vlm450 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 exact... si is niste sigurante de alea micutze. io le-am facut cu litza ca nam avut de alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Cica vin ninsori grave ... asa ca .. HAI CU PRIMAVARA Lasa mai sa vina iarna....voi nu ati auzit de shiuri sau placa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 io le-am facut cu litza ca nam avut de alea Mare grija cu abordarea asta. S-ar putea sa coste mai mult. Teoretic, daca siguranta se prajeste frecvent, ventilatorul are o problema. De obicei lagare uzate, care cresc frecarea si implicit puterea absorbita, adica curentul care intr-un final arde siguranta. Desi as putea spune ca ma pricep oarecum la subiectul electric, am abordat si eu calea asta la o conserva pe care am avut-o acum vreo 4 ani. M-am saturat sa tot schimb sigurantele, asa ca am supradimensionat-o "romaneste" cu niste lita. Rezultatul: dupa o vreme soclul in care era infipta precum si cutiuta de protectie s-a topit si a inglobat in plastic improvizatia mea. Singura solutie ramasa: inlocuirea cu totul a cutiei de sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Lasa mai sa vina iarna....voi nu ati auzit de shiuri sau placa? tu sa taci,schiorule :) Mesaj completat exact... si is niste sigurante de alea micutze. io le-am facut cu litza ca nam avut de alea nu e tocmai sanatos cum zicea si @brain.......pune mana si ia niste sigurante de care trebuie sa nu iti para rau mai incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 tu sa taci,schiorule :)Mesaj completat nu e tocmai sanatos cum zicea si @brain.......pune mana si ia niste sigurante de care trebuie sa nu iti para rau mai incolo ms de sfaturi eu faceam prostii mai grave...mergeam cu termocupla defecta si knd intram in oras stateam doua min , apoi mergeam ca disperatu sa mi se raceasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) vand pentru hornet 2005 care se potrivesc si la modelele anterioare urmatoarele: roata spate completa, bascula spate, amortizor spate,disc frana fata, releu de incarcare, instalatie cu bobine si relee,maner spate pasager,evacuare complata cu galerii si finala stock, etriere si pompe frana si diverse maruntisuri. toate la pretul de 150 de euro. nu mai am unde sa le depozitez. multumesc de intelegere. neagu daniel 0765336589 Editat Decembrie 10, 2010 de square Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) tu sa taci,schiorule of, ne scuzati domnul pilot Editat Decembrie 10, 2010 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 of, ne scuzati domnul CHilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Unde e siguranța la modelul tău? La modelul meu 2003, acum 3 ani juma cand l-am luat a fost unica problema. Ventilatorul atingea cu o paleta fff putin si atunci se prajea siguranta. Demontat ventilatorul si montat inapoi si de atunci never ever probleme. Asta in cazul in care nu cumva nu iti functioneaza termocupla si nu "stie" ventilatorul cand tre sa o ia. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 La modelul meu 2003, acum 3 ani juma cand l-am luat a fost unica problema. Ventilatorul atingea cu o paleta fff putin si atunci se prajea siguranta. Demontat ventilatorul si montat inapoi si de atunci never ever probleme. Asta in cazul in care nu cumva nu iti functioneaza termocupla si nu "stie" ventilatorul cand tre sa o ia. Bafta! Nu, termocupla e ok. E de la siguranță mai mult ca sigur. Când am observat că se încinge motorul Âşi nu porneÂşte ventilatorul am tras de o pală să văd dacă se roteÂşte, Âşi nu se rotea, fiind blocat de ceva mizerie în partea de jos. Unde se găsesc siguranțele ? Mai Âştii cumva care siguranță era ? Nu mă pricep la electrică de nici o culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Nu, termocupla e ok. E de la siguranță mai mult ca sigur. Când am observat că se încinge motorul Âşi nu porneÂşte ventilatorul am tras de o pală să văd dacă se roteÂşte, Âşi nu se rotea, fiind blocat de ceva mizerie în partea de jos. Unde se găsesc siguranțele ? Mai Âştii cumva care siguranță era ? Nu mă pricep la electrică de nici o culoare. teoretic ar trebui sa fie desenat pe capac pozitia... cv de gen elice parca Editat Decembrie 10, 2010 de vlm450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 La modelul meu 2003, acum 3 ani juma cand l-am luat a fost unica problema. Ventilatorul atingea cu o paleta fff putin si atunci se prajea siguranta. Demontat ventilatorul si montat inapoi si de atunci never ever probleme. Asta in cazul in care nu cumva nu iti functioneaza termocupla si nu "stie" ventilatorul cand tre sa o ia. Bafta! Mulțumesc, de la siguranță era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Mulțumesc, de la siguranță era. yuhuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) vand pentru hornet 2005 care se potrivesc si la modelele anterioare urmatoarele: roata spate completa, bascula spate, amortizor spate,disc frana fata, releu de incarcare, instalatie cu bobine si relee,maner spate pasager,evacuare complata cu galerii si finala stock, etriere si pompe frana si diverse maruntisuri. toate la pretul de 150 de euro. nu mai am unde sa le depozitez. multumesc de intelegere. neagu daniel 0765336589 Vinzi separat discul de frână spate ? Dacă da, spune-mi te rog câți milimetri (grosimea) are discul Âşi un preț, pe PM. Editat Decembrie 11, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Va salut, Am si eu o nelamurire,poate ma puteti ajuta!!! Se poate merge cu un cauciuc pe fata m-ai vechi de 4ani(binenteles nu race!),dar care este nou?. Ce ulei imi recomandati la viespea mea,an fabricatie 2000,km nu stiu cat sunt de reali(40000KM),ma refer daca sa fie 10W40,sau 15W50?. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Va salut,Am si eu o nelamurire,poate ma puteti ajuta!!! Se poate merge cu un cauciuc pe fata m-ai vechi de 4ani(binenteles nu race!),dar care este nou?. Ce ulei imi recomandati la viespea mea,an fabricatie 2000,km nu stiu cat sunt de reali(40000KM),ma refer daca sa fie 10W40,sau 15W50?. Va multumesc. Fiecare merge pe norocul lui, al meu pe fata avea 5 ani, l-am schimbat dupa ce aparusera crapaturi in el si era destul de nasol. Ulei bag 10W40 Motul 5100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Se poate merge cu un cauciuc pe fata m-ai vechi de 4ani(binenteles nu race!),dar care este nou?. Se poate, dar nu e recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Se poate, dar nu e recomandat. Merci mult,o sa incerc!!!!!,bato vina de CRIZA!!!,merg m-ai incet cu troaca!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Mai bine faci un efort si iei unul second, dar in stare buna cu maxim 2 ani de fabricatie. Roata fata este sfanta si trebuie sa ramana pe directia care ti-o propui. Pe spate e alta poveste si poti merge si cu sarmele pe afara daca stii sa dai din c.ur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Salutare, long time no see! Am vazut in bucuresti un hornet 2005-2006 cu ghidon "clubman ace" (motorul tipului pe care Vali - MetalWarrior - il invitase la o bere cand am fost in vama asta vara la intrunire). M-am intalnit si eu cu el acum cateva saptamani cand inca era cald prin centrul vechi si am vorbit cu el... si chiar vreau sa-mi schimb ghidonul sa-mi pun unul de genul ala. Tipul a zis ca nu este complicat, insa cu masuratorile este destul de greu; adik modelul respectiv are peste 100 de variante de dimensiuni si daca nu calculez cum trebuie dimensiunea pentru a mea s-ar putea sa dau banii degeaba (va lovi in rezervor la bracarea completa a ghidonului). Daca are cineva idee despre ce vorbesc, sau are date de contact ale tipului cu hornetul negru 2005-2006 nu ezitati sa dati un semn, am nevoie de ajutor sa fac treaba asta... Merci anticipat si... have fun pana la sarbatori!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Daca ziceai pana sa dea zapada, mergeam si ii lasam un bilet pe motor. Baiatul cred ca sta pe la Iancului, pentru ca am vazut acolo motorul dese ori. M-am uitat si eu la ghidonul ala si chiar e meserie, nu iti mai trebuie semighidoane si alte modificari cu el. Zici ca e de Virago intors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Daca ziceai pana sa dea zapada, mergeam si ii lasam un bilet pe motor. Baiatul cred ca sta pe la Iancului, pentru ca am vazut acolo motorul dese ori. M-am uitat si eu la ghidonul ala si chiar e meserie, nu iti mai trebuie semighidoane si alte modificari cu el. Zici ca e de Virago intors ... perfect, cand ii vezi motoreta la primavara lasa-i un bilet. merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Va salut,Am si eu o nelamurire,poate ma puteti ajuta!!! Se poate merge cu un cauciuc pe fata m-ai vechi de 4ani(binenteles nu race!),dar care este nou?. Ce ulei imi recomandati la viespea mea,an fabricatie 2000,km nu stiu cat sunt de reali(40000KM),ma refer daca sa fie 10W40,sau 15W50?. Va multumesc. ulei de preferat bardhal sau repsol 10w40 este semisintetic iar 10w50 full sintetic(asta din urma protejeaza mai bine motoru) daca esti incepator pune o guma mai moale pe fata pentru inceput chiar daca e second hand sarbatorii fericite la toti poeseorii de hornet si sa ne vedem cu bine pe sosele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 M-am uitat si eu la ghidonul ala si chiar e meserie, nu iti mai trebuie semighidoane si alte modificari cu el. Zici ca e de Virago intors :D gata......hornete care dau spre choppere..e clar,se termina lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Dragi hornetisti aveti careva montata instalatie de xenon pe moto? Eu urmeaza sa montez pe a mea instalatie si nu stiu exact unde sa montez balastul... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.