duncan Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Este H11 Iti spun pentru ca eu am schimbat si am pus xenon, h11 am avut nevoie tks, eu ma gandeam sa iau niste philips-uri. cum s e vede (adica cum vezi tu) cu xenon? se simte o imbunatatire? tks http://www.2wheeler-lamp-guide.com/in_en/search.php?tl=2668 astia zic ca e h4. ciudat. am gasit pe un alt site wemoto, exact poza de la h11 dar nu scrie codul pe poza. ... am vazut ca sunt 2. ambele sunt h11? am gasit ceva asemenator cu philips-urile insa sunt de la OSRAM si cica lumineaza mai tare si mai alb dar sunt cas scumpe. vreo 74 bucata. @Garcya, cat a fost xenonul. imi poti da detalii, eventual pe PM? tks Editat Mai 26, 2011 de duncan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 maine sambata 28.05 un prieten cu un suziki SV pleaca din capitala catre buzau pe e85, unde ma intalneste pe mine si o luam pe siriu - brasov - cheia - bucuresti un traseu de apx 430 km. doritorii sa scrie aici sau sa ma contactezetelefonic ca sa aranjam locul de intalnire in buc . 0767117180 - George Draghici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Eu dupa cateva ore de munci am reusit sa refac cablurile de la releu, sa verific ventilatorul si contactul de oprire motor. Nu am gasit nimic ciudat care sa-mi dea vreo idee. Am pus coolerul pe releu, am tras curent din stop si acum trebuie sa-l testez la drum lung sa vad cum se mai incalzeste. La masurare imi baga 14.5 fara nimic 14.1 cu toti consumatorii (la relanti)....dar in ture de 5000 se duce naibii pe la 18 . Din cate am citit beleaua asta este din cauza ca nu exista masa intre carcasa releului si cadru, baterie bulita, sau releu bulit. Sper sa fi gresit eu cu masa, ca sa nu ma bag in alte cheltuieli. Bun deci imi bag picioarele in legile lui Ohm si in electrica lui peste prajit ca m-am saturat si eu si vecinii care rad de mine pe la balcoane. Azi eram pornit sa imi iau un releu nou dar zic hai sa fac totusi si o proba cu unul imprumutat, ca nu se stie niciodata. Ajung fericit acasa demontez toate cele si masor bateria 12.6, in parametri, dau sa pornesc motoru, cucu, aprind faru zero, bateria scoatea cu faza mica 2 volti? O pornesc cu cabluri de curent si la relanti avea pe undeva pe la 10 volti, o schimb imi bag picioarele in ea. Daca se dovedeste ca era de la baterie imi pun cenusa in cap ca am luat cea mai mare porcarie. Sper sa nu fie totusi bulite si bateria si releul ca ar fi distractie Cel mai tarziu luni ma duc si imi iau o Varta, nu mai umblu cu NO nameuri. Abia astept sa fac trotineta si sa plec la mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Ce bujii aveți pe motoretă? Are cineva Denso ? Cred că am udat vre-o bujie. Acum vreo 10 minute, mergeam relaxo am lăsat-o în frână de motor Âşi a dat un mic rateu apoi a mers în 3 cilindri, cam ca atunci când rămâi fără benzină. Am schimbat Âşi benzina Âşi merge lafel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 salut are cineva idee unde se poate face itp-ul in bucuresti?si cat de "drastici" sunt cei de acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Ce bujii aveți pe motoretă? Are cineva Denso ? Cred că am udat vre-o bujie. Acum vreo 10 minute, mergeam relaxo am lăsat-o în frână de motor Âşi a dat un mic rateu apoi a mers în 3 cilindri, cam ca atunci când rămâi fără benzină. Am schimbat Âşi benzina Âşi merge lafel. NGK Iridium. Am toba originala... rateuri in mers nu a dat niciodata (doar iarna la prima pornire dupa ce a stat mult), bujiile nu s-au udat si nu le-am scos de cand le-am pus. (sunt garantate 50.000 km). Consum Timisoara - Resita (~100km) de la plin la plin 5L. 120 afara 60 localitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 unde stai prietene ca iti dau si bateria mea sa vezi cum merge . eu stau tot in dristor pe sold Ion Iosif , deci cumva suntem vecini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 salut are cineva idee unde se poate face itp-ul in bucuresti?si cat de "drastici" sunt cei de acolo ? Il poti face pe Bd Timisoara,la Concept Car Service. /index.php?/topic/652933-itp-motoatvtrike/page__p__2819036#entry2819036 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Cred că e groasă treaba. Am verificat scânteia, e ok. Am schimbat Âşi bujia, tot nu merge bine. Sper să nu se lase cu supape îndoite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Bun deci imi bag picioarele in legile lui Ohm si in electrica lui peste prajit ca m-am saturat si eu si vecinii care rad de mine pe la balcoane. Azi eram pornit sa imi iau un releu nou dar zic hai sa fac totusi si o proba cu unul imprumutat, ca nu se stie niciodata. Ajung fericit acasa demontez toate cele si masor bateria 12.6, in parametri, dau sa pornesc motoru, cucu, aprind faru zero, bateria scoatea cu faza mica 2 volti? O pornesc cu cabluri de curent si la relanti avea pe undeva pe la 10 volti, o schimb imi bag picioarele in ea. Daca se dovedeste ca era de la baterie imi pun cenusa in cap ca am luat cea mai mare porcarie. Sper sa nu fie totusi bulite si bateria si releul ca ar fi distractie Cel mai tarziu luni ma duc si imi iau o Varta, nu mai umblu cu NO nameuri. Abia astept sa fac trotineta si sa plec la mare. daca umbli cu releul bulit iti strica si bateria... eu ii dadeam curent si daca luam firele de pe cealalta baterie, pica acul la turometru si mergea prost motoru. Nu pornea nici impinsa! Acum verific din cand in cand incarcarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 salut are cineva idee unde se poate face itp-ul in bucuresti?si cat de "drastici" sunt cei de acolo ? mergi la baietii de peste drum de Ilioara. sunt destul de OK. in pricipiu daca stii ca ai vreo problema mai bine rezolv-o ca e spre binele tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Am cautat in manual, dar nu am gasit: Care este dimensiunea la semeringurile de la furca? Am vazut in manual ca sunt 2 piese, "dust seal" si "oil seal". Pe site-urile de vanzari am gasit doar sintagma "semeringuri furca", asta inseamna ca sunt ambele (adica dust si oil seal) sau e doar unul din ele? Si alata intrebare este daca a pus cineva ulei mai gros in furca fata de cel recomandat (de 7.5W), dar ma refer la diferenta mare 15W sau 20W, este diferenta mare? merita? ca furca+uleiul standard pentru hornet totusi sunt prea moi si la franari mai serioase treaba asta nu prea e placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 41x54x11 dimensiunile. Semeringul de praf e cauciucul ăla pe care îl vezi înjipt în paharul telescopului, în care culisează tija. Semeringul de ulei e sub acest semering de praf. Practic poți să scoți cu vârful unei Âşurubelnițe semeringul de praf să te uiți la cel de ulei. Pe cel de praf îl schimbi dacă buza superioară care vine pe tijă e crăpată. Dacă are mici crăpături permite mizeriei să intre la semeringul de ulei, care oricum are Âşi el (în funcție de calitate) o buză pentru praf deasupra. Ca producător de semeringuri ți-as recomanda să cumperi OEM, originale. Poți pune Âşi alte firme dar e posibil după ce le montezi să înceapă iar să curgă. Cele de pe louis sunt cam ca la loterie, ori piÂşă ori nu. Am mai folosit Âşi Ariette, destul de ok. Acum am un set Athena, le-am cumpărat de curiozitate să văd cum sunt, 30lei. Dacă desfaci furca vezi Âşi cuzineții cum stau cu uzura. Au un strat de teflon pe ei care deobicei se subțiază din cauza uzurii. De ulei nu Âştiu ce să zic. Eu am semeringurile originale, lafel Âşi uleiul. Furca mea e mai tare decât furca unui alt hornet din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 tks, eu ma gandeam sa iau niste philips-uri. cum s e vede (adica cum vezi tu) cu xenon? se simte o imbunatatire? tks http://www.2wheeler-lamp-guide.com/in_en/search.php?tl=2668 astia zic ca e h4. ciudat. am gasit pe un alt site wemoto, exact poza de la h11 dar nu scrie codul pe poza. ... am vazut ca sunt 2. ambele sunt h11? am gasit ceva asemenator cu philips-urile insa sunt de la OSRAM si cica lumineaza mai tare si mai alb dar sunt cas scumpe. vreo 74 bucata. @Garcya, cat a fost xenonul. imi poti da detalii, eventual pe PM? tks Salut, la motorul din 2003, la care este schimbat farul si are doua becuri cu faza scurta unul si lunga celalalt este 100% H11 pe faza scurta. La modelele precedente este un singur cu faza scurta si lunga, ala este H4 (cred) Cu xenonul se vede MULT mai bine si merita investita de 150 lei pentru faza scurta, vezi mai bine, vizibil mai bine in trafic mai ales seara / noaptea. Daca dai faza lunga ramane si xenonul aprins, automat vezi si mai bine Xenon poti sa iei de la luigi de aici de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 41x54x11 dimensiunile. Semeringul de praf e cauciucul ăla pe care îl vezi înjipt în paharul telescopului, în care culisează tija. Semeringul de ulei e sub acest semering de praf. Practic poți să scoți cu vârful unei Âşurubelnițe semeringul de praf să te uiți la cel de ulei. Pe cel de praf îl schimbi dacă buza superioară care vine pe tijă e crăpată. Dacă are mici crăpături permite mizeriei să intre la semeringul de ulei, care oricum are Âşi el (în funcție de calitate) o buză pentru praf deasupra. Ca producător de semeringuri ți-as recomanda să cumperi OEM, originale. Poți pune Âşi alte firme dar e posibil după ce le montezi să înceapă iar să curgă. Cele de pe louis sunt cam ca la loterie, ori piÂşă ori nu. Am mai folosit Âşi Ariette, destul de ok. Acum am un set Athena, le-am cumpărat de curiozitate să văd cum sunt, 30lei. Dacă desfaci furca vezi Âşi cuzineții cum stau cu uzura. Au un strat de teflon pe ei care deobicei se subțiază din cauza uzurii. De ulei nu Âştiu ce să zic. Eu am semeringurile originale, lafel Âşi uleiul. Furca mea e mai tare decât furca unui alt hornet din 2000. N-am nervi sa citesc tot la ora asta dar sfatul meu e ca daca te bagi la schimbat una alta schimba tot. adica simering dust / oil si ulei cat dreq poate sa coste???? si nu mai umbli acolo cel putin 3 ani....!!!! EX: NU SCHIMBA DOAR O CHESTIE SI DOAR PE O PARTE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Bun deci imi bag picioarele in legile lui Ohm si in electrica lui peste prajit ca m-am saturat si eu si vecinii care rad de mine pe la balcoane. Azi eram pornit sa imi iau un releu nou dar zic hai sa fac totusi si o proba cu unul imprumutat, ca nu se stie niciodata. Ajung fericit acasa demontez toate cele si masor bateria 12.6, in parametri, dau sa pornesc motoru, cucu, aprind faru zero, bateria scoatea cu faza mica 2 volti? O pornesc cu cabluri de curent si la relanti avea pe undeva pe la 10 volti, o schimb imi bag picioarele in ea. Daca se dovedeste ca era de la baterie imi pun cenusa in cap ca am luat cea mai mare porcarie. Sper sa nu fie totusi bulite si bateria si releul ca ar fi distractie Cel mai tarziu luni ma duc si imi iau o Varta, nu mai umblu cu NO nameuri. Abia astept sa fac trotineta si sa plec la mare. Salut ,am luat eu Varta din targ de la vitan ,sunt foarte bune 110 sau 125 ron cred ca am dat pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 N-am nervi sa citesc tot la ora asta dar sfatul meu e ca daca te bagi la schimbat una alta schimba tot. adica simering dust / oil si ulei cat dreq poate sa coste???? si nu mai umbli acolo cel putin 3 ani....!!!! EX: NU SCHIMBA DOAR O CHESTIE SI DOAR PE O PARTE!!! costa 250-300 ron cu tot cu manopera (semeringurile + uleiul= 200 ron+ 100 manopera) nu va zgarciti la 100 ron manopera!!! sunt niste mici detalii acolo care s-ar putea sa va scape si sa distrugeti si semeringurile si sa si munciti mai mult decat trebuie. un prieten de-al meu care e mecanic foarte bun(face motoare de la mobra la hayabusa, masini...si tot ce vrei) cand l-am rugat sa ma ajute cu schimbatul semeringurilor mi-a zis..."cumetre' mergi la Jumba ca si eu tot la el le fac pentru ca e mare smecherie treaba asta si mai bine nu ma bag decat sa nu iasa bine" si eu trebuie sa merg sa le schimb saptamana viitoare si ma gandeam sa le fac putin mai tari decat sunt acum. cand merg singur sunt ok cum le am acum dar daca iau si pasager se schimba treaba radical. referitor la perioada de schimbare, un prieten de-al meu la un kawasaki vulcan le schimba la 2 ani, la Harley la fel. cica asa recomanda manualul de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Nu ne spui Âşi nouă care e Âşmecheria de trebuie să plăteÂşti un mecanic să schimbe 2 semeringuri banale ? Nu Âştiu dacă manualul spune că tre' să schimbi semeringurile la doi ani, poate uleiul. Ce ar fi să pună limită de kilometri Âşi pentru semeringurile de pe supape. Cele două semeringuri sunt 25 de euro, uleiul 1.5-2 euro. Faci un calcul Âşi vezi cât iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 sunt doar 2 banale + inca doua mai nasoale (cele de ulei) pai e complicat intrucat trebuie sa ai spatiul de munca dotat cu tot ce trebuie. in primul rand trebuie sa ai de ce spanzura mobra. daca o pui pe un protap riscul de a da cu ea de pamant e maricel . stiu pe unii de la un service moto care au dat cu o mobra scumpa de pamant simeringurile alea de ulei nu's chiar asa de usor de bagat corect. un set complet de simeringuri, cel mai ieftin pe care l-am gasit a fost de 129 ron , iar uleiul e vreo 50 ron litru adica vreo 12 euro sa zicem. fiecare e liber sa puna ce vrea, eu prefer sa platesc 100 ron si sa stiu ca le face cineva calumea si sa ma rup de inca 200 ron pt consumabile. nu o sa pun niciodata ulei de pe la tractoare sau mai stiu eu ce alte chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Ah, greÂşeala mea, la prețul uleiului de furcă, scuze. Semeringurile se bagă cu presă de pe louis, destul de ieftină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 unde stai prietene ca iti dau si bateria mea sa vezi cum merge . eu stau tot in dristor pe sold Ion Iosif , deci cumva suntem vecini Salut, eu stau pe ramnicu sarat, daca ai chef intr-o seara sa facem o proba vin sa te iau cu masina Eu o sa fac comanda maine, la o Varta dar caut ceva pe la 7 sau 8 Ah. Citeam mai demult ca ai luat teapa cu Varta..in ce sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 pai tot pe acolo stau si eu . pe undeva prin spate la Mega Image am luat o Varta defecta , nou nouta prietenul care mi-a cumparat-o a returnat-o dar nu am primit nici un raspuns nici acum ...deci bani aruncati pe geam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) Dati-o pe Yuasa ca face toti banii,nota 15. Editat Mai 30, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Dati-o pe Yuasa ca face toti banii,nota 15. Si eu am Yuasa...am inteles ca e o baterie uscata (cu toate ca nu prea inteleg ce inseamna asta), nu curge si nu are nevoie de complectare dupa ce o incarci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Si eu am Yuasa...am inteles ca e o baterie uscata (cu toate ca nu prea inteleg ce inseamna asta), nu curge si nu are nevoie de complectare dupa ce o incarci. e cu gel, nu are acid in stare lichida cum au acumulatorii uzuali. elimini in felul asta multe dintre problemele care pot aparea daca da acidul pe dinafara . mai pot fi si acumulatori Litiu-Ion sau alte geneuri dinastea dar asa ceva costa cat nu face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.