Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deja o dai in balarii.

 

Crezi ce vrei, dar nu am motive sa o dau in "balarii". Am gasit o pozitie care este foarte confortabila, pentru mine evident, la drum drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este bine lantul. Uns si intins corect. De ce mi.ai zis asta?

Plecand de pe loc cu a 1a si schimband la 20-30kmh esti "taximetrist". Lucru care probabil, impreuna cu alte schimbari subturate, iti va produce uzura prematura si inegala a lantului de transmisie. Asta cu alte neplaceri, pe termen lung evident.

» Post actualizat in 14 Jan 2018 20:19

 

Crezi ce vrei, dar nu am motive sa o dau in "balarii". Am gasit o pozitie care este foarte confortabila, pentru mine evident, la drum drept.

Reinventarea rotii nu functioneaza. In schimb ne putem minti frumos pe noi înșine cu rezultate remarcabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reinventarea rotii nu functioneaza. In schimb ne putem minti frumos pe noi înșine cu rezultate remarcabile.

 

Nu o sa intru intr-o polemica fara de sfarsit. Esti liber sa crezi ce doresti, eu am spus adevarul, lucru care poate fi confirmat cu usurinta de colegii mei de drum.

 

Este insa desigur mai usor sa judeci fara sa cunosti. E ok, nu-i bai, noi sa fim sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de aia am intrat aici..sa invat fara sa stric ceva la mobra.. am observat ca daca ii dau mai tare cu tr1 de pe loc si schimb 2 in ture mai mari trosneste.... si imi e mila de ea... si inca ceva... doar hornetul mereu are o huruiala la ambreiaj atunci cand nu e calcat? Mentionez ca debraiaza bine si nu patineaza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu o sa intru intr-o polemica fara de sfarsit. Esti liber sa crezi ce doresti, eu am spus adevarul, lucru care poate fi confirmat cu usurinta de colegii mei de drum.

 

Este insa desigur mai usor sa judeci fara sa cunosti. E ok, nu-i bai, noi sa fim sanatosi.

Nu e polemica, e common sense sa zic asa. Sa zici ca e ok pe un naked la 190kmh e ca si cum ai spune ca u GLT1600 se preteaza pe circuit. Nu trebuie sa te cunosc pe tine sa judec, e vorba de un naked. Urca pe orice motor carenat si ai sa vezi ca de fapt pe Hornet e un chin la vitezele mentionate de tine. Fara termen de comparatie poti spune, in schimb, orice.

» Post actualizat in 15 Jan 2018 05:34

Eu de aia am intrat aici..sa invat fara sa stric ceva la mobra.. am observat ca daca ii dau mai tare cu tr1 de pe loc si schimb 2 in ture mai mari trosneste.... si imi e mila de ea... si inca ceva... doar hornetul mereu are o huruiala la ambreiaj atunci cand nu e calcat? Mentionez ca debraiaza bine si nu patineaza..

Renumitul "huruit" al ambreiajului, nu-ți bate capul. Nu are absolut nimic. Cat despre trosneala, poate fi de la mai multi factori, in principal, zic eu, modul in care schimbi. Evident ca nu spun eu(doar nu-s etalon un materie) sa ii rupi norma drag-race style, dar nici sa schimbi vitezele ca la camioane. :) Cat despre mila, ai ramane uimit cat de bine le place Viespilor sa fie "trase putin de urechi". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este prima mobra ,,mare" sa zic asa. Pe viteze m-am initiat pe un minsk apoi am avut yamaha tzr si aprilia rs... dar asta fiind mai mandru de ea incerc sa ma bucur de ea fara sa patesc eu ceva sau ea. Va multumesc mult pentru sfaturi si astept sa vina caldura sa o scot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e polemica, e common sense sa zic asa. Sa zici ca e ok pe un naked la 190kmh e ca si cum ai spune ca u GLT1600 se preteaza pe circuit. Nu trebuie sa te cunosc pe tine sa judec, e vorba de un naked. Urca pe orice motor carenat si ai sa vezi ca de fapt pe Hornet e un chin la vitezele mentionate de tine. Fara termen de comparatie poti spune, in schimb, orice.

 

Repet, este foarte usor sa judeci fara sa cunosti datele problemei.

 

Honda PanEuropean ti se pare suficient de "carenata"? Am testat-o pe A2. Desi ducea sensibil mai mult, am incercat sa nu depasesc 170km/h, nefiind mobra mea. Pluteam, asta e cuvantul care descrie cel mai bine senzatia. Curentul nu se simtea absolut deloc. Apoi am revenit pe a mea, din nou 170km/h, simteam desigur curentul, dar altfel niciun fel de problema si nici vorba de "chin".

 

Honda Transalp e alta mobra cu care am mers, are si ea o protectie sensibil mai buna la vant fata de viespea mea.

 

Te grabesti sa judeci, chiar daca nu cunosti pe deplin situatia. Esti setat pe o idee si nu iti iese din cap orice ar fi, caz in care nu are sens sa insist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Repet, este foarte usor sa judeci fara sa cunosti datele problemei.

 

Honda PanEuropean ti se pare suficient de "carenata"? Am testat-o pe A2. Desi ducea sensibil mai mult, am incercat sa nu depasesc 170km/h, nefiind mobra mea. Pluteam, asta e cuvantul care descrie cel mai bine senzatia. Curentul nu se simtea absolut deloc. Apoi am revenit pe a mea, din nou 170km/h, simteam desigur curentul, dar altfel niciun fel de problema si nici vorba de "chin".

 

Honda Transalp e alta mobra cu care am mers, are si ea o protectie sensibil mai buna la vant fata de viespea mea.

 

Te grabesti sa judeci, chiar daca nu cunosti pe deplin situatia. Esti setat pe o idee si nu iti iese din cap orice ar fi, caz in care nu are sens sa insist.

Se intrevede un tipar la tine. Peste tot le stii tu cel mai bine pe toate. Dar nah, cine suntem noi sa te contrazicem? Ce situatie nu cunosc pe deplin oare? Ai impresia ca esti singurul care merge/a mers pe Hornet? Repet, te poti minti linistit singur in continuare, eu nu am nici o problema. Doar ca iti garantez ca esti singurul care sustine ca la 190kmh e ok/acceptabil pe Viespe. Ma opresc cu discuția aici, oricum tu stii intotdeauna cel mai bine totul.

» Post actualizat in 15 Jan 2018 12:36

Daca o avea 1.50 m incaltat...

Cu tocuri de 12cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intrevede un tipar la tine. Peste tot le stii tu cel mai bine pe toate. Dar nah, cine suntem noi sa te contrazicem? Ce situatie nu cunosc pe deplin oare? Ai impresia ca esti singurul care merge/a mers pe Hornet? Repet, te poti minti linistit singur in continuare, eu nu am nici o problema. Doar ca iti garantez ca esti singurul care sustine ca la 190kmh e ok/acceptabil pe Viespe. Ma opresc cu discuția aici, oricum tu stii intotdeauna cel mai bine totul.

 

Ehh hai, nu pune botic acum. Vorbesti fara sa stii, apoi tot tu esti cel ce se supara. Imi "recomandai" sa merg pe o carenata, ca sa am termen de comparatie, corect? Ei bine, facusem deja acest lucru, altfel nu as fi deschis subiectul. Dar tu ai presupus, fara sa ai macar idee, ca eu n-am mai mers pe alta mobra. Situatia asta nu o cunosti pe deplin. Pentru ca presupui.

 

Nu sunt singurul care a mers pe Hornet, si nu despre asta e discutia, nu incerca sa muti subiectul. Daca a spune adevarul inseamna ca "ma mint singur" atunci asa sa fie. Greseala oricum imi apartine, o recunosc si mi-o asum. Daca tie ti-a fost candva incomod pe Hornet la o anumita viteza, automat si altuia trebuie sa ii fie la fel, ca doar ala n-are 3 bijuterii de familie, ce dreaqu. Din nou, presupui, fara sa cunosti datele situatiei.

 

Te las sa iti dai in petec, imi pierd timpul de pomana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)daca ai mers pe Pan ai vazut ce inseamna protectie la vant si lejeritate la viteze mari. Daca sustii ca pe Viespe e ok/acceptabil, comparativ cu Pan-ul, vorbesti prostii.

2)eu nu ma supar pe forum, stai linistit. Cu atat mai mult cu oameni care le stiu pe toate. Cu atât mai mult cu incepatori care le stiu pe toate peste tot.

3)tocmai ca e vorba despre faptul ca majoritatea covarsitoare a celor care merg sau au mers pe Viespe sustin ca e un chin peste 120-30-140kmh, si vii tu si sustii contrariul. Ia vezi, iti da cu plus? Daca da, atunci in mod cert mingea e in terenul tau si te joci singur.

4)si da, in cei peste 55k km pe Viespe cred ca vorbesc in cunostinta de cauza. Si nu, nu m-am plans niciodata de Viespe, dar nici nu i-am atribuit parti bune unde nu erau de gasit, nici macar din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegii!

 

Vreau si eu sa schimb anvelopele si mi-au cazut ochii pe SPORTEC M5 INTERACT. Puteti sa-mi dati cateva pareri despre ele? (se "preteaza" la viespe? )

Folosesc mobra ~85% in oras ( Bucuresti), ~95% pe uscat si ma intereseaza mai mult aderenta buna ( chiar daca se uzeaza mai repede gumele) decat sa ma tina anvelopele 'nspe ani.

 

Multumesc!

Editat de StefP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegii!

 

Vreau si eu sa schimb anvelopele si mi-au cazut ochii pe SPORTEC M5 INTERACT. Puteti sa-mi dati cateva pareri despre ele? (se "preteaza" la viespe? )

Folosesc mobra ~85% in oras ( Bucuresti), ~95% pe uscat si ma intereseaza mai mult aderenta buna ( chiar daca se uzeaza mai repede gumele) decat sa ma tina anvelopele 'nspe ani.

 

Multumesc!

Sportec M3 au fost gumele care mi-au placut cel mai mult pe Hornet atunci cand l-am avut. Orice evolutie de la modelul ala nu poate fi decat exceptionala pentru modelul asta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza furtunul din partea de jos pare a nu fi la locul lui .

 

Ai incercat sa slabesti colierul, sa-l impingi mai mult spre pompa si sa strangi din nou colierul ? Eventual un colier nou.

 

O sa ma uit, insa nu cred ca pe acolo curge.

Acel furtun intra in pompa usor inclinat, daca ar curge antigel pe acolo s-ar prelinge pe furtun, in schimb picura pe la pompa.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegii!

 

Vreau si eu sa schimb anvelopele si mi-au cazut ochii pe SPORTEC M5 INTERACT. Puteti sa-mi dati cateva pareri despre ele? (se "preteaza" la viespe? )

Folosesc mobra ~85% in oras ( Bucuresti), ~95% pe uscat si ma intereseaza mai mult aderenta buna ( chiar daca se uzeaza mai repede gumele) decat sa ma tina anvelopele 'nspe ani.

 

Multumesc!

Eu am M7 si imi plac foarte mult, adica merg in continuare pe modelul asta. Nici despre M5 n-am auzit lucruri rele, doar ca n-am avut pe motor.

Acu nu mai merg ca la inceput,ca sa imi fac griji ca se uzeaza repede, asa ca ma multumesc cu aderenta, chiar si pe ploaie sunt foarte bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Ma bate gândul sa montez un stop cu semnalizari integrate pe a mea Hornet CB600FA PC41 Facelift și, vorbind cu un vânzător de pe eBay, acesta mi-a spus ca exista riscul ca, fiind model de EU cu ABS, in urma montajului sa-mi apăra erori in bord de la ABS.

 

S-a confruntat cineva cu o astfel de problema pana acum?

 

Mulțumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...