Nocturnus85 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si inca o viespe se alatura stupului ....Salutare tuturor! De la inceputul acestei luni sunt mandrul posesor al unei viespi din 2003 model 600 S.Ce pot sa zic sunt un incepator in ale moto din toate punctele de vedere si am ales viespea la recomandarea unor prieteni cu multi ani experienta in fenomenul moto . Si acum urmeaza partea amuzanta (pt mine si sper ca si pt voi) si anume faptul ca nu am apucat sa conduc viespea deloc asta pt ca in momentul in care l-am adus acasa inca eram la o sapt. si jumatate distanta de obtinerea plasticului .Am mers doar in calitate de pasager pana la RAR pt acte si m-a uns pe suflet (abia astept sa fiu eu la butoane cu mare grija insa ) Acum e la iernat in garaj fara baterie si asteapta primavara pt schimbare consumabile, frane etc. Si pt ca totul sa se incheie apoteotic iata si niste poze cu iubirea mea (apartin anuntului initial de vanzare nu am avut timp sa fac altele ) P.S. Nu va speriati de toba din poze e intr-o punga in garaj ,iar pe viespe este toba originala care, parere personala, arata mult mai bine Asfalt uscat si sper sa ne intersectam in primavara pe drumurile patriei! Sa o stapanesti sanatos! Arata fain foc! Si mie imi place designul tobei stock dar din cate am inteles este destul de grea. ASta ar fi singurul motiv pentru care as renunta eu la a mea. In rest, o iana cat mai scurta! Noroace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si inca o viespe se alatura stupului ....Salutare tuturor! Sa o porti sanatos, sa aveti parte de kilometri frumosi si sa profiti la maxim de drumurile virajate din zona ta. Daca ai nelamuriri in ceea ce priveste motocicleta aici este locul potrivit pentru a gasi raspunsuri pertinente. Bine ai venit in stup! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 ma bate gandul sa-i execut o revopsire la viesp....dar o problema relativ la culoare. sa fie tot albastra? portocalie? am probleme existentiale. niste poze de inspiratie? sfaturi? daca am chef (a se citi bani) as duce si cadrul la vopsit. de baza ar iesi albastru, negru. ma rog si argintiu/crom de la diverse piese nevopsite, nevopsibile. da-i bice si vopseste-o...eu personal as face-o rosie cadrul la vopsit,inseamna bascula spate si suporti motor-scarita.banuiesc ca la astea te refereai,nu?orice piesa se poate vopsi,dar daca vrei sa faci bascula si suporti iti recomand cu caldura,din experienta,vopsirea in camp electrostatic:powder-coating mai exact.acopera mai bine,e mai indicat pt asemenea piese.pretul,cel putin in BM unde am facut-o eu,e decent nu te rupe.asa ca...in cazul in care te gandesti si nu stii pe acolo pe nimeni sau e prea sucmp,da-i jos piesele le trimiti la BM si te ajuta je Si inca o viespe se alatura stupului ....Salutare tuturor! De la inceputul acestei luni sunt mandrul posesor al unei viespi din 2003 model 600 S.Ce pot sa zic sunt un incepator in ale moto din toate punctele de vedere si am ales viespea la recomandarea unor prieteni cu multi ani experienta in fenomenul moto . Si acum urmeaza partea amuzanta (pt mine si sper ca si pt voi) si anume faptul ca nu am apucat sa conduc viespea deloc asta pt ca in momentul in care l-am adus acasa inca eram la o sapt. si jumatate distanta de obtinerea plasticului.Am mers doar in calitate de pasager pana la RAR pt acte si m-a uns pe suflet (abia astept sa fiu eu la butoane cu mare grija insa ) Acum e la iernat in garaj fara baterie si asteapta primavara pt schimbare consumabile, frane etc. Si pt ca totul sa se incheie apoteotic iata si niste poze cu iubirea mea (apartin anuntului initial de vanzare nu am avut timp sa fac altele ) P.S. Nu va speriati de toba din poze e intr-o punga in garaj ,iar pe viespe este toba originala care, parere personala, arata mult mai bine Asfalt uscat si sper sa ne intersectam in primavara pe drumurile patriei! bine ai venit in stup! bafta maxima la motoreta,si iarna cat mai scurta sa urci in sa cat de iute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Mersi tuturor! Intrebarile cred ca v-or aparea mai des abia dupa ce incep sa rulez putin cu ea pt ca momentan nu stiu exact la ce sa ma astept.Cat despre partea mecanica am vb deja cu mecanicul care m-a ajutat sa o aduc si mi-a cam spus ce urmeaza sa fac pe la primavara adica schimb consumabile si frane fata am inteles ca are gripat un cilindru si una din placute e cam la limita de metal si o mica sincronizare de carburatoare am mai inteles ca ar mai fi nevoie In rest v-a urma echipamentul (imediat ce mai strang niste bani ..e timp pana la primavara) si incerc citesc cat de mult pot pe aici ca sa dobandesc macar ceva baza de cunostinte moto P.S. Incerc sa imi infasor dovleacul in jurul conceptului de "counter steering" e si un post dedicat pe aici pe undeva pe care l-am citit cu poze si explicatii foarte pertinente insa tot nu reusesc sa imi imaginez cum ar iesi in practica pe moto.Poate am facut asta la scoala in timpul orelor sau cand mergeam pe biciclete inconstient insa mi se pare putin ciudat daca vrei sa faci dreapta de exemplu intai sa impingi ghidonul cu mana dreapta si apoi cu mana stanga catre curba pentru a realiza aplecarea moto (asta daca am inteles eu bine ) Editat Noiembrie 22, 2011 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Urca-te pe bicla si stai drept. Sa te tina cineva la limita de a cadea. Trage de ghidon spre dreapta. Ai sa ''cazi'' in stanga, corect? There u go : countersteering. Nu iti bate capul, o faci instinctiv.... P.S.: NU neglija aspectul echipament (nici macar epntru 100 metri)... Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si tot despre echipament o intrebare, am vzt ( inainte sa dau de motor) plimbandu-ma pe strada vara prin Brasov motociclisti care erau imbracati in tricou si blugi (cred) si care peste acestea aveau armuri (cred cale zice ca alea pe care le iei pe sub geaca) nu neaparat acel combinezon complet care e specific motociclistilor. Si acum intrebarea /le care e diferenta dintre cele doua situatii enumerate mai sus (armura vs acel combonezon) cum si cand se poarta una sau alta. Multam` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Intre cele doua cred ca cea mai mare diferenta este cea de...temperatura. Fara doar si poate un combi de piele iti asigura una din cele mai bune protectii DAR te incingi foarte tare in el. Alegerea echipamentului se face in functie de situatia in care te vei pune impreuna cu mobra. Extremele spre exemplu ar putea fi o plimbare de 1 km ca sa iti cumperi un pachet de tigari vs o sesiune pe circuit. In primul caz vei "arunca" pe tine o plasa cu protectii iar in al doilea caz te vei echipa "pana la dinti" cu combi,ghete,samd. Discutia despre echipament este una vasta dar guideline-ul general este urmatorul: vezi in ce situatie vei folosi preponderent mobra si cumpara prima oara echipamentul potrivit acelor situatii. Apoi iti completezi garderoba moto cu alte si alte echipamente. Si asta nu se termina prea repede. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si tot despre echipament o intrebare, am vzt ( inainte sa dau de motor) plimbandu-ma pe strada vara prin Brasov motociclisti care erau imbracati in tricou si blugi (cred) si care peste acestea aveau armuri (cred cale zice ca alea pe care le iei pe sub geaca) nu neaparat acel combinezon complet care e specific motociclistilor. Si acum intrebarea /le care e diferenta dintre cele doua situatii enumerate mai sus (armura vs acel combonezon) cum si cand se poarta una sau alta. Multam` Salut Ionut, Eu am inceput cu o geaca din material textil uramd apoi o armura. Mai tarziu am luat o a doua geaca mai groasa pentru temperaturi mai scazute. Presupunand ca in Brasov este detul de rece(in comparatie cu Bucuresti) sugerez doar o geaca mai groasa plus o armura. Astfel esti cat de cat asigurat in zona corpului. Desugur nu uita de o pereche de ghete si de manusi. Oricum nu e musai sa le iei pe toate odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si tot despre echipament o intrebare, am vzt ( inainte sa dau de motor) plimbandu-ma pe strada vara prin Brasov motociclisti care erau imbracati in tricou si blugi (cred) si care peste acestea aveau armuri (cred cale zice ca alea pe care le iei pe sub geaca) nu neaparat acel combinezon complet care e specific motociclistilor. Si acum intrebarea /le care e diferenta dintre cele doua situatii enumerate mai sus (armura vs acel combonezon) cum si cand se poarta una sau alta. Multam` Countersteerngul il vei face instinctiv la ineceput, si e valabil doar de la o viteza in colo (nu stiu sa iti zic exact cat, poate de la un 50-60km/h in sus), de aceea nici nu ai auzit de el in scoala. Diferenta cu armura nu e doar de temperatura ci si te tipul cazaturii. La inceputurile mele motociclistice, faceam ture in poli si din lipsa de experienta am cazut la 10km/h (nu vreau sa intru in detalii ca e stupid), si am cazut peste un gard, care prin europa se foloseste la constructii iar la noi este docarativ (gard de ala cum vezi in tot bucurestiul) care avea "varfuri" neindoite, si eram cu geaca simpla, care s-a rupt si am ditai cicatricea pe biceps, eee, chiar daca aveam armura, tot aveam acea cicatrice, pe cand daca aveam geaca de piele, chiar si fara protectii nu se inmpla nimic pentru ca pielea e mult mai rezistenta la penetrare. Bine, cazul meu a fost "ciudat" dar vroiam sa pun in evidenta cand armura este net inferioara unei geci de piele. A doua cazatura a fost pe la 40km/h cu armura si m-am tarat pana am oprit si nu am patit nimic, pentru ca "cotul" de la armura si-a facut datoria. Personal am si geaca de piele si armura, si cand imi permite temperatura prefer tot timpul geaca, insa cand e prea cald, normal ca folosesc armura. Combinezonul pe langa altele are marele avantaj ca nu se "dezbraca", adica daca te duci taras geaca tinde sa se ridice pe la brau, si poti sa te "julesti". Dar sunt geci care se prind de pantaloni (orice geaca noua vine cu fermoar pe geaca si o bucata de fermoar pe care poti sa il cosi pe cei pantaloni vrei tu in caz ca (inca) nu iti permiti pantaloni de piele, sau nu poti sa ii porti tot timpul. De asemeni sunt tot timpul binevenite genuncherele, iar cizmele peste glezna cu ranfosare in bot sunt imperios necesare. Am si eu hornetel semicarenat ca al tau de care sunt foarte multumit, si desi la inceput am crezut cca o sa fie motocicleta de 1-2 sezoane, acum dupa 2 sezoane am hotarat sa ii fac test de anduranta hornetului si am hotarat sa nu il mai vand si sa vad pana cand o poate duce (are 70k km actualmene, for the record, si nu da semne de oboseala). Important e sa il intertii cum trebuie, sa stii ca fiecare surub e strans bine, si ca totul merge ceas, si nu cred ca o sa te lase la greu aceasta motocicleta. Daca ai de gand sa faci drumuri lungi in afara iti recomand un parbriz touring (se gasesc mai greu) sau double-bubble. Eu am double-bubble si sunt multumit, am 1,84m si inainte parbrizul stoc imi arunca vantul in piept, acum mi-l arunca in casca, iar daca ma aplec pe rezervor nitel, se duce peste casca. Ca si mentenanta, in primavara va trebui sa ii faci o revizie completa adica alimentare: - curatare + sincronizare de carburatie (150-300 de lei, in functie de unde le faci) - curatare sau schimbare a filtrului de aer in functie de stare (e 67 de lei, recomand sa il schimbi cu totul) electric: - verificat stare baterie, eventual schimbat (eu am dat 130 de lei pe VARTA in primavara) - verificat becuri, etc frane: - obligatoriu schimbare de lichid - insepctie eventual schimb placute (eu am dat pe SBS sinter, ceva de genul 130 roni/set, deci 390 pe toate discurile) - curatat etrieri, eventual schimbat garnituri roti: - verificat starea cauciucurilor, eventual schimbul acestora lant: - verificat stare, eventual schimbat, cu tot cu pinioane (kitul e 100-150euro, in functie de producator si vanzator ) - daca nu trebuie schimbat atunci cratat si uns - achizitionat spary de lant altele: - verificat si reglat cablurile de acceleratie si frana - verificat stare furca, eventual schimbat semeringuri si ulei - verificat eventual schimbat rulemtnul de ghidon (o problema din fabrica la toate horneturile, daca rulmentul de jug a fost schimbat cu unul aftermarket bun, te tine o viata) - verificat starea tuturor furtunelor si a garniturilor de cauciuc dintre carburator si motor - schimbare ulei+filru (10W40) - verificare ambreiaj Par multe, dar daca le faci bine odata pe an, pe urma nu prea mai ai batai de cap. Acum intrebare prentru posesorii mai vechi: Ati avut probleme la filtrul de benzina din rezervor (am inteles ca e asa ceva), nu de alta, dar la mine inainte incapeau cu siguranta 15,7 litri, acum am patit sa imi moara motorul pe rezerva, desi dupa trip-meter mai aveam de mers cel putin10-15km) si cu chiu cu vai dupa ce am ajuns la benzinarie, au incaput 14 litri! deci mai erau aproape 2 litri in rezervor si cu toate acestea nu vroia sa mai curga, la fel, la viteza mare imi intra rezerva considerabil mai devreme, ca si cum nu i-ar ajunge presiune destul ca sa faca flux suficient pentru acea viteza. A patit cineva acest lucru? e complicat sa ajung la filtru? poate a fie de la robinetul de benzina? Mentionez ca in rest merge bine, trage la fel de tare, etc, problema apare doar cand am putina benzina in rezervor, si mi se creaza efectiv impresia ca ceva e infundat acolo dar pana sa se ajunga la carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Da, si eu am aceeasi problema, dupa ce am consumat rezerva, pare ca ar mai fi benzina in rezervor da' n-o mai suge. Inca nu l-am desfacut numai la primavara o sa ma apuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 E uÂşor de ajuns la sită, dar e mai greu de scos. Site are aproape acelaÂşi diametru ca gaura din rezervor prin care e băgată, e cu foarte puțin mai mică. Trebuie să ai mare grijă cum tragi de ea când o scoți, dar nu e imposibil. Mie mi-a luat vre-o 10 minute să scot totul . Ai nevoie si de o cheie foarte mare pentru piulița de la rebinet, numai Âştiu exact de cât e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Multumesc tuturor pt sfaturi si mai ales lui metal86 pt lista detaliata de verificari/schimburi ce trebuie facute (deja e salvata undeva bine ) Nu dau quote ca as umple o pagina intreaga doar cu acest lucru insa multam Cu partea finainciara pt echipament stau cat de cat ok vedem pana la primavara ce fonduri mai vin am sa incerc sa iau cat pot de mult la inceput insa fara sa raman in pana de fonduri pt operatiile de service . Acum vin cu o ciudatenie catre voi pe care am observat-o si anume din cate stiu (sper ca nu ma insel) hornetul semicarenat pe care il am s-a produs undeva intre 2002-2003 si dupa parca am citit eu nu s-a mai facut dupa aceasta perioada.Acum ciudat e faptul ca pe cartea de identitate a motorului scrie an de fabricatie 2005 E normal sau am prins eu un hornet mai cu motz ? Editat Noiembrie 22, 2011 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Eu stiu (de aici si de aici) ca versiunea semicarenata s-a produs intre 2000-2003. Poate motocicleta ta e venita din Australia ca acolo s-a vandut doar semicarenata (insa nu stiu pana in ce an). Modelul din 2003 a venit si cu alte schimbari (rezervor, codita, sa, s.a.), asa ca este exclus sa fie modelul naked cu carena pusa de proprietar. Ciudat, dar daca moto nu este furata si merge bine, ar trebui sa fii mandru ca esti posesorul unicului Hornet S produs dupa 2003 (poate 2005 e data primei inmatriculari, si a stat in showroom vreo 2 ani? sau o fi gresit aia de la RAR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 sau o fi gresit aia de la RAR Nailed it ! ZX6-le unui amic avea 290 kg conform actelor intocmite in Romania...Ei , sa vezi ce pret bun poti lua acum pe ea: ''e 2005 dom'le...uite scrie aici...'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (poate 2005 e data primei inmatriculari, si a stat in showroom vreo 2 ani? sau o fi gresit aia de la RAR) Cred ca partea cu a stat in showroom 2 ani e cea mai plauzibila ...mi-e greu sa cred ca aia de la RAR sunt asa aiuriti incat sa treaca din greseala 2005 cum zicea si metal sunt mandru de hornetica mea unicata din "2005" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Salutare tuturor, Ma alatur si eu posesorilor de honda hornet ,pana acum cateva luni nu ma interesau deloc motocicletele si brusc au inceput sa ma atraga prin urmare mi-am cumparat o motocicleta Hornet din98 m-am inscris la scoala dar nu am reusit sa dau decat examenul pe calculator,pe 12 decembrie fiind programat sa dau poligonul dar nu cred ca am sanse sa il dau. In concluzie am motocicleta,echipament complet si jumatate de permis.In primavara voi mai face cateva ore de pregatire si ma voi reprograma la poligon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Poligon pe 12 dec? o.O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Poligon pe 12 dec? o.O da, a fost un examen pe 14 noiembrie si am fost pe 7 noiembrie sa ma programez sperand ca ma va programa pe 14 noiembrie dar...ghinion 12 decembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Cred ca partea cu a stat in showroom 2 ani e cea mai plauzibila ...mi-e greu sa cred ca aia de la RAR sunt asa aiuriti incat sa treaca din greseala 2005 cum zicea si metal sunt mandru de hornetica mea unicata din "2005" RAR...fostul meu motor.negru,an fabricatie 1991.prima inmatriculare in romania,eu.pe acte aparea asha:an fabricatie 1997,culoare rosu. deci...si nu sunt singurul,cazuri sunt destule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Salutare tuturor, Ma alatur si eu posesorilor de honda hornet ,pana acum cateva luni nu ma interesau deloc motocicletele si brusc au inceput sa ma atraga prin urmare mi-am cumparat o motocicleta Hornet din98 m-am inscris la scoala dar nu am reusit sa dau decat examenul pe calculator,pe 12 decembrie fiind programat sa dau poligonul dar nu cred ca am sanse sa il dau. In concluzie am motocicleta,echipament complet si jumatate de permis.In primavara voi mai face cateva ore de pregatire si ma voi reprograma la poligon. Bine ai venit....Mi se pare mie sau iarna stupul se mareste?....Sa va purtati frumos unul cu altul si sa devorati kilometri memorabili. Vezi putin mai mai sus o lista cu ce ar trebui sa o rasfeti pe viespe pana in primavara si iti recomand sa fii atent la toate promotiile la cauciucuri fata pe 16''(daca ai janta originala de '98). Sunt mai rare si nu le gasesti mereu la preturi ''decente''. Bafta la examen si grip maxim dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Nailed it ! ZX6-le unui amic avea 290 kg conform actelor intocmite in Romania...Ei , sa vezi ce pret bun poti lua acum pe ea: ''e 2005 dom'le...uite scrie aici...'' he, he, asta nu e nimc grav ... La mine in CI scrie tractiunea = FATA !!! De-aia nu pot sa ma dau pe-o roata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Bine ai venit....Mi se pare mie sau iarna stupul se mareste?....Sa va purtati frumos unul cu altul si sa devorati kilometri memorabili. Vezi putin mai mai sus o lista cu ce ar trebui sa o rasfeti pe viespe pana in primavara si iti recomand sa fii atent la toate promotiile la cauciucuri fata pe 16''(daca ai janta originala de '98). Sunt mai rare si nu le gasesti mereu la preturi ''decente''. Bafta la examen si grip maxim dupa aceea. multumesc frumos, eu tot am citit forumul cu pregatirile necesare pentru iarna si in concluzie i-am cumparat o husa de interior pentru ca o tin intr-un garaj neincalzit,i-am scos bateria ,am facut plinul si am bagat stabilizator de combustibil,am curatat lantul si l-am uns.....si cam o data pe saptamana ma duc si o misc in garaj si ii schimb pozitia ca sa nu stea in aceiasi pozitie cauciucul. Cauciucurile sunt bune si nu cred ca ar trebui schimbate prea curand asta ce mi-a spus un prieten motociclist dar oricum nici nu mai detin capital momentan. Daca ar mai fi alte lucruri pe care ar trebui sa le mai fac si din nestiinta le-am omis ...hit me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corpsegrinder Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) multumesc frumos, eu tot am citit forumul cu pregatirile necesare pentru iarna si in concluzie i-am cumparat o husa de interior pentru ca o tin intr-un garaj neincalzit,i-am scos bateria ,am facut plinul si am bagat stabilizator de combustibil,am curatat lantul si l-am uns.....si cam o data pe saptamana ma duc si o misc in garaj si ii schimb pozitia ca sa nu stea in aceiasi pozitie cauciucul. Cauciucurile sunt bune si nu cred ca ar trebui schimbate prea curand asta ce mi-a spus un prieten motociclist dar oricum nici nu mai detin capital momentan. Daca ar mai fi alte lucruri pe care ar trebui sa le mai fac si din nestiinta le-am omis ...hit me Salutare! Hai c'am prins si eu curaj sa'mi prezint viespea, model 2001: Editat Noiembrie 24, 2011 de corpsegrinder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 multumesc frumos, eu tot am citit forumul cu pregatirile necesare pentru iarna si in concluzie i-am cumparat o husa de interior pentru ca o tin intr-un garaj neincalzit,i-am scos bateria ,am facut plinul si am bagat stabilizator de combustibil,am curatat lantul si l-am uns.....si cam o data pe saptamana ma duc si o misc in garaj si ii schimb pozitia ca sa nu stea in aceiasi pozitie cauciucul. Cauciucurile sunt bune si nu cred ca ar trebui schimbate prea curand asta ce mi-a spus un prieten motociclist dar oricum nici nu mai detin capital momentan. Daca ar mai fi alte lucruri pe care ar trebui sa le mai fac si din nestiinta le-am omis ...hit me Vă purtați cu ele iarna de parcă ar fi femei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Vă purtați cu ele iarna de parcă ar fi femei. Buna comparatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.