arlequin Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 trebuie neaparat sa invat sa merg .. acum 2 weekenduri pana la giurgiu si inapoi 1 plin ..in stilul asta o sa dau faliment io zic mai bine sa-i faci o sincronizare de carburatoare, si sa-i schimbi/cureti filtrul de aer... dupa care mai faci odata giurgiu si-ndarat daca nu se schimba nici atunci consumul... trebuie sa inveti sa mergi bafta si asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Service MyMoto: 072-MOTOARE sau 02103351414. Sos. Viilor 14. 60 ron pentru schimbat si echilibrat cauciucul pe spate. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Poti incerca la Motoroute.Sunt pe sos Chitila. Baiatu ia 100 de ron de montat si echilibrat ambele roti, cu valve noi. Daca vrei nr de tel da un pm sau cauta motoroute pe google. Numai bine Salutare, Stie cineva unde as putea sa schimb cauciucurile. M-ar interesa un pret ok si mai important sa faca treaba buna? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 trebuie neaparat sa invat sa merg .. acum 2 weekenduri pana la giurgiu si inapoi 1 plin ..in stilul asta o sa dau faliment cum dumnezeu sa iti consume in 130 km sau cat is dus intors 17 litri, nici daca mergeai cu Hayabusa nu consuma atat, nici cu o raba daca mergeai cu 50T de nisip in spate nu consumai atat:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) trebuie neaparat sa invat sa merg .. acum 2 weekenduri pana la giurgiu si inapoi 1 plin ..in stilul asta o sa dau faliment ai mers numai cu 1-a ? daca ai mers foarte sportiv este posibil sa fi consumat vre-o 10-12%.am patit si eu o faza asemanatoare dar am rupt-o de la Politehnica pana la Chiciu in Calarasi. la plecare am facut "plinul" si cand am plecat de la Chiciu a trebuit sa trec pe rezerva. pe autostrada am tinut-o in 180-200 ca trebuia sa ii ajung pe unii "plinul" asta e ralativ. rezervorul meu e teoretic de 16 litri dar eu nu am reusit sa bag mai mult de 13 max 14 litri niciodata si in astia 13-14 am inclus si rezerva. chiar ma oftica treaba asta pentru ca la masina am autononie de 1000km si mereu uit ca trebuie sa alimentez. Editat Mai 17, 2011 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 cum dumnezeu sa iti consume in 130 km sau cat is dus intors 17 litri, nici daca mergeai cu Hayabusa nu consuma atat, nici cu o raba daca mergeai cu 50T de nisip in spate nu consumai atat:))) poate se referea la 13litri sau câți sunt fără rezervă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) ai mers numai cu 1-a ? daca ai mers foarte sportiv este posibil sa fi consumat vre-o 10-12%.am patit si eu o faza asemanatoare dar am rupt-o de la Politehnica pana la Chiciu in Calarasi. la plecare am facut "plinul" si cand am plecat de la Chiciu a trebuit sa trec pe rezerva. pe autostrada am tinut-o in 180-200 ca trebuia sa ii ajung pe unii "plinul" asta e ralativ. rezervorul meu e teoretic de 16 litri dar eu nu am reusit sa bag mai mult de 13 max 14 litri niciodata si in astia 13-14 am inclus si rezerva. chiar ma oftica treaba asta pentru ca la masina am autononie de 1000km si mereu uit ca trebuie sa alimentez. da da da ..aceeasi problema o am si eu, nu bag mai mult de 12-13 litri .. cand eram pe rezerva am baga 14, dar atat, mai mult nu am reusit never.. si se pare ca nu conteaza asa mult daca mergi tare sau nu ..important e ca daca mergi cu 200 sa o tii numai cu 200 .. nu sa scazi la 120 apoi iar blana sa ajungi la 200 si tot drumul sa o tii numai asa ..doar ca daca o tii prea mult la 200 risti sa mai pierzi ceva pe drum.. cum ar fi schimbatorul de viteze (intr-adevar nu cred ca era el prins f bine ca umblase cineva la el..dar se mai intampla ) Editat Mai 17, 2011 de Roxynel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 "plinul" asta e ralativ. rezervorul meu e teoretic de 16 litri dar eu nu am reusit sa bag mai mult de 13 max 14 litri niciodata si in astia 13-14 am inclus si rezerva. chiar ma oftica treaba asta pentru ca la masina am autononie de 1000km si mereu uit ca trebuie sa alimentez. Si eu sunt ofticat de faza asta. Mai mult de 13 l nu am reusit sa alimentez niciodata. Sa inteleg ca rezerva are 3-4 litri? Care s-a riscat sa mearga pe rezerva pana ramane pe uscat de tot? Sa ne spuna si noua cati km a mai facut dupa ce a comutat pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Eu m-a riscat sa merg. In oras am mers peste 30 pina am ramas in pana..dar chiar si dupa aia n-am pus mai mult de 15 litri. Iar in afara am mers cam 44 pina am reusit sa gasesc o benzinarie, n-am avut curaj sa merg mai departe totusi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 1. Rezervorul l-am masurat (am golit tot sistemul de alimentare, dupa care am bagat la pompa) si a incaput 15,7 litri. Cand imi intra rezerva mai sunt cam 4 litri in rezervor, pe autostrada/drum_national, la viteze de peste 140-150 intra mai devreme rezerva, nu imi explic cum, probabil flux de benzina, datorat presiunii hidrostatice, nu este sufiecient pe robinetul "ON" si trebuie trecut pe "RES", la fel, mergeam cu 140-150, a intrat rezerva, am mai mers vreo 10km, si am bagat 10.7 litri, plin ochi. Despre rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen82 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 salut, in urma unei cazaturi am fisurat capacul din poza. intrebare:are cineva de vanzare un capac? mentionez ca e un hornet din 2006 pc 36. multam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Mai mult ca sigur poti gasi pe eBay.co.uk .Asta in caz ca nu gasesti in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 E din Al? Nu mai tin minte.Daca e din Al poate fi sudat. Daca e din cacao-ul alalalt(duraluminiu sau cum naiba ii zice) e naspa. Mi se pare ca se potrivesc capacele de pe cbr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen82 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Mai mult ca sigur poti gasi pe eBay.co.uk .Asta in caz ca nu gasesti in Ro. am gasit la mymoto la 180 euro si ma gandesc ca oi putea gasi pe la cineva mai de doamne-ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Se poate suda, dar cred că găseÂşti second sub 250lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Mergeti careva in week-end-ul acesta la Cluj la intalnirea organizata de Seth? Daca e vreme buna eu dau o fuga pana acolo...sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 am gasit la mymoto la 180 euro si ma gandesc ca oi putea gasi pe la cineva mai de doamne-ajuta eu am dat vreo 150ron parca pe capacul de la ambreiaj ca ala vechi al meu arata cam aiurea. gasesti sigur SH daca ai rabdare. si evident se poate suda. nu merita sa dai 180 euro pe asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 daca e timp frumos..eu ma duc pana la cluj..tot sambata...poate ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 La cat costa un capac nou, gasesti motor SH functionabil ) eu am dat vreo 150ron parca pe capacul de la ambreiaj ca ala vechi al meu arata cam aiurea. gasesti sigur SH daca ai rabdare. si evident se poate suda. nu merita sa dai 180 euro pe asa ceva Salutare, Am si eu o problema.M-am apucat sa-mi schimb singur placutele de frana,si cu multa prostie am reusit sa distrug buza capacelului acela sub care se afla surubul care tine placutele. Cineva mi-a dat solutia sa dau jos etrierul si sa ma duc la strungar cu el. Aveti alte pareri ? Gen sa-l gauresc cu ceva, sau sa-l crap in vreun fel fara sa distrug etrierul.Etrierul stanga fata este problema. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 La cat costa un capac nou, gasesti motor SH functionabil ) Salutare, Am si eu o problema.M-am apucat sa-mi schimb singur placutele de frana,si cu multa prostie am reusit sa distrug buza capacelului acela sub care se afla surubul care tine placutele. Cineva mi-a dat solutia sa dau jos etrierul si sa ma duc la strungar cu el. Aveti alte pareri ? Gen sa-l gauresc cu ceva, sau sa-l crap in vreun fel fara sa distrug etrierul.Etrierul stanga fata este problema. Multumesc anticipat. Am patit la fel. Cu o surubelnita in care poti bate cu ciocanul, o pui pe acel surub si bati usor in sensul de desfacere si se va desface. De preferat o surubelnita cat mai groasa in "gura". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Am rezolvat ! Fix asa am facut, numai ca n-am apucat sa mai citesc aici, m-am dus de capul meu si asa am facut.Multumesc mult.Se pare ca am luat alegerea cea buna.Acum m-am impotmolit la surubul care tine efectiv placutele.Se pare ca inbusurile ieftine nu pot desface acel surub.Maine ma duc sa iau o extensie pentru cheia tubulara sa nu mai fac vreo tampenie.Multumesc inca odata.Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Mereu Âşurunurile de la etrieri mi s-au părut pacătoase, probabil pentru că sunt fragile iar dacă nu-s strânse la cuplul specificat, ci la mană proastă se ajunge la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 (editat) Ne chinuiam sa pocnim cu toba, si ciudat, la Hornetul meu nu merge... Voi ati reusit ? Adica sa opresti si sa pornesti motorul de la buton in timp ce merge, repede, ca sa pocneasca toba. http://www.youtube.com/watch?v=wTRThLHosro Editat Mai 20, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Merge, trebuie sa stii cand si cum sa-i dai.. oricum e cel mai bun si benefic lucru pentru trotineta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Ma gandeam ca nu era NECESAR sa specific ca SUNT constient ca nu este bine, blablabla... dar na.. Oricum la mine nu merge, nu e vorba sa sti "cand si cum" sa-i dai, i-am dat si nu pocneste, nu moare motorul, etc.. in fine. Eram curios cum face cu toba de carbon, de aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.