe benzina la carb 1-2, 3-4.

Problema e ca din cauza filtrului e greu de obtinut unghiul corespunzator pentru a conecta iesirea din filtru cu T-ul.

 

De nu am avut probleme cu functionarea motorului din cauza acestui filtru, dar ma gandesc ca daca nu a fost prevazut un astfel de filtru din fabrica, nu are rost sa complicati sistemul.

Ma gandesc sa renunt la el pentru a rezolva problema unghiului pe care il face furtunul in momentul asta. (unghiul a dus la fisurarea furtului in zona de imbinare cu T-ul)

 

Sper ca m-am facut suficient de inteles :D

 

.

Foarte tare cum e pus filtrul ala acolo :), n`am mai vazut la nici un hornet filtru de benzina:)

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , vin si eu cu o intrebare : stie cineva unde as putea gasi un senzor de temperatura pentru PC34 !

trebuie sa-i fac o verificare pentru ca nu mai ridica acul pe bord iar daca este senzorul defect as vrea sa o rezolv cat mai rapid . va multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , vin si eu cu o intrebare : stie cineva unde as putea gasi un senzor de temperatura pentru PC34 !

trebuie sa-i fac o verificare pentru ca nu mai ridica acul pe bord iar daca este senzorul defect as vrea sa o rezolv cat mai rapid . va multumesc anticipat !

 

daca vrei second,cu posibilitate de returnare,am eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe in siguranta !

Referitor la indicatii.... de la pg 1 pana aici (585) o sa te saturi de ele :)

Spor la citit :) (au fost date in avans )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul tau filtrul a fost montat de fostul proprietar. Chiar intentionam sa intreb.. in cazul in care si-a montat cineva filtru de bezina:

 

1. ce fel de filtru a fost instalat?

2. cum functioneaza motorul cu filtrul aditional?

3. cat de mare e riscul ca temperatura motorului sa afecteze filtrul? (spatiu foarte mic in care acesta poate fi montat)

4. montarea filtrului a avut efecte benefice? (adica, dupa instalare, cat de des/rar a fost necesara curatarea carburatoarelor)

Salut. Referitor la filtru de benzina.

 

1. pare a fi un filtru fe benzina ieftin gasit in orice magazin de piese (vezi poza)

2. motorul a functionat foarte bine cu el

3. riscul ca temperatura sa afecteze filtrul pot spune ca e moderat. Nu sta lipit de blocul motor, dar sunt temperaturi relativ mari in zona aia. Nu se vad semne pe el ca ar da sa se 'topeasca'

4. nu pot sa trag o concluzie daca a avut sau nu efecte benefice fiindca am achizitionat motocicleta la sfarsit de august si nu am apucat sa fac mai mult de 1500/2000 de km astfel incat sa fie nevoie de curatat/sincronizat carburatoarele.

 

Acum ca am aflat ca nu e 'de la mama lui' acel filtru as vrea sa il scot din ecuatie si vreau sa stiu daca odata ce fac asta trebuie obigatoriu sa curat/sincronizez carburatoarele.

Ma gandesc ca odata scos din schema ascest filtru, debitul de benzina va fi ceva mai mare.

Rog pe cineva sa ma contrazica daca vorbesc prostii.

 

Si rog pe cineva care are un Hornet 05-06 sa faca o poza in zona furtunului de benzina pentru a vedea cum arata cel autentic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Referitor la filtru de benzina.

 

1. pare a fi un filtru fe benzina ieftin gasit in orice magazin de piese (vezi poza)

2. motorul a functionat foarte bine cu el

3. riscul ca temperatura sa afecteze filtrul pot spune ca e moderat. Nu sta lipit de blocul motor, dar sunt temperaturi relativ mari in zona aia. Nu se vad semne pe el ca ar da sa se 'topeasca'

4. nu pot sa trag o concluzie daca a avut sau nu efecte benefice fiindca am achizitionat motocicleta la sfarsit de august si nu am apucat sa fac mai mult de 1500/2000 de km astfel incat sa fie nevoie de curatat/sincronizat carburatoarele.

 

Acum ca am aflat ca nu e 'de la mama lui' acel filtru as vrea sa il scot din ecuatie si vreau sa stiu daca odata ce fac asta trebuie obigatoriu sa curat/sincronizez carburatoarele.

Ma gandesc ca odata scos din schema ascest filtru, debitul de benzina va fi ceva mai mare.

Rog pe cineva sa ma contrazica daca vorbesc prostii.

 

Si rog pe cineva care are un Hornet 05-06 sa faca o poza in zona furtunului de benzina pentru a vedea cum arata cel autentic.

o sa incerc eu sa fac poza ca ma duc maine sa il plimb sper sa reusesc sa prind ceva ca e bagat bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc celor care au venit cu oferte pentru senzorul de temperatura la PC34 dar in urma testarii senzorul de pe motocicleta mea este functional , cel mai probabil exista o defectiune in bord . va multumesc inca odata , toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hornet de 900 sau x-11

Bogdane,in primul rand inca odata felicitari pt felul in care a iesit viespea.in al doilea rand:desi probabil pretul e corect pt tine,nu o vei da in banii aia la cum e modificata.tre sa gasesti exact omul care sa gandeasca si sa simta ca si tine.crede-ma,am dat hornetul meu(poate il mai tii minte) cu chiu cu vai dupa modificari,acum 2 ani,la 2000eur unui prieten.in rest nici nu s-a apropiat lumea de sa monopost,cadru codita modificat and shit...rabdare multa si bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rabdare am, ca ma plimb cu motorul si candva o sa il dau. clar doar unul caruia ii place asa ceva o sa il cumpere, si credema ca nu o sa las din pret ;) daca nu o vand o tin de oras & fun, mai strang ceva bani si tot imi iau ceva mai mare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Referitor la filtru de benzina.

 

1. pare a fi un filtru fe benzina ieftin gasit in orice magazin de piese (vezi poza)

2. motorul a functionat foarte bine cu el

3. riscul ca temperatura sa afecteze filtrul pot spune ca e moderat. Nu sta lipit de blocul motor, dar sunt temperaturi relativ mari in zona aia. Nu se vad semne pe el ca ar da sa se 'topeasca'

4. nu pot sa trag o concluzie daca a avut sau nu efecte benefice fiindca am achizitionat motocicleta la sfarsit de august si nu am apucat sa fac mai mult de 1500/2000 de km astfel incat sa fie nevoie de curatat/sincronizat carburatoarele.

 

Acum ca am aflat ca nu e 'de la mama lui' acel filtru as vrea sa il scot din ecuatie si vreau sa stiu daca odata ce fac asta trebuie obigatoriu sa curat/sincronizez carburatoarele.

Ma gandesc ca odata scos din schema ascest filtru, debitul de benzina va fi ceva mai mare.

Rog pe cineva sa ma contrazica daca vorbesc prostii.

 

Si rog pe cineva care are un Hornet 05-06 sa faca o poza in zona furtunului de benzina pentru a vedea cum arata cel autentic.

Salut, parerea mea e ca nu ai de ce sa umbli la carburatoare. Scoti pur si simplu filtrul ala si vezi cum merge.

Treaba asta cu sincronizarea carburatoarelor mi se pare mai mult o moda decat o utilitate, sa sincronizezi carburatoarele de 2-3 ori pe an, mai mult le dai peste cap.

Cred ca multe probleme se pot rezolva si altfel gen filtru de aer\bujii iar sincronizarea trebuie facuta doar in ultima instanta.

Iar in loc de filtru o spalare de rezervor din cand in cand ar trebui sa rezolve problema, oricum benzina nu e atat de proasta pe cat se zice daca o iei de unde trebuie si aici ma refer la statii cu vad mare..etc

In plus daca aveti probleme cu benzina si va duceti la un service pentru reparatii si acolo atesta ca a fost de vina benzina, detinatorul benzinariei va poate deconta pretul reparatiilor, aici ma refer la benzinariile mari nu astea fantoma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok mersi.

Momentan am scos filtrul si am pus furtun de benzina din rezervor pana in T-ul de sub carburatoare si totul fuctioneaza perfect.

 

Si-a pus cineva mansoane aftermarket si le mai are pe cele originale in stare ok si de vanzare?

Astept pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hornet de 900 sau x-11

Parerea mea este ca o sa-ti para rau dupa consum greutate si manevrabilitate.

X11 si hornetul 900 e mai greoi si manca mai mult.

Nu inteleg dece ti-a ramas mic avand in vedere lipsa autostrazilor si drumurile proaste existente. (doar daca o ti peste 150 km/h ceea ce evident e ilegal)

Eu mi-asi vinde hornetul doar ca ma cam enerveaza codita in rest sunt mulumit din toate punctele de vedere.

BAFTA daca chiar iti doresti s-o vinzi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg dece ti-a ramas mic avand in vedere lipsa autostrazilor si drumurile proaste existente.

Vine cate un moment cand vrei sa o ai ... mai mare :crack: Pur si simplu ti se pare motorul prea turat la o anumita viteza, ti se pare ca trage prea greu cand pleci de pe loc, te obisnuiesti prea tare cu el si alte bazaconii care ne trec cateodata prin cap. Si singura solutie la toate problemele universului e un motor mai mare, chiar si cu 50cc mai mare, ca ala trage mai lejer, se comporta mai frumos, +chestii cu care ne mintim singuri. Si ajungi ca mine ( :alcy: )in 4 ani sa schimbi 6 motoare (cand mai mici, cand mai mari) :crack:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am epuizat toti furnizorii de organe de asamblare din Cluj, precum si un numar generos de magazine de feronerie, sanitare, supermarket-uri samd, fara succes..

 

Fabory, Mafcom, Bendkopp etc etc etc

 

Nu am reusit sa gasesc nicaieri suruburi similare pt aparatorile laterale pt PC34. Mai mult, nimeni nu a mai vazut un astfel de surub pana acum si aproape toti m-au intrebat mirati la ce e folosit. Se pare ca in industrie nu exista acest standard, fiind un model special (multumesc Honda, totul e special si greu de gasit la ei).

 

Ultima sansa ar fi sa apelez la dealer-ul Honda din oras, Polimob, de fapt le-am scris deja un mail de cateva zile, fara raspuns. Doar nu o sa se oboseasca ei pt 4 suruburi cand au pesti mai mari de prins..

 

Voi ce suruburi aveti la aparatorile laterale? Exista vre-o sansa sa puteti achizitiona asa ceva de la un magazin local si, eventual, sa apelez la ajutorul vostru sa intru in posesia unui set de 4?

 

 

 

In link-ul de mai jos, este vorba de reperul cu nr. 5:

OEM Motorparts | CB600f Side Cover

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ce ai pus in poza ai pe mobra, ala nu e original. ;)

 

Am 2 tipuri de suruburi, cel de inox din poza este excelent, al doilea tip insa, care nu este din inox si are filetul mai scurt.. este de calitate mai slaba si in timp s-a tocit capul torx, iar acum e aproape imposibil de folosit. Nu stiu daca acela este modelul original.

 

Din pacate la nici un magazin nu am gasit un model similar, cu acel pas intre cap si filet, de aceea eram curios voi ce model de suruburi aveti montate pe Hornet (cum arata cel original)?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit un fluturas pe motorul meu cu...Suruburi Moto Inox ,cap bombat imbus pt carene, parbriz 25lei/set 10 buc cu flansa sau fara flansa..M6 15 mm,M5 15mm plus orice alta dimensiune.Provenienta Italia,Germania.Tel 0721 607 508...

 

 

incearca la ei poate iti e de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 2 tipuri de suruburi, cel de inox din poza este excelent, al doilea tip insa, care nu este din inox si are filetul mai scurt.. este de calitate mai slaba si in timp s-a tocit capul torx, iar acum e aproape imposibil de folosit. Nu stiu daca acela este modelul original.

 

Din pacate la nici un magazin nu am gasit un model similar, cu acel pas intre cap si filet, de aceea eram curios voi ce model de suruburi aveti montate pe Hornet (cum arata cel original)?

Salut, eu nu am mai gasit nicaieri cu cap torx sau imbus dar am gasit ceva oarecum asemanator fara acel guler cu capul in cruce si de calitate mai slaba intr-un magazin de bricolaj. Mi-am luat vreo 5 si oricum pierd constant 1-2 pe an. Daca stiam luam un kil direct, dar am sperat ca mai gasesc originale prin dezmembrari.

Cam asa arata. http://www.floridadisaster.org/hrg/images/openings/truss_head_screw_large.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! Asfalt uscat! Eu mă simțeam bine cu 2.2 fata si 2.5 spatele cu pasager....

 

PS: cel din poza nu esti tu,nu? 😊

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...