bohagon Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 La mine este toba lui Georgica! Ne AUZIM pe strazi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Am si io o mica problema .. am nevoie de un furtun de frana pentru fata pentru un Honda Hornet 2002.Unde pot gasi? Am incercat la inter motors si nu il au pe stoc....( Se pare ca am suparat pe cineva destul de rau... ca l-am gasit taiat. Urata treaba Vezi ca are George unele race de vanzare. George - incet, incet iti muti mobra in Bucuresti, tu cand ne onorezi cu prezenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 2 poze cu mititica odihnindu-se dupa tura de azi pe cheia! Super tura! a facut fata cu brio la 2 1000RR, 2 bmw k1200r, un VTR SP2 si la un Fazer 600! A iesit cu fruntea sus! Apropo de "frunte", de dimineata i-am montat noul windshield de carbon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 furtunele racing de frana de la george sunt luate deja,vin la mine:P @nuxu daca e le vand pe cele vechi ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Salut...Sunt Horia din Oradea...si deocamdata am un yamaha virago 250 ..chopper..As vrea sa-mi iau un Honda Hornet 600. Am vaz ca se scrie numai de bine... ca estetica si fiabilitate am inteles ca bate banditu'. In orice caz..ma bucur ca am gasit asa mare comunitate de amatori de hornet...si va doresc asfalt uscat la toti! P.s. Cam cat costa un Hornet din 2002? Thx Asfalt uscat si tieUnu fain negru din 2000 nu vrei? Asfalt uscat si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Salutare Big problem, ma poate ajuta si pe mine cineva..? Cateva sfaturi, am mare nevoie de contact pentru Hornet numai ca nu stiu de unde sa il iau si ce se potriveste. Pe louis nu am gasit nimic. Va Multumesc, astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Salutare Big problem, ma poate ajuta si pe mine cineva..? Cateva sfaturi, am mare nevoie de contact pentru Hornet numai ca nu stiu de unde sa il iau si ce se potriveste. Pe louis nu am gasit nimic. Va Multumesc, astept raspuns. am eu contact, normal... nu cel cu cip!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Ahoy FBes, sper ca ati vazut tricoul frumos al lui Cristi da? am dat sigla si asteptam raspuns sa vedem ce si cum cu tricourile si stickerele, eventual o sa va zica chiar Cristi in w-e asta daca primeste raspuns, eu o sa fiu off vreo cateva zile in delta so nu o sa stiu ce si cum cu stickerele. De principiu tricourile ar fi cu viespea si hornet riders club pe fata, si hornet scris alb pe spate, daca nu ma insel, tricoul negru. In curand vom defila in haine oficiale de stup, rejoice! Cheers hornetz! Poze bre, poze cu tricoul....care la avetzi...ca unii (adeca je) n-am ajuns........si hai sa facem lista cu marimi odata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Asta e Hornetul tau? Ce mult imi place. Super...daca da, sa ai noroc la el! Multumesc la fel Mesaj completat maaaaama ce galerii lustruite are. Cred ca o sa ma chinui o gramada sa le fac si eu asa. Neaaaaaaah. Cat despre faza cu placutele cam cat timp ar scartai dupa ce puneti noi? Eu am pus SBS pe spate si dupa 1000 km+ inca mai scartaie uneori. Ce soc am avut cand le-am schimbat ca nu tineau aproape deloc. Nu este chiar asa greu de lustruit, eu leam lustruit in primavara cu smirgher fin pana au esit albe si de atunci mai dau cu o pasta dupa spalare si au revenit galbene de la arsura , mia luat cam 1h sa le frec asa ca spor la treaba ca merita efortu Mesaj completat Bine ai venit !Cam tarziu, dar merge! Sa o stapanesti sanatos, si sa ne vedem la o bere! Eu cu alcool , tu fara . Numai bine. Asa e dar parca ar fii mai bine daca am bea bere fara alcool amindoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Salut .Am un hornet din 2001 si vreau sa-i fac singur o sincronizare de carburatoare. E cineva care a facut aceasta operatie? Ma intereseaza daca s-a lovit de ceva probleme . In principiu e simplu dar ...cand povestim mai multi sigur iese ceva bun. Va doresc numai asfalt bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 furtunele racing de frana de la george sunt luate deja,vin la mine:P@nuxu daca e le vand pe cele vechi ale mele vezi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Salut .Am un hornet din 2001 si vreau sa-i fac singur o sincronizare de carburatoare. E cineva care a facut aceasta operatie? Ma intereseaza daca s-a lovit de ceva probleme . In principiu e simplu dar ...cand povestim mai multi sigur iese ceva bun. Va doresc numai asfalt bun. In primul rand, ai scule? Aparate si tot ce ai nevoie de o sincronizare? Nu se face doar cu surubelnita si cheia de 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 In primul rand, ai scule? Aparate si tot ce ai nevoie de o sincronizare? Nu se face doar cu surubelnita si cheia de 10 [/quo Si eu care credeam ca se face doar cu trusa de scule a motocicletei.... . Esti simpatic, dar eu vorbeam serios . Se face cu patru vacumetre care au capat de scala -1 bar si care se leaga la cate un surub(mai exact o gaura astupata de un surub) special pt asta in galeria de admisie la fiecare carburator.Din fericire cheia de 10 nu foloseste,intrucat se regleaza cu surubelnita fiecare carburator dupa carburatorul nr 3(care nu are reglaj ,deci e etalon)pana cand toate aparatele (vacumetrele) indica aceiasi valoare de aer in galerii.Ma interesa daca a mai facut cineva pt ca am auzit de tot felul de valori ale carburatorului nr 3 de 0.2 pana la 0.4 in relanti si incerc sa-mi fac o parere.... Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Asa e dar parca ar fii mai bine daca am bea bere fara alcool amindoi Cu rabdare se rezolva si problema asta mica Daca nu in iarna asta, in primavara cu siguranta. Mesaj completat Asa e dar parca ar fii mai bine daca am bea bere fara alcool amindoi Cu rabdare se rezolva si problema asta mica Daca nu in iarna asta, in primavara cu siguranta. Doamne Ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Salut .Am un hornet din 2001 si vreau sa-i fac singur o sincronizare de carburatoare. E cineva care a facut aceasta operatie? Ma intereseaza daca s-a lovit de ceva probleme . In principiu e simplu dar ...cand povestim mai multi sigur iese ceva bun. Va doresc numai asfalt bun. Nu e chiar asa simplu de sincronizat....trebuie si reglate, si apoi sincronizate....trebuie aparat de ala...in fine....100-150 de lei te costa, si nu ai bai un an...doi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Nu e chiar asa simplu de sincronizat....trebuie si reglate, si apoi sincronizate....trebuie aparat de ala...in fine....100-150 de lei te costa, si nu ai bai un an...doi. nu ai bai eventualun an-doi?nu e chia asha,deloc.crede-ma.carburatoarele se deregleaza foarte usor,de la aproape orice.benzina nu e curata,e plina de apa,etc.....mecanicul meu(stii tu cine) a spus chestiile astea nu eu.sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Dara...cablurile se mai intind, piesele se mai uzeaza si desincronizarea apare. Oricum, se simte diferenta dupa ce sincronizezi...merge rotund motoru....f placut. Castigi si un pic de putere. Asa ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Dara...cablurile se mai intind, piesele se mai uzeaza si desincronizarea apare.Oricum, se simte diferenta dupa ce sincronizezi...merge rotund motoru....f placut. Castigi si un pic de putere. Asa ca merita. true that...eu la anul am de gand sa sincronizez de cel putin 3 ori....cel putin..carburile....ca vb aia,o sa fie race day des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Asa asa, ca acolo trebuie pusa in valoare si ultima picatura de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 s-a intins COVORUL ROSU pentru posesorii de honda hornet /index.php?showtopic=437721 baga-ti ochiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Si acum nu mai scrie nimeni aici , ca toti vor "red carpet". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Nu e chiar asa simplu de sincronizat....trebuie si reglate, si apoi sincronizate....trebuie aparat de ala...in fine....100-150 de lei te costa, si nu ai bai un an...doi. Am inteles (de la un mecanic de motoare renumit pe unde stau eu )ca daca nu ai schimbat filtru de aer sau esapamentul ,carburatorul in sine nu se cam deregleaza .In schimb sincronizarea e indicat sa se faca la fiecare revizie pt ca se cam deregleaza usor .Apoi in Italia pretul la o sincronizare e cam 80 de euro.Aparatele (cele patru vacumetre) cu furtune si racorduri sunt cam max 60-70 de euro.Deci ...eu zic ca merita .Si apoi mai e si pasiunea pt mecanica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) salut baieti, ma poate ajuta cineva cu un surub ca asta incercuit? va rog frumos Editat Octombrie 12, 2009 de Noldy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) salut baieti, ma poate ajuta cineva cu un surub ca asta incercuit? va rog frumos He,he,he esti proaspat hornetist? nu stiu cati mai au toate suruburile alea originale, dapai sa mai aiba si in plus. Daca ai noroc sa gasesti la vreun hornet dezmembrat, e foarte bine. Eu de exemplu le-am schimbat cu ceva asemanator luat din mr bricolage. Mi-am luat vreo 10-20 ca sa am de unde pierde . Editat Octombrie 12, 2009 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.