Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Intre cele doua cred ca cea mai mare diferenta este cea de...temperatura. Fara doar si poate un combi de piele iti asigura una din cele mai bune protectii DAR te incingi foarte tare in el. Alegerea echipamentului se face in functie de situatia in care te vei pune impreuna cu mobra. Extremele spre exemplu ar putea fi o plimbare de 1 km ca sa iti cumperi un pachet de tigari vs o sesiune pe circuit. In primul caz vei "arunca" pe tine o plasa cu protectii iar in al doilea caz te vei echipa "pana la dinti" cu combi,ghete,samd.

Discutia despre echipament este una vasta dar guideline-ul general este urmatorul: vezi in ce situatie vei folosi preponderent mobra si cumpara prima oara echipamentul potrivit acelor situatii. Apoi iti completezi garderoba moto cu alte si alte echipamente. Si asta nu se termina prea repede.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si tot despre echipament o intrebare, am vzt ( inainte sa dau de motor) plimbandu-ma pe strada vara prin Brasov motociclisti care erau imbracati in tricou si blugi (cred) si care peste acestea aveau armuri (cred cale zice ca alea pe care le iei pe sub geaca) nu neaparat acel combinezon complet care e specific motociclistilor. Si acum intrebarea /le care e diferenta dintre cele doua situatii enumerate mai sus (armura vs acel combonezon) cum si cand se poarta una sau alta. Multam` :cheers:

 

Salut Ionut,

 

Eu am inceput cu o geaca din material textil uramd apoi o armura. Mai tarziu am luat o a doua geaca mai groasa pentru temperaturi mai scazute. Presupunand ca in Brasov este detul de rece(in comparatie cu Bucuresti) sugerez doar o geaca mai groasa plus o armura. Astfel esti cat de cat asigurat in zona corpului. Desugur nu uita de o pereche de ghete si de manusi. Oricum nu e musai sa le iei pe toate odata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tot despre echipament o intrebare, am vzt ( inainte sa dau de motor) plimbandu-ma pe strada vara prin Brasov motociclisti care erau imbracati in tricou si blugi (cred) si care peste acestea aveau armuri (cred cale zice ca alea pe care le iei pe sub geaca) nu neaparat acel combinezon complet care e specific motociclistilor. Si acum intrebarea /le care e diferenta dintre cele doua situatii enumerate mai sus (armura vs acel combonezon) cum si cand se poarta una sau alta. Multam` :cheers:

Countersteerngul il vei face instinctiv la ineceput, si e valabil doar de la o viteza in colo (nu stiu sa iti zic exact cat, poate de la un 50-60km/h in sus), de aceea nici nu ai auzit de el in scoala.

 

Diferenta cu armura nu e doar de temperatura ci si te tipul cazaturii.

La inceputurile mele motociclistice, faceam ture in poli si din lipsa de experienta am cazut la 10km/h (nu vreau sa intru in detalii ca e stupid), si am cazut peste un gard, care prin europa se foloseste la constructii iar la noi este docarativ (gard de ala cum vezi in tot bucurestiul) care avea "varfuri" neindoite, si eram cu geaca simpla, care s-a rupt si am ditai cicatricea pe biceps, eee, chiar daca aveam armura, tot aveam acea cicatrice, pe cand daca aveam geaca de piele, chiar si fara protectii nu se inmpla nimic pentru ca pielea e mult mai rezistenta la penetrare. Bine, cazul meu a fost "ciudat" dar vroiam sa pun in evidenta cand armura este net inferioara unei geci de piele.

 

A doua cazatura a fost pe la 40km/h cu armura si m-am tarat pana am oprit si nu am patit nimic, pentru ca "cotul" de la armura si-a facut datoria.

Personal am si geaca de piele si armura, si cand imi permite temperatura prefer tot timpul geaca, insa cand e prea cald, normal ca folosesc armura.

 

Combinezonul pe langa altele are marele avantaj ca nu se "dezbraca", adica daca te duci taras geaca tinde sa se ridice pe la brau, si poti sa te "julesti". Dar sunt geci care se prind de pantaloni (orice geaca noua vine cu fermoar pe geaca si o bucata de fermoar pe care poti sa il cosi pe cei pantaloni vrei tu in caz ca (inca) nu iti permiti pantaloni de piele, sau nu poti sa ii porti tot timpul.

 

De asemeni sunt tot timpul binevenite genuncherele, iar cizmele peste glezna cu ranfosare in bot sunt imperios necesare.

 

Am si eu hornetel semicarenat ca al tau de care sunt foarte multumit, si desi la inceput am crezut cca o sa fie motocicleta de 1-2 sezoane, acum dupa 2 sezoane am hotarat sa ii fac test de anduranta hornetului si am hotarat sa nu il mai vand si sa vad pana cand o poate duce (are 70k km actualmene, for the record, si nu da semne de oboseala).

 

Important e sa il intertii cum trebuie, sa stii ca fiecare surub e strans bine, si ca totul merge ceas, si nu cred ca o sa te lase la greu aceasta motocicleta. Daca ai de gand sa faci drumuri lungi in afara iti recomand un parbriz touring (se gasesc mai greu) sau double-bubble.

Eu am double-bubble si sunt multumit, am 1,84m si inainte parbrizul stoc imi arunca vantul in piept, acum mi-l arunca in casca, iar daca ma aplec pe rezervor nitel, se duce peste casca.

 

Ca si mentenanta, in primavara va trebui sa ii faci o revizie completa adica

alimentare:

- curatare + sincronizare de carburatie (150-300 de lei, in functie de unde le faci)

- curatare sau schimbare a filtrului de aer in functie de stare (e 67 de lei, recomand sa il schimbi cu totul)

electric:

- verificat stare baterie, eventual schimbat (eu am dat 130 de lei pe VARTA in primavara)

- verificat becuri, etc

frane:

- obligatoriu schimbare de lichid

- insepctie eventual schimb placute (eu am dat pe SBS sinter, ceva de genul 130 roni/set, deci 390 pe toate discurile)

- curatat etrieri, eventual schimbat garnituri

roti:

- verificat starea cauciucurilor, eventual schimbul acestora

lant:

- verificat stare, eventual schimbat, cu tot cu pinioane (kitul e 100-150euro, in functie de producator si vanzator :) )

- daca nu trebuie schimbat atunci cratat si uns

- achizitionat spary de lant

altele:

- verificat si reglat cablurile de acceleratie si frana

- verificat stare furca, eventual schimbat semeringuri si ulei

- verificat eventual schimbat rulemtnul de ghidon (o problema din fabrica la toate horneturile, daca rulmentul de jug a fost schimbat cu unul aftermarket bun, te tine o viata)

- verificat starea tuturor furtunelor si a garniturilor de cauciuc dintre carburator si motor

- schimbare ulei+filru (10W40)

- verificare ambreiaj

 

Par multe, dar daca le faci bine odata pe an, pe urma nu prea mai ai batai de cap.

 

 

 

Acum intrebare prentru posesorii mai vechi:

Ati avut probleme la filtrul de benzina din rezervor (am inteles ca e asa ceva), nu de alta, dar la mine inainte incapeau cu siguranta 15,7 litri, acum am patit sa imi moara motorul pe rezerva, desi dupa trip-meter mai aveam de mers cel putin10-15km) si cu chiu cu vai dupa ce am ajuns la benzinarie, au incaput 14 litri! deci mai erau aproape 2 litri in rezervor si cu toate acestea nu vroia sa mai curga, la fel, la viteza mare imi intra rezerva considerabil mai devreme, ca si cum nu i-ar ajunge presiune destul ca sa faca flux suficient pentru acea viteza.

A patit cineva acest lucru? e complicat sa ajung la filtru? poate a fie de la robinetul de benzina?

Mentionez ca in rest merge bine, trage la fel de tare, etc, problema apare doar cand am putina benzina in rezervor, si mi se creaza efectiv impresia ca ceva e infundat acolo dar pana sa se ajunga la carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu am aceeasi problema, dupa ce am consumat rezerva, pare ca ar mai fi benzina in rezervor da' n-o mai suge. Inca nu l-am desfacut numai la primavara o sa ma apuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E uÂşor de ajuns la sită, dar e mai greu de scos. Site are aproape acelaÂşi diametru ca gaura din rezervor prin care e băgată, e cu foarte puțin mai mică. Trebuie să ai mare grijă cum tragi de ea când o scoți, dar nu e imposibil. Mie mi-a luat vre-o 10 minute să scot totul . Ai nevoie si de o cheie foarte mare pentru piulița de la rebinet, numai Âştiu exact de cât e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt sfaturi si mai ales lui metal86 pt lista detaliata de verificari/schimburi ce trebuie facute :cheers: (deja e salvata undeva bine :D) Nu dau quote ca as umple o pagina intreaga doar cu acest lucru insa multam :bounce: Cu partea finainciara pt echipament stau cat de cat ok vedem pana la primavara ce fonduri mai vin am sa incerc sa iau cat pot de mult la inceput insa fara sa raman in pana de fonduri pt operatiile de service . Acum vin cu o ciudatenie catre voi pe care am observat-o si anume din cate stiu (sper ca nu ma insel) hornetul semicarenat pe care il am s-a produs undeva intre 2002-2003 si dupa parca am citit eu nu s-a mai facut dupa aceasta perioada.Acum ciudat e faptul ca pe cartea de identitate a motorului scrie an de fabricatie 2005 :scratch: E normal sau am prins eu un hornet mai cu motz ? :banana:

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu (de aici si de aici) ca versiunea semicarenata s-a produs intre 2000-2003. Poate motocicleta ta e venita din Australia :P ca acolo s-a vandut doar semicarenata (insa nu stiu pana in ce an).

Modelul din 2003 a venit si cu alte schimbari (rezervor, codita, sa, s.a.), asa ca este exclus sa fie modelul naked cu carena pusa de proprietar.

Ciudat, dar daca moto nu este furata si merge bine, ar trebui sa fii mandru ca esti posesorul unicului Hornet S produs dupa 2003 :) (poate 2005 e data primei inmatriculari, si a stat in showroom vreo 2 ani? sau o fi gresit aia de la RAR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(poate 2005 e data primei inmatriculari, si a stat in showroom vreo 2 ani? sau o fi gresit aia de la RAR)

 

Cred ca partea cu a stat in showroom 2 ani e cea mai plauzibila ...mi-e greu sa cred ca aia de la RAR sunt asa aiuriti incat sa treaca din greseala 2005 :kick: cum zicea si metal sunt mandru de hornetica mea unicata din "2005" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Ma alatur si eu posesorilor de honda hornet ,pana acum cateva luni nu ma interesau deloc motocicletele si brusc au inceput sa ma atraga :laugh: prin urmare mi-am cumparat o motocicleta Hornet din98 m-am inscris la scoala dar nu am reusit sa dau decat examenul pe calculator,pe 12 decembrie fiind programat sa dau poligonul dar nu cred ca am sanse sa il dau.

In concluzie am motocicleta,echipament complet si jumatate de permis.In primavara voi mai face cateva ore de pregatire si ma voi reprograma la poligon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca partea cu a stat in showroom 2 ani e cea mai plauzibila ...mi-e greu sa cred ca aia de la RAR sunt asa aiuriti incat sa treaca din greseala 2005 :kick: cum zicea si metal sunt mandru de hornetica mea unicata din "2005" :crack:

 

RAR...fostul meu motor.negru,an fabricatie 1991.prima inmatriculare in romania,eu.pe acte aparea asha:an fabricatie 1997,culoare rosu. :lol: deci...si nu sunt singurul,cazuri sunt destule :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Ma alatur si eu posesorilor de honda hornet ,pana acum cateva luni nu ma interesau deloc motocicletele si brusc au inceput sa ma atraga :laugh: prin urmare mi-am cumparat o motocicleta Hornet din98 m-am inscris la scoala dar nu am reusit sa dau decat examenul pe calculator,pe 12 decembrie fiind programat sa dau poligonul dar nu cred ca am sanse sa il dau.

In concluzie am motocicleta,echipament complet si jumatate de permis.In primavara voi mai face cateva ore de pregatire si ma voi reprograma la poligon.

Bine ai venit....Mi se pare mie sau iarna stupul se mareste?....Sa va purtati frumos unul cu altul si sa devorati kilometri memorabili. Vezi putin mai mai sus o lista cu ce ar trebui sa o rasfeti pe viespe pana in primavara si iti recomand sa fii atent la toate promotiile la cauciucuri fata pe 16''(daca ai janta originala de '98). Sunt mai rare si nu le gasesti mereu la preturi ''decente''. Bafta la examen si grip maxim dupa aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nailed it ! ZX6-le unui amic avea 290 kg conform actelor intocmite in Romania...Ei , sa vezi ce pret bun poti lua acum pe ea: ''e 2005 dom'le...uite scrie aici...'' :)

 

he, he, asta nu e nimc grav ...

La mine in CI scrie tractiunea = FATA !!!

De-aia nu pot sa ma dau pe-o roata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit....Mi se pare mie sau iarna stupul se mareste?....Sa va purtati frumos unul cu altul si sa devorati kilometri memorabili. Vezi putin mai mai sus o lista cu ce ar trebui sa o rasfeti pe viespe pana in primavara si iti recomand sa fii atent la toate promotiile la cauciucuri fata pe 16''(daca ai janta originala de '98). Sunt mai rare si nu le gasesti mereu la preturi ''decente''. Bafta la examen si grip maxim dupa aceea.

multumesc frumos, eu tot am citit forumul cu pregatirile necesare pentru iarna si in concluzie i-am cumparat o husa de interior pentru ca o tin intr-un garaj neincalzit,i-am scos bateria ,am facut plinul si am bagat stabilizator de combustibil,am curatat lantul si l-am uns.....si cam o data pe saptamana ma duc si o misc in garaj si ii schimb pozitia ca sa nu stea in aceiasi pozitie cauciucul. Cauciucurile sunt bune si nu cred ca ar trebui schimbate prea curand asta ce mi-a spus un prieten motociclist dar oricum nici nu mai detin capital momentan.

Daca ar mai fi alte lucruri pe care ar trebui sa le mai fac si din nestiinta le-am omis ...hit me :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos, eu tot am citit forumul cu pregatirile necesare pentru iarna si in concluzie i-am cumparat o husa de interior pentru ca o tin intr-un garaj neincalzit,i-am scos bateria ,am facut plinul si am bagat stabilizator de combustibil,am curatat lantul si l-am uns.....si cam o data pe saptamana ma duc si o misc in garaj si ii schimb pozitia ca sa nu stea in aceiasi pozitie cauciucul. Cauciucurile sunt bune si nu cred ca ar trebui schimbate prea curand asta ce mi-a spus un prieten motociclist dar oricum nici nu mai detin capital momentan.

Daca ar mai fi alte lucruri pe care ar trebui sa le mai fac si din nestiinta le-am omis ...hit me :bounce:

 

Salutare! Hai c'am prins si eu curaj sa'mi prezint viespea, model 2001:

post-66915-0-28213100-1322139668_thumb.jpg

post-66915-0-84910700-1322139671_thumb.jpg

post-66915-0-91455000-1322139674_thumb.jpg

Editat de corpsegrinder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos, eu tot am citit forumul cu pregatirile necesare pentru iarna si in concluzie i-am cumparat o husa de interior pentru ca o tin intr-un garaj neincalzit,i-am scos bateria ,am facut plinul si am bagat stabilizator de combustibil,am curatat lantul si l-am uns.....si cam o data pe saptamana ma duc si o misc in garaj si ii schimb pozitia ca sa nu stea in aceiasi pozitie cauciucul. Cauciucurile sunt bune si nu cred ca ar trebui schimbate prea curand asta ce mi-a spus un prieten motociclist dar oricum nici nu mai detin capital momentan.

Daca ar mai fi alte lucruri pe care ar trebui sa le mai fac si din nestiinta le-am omis ...hit me :bounce:

Vă purtați cu ele iarna de parcă ar fi femei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he, he, asta nu e nimc grav ...

La mine in CI scrie tractiunea = FATA !!!

De-aia nu pot sa ma dau pe-o roata ...

Hahahahaha tractiune fata asta e buna :crack: astia de la RAR ar trebui sa scoata un "catalog" cu perle, ca la BAC, de prin CI ale vehiculelor :baldy:

 

Bine ai venit....Mi se pare mie sau iarna stupul se mareste?...

 

Pai vin ofertele de iarna deja :D si pt cine a dat examenul acum in Nov (ca si mine dealtfel) e o perioada buna de mers la vanat viespi :banana:

 

 

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă purtați cu ele iarna de parcă ar fi femei.

 

:laugh: :laugh: :laugh: Si asta e rau ?:laugh:

 

Salutare! Hai c'am prins si eu curaj sa'mi prezint viespea, model 2001:

 

 

SALUT ,

am comandat si eu de pe louis.de un parbriz ca al tau ,si vreau sa te intreb daca e ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum s-a gandit el la prostii. :rusinica:

perversule ce esti. eu vorbeam de un cado' ceva. sa ai grija de ele. sa le scoti la plimbare din cand in cand. sa le arati amicilor sa fie invidiosi ca a ta e mai frumoasa. :makeout:

sa-ti fie rusine ca te-ai gandit la ce m-am gandit si eu :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...