danny_nt Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Daca te hotarasti la SBS, iti recomand eu un magazin online...100 roni setul m-a ajuns. motodiscount ii zice si au preturi mai tari chiar si decat motovip. Am lovit usor inbusul cu podul palmei la unul si cu o cheie franceza la altul, daca nu iese nici asa baga niste WD40 si incearca dupa aia. Mai greu a iesit capacul, ala pe care il scoti cu surubelnita. Editat Iunie 8, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Sunt curios cum frana? Frâna nu prea era, scârțâia Âşi se auzea cum se hârjâie. Oricum era frâna pe spate. Suruburile de la etrieri se desfac greu Âşi pe față Âşi pe spate. Unde e imbus nu e nici o problemă, puțin wd40 Âşi un imbus bun rezolvă problema. E mai complecat unde trebuie desfăcut cu Âşurubelnița. E nevoie de o Âşurubelniță care să intre la fix, Âşi pe lungime Âşi pe lățile. O poziție bună Âşi apăsat cu forță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Se pare ca trebuie sa schimb si eu cel putin la un etrier pe fata. . sa nu schimbi doar la un etrier daca te apuci sa schimbi schimba la ambii, nu e recomandat pentru ca se vor toci diferit placutele ca sa nu mai zic ca daca ai altfel de placute frana va fi diferita pe etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Straic stie cati nervi am bagat in suruburile de la etriere.Capacele alea 2 de la suprafata le-am distrus pe amandoua.Surubul care tine placutele l-am scos cu WD si niste inbusuri mai de Doamne-ajuta, ca alea la 4 lei din Kaufland s-au rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Hai sa va zic cum am facut eu cu ele. Am o surubelnita cu maner detasabil, care se poate prinde intr-o cheie franceza sau patent si astfel maresti forta cu care poti desface surubul. Cand am vazut ca nu pot cu manerul normal am incercat asa si a iesit din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 bai fratilor, unde gasesc si eu scarite pentru pasager. am cautat SH si nu am gasit iar noi nu am gasit niciunele care sa se potriveasca . de fapt am gasit unele ...mov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Sunt scărițele stock ? Am eu o scăriță nouă acasă, dar e de vfr sau hornet nou, 07+. http://motoempire.ro/osc/index.php?cPath=247_305 De acolo poți cumpăra un set de scărițe. Cea pe care o am eu e a doua, probabil ție îți trebuie a treia scăriță. Uite aici un link. PS. Abia azi ti-am vazut motorul legat de stalp. Mereu il tii acolo? Editat Iunie 9, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Hai sa va zic cum am facut eu cu ele. Am o surubelnita cu maner detasabil, care se poate prinde intr-o cheie franceza sau patent si astfel maresti forta cu care poti desface surubul. Cand am vazut ca nu pot cu manerul normal am incercat asa si a iesit din prima. Exact aceiasi metoda am aplicat-o si eu, mot-a-mot, prin februarie cand am schimbat placutele. La mine tot Brembo au fost cele vechi, si desi la alea pe spate inca li se mai vedea santul de proba am zis sa le schimb pe toate, acum am SBS. Nu pot sa zic ca simt vreo diferenta la franare. Cei-i drept cele vechi, tocite fiind icepusera sa troncane pe piatra cubica si/sau drum prost. Acum nu mai am nici un zgomot in plus. La schimbarea lichidului de frana, mare atentie ca ataca vopseaua, si sa aerisiti bine instalatia, dupa ce vi se pare ca maneta e destul de tare, apasati foarte tare de cateva ori (cu aerisitorul inchis), dupa aceia deschideti usor aeristiorul si o sa mai iasa cateva bule miiiici de aer. In primii kilometri in conditii controlate, faceti cateva frane de urgenta controlate, ca sa fiti siguri ca totul e in regula. Editat Iunie 9, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Urmeaza sa schimb si eu lichidul de frana ca e moale maneta si are culoare de Nestea, desi a trecut doar 1 an. Editat Iunie 9, 2011 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 bai fratilor, unde gasesc si eu scarite pentru pasager. am cautat SH si nu am gasit iar noi nu am gasit niciunele care sa se potriveasca . de fapt am gasit unele ...mov Ce an? Eu le am pe ale mele de pe 2003 si pentru pasager si pentru sofer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 adica astea ? http://motoempire.ro/osc/product_info.php?cPath=247_305&products_id=1073&osCsid=139c91d92a60869160ec6930f6909320 in general mobra mea o gasesti acolo in weekend . cand nu merg cu ea o tin in garaj la serviciu. Ce an? Eu le am pe ale mele de pe 2003 si pentru pasager si pentru sofer 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Frâna nu prea era, scârțâia Âşi se auzea cum se hârjâie. Oricum era frâna pe spate. Suruburile de la etrieri se desfac greu Âşi pe față Âşi pe spate. Unde e imbus nu e nici o problemă, puțin wd40 Âşi un imbus bun rezolvă problema. E mai complecat unde trebuie desfăcut cu Âşurubelnița. E nevoie de o Âşurubelniță care să intre la fix, Âşi pe lungime Âşi pe lățile. O poziție bună Âşi apăsat cu forță. Folositi cu incredere lichid de frana in loc de WD40. Desfaci surubul cu mana goala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salutare, Caut o janta spate, motorul e din 2001. Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 adica astea ? http://motoempire.ro/osc/product_info.php?cPath=247_305&products_id=1073&osCsid=139c91d92a60869160ec6930f6909320 in general mobra mea o gasesti acolo in weekend . cand nu merg cu ea o tin in garaj la serviciu. Nu stiu daca ti se nimeresc 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 sa nu schimbi doar la un etrier daca te apuci sa schimbi schimba la ambii, nu e recomandat pentru ca se vor toci diferit placutele ca sa nu mai zic ca daca ai altfel de placute frana va fi diferita pe etrieri. OK. M-a mai sfatuit asta cineva azi. Pare logic, asa ca o sa incerc sa tin cont. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 OK. M-a mai sfatuit asta cineva azi. Pare logic, asa ca o sa incerc sa tin cont. Multumesc Man treaba la tine cred ca e mai complicata, s-au tocit diferit pentru ca pistonasii de la etrier nu functioneaza corect, posibil blocati. Eu cam asta cred, ai vazut pozele de la mine, placutele erau uzate identic, cele pe care apasa pistoanele cam cu 1 mm mai mult,dar identic comparativ pe etrieri. Ar fi bine sa desfaci etrierii sa cureti putin pistonasele, daca ai nevoie am eu un spray de curatat franele. Ca idee uita-te la uzura celor doua discuri si daca difera, e posibil sa fie ce am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Sunt de acord si cu aceasta teorie. Dar nu ma prind inca cum as putea s-o "testez". Parca nu ma multumeste doar o actiune pasiva de curatare fara a gasi si o modalitate de verificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 PAi eu zic sa faci cam asa, demontezi cate un etrier, verifici vizual pistonasele, le cureti daca e cazul, apoi pui placutele in etrier(ca sa nu sara pistonasele afara si sa pierzi lichidu din instalatie) si incerci frana, asa vezi daca pistonasele merg ok sau nu, le impingi inauntru cu o surubelnita sau presa si apesi pe frana. Daca nu stai prea departe pot sa vin si eu sa ma bag in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Are cineva toba MIVV de vanzare pentru Hornet 2003-2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Salutare, Caut un stop frana pentru model din 2001. Stie careva? Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 PAi eu zic sa faci cam asa, demontezi cate un etrier, verifici vizual pistonasele, le cureti daca e cazul, apoi pui placutele in etrier(ca sa nu sara pistonasele afara si sa pierzi lichidu din instalatie) si incerci frana, asa vezi daca pistonasele merg ok sau nu, le impingi inauntru cu o surubelnita sau presa si apesi pe frana. Daca nu stai prea departe pot sa vin si eu sa ma bag in seama Multumesc de oferta. Apreciez atitudinea si data viitoare s-ar putea sa te trezesti cu mine pe cap . Am cumparat 2 perechide placute Goldfren dar am in intentie sa dau o fuga pe la parinti pe acasa (Galati) si o sa ma pun cu taica-miu pe ele . Ma gandesc sa demontez de tot etrierii sa schimb complet si lichidul si eventual sa scot si pistonasele sa le curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Salutare, Caut un stop frana pentru model din 2001. Stie careva? Marian incearca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) Apropo face cineva comenzi pe ebay? Multumesc de oferta. Apreciez atitudinea si data viitoare s-ar putea sa te trezesti cu mine pe cap . Am cumparat 2 perechide placute Goldfren dar am in intentie sa dau o fuga pe la parinti pe acasa (Galati) si o sa ma pun cu taica-miu pe ele . Ma gandesc sa demontez de tot etrierii sa schimb complet si lichidul si eventual sa scot si pistonasele sa le curat. Cat ai dat pe placute, nu-mi suna cunoscut goldfren. Editat Iunie 10, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 danny eu fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Cam la ce pret as putea gasi o toba aftermarket SH pt viespea mea (2003) ? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.