Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

eu le schimb, nu e problema doar ca eu m-am gandit direct la termostat ca fiind defect, nelucrand corespunzator din cauza ca fac pariu ca e acolo de cand a fost fabricata viespea. nu stiam de asta cu apa, stiam ca se schimba daca nu respecta normele de inghet pt iarna. problema e ca eu am incercat sa imi bag nasu in radiator, dar capacul ala se invartea putin si se bloca si am zis sa nu fortez si sa rup ceva ca nu stiu. problema e ca eu nu imi aduc aminte sa fie vre-un surubel de siguranta cum a spus cineva mai sus .. mai ma uit, studiez, apas si invart .. pana iese :)

surub de siguranta?nu prea cred...capacul de radiator e ca si capacul la sticlele alea de solutie de parbriz:invarti odata,apesi si tragi.si VOILA!

@zyon:gica contra :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok .. si george si sorin au dreptate din punctul meu de vedere, verific totul pt ca interesul meu, indiferent care va fi si la fata locului, e sa nu stric nimic si sa desfac capacul pt a verifica :) multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george, cine isi arunca hornetul de la 22 metrii ? Sa vedem daca e urmasul Hondei cub.

Eu!...cine imi imprumuta 22 de metri un Hornet ? :lol:

 

ok .. si george si sorin au dreptate din punctul meu de vedere, verific totul pt ca interesul meu, indiferent care va fi si la fata locului, e sa nu stric nimic si sa desfac capacul pt a verifica :) multumesc !

:friends: Multumim...nu degeaba suntem unii dintre cei mai vechi hornetisti din bransa :P ...

 

Uite, ca sa nu mai existe dubii va atasez si poza din manual :

 

j78etk.jpg

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai george a avut dubii. :)

:D neah !!!! Si daca STIU ca george are dreptate tot incerc sa il fac sa se indoiasca de ce zice...in acelsai timp si el ma tine pe mine "ïn priza" ... :hug: ... in felul asta schimbam si verificam informatii in folosul tuturor :P

 

@zyon , inteleg ca esti din BV...nu cumva vrei sa inviti hornetistii la o adunare scurta prin zona ta cand o fi mai cald?....mai schimbam o informatie, ne mai cunoastem, mai stam seara la un gratar, mai o curba spre/dinspre Poiana BV....ce zici ? :makeout:

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu eu de ce nu mai avea acel surubel motocicleta lui George.... sa fie mai usoara si mai rapida :moto:

Si in caz de era sete ... :drink: /// :crack:

cat de tare! :crack:

@sorin:pai daca nu ne-am contrazice "cu legea-n mana" ce rost ar mai avea jumate din discutiile noastre? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si noi la bucuresti cand ne intalnim ? joi la ora 19-20 la constitutiei ?

Iecsact !!!!

 

cat de tare!

@sorin:pai daca nu ne-am contrazice "cu legea-n mana" ce rost ar mai avea jumate din discutiile noastre?

da,da,da....corect !

 

Dupa ce o spal, da io ma inscriu ptr mister

Facem categorie speciala !!! :cheers: Hai cu pozele sa o inscriem in concurs....cine stie ce rezultate pot iesi (va atentionez de pe acum ca juriul are o atitudine pozitiva in ceea ce priveste mita :crack: )....

 

La cat de simpatici imi sunteti, oricand facem o adunare la Brasov urmata de orice/ plimbari, mancarica, aer de munte...

Pai hai !....cand s-o incalzi pe afara te rog foarte important sa vii tu cu propunere concreta ! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umbla careva dintre voi cu cauciucuri neechilibrate?

ce ete' aia ! :blink: in 7 ani de cariera si 4 bicle' nu am echilibrat o roata :D

 

ps. fost azi la RAR voluntari , nici urma de Dinicutu , in schimb un inginer tanar la 30 ani super de treaba , politicos si sociabil ..... trecut RAR cu brio .

 

azi spal , lustruiesc si pozez , sper sa nu aiba musculite pe dinti ( like fulger McQuinn :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

TOATE lichidele motocicletei se schimba odata la 2 ani...antigelul comparativ cu apa are punctul de fierbere mult mai inalt,are rolul de a lubrifia orice garnitura cu care intra in contact,gen simeringuri....altfel,durata de viata a acestora scade fara indoiala.

Cat despre cauciucurile de moto,azi am aflat o chestie ff interesanta....pe o latura au un fel de cerculet,bulina sau cum vreti voi sa ii ziceti...ei bine,acea bulina ,in momentul in care cauciucul se monteaza pe janta,trebuie aliniata cu valva...momenta nu stiu explicati alogica,dar am sa ma mai interesez.

Roata neechilibrata este mult mai costisitoare decat pare la prima vedere...toate vibratiile pe care le precede si pe care le simtim sau nu,rulmentii motocicletei sa fiti siguri ca le iau din plin,asa ca,incercati pe cat posibil sa le echilibrati,nu de alta dar 240 ron pe un rulment de cupla nu e asa ieftin :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le am echilibrate! Am plati 50 lei cu tot cu montaj. Referitor la lichid de racire, depinde de felul lui. Sunt unele speciale care se aplica dupa ce schimbi pompa de apa, sunt care ajuta la durabilitatea sistemului de racire si cele care sunt doar ca sa fie. Un antigel bun dupa parerea mea si din ce-am vazut la un producator nu trebuie schimbat(minim 2,3 ani).

 

@sorin, o sa organizez ceva si o sa ne simtim bine. :)

Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat de simpatici imi sunteti, oricand facem o adunare la Brasov urmata de orice/ plimbari, mancarica, aer de munte...

 

Vreau si eu sa ne adunam cati mai multi Hornetisti la Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umbla careva dintre voi cu cauciucuri neechilibrate?

Eu prin ultima saptamana din toamna am luat o groapa de asta sanatoasa de Bucuresti si mi-am indoit un pic janta. Am mers cu ea asa pana acum o saptamana cand am fost sa o indrept, am schimbat cauciucul si am echilibrat roata. E diferenta foarte mare la mine, mai ales ca a fost indoita.

Oricum echilibrarea e necesara la schimbarea cauciucurilor, pe urma chiar daca se uze4aza neunifor cauciucul, abaterile sunt mici.

La cat costa un cauciuc acum, sa dai inca 10% din valoarea lui pe montaj si echilibrare nu mi se pare o avere.

 

Acum alta intrebare din categoria "ce kkturi se mai pot pune pe motor", aveti careva handguardsuri pe hornet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sorin, o sa organizez ceva si o sa ne simtim bine. :)

Vreau si eu sa ne adunam cati mai multi Hornetisti la Brasov.

Pai uite, sunteti deja echipa de organizare week-enduri.... :friends: ...Vorbiti-va intre voi si vedeti ce si cum...anuntati din timp ce propuneti (cazare/masa/trasee/etc.) si gata treaba ! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu sa ne adunam cati mai multi Hornetisti la Brasov.

 

Pai organizam ceva pentru hornetisti de pretutindeni. Si cu o cazare si cu tot sa fie un weekend full(incepem cu prima adunare).

 

Eu prin ultima saptamana din toamna am luat o groapa de asta sanatoasa de Bucuresti si mi-am indoit un pic janta. Am mers cu ea asa pana acum o saptamana cand am fost sa o indrept, am schimbat cauciucul si am echilibrat roata. E diferenta foarte mare la mine, mai ales ca a fost indoita.Oricum echilibrarea e necesara la schimbarea cauciucurilor, pe urma chiar daca se uze4aza neunifor cauciucul, abaterile sunt mici.La cat costa un cauciuc acum, sa dai inca 10% din valoarea lui pe montaj si echilibrare nu mi se pare o avere.Acum alta intrebare din categoria "ce kkturi se mai pot pune pe motor", aveti careva handguardsuri pe hornet?

 

Accesorii - eu vreau sa mai pun asa: ghidon rizoma cu blocurile de lumini care le-am luat :D, xenon, leviere, un stop cu led ar merge, banda pentru jante si sa schimb mansoanele/manarele de pe ghidon. Le urasc pe astea care le am(o se la fac cadou - sunt modelul silicon cu Hornet scris pe ele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umbla careva dintre voi cu cauciucuri neechilibrate?

Nu am echilibrat niciodată nici o roată.

 

Salutare!

TOATE lichidele motocicletei se schimba odata la 2 ani...antigelul comparativ cu apa are punctul de fierbere mult mai inalt,are rolul de a lubrifia orice garnitura cu care intra in contact,gen simeringuri....altfel,durata de viata a acestora scade fara indoiala.

Cat despre cauciucurile de moto,azi am aflat o chestie ff interesanta....pe o latura au un fel de cerculet,bulina sau cum vreti voi sa ii ziceti...ei bine,acea bulina ,in momentul in care cauciucul se monteaza pe janta,trebuie aliniata cu valva...momenta nu stiu explicati alogica,dar am sa ma mai interesez.

Roata neechilibrata este mult mai costisitoare decat pare la prima vedere...toate vibratiile pe care le precede si pe care le simtim sau nu,rulmentii motocicletei sa fiti siguri ca le iau din plin,asa ca,incercati pe cat posibil sa le echilibrati,nu de alta dar 240 ron pe un rulment de cupla nu e asa ieftin :unsure:

Cu siguranță vibrațiile or să fu.tă toată motocicleta. Au fost cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

TOATE lichidele motocicletei se schimba odata la 2 ani...antigelul comparativ cu apa are punctul de fierbere mult mai inalt,are rolul de a lubrifia orice garnitura cu care intra in contact,gen simeringuri....altfel,durata de viata a acestora scade fara indoiala.

Cat despre cauciucurile de moto,azi am aflat o chestie ff interesanta....pe o latura au un fel de cerculet,bulina sau cum vreti voi sa ii ziceti...ei bine,acea bulina ,in momentul in care cauciucul se monteaza pe janta,trebuie aliniata cu valva...momenta nu stiu explicati alogica,dar am sa ma mai interesez.

Roata neechilibrata este mult mai costisitoare decat pare la prima vedere...toate vibratiile pe care le precede si pe care le simtim sau nu,rulmentii motocicletei sa fiti siguri ca le iau din plin,asa ca,incercati pe cat posibil sa le echilibrati,nu de alta dar 240 ron pe un rulment de cupla nu e asa ieftin :unsure:

"bulina" marcheaza zona unde cauciucul e mai usor cu 5gr.prezenta valvei echilibreaza balanta...bulina poate fi "doua buline" sau patrat.in functie de anumiti producatori :rolleyes:

 

cat despre echilibrat...cel putin la mine in oras nu costa mai nimic,deci eu le echilibrez si nu doar cand le montez.dupa cate un drum mai lung,sau dupa cate un crater in care ma mai infig,ori pur si simplu dupa o perioada in care nu am schimbat gumele(schimb cel putin un set pe an deci nu e prea lunga perioada).rulmentii din juguri,simeringurile din furca,electricele de pe moto,etc....niciuneia din aceste piese nu ii fac bine vibratiile(care oricum sunt extrem de multe si puternice)...iar pe termen lung vor aparea daunele.toate astea evident sunt pe planul doi,dupa faptul ca o guma neechilibrata mai mult ca sigur ca nu "merge drept",manevrabilitatea va scadea,poate devenind chiar periculoasa(voblaje si trepidatii nedorite-poate impreuna si cu o presiune nu tocmai potrivita).oricum nu degeaba se echilibreaza la orice vulcanizare la un pret relativ derizoriu fata de pretul unui cauciuc.parerea mea :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bulina" marcheaza zona unde cauciucul e mai usor cu 5gr.prezenta valvei echilibreaza balanta...bulina poate fi "doua buline" sau patrat.in functie de anumiti producatori :rolleyes:

 

cat despre echilibrat...cel putin la mine in oras nu costa mai nimic,deci eu le echilibrez si nu doar cand le montez.dupa cate un drum mai lung,sau dupa cate un crater in care ma mai infig,ori pur si simplu dupa o perioada in care nu am schimbat gumele(schimb cel putin un set pe an deci nu e prea lunga perioada).rulmentii din juguri,simeringurile din furca,electricele de pe moto,etc....niciuneia din aceste piese nu ii fac bine vibratiile(care oricum sunt extrem de multe si puternice)...iar pe termen lung vor aparea daunele.toate astea evident sunt pe planul doi,dupa faptul ca o guma neechilibrata mai mult ca sigur ca nu "merge drept",manevrabilitatea va scadea,poate devenind chiar periculoasa(voblaje si trepidatii nedorite-poate impreuna si cu o presiune nu tocmai potrivita).oricum nu degeaba se echilibreaza la orice vulcanizare la un pret relativ derizoriu fata de pretul unui cauciuc.parerea mea :rolleyes:

 

 

Si eu vreu sa le echilibrez dar la noi in oras nu e posibil... nu e nicaieri axul acela de care se prinde roata... Si ma intrebam daca merita sa fac vreo 200 km pentru echilibrat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...