Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

ai mers numai cu 1-a ?

daca ai mers foarte sportiv este posibil sa fi consumat vre-o 10-12%.am patit si eu o faza asemanatoare dar am rupt-o de la Politehnica pana la Chiciu in Calarasi. la plecare am facut "plinul" si cand am plecat de la Chiciu a trebuit sa trec pe rezerva. pe autostrada am tinut-o in 180-200 ca trebuia sa ii ajung pe unii :)

"plinul" asta e ralativ. rezervorul meu e teoretic de 16 litri dar eu nu am reusit sa bag mai mult de 13 max 14 litri niciodata si in astia 13-14 am inclus si rezerva. chiar ma oftica treaba asta pentru ca la masina am autononie de 1000km si mereu uit ca trebuie sa alimentez.

 

 

da da da ..aceeasi problema o am si eu, nu bag mai mult de 12-13 litri .. cand eram pe rezerva am baga 14, dar atat, mai mult nu am reusit never.. si se pare ca nu conteaza asa mult daca mergi tare sau nu ..important e ca daca mergi cu 200 sa o tii numai cu 200 .. nu sa scazi la 120 apoi iar blana sa ajungi la 200 si tot drumul sa o tii numai asa ..doar ca daca o tii prea mult la 200 risti sa mai pierzi ceva pe drum.. cum ar fi schimbatorul de viteze (intr-adevar nu cred ca era el prins f bine ca umblase cineva la el..dar se mai intampla :baldy: )

Editat de Roxynel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"plinul" asta e ralativ. rezervorul meu e teoretic de 16 litri dar eu nu am reusit sa bag mai mult de 13 max 14 litri niciodata si in astia 13-14 am inclus si rezerva. chiar ma oftica treaba asta pentru ca la masina am autononie de 1000km si mereu uit ca trebuie sa alimentez.

 

Si eu sunt ofticat de faza asta. Mai mult de 13 l nu am reusit sa alimentez niciodata.

Sa inteleg ca rezerva are 3-4 litri?

Care s-a riscat sa mearga pe rezerva pana ramane pe uscat de tot? :laugh:

Sa ne spuna si noua cati km a mai facut dupa ce a comutat pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-a riscat sa merg. In oras am mers peste 30 pina am ramas in pana..dar chiar si dupa aia n-am pus mai mult de 15 litri.

Iar in afara am mers cam 44 pina am reusit sa gasesc o benzinarie, n-am avut curaj sa merg mai departe totusi :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Rezervorul l-am masurat (am golit tot sistemul de alimentare, dupa care am bagat la pompa) si a incaput 15,7 litri.

Cand imi intra rezerva mai sunt cam 4 litri in rezervor, pe autostrada/drum_national, la viteze de peste 140-150 intra mai devreme rezerva, nu imi explic cum, probabil flux de benzina, datorat presiunii hidrostatice, nu este sufiecient pe robinetul "ON" si trebuie trecut pe "RES", la fel, mergeam cu 140-150, a intrat rezerva, am mai mers vreo 10km, si am bagat 10.7 litri, plin ochi.

 

 

Despre rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din Al? Nu mai tin minte.Daca e din Al poate fi sudat.

Daca e din cacao-ul alalalt(duraluminiu sau cum naiba ii zice) e naspa.

Mi se pare ca se potrivesc capacele de pe cbr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit la mymoto la 180 euro si ma gandesc ca oi putea gasi pe la cineva mai de doamne-ajuta :)

 

eu am dat vreo 150ron parca pe capacul de la ambreiaj ca ala vechi al meu arata cam aiurea. gasesti sigur SH daca ai rabdare.

si evident se poate suda. nu merita sa dai 180 euro pe asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat costa un capac nou, gasesti motor SH functionabil :))

 

 

eu am dat vreo 150ron parca pe capacul de la ambreiaj ca ala vechi al meu arata cam aiurea. gasesti sigur SH daca ai rabdare.

si evident se poate suda. nu merita sa dai 180 euro pe asa ceva

 

Salutare,

 

Am si eu o problema.M-am apucat sa-mi schimb singur placutele de frana,si cu multa prostie am reusit sa distrug buza capacelului acela sub care se afla surubul care tine placutele.

Cineva mi-a dat solutia sa dau jos etrierul si sa ma duc la strungar cu el.

Aveti alte pareri ? Gen sa-l gauresc cu ceva, sau sa-l crap in vreun fel fara sa distrug etrierul.Etrierul stanga fata este problema.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat costa un capac nou, gasesti motor SH functionabil :))

 

 

 

 

Salutare,

 

Am si eu o problema.M-am apucat sa-mi schimb singur placutele de frana,si cu multa prostie am reusit sa distrug buza capacelului acela sub care se afla surubul care tine placutele.

Cineva mi-a dat solutia sa dau jos etrierul si sa ma duc la strungar cu el.

Aveti alte pareri ? Gen sa-l gauresc cu ceva, sau sa-l crap in vreun fel fara sa distrug etrierul.Etrierul stanga fata este problema.

 

Multumesc anticipat.

Am patit la fel. Cu o surubelnita in care poti bate cu ciocanul, o pui pe acel surub si bati usor in sensul de desfacere si se va desface. De preferat o surubelnita cat mai groasa in "gura".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat ! Fix asa am facut, numai ca n-am apucat sa mai citesc aici, m-am dus de capul meu si asa am facut.Multumesc mult.Se pare ca am luat alegerea cea buna.Acum m-am impotmolit la surubul care tine efectiv placutele.Se pare ca inbusurile ieftine nu pot desface acel surub.Maine ma duc sa iau o extensie pentru cheia tubulara sa nu mai fac vreo tampenie.Multumesc inca odata.Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereu Âşurunurile de la etrieri mi s-au părut pacătoase, probabil pentru că sunt fragile iar dacă nu-s strânse la cuplul specificat, ci la mană proastă se ajunge la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca nu era NECESAR sa specific ca SUNT constient ca nu este bine, blablabla... dar na..

Oricum la mine nu merge, nu e vorba sa sti "cand si cum" sa-i dai, i-am dat si nu pocneste, nu moare motorul, etc.. in fine.

Eram curios cum face cu toba de carbon, de aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne chinuiam sa pocnim cu toba, si ciudat, la Hornetul meu nu merge...

Voi ati reusit ?

Adica sa opresti si sa pornesti motorul de la buton in timp ce merge, repede, ca sa pocneasca toba.

asta da problema :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca nu era NECESAR sa specific ca SUNT constient ca nu este bine, blablabla... dar na..

Oricum la mine nu merge, nu e vorba sa sti "cand si cum" sa-i dai, i-am dat si nu pocneste, nu moare motorul, etc.. in fine.

Eram curios cum face cu toba de carbon, de aia.

 

Nu sunt mandru ca te invat prostii...dar iti spun eu cum sa faci ca sa obtii un mini bang sonic :eek:

In timpul mersului ( sa ai macar 5k rpm) opreste motorul din butonul rosu (motorul ramane in viteza) tragi o data sau de doua ori de gaz, dupa care pui iar pe pornit butonul rosu. Fiind in viteza...sa ai grija sa nu fie gazul tras cand pui pe ON din buton.

Motorul va porni automat iar, iar surplusul de benzina va exploda cu mare tam-tam :D

Functioneaza garantat la toate motoarele pe carburator.

Ca sa iti faci o idee, asculta in filmuletul asta pe la minutul 1:10 (adica subsemnatul cu hornet 600 - toba stock)

 

http://www.youtube.com/watch?v=SwgXPQdIsb8&feature=player_embedded#at=84

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt mandru ca te invat prostii...dar iti spun eu cum sa faci ca sa obtii un mini bang sonic :eek:

In timpul mersului ( sa ai macar 5k rpm) opreste motorul din butonul rosu (motorul ramane in viteza) tragi o data sau de doua ori de gaz, dupa care pui iar pe pornit butonul rosu. Fiind in viteza...sa ai grija sa nu fie gazul tras cand pui pe ON din buton.

Motorul va porni automat iar, iar surplusul de benzina va exploda cu mare tam-tam :D

Functioneaza garantat la toate motoarele pe carburator.

Ca sa iti faci o idee, asculta in filmuletul asta pe la minutul 1:10 (adica subsemnatul cu hornet 600 - toba stock)

 

http://www.youtube.com/watch?v=SwgXPQdIsb8&feature=player_embedded#at=84

 

maestre......capu` la cutie ca se trage :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat ! Fix asa am facut, numai ca n-am apucat sa mai citesc aici, m-am dus de capul meu si asa am facut.Multumesc mult.Se pare ca am luat alegerea cea buna.Acum m-am impotmolit la surubul care tine efectiv placutele.Se pare ca inbusurile ieftine nu pot desface acel surub.Maine ma duc sa iau o extensie pentru cheia tubulara sa nu mai fac vreo tampenie.Multumesc inca odata.Asfalt uscat

 

 

dar prima data inainte de a desface suruburile recomandat e sa le dai cu spray anti-rugina degripante sau penetrante cum vrei sa le spui ca sa se slabeasca mai usor .Se gasesc la orice magazin de piese auto chiar si in mag gen practiker bricostore si altele..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suriburile care sunt ruginite bine nu le mai desfaci nici cu wd40.

Am patit-o eu la protectia de la toba la un scuter. Am dat jumate de tub de wd40 pe ele si nu s-au clintit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...