danny_nt Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salutare posesorii de viespe!Am o problema si am zis sa va intreb si pe voi ,poate cineva a patit-o si ma "lumineaza" si pe mine. Din vasul de expansiune imi mai iese lichidul din cand in cand ,adica da pe dinafara .Nu curge mult dar se vede pe plasticul lateral apa si simt ud pe pantaloni (... cum suna...).Imediat opresc motorul ,dau jos saua si nivelul la antigel e ok.Am observat ca face asta la orice temperatura,nu doar cand creste temperatura in trafic .Am verificat termostatul si e ok ,am schimbat antigelul si am aerisit .Ventilatorul porneste si oricum temperatura nu creste foarte tare. Acum am comandat busonul de la radiator pe care il banuiesc ca ar fi cauza ,dar...nu sunt sigur .Voi ati patit ? Eu am patit doar cat timp nivelul de antigel era mai mare in vasul de expansiune. Pusesem odata destul de mult si a refulat pina a ajuns la nivelul ok. De un an n-a mai avut nimic si nivelul il completez constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Salutare posesorii de viespe!Am o problema si am zis sa va intreb si pe voi ,poate cineva a patit-o si ma "lumineaza" si pe mine. Din vasul de expansiune imi mai iese lichidul din cand in cand ,adica da pe dinafara .Nu curge mult dar se vede pe plasticul lateral apa si simt ud pe pantaloni (... cum suna...).Imediat opresc motorul ,dau jos saua si nivelul la antigel e ok.Am observat ca face asta la orice temperatura,nu doar cand creste temperatura in trafic .Am verificat termostatul si e ok ,am schimbat antigelul si am aerisit .Ventilatorul porneste si oricum temperatura nu creste foarte tare. Acum am comandat busonul de la radiator pe care il banuiesc ca ar fi cauza ,dar...nu sunt sigur .Voi ati patit ? Distractie placuta la Baia Mare ,sunt sigur ca George o sa fie o gazda super....doar e morosan ca prietena mea... Interesant ce spui tu .... in mod normal ar fi trebuit sa arunce surplusul de antigel pe furtun langa celelate furtune de scurgere si nu pe pantaloni , vezi sa nu ai pb de prindere a furtunelor .....e posibil sa nu fie etans daca s-a umblat pe acolo .... ( eu am patit la radiator cu un furtun si curgea cand era rece ....am schimbat pozitia colierului si de atunci nu am avut probleme) Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Interesant ce spui tu .... in mod normal ar fi trebuit sa arunce surplusul de antigel pe furtun langa celelate furtune de scurgere si nu pe pantaloni , vezi sa nu ai pb de prindere a furtunelor .....e posibil sa nu fie etans daca s-a umblat pe acolo .... ( eu am patit la radiator cu un furtun si curgea cand era rece ....am schimbat pozitia colierului si de atunci nu am avut probleme) Spor la treaba Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Sincer nu cred ca am inteles la ce furtun te referi .Eu stiu ca pentru surplusul de antigel nu exista un furtun de scurgere ,nu am gasit nici la motor ,nici in manual ,daca sti unde e, zi-mi sa ma uit.La celalalte furtune nu am umblat si nici nu am vazut sa" zemuiasca" vre-o unul .Oricum am sa ma mai uit foarte atent inca odata.Ce ma mira pe mine e ca arunca lichid pe plasticul acela negru lateral( care e sub sea) si care e mai sus decat vasul de expansiune. Oricum cand am timp o pornesc si stau langa ea mai mult timp cu plasticele desfacute sa fiu sigur pe unde "sangereaza" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Sincer nu cred ca am inteles la ce furtun te referi .Eu stiu ca pentru surplusul de antigel nu exista un furtun de scurgere ,nu am gasit nici la motor ,nici in manual Salut, dacă nu ma însel vasul de expansiune are în partea superioară o iesire pentru furtun, care este orientată spre dreapta, daca te uiti mai atent o observi, cred că este peste nivelul capacului de umplere a vasului. Bine ar fi să prinzi un furtunaÂş care să dirijeze surplusul de lichid, dacă nu, data viitoare cand îți mai sare lichid te poți alege cu o arsură pe picior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 salut, am un hornet din 04 de cateva zile is multumit de el dar 2 nelamuriri: 1.treptele de viteza suna cnd bag in viteza(treapta 2,3)cum suna cand bag in prima treapta,trosnetul acela.e normal? 2.cand schimb vitezele in sus si accelerez putin mai tare se aude un ticait s ar putea sa vina d la lant dar nu sunt sigur;lantul nu este pe rosu nu mi se pare ca ar avea un joc mai mare de 3-4 cm.c ar putea fi? multumesc Mesaj completat mai exact 3-4 ticaituri;))cand schimb in sus si accelerez;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 salut,am un hornet din 04 de cateva zile is multumit de el dar 2 nelamuriri: 1.treptele de viteza suna cnd bag in viteza(treapta 2,3)cum suna cand bag in prima treapta,trosnetul acela.e normal? 2.cand schimb vitezele in sus si accelerez putin mai tare se aude un ticait s ar putea sa vina d la lant dar nu sunt sigur;lantul nu este pe rosu nu mi se pare ca ar avea un joc mai mare de 3-4 cm.c ar putea fi? multumesc Mesaj completat mai exact 3-4 ticaituri;))cand schimb in sus si accelerez;)) 1- Cand ai schimbat ultima oara uleiul si ce ulei ai pus? De multe ori daca uleiul e aproape de limita schimbarii, se simte si la trepte, se aude mai puternic sau intra mai greu in treapta de viteza. 2- In primult rand nu tre sa aiba un joc mai mare de 2 cm, apoi verifica daca e uns. Ticaitul se aude in general cand nu e uns/curatat lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) salut,1. ......... 2.cand schimb vitezele in sus si accelerez putin mai tare se aude un ticait s ar putea sa vina d la lant dar nu sunt sigur;lantul nu este pe rosu nu mi se pare ca ar avea un joc mai mare de 3-4 cm.c ar putea fi? noroc, de verificat si varfurile de la pinionu/foaia de lant, eventual poti atasa foto. Cat despre 3-4 cm de joc pentru lant, citisem pe undeva ca astea ar fi valorile normale. A Âşi încă ceva, vezi dacă pe bascula mai ai sina aia de cauciuc pe care culiseaza lantul sau daca e întreagă. Editat Iunie 2, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Acum ca au vazut-o toti pot sa pun pozele cu ce a iesit. Dupa 3 ani de zile am considerat ca e frumos sa ii schimb culoarea. Pacat ca in poze nu se vede exact ce si cum. Hai ca pun cu "inainte" si "dupa" Editat Iunie 2, 2010 de ninja_skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Va mai zic eu un detaliu: are sclipici!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 ms d sfaturi.cu schimbu de ulei avand in vedere ca o am doar de cateva zile nu l am facut dar m am uitat la ulei si i putin peste maxim la nivel;))nu arata ca ar necesita schimbare,fostul proprietar a spus ca l-a facut nu de mult(nu m am luat doar dupa spusele lui asa ca l-am verificat dupa cum am spus).daca voi spuneti ca se aude ticaitul ala si in alte trepte in afara de prima treapta(se aude chiar tare)din motivul ca ar trebui schimbat uleiul o sa l schimb dar dupa 14 sa intre salaru:)). despre jocul lantului de 3-4cm asta am citit in cele 360 de pagini de aici;))(apoi au inceput sa nu se mai discute neaparat probleme tehnice ci mai mult despre iesiri si intalniri;nefacand inca parte din randurile voastre m am plictisit;))si m am oprit la pagina 360).am de gand sa ma duc sa o spal in seara asta nu i nici o problema sa dai cu jetul la spalatorie pe la motor nu?si lantul se curata doar cu jetul ala sau necesita o curatare mai intensa?si daca n am inca cu ce il unge merita sa l curat?)(o sa mi cumpar dupa 14 si cva d uns lantul) ms de intelegere,asfalt uscat si vreme buna ca de 3 sapt ploua in fiecare zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Clip nou de duminica seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Clip nou de duminica seara Si-a luat Roxynel Hornet, deci inca o fata hornetista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 ms d sfaturi.cu schimbu de ulei avand in vedere ca o am doar de cateva zile nu l am facut dar m am uitat la ulei si i putin peste maxim la nivel;))nu arata ca ar necesita schimbare,fostul proprietar a spus ca l-a facut nu de mult(nu m am luat doar dupa spusele lui asa ca l-am verificat dupa cum am spus).daca voi spuneti ca se aude ticaitul ala si in alte trepte in afara de prima treapta(se aude chiar tare)din motivul ca ar trebui schimbat uleiul o sa l schimb dar dupa 14 sa intre salaru:)).despre jocul lantului de 3-4cm asta am citit in cele 360 de pagini de aici;))(apoi au inceput sa nu se mai discute neaparat probleme tehnice ci mai mult despre iesiri si intalniri;nefacand inca parte din randurile voastre m am plictisit;))si m am oprit la pagina 360).am de gand sa ma duc sa o spal in seara asta nu i nici o problema sa dai cu jetul la spalatorie pe la motor nu?si lantul se curata doar cu jetul ala sau necesita o curatare mai intensa?si daca n am inca cu ce il unge merita sa l curat?)(o sa mi cumpar dupa 14 si cva d uns lantul) ms de intelegere,asfalt uscat si vreme buna ca de 3 sapt ploua in fiecare zi In primul rand, sfat: cand cumperi o motocicleta, ii faci schimbul de ulei Apoi: - 3-4 cm la lant mi se pare mult, then again nu am avut niciodata linie.. asa o fi. - Avand in vedere ca e naked, NU este recomandat sa o speli la spalatorie. Jetul ala e puternic, distruge garnituri iar apa de la el intra peste tot, cu presiune. Daca intr-adevar nu ai alta solutie, mergi la spalatorie. Totusi, NU o baga la spalat de cum ajungi (las-o cel putin 10 min. la racit) si vorbeste cu tipul care o spala - roaga-l sa dea cu jetul de la ceva distanta, mai ales la motor! - Lantul se curata separat si cu grija: intai cu solutie de curatat in aerosol sau pulverizator (daca nu ai asa ceva, e foarte buna si motorina) pe toata lungimea lantului, spalat bine cu apa (daca e cazul, citeste instructiunile - daca speli cu motorina clateste bine cu apa), apoi dai cu solutie de uns lantul (tot aerosol). Aici te sfatuiesc Motul sau Repsol. Nu Motorex - e mai rau decat uleiul de floarea soarelui. Ideal e sa faci asta la fiecare (+/-) 500-1000km. Totusi, daca nu ai timp de spalat atat de des, macar sa-l tii uns! Oricum, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente. Calareala placuta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Nu vreau sa incepem o polemica pe tema asta dar sunt foarte curios de ce nu ar fi bine sa spalam motorul la spalatorie. Nu cred ca are nu stiu cati senzori care sa se defecteze de la apa(eu unul vorbesc de versiunea mea 2001), tinand cont ca e facuta sa mergi pe orice vreme, ploaie torentiala..etc. Si din nou faza cu statul 10 minute inainte sa dai cu apa, daca esti pe drum motorul incins si incepe o torentiala ce faci? Cu totul alta mancare de peste este spalatul unui motor de masina cu jet, acolo chiar este un risc crescut sa bulesti electronica aia. Eu n-as spala ever motorul la masina. @bloo Eu de 2 ani fac urmatoarea chestie: 1. spal lantul cu motorina 2. dau o fuga la cea mai apropiata spalatorie, o spal, le zic sa insiste asupra lantului 3. ma intorc si ung lantul cu ulei de transmisie sau in criza de altceva ulei de motor (il ung mai des ) 4. il ung undeva la 3-500 km si il spal cam pe la 1000-1500 (unsul e obligatoriu, spalatul mai optional) Faza cu super sprayurile astea nu mi se pare mare chestie. Nu cred ca daca folosesc spray in loc de ulei o sa ma tina mai multi km, doar tine lantul mai curat (ceea ce pe mine nu ma deranjeaza la ce criza financiara am ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Nu vreau sa incepem o polemica pe tema asta dar sunt foarte curios de ce nu ar fi bine sa spalam motorul la spalatorie.Nu cred ca are nu stiu cati senzori care sa se defecteze de la apa(eu unul vorbesc de versiunea mea 2001), tinand cont ca e facuta sa mergi pe orice vreme, ploaie torentiala..etc. Si din nou faza cu statul 10 minute inainte sa dai cu apa, daca esti pe drum motorul incins si incepe o torentiala ce faci? [...] Faza cu super sprayurile astea nu mi se pare mare chestie. Nu cred ca daca folosesc spray in loc de ulei o sa ma tina mai multi km, doar tine lantul mai curat (ceea ce pe mine nu ma deranjeaza la ce criza financiara am ) Orice reprezentanta cat si un service serios te va sfatui (la un motor naked) sa nu il speli la jet. Probabil ca stiu ei ce stiu. In primul rand pe ploaie torentiala nu iti intra apa chiar peste tot. Oricum, nu la fel de mult ca la spalatorie, si clar nu la presiunea aia. La fel si cu motorul incins: pe orice ploaie, nu o sa iti ajunga la fel de multa apa pe motor ca ls spalatorie. Si chiar daca ar ajunge, nici un material nu e complet insensibil la socuri termice. De bloc motor crapat de la asta nu am auzit - dar de bujii crapate, da (si da, la Honda)! De ce sa nu eviti asa ceva daca poti?... Acum, fiecare face cum crede. Cat despre spray-urile de curatat, pot sa spun ca intr-adevar nimic nu curata mai bine decat motorina. Dar iti ia mai mult timp si te murdaresti grav/te imputi. In schimb, pentru uns, crede-ma ca spray-urile (bune) isi fac de departe cel mai bine treaba: adera bine de lant (nu incep sa stropeasca si sa se imprastie peste tot cand pleci de pe loc), rezista mai mult in timp si ung mai bine. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 ms de sfaturi!am citit eu mult p forum da cand te dai cu capu de ele si nu ai p cine sa intrebi i naspa;)) sa va arat si cateva poze. . . . Mesaj completat .... Mesaj completat nu reusesc sa mai pun poze grrrr. . . .o sa incerc mai incolo noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 mai scade din rezolutie ca ai un maxim admis de upload. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) Nu vreau sa incepem o polemica pe tema asta dar sunt foarte curios de ce nu ar fi bine sa spalam motorul la spalatorie. prima Âşi ultima data cand am fost la spalatorie i-am spus retardatului de acolo să nu nu atinga sub nici o forma radiatorul. Bun platesc, îi dau Âşi 5 lei omului, mă duc sa iau o cafea Âşi .... îți dai seama ce s-a întâmplat nu? după criza de nervi am îndreptat lamele radiatorului cu surubelnita, mi se umflă venele în cap numai când îmi aduc aminte. Editat Iunie 3, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 gata am reusit; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) prima Âşi ultima data cand am fost la spalatorie i-am spus retardatului de acolo să nu nu atinga sub nici o forma radiatorul. Bun platesc, îi dau Âşi 5 lei omului, mă duc sa iau o cafea Âşi .... îți dai seama ce s-a întâmplat nu? după criza de nervi am îndreptat lamele radiatorului cu surubelnita, mi se umflă venele în cap numai când îmi aduc aminte. Cand va aud imi vine sa nu ma mai duc la spalatorie. Totusi dupa destule spalari ce-i drept la aceeasi spalatorie nu m-am lovit inca de nici una din problemele astea, sper sa nici nu ma lovesc Misto motor, sa te poarte sanatos. Editat Iunie 3, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) @bloo Ma gandeam sa atasezi foto cu foaia de lant sa se vada dintii si sa isi dea lumea cu parerea ... e uzata/mai merge etc Editat Iunie 3, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 o sa pun si poze cu lantul dar mai incolo ca mi dat imprumut aparatul;)) ma bucur ca ti place hornetul meu; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Bloo: frumos motorul, multi km superbi pe el iti doresc. Dar brelocul ala e asa...de fata...cred ca tre sa mi-l dai mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 l am primit de la prietena mea.il trag la xerox si ti dau xeroxul:))poate o sa ne intalnim pe undeva prin tara ca tot isi intra vara in drepturi si daca ai un brelog frumos poate facem schimb problema cu sunetul de la lant am rezolvat-o.era de vina mizeria de pe el lipsa uleiului.acum nu mai suna deloc:X.singura problema care o mai am la el e ca atunci cand scot la liber nu se aprinde beculetul tot timpil sau se aprinde apoi se stinge.cred ca nu face un contact bine undeva.nu ma deranjeaza mai deloc asa ca o taiem de pe lista cu probleme;))asa si beculetul ala rosu tre sa palpaie tot timpu dupa ce opresc motoru?cei care aveti modelul 03-07? ms; la intalniri prin tara mergeti?; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 l am primit de la prietena mea.il trag la xerox si ti dau xeroxul:))poate o sa ne intalnim pe undeva prin tara ca tot isi intra vara in drepturi si daca ai un brelog frumos poate facem schimb problema cu sunetul de la lant am rezolvat-o.era de vina mizeria de pe el lipsa uleiului.acum nu mai suna deloc:X.singura problema care o mai am la el e ca atunci cand scot la liber nu se aprinde beculetul tot timpil sau se aprinde apoi se stinge.cred ca nu face un contact bine undeva.nu ma deranjeaza mai deloc asa ca o taiem de pe lista cu probleme;))asa si beculetul ala rosu tre sa palpaie tot timpu dupa ce opresc motoru?cei care aveti modelul 03-07? ms; la intalniri prin tara mergeti?; daca tii apasat pe butonul din dreapta cateva secunde dupa ce scoti cheia din contact, nu o sa mai palpaie am si manualul pt hornet 04-06 daca ii trebuie cuiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.